PGD en foutenmarge

Plaats reactie
klavertje4
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 januari 2010, 15:15

PGD en foutenmarge

Bericht door klavertje4 » 13 november 2010, 13:34

...

ik zit even echt in zak en as...met bijhorende tranenstroom...precies of ik weer vastgenageld werd...niet meer kan ademen en volledig blokkeer...

ik wist ergens wel dat er een foutenmarge zat op PGD...misschien wilde ik dit niet echt vatten of zien of weet ik veel...
maar gisteren is dit me echt duidelijk gemaakt...en die foutenmarge blijkt dan nog groter dan ik dacht...is echt een klap voor mij...

ik weet even niet meer hoe ik dit moet aanpakken...heb zo een schrik weer...alles komt zo hard terug naar de oppervlakte...precies of de jaren die ik nodig had om alles te verwerken niks hebben bereikt...

ik kan het niet meer aan om nog een miskraam of een doodgeboorte te trotseren...zelfs de gedachte niet...dat weet ik...zekerheid omtrent die pgd kunnen ze me ook niet geven...en de kinderwens blijft zo sterk...

ben echt zo radeloos...en zit er even helemaal door...

elske x

Juna
Berichten: 60
Lid geworden op: 8 november 2010, 22:49

Bericht door Juna » 13 november 2010, 14:35

Hey klavertje4,

Hele dikke knuffel...weet echt niet wat te zeggen...
Ik begrijp een heel deel van je angsten, frustraties maar besef ook dat jij wel al een hele lange weg hebt afgelegd. Heb de voorbije dagen je verhaal en dat van vele anderen gelezen.
Ik kan me alleen maar proberen voor te stellen wat het verlies van een kindje kan betekenen, daar zijn geen woorden voor... en ik twijfel er niet aan dat ik dan nog niet weet hoeveel pijn dit doet en blijft doen(dat weten allen diegenen die het ook meemaakten).

Ik hoop heel erg met je mee dat al jouw moed, inzet beloond kan worden. Want ik weet ondertussen ook wel hoeveel pijn het doet als het beantwoorden van je kinderwens niet zo vanzelfsprekend is.
Hoe sterk die wens kan zijn en hoe ze je leven kan bepalen...

Met mij hopen hier echt een heleboel dames mee dat het ook voor jou allemaal in orde komt (heb dat de voorbije dagen wel gezien).
Super veel knuffels en hoop dat je je snel wat beter voelt...

Juna

vaantje
Berichten: 224
Lid geworden op: 4 december 2009, 13:18

Bericht door vaantje » 13 november 2010, 16:56

Lieverdje....

Wat zit je in zak en as...
Ik zou zo graag de juiste woorden willen schrijven , die iets voor je kunnen betekenen.
Maar ik denk niet dat die er zijn.
Ik wil in ieder geval laten weten dat ik aan je denk.
En ik hoop dat je het iig wel bespreekbaar kan maken thuis...

Dikke kus Vaantje

madeliefje
Berichten: 235
Lid geworden op: 26 oktober 2009, 10:03

re

Bericht door madeliefje » 14 november 2010, 10:48

Lief Elske,


Ik weet niet helemaal goed wat je allemaal hebt doorgemaakt daar ik op een ander topic zit ...
maar ik wil je van hieruit een hart onder de riem steken ...

nu denk IK aan je !!!

dikke knuffel
Madeliefje

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 14 november 2010, 17:31

He lieve meid, die foutenmarge is er inderdaad. In ons geval was die ook vrij hoog omdat onze kindjes altijd andere afwijkingen hadden...Om een of andere reden geloofde ik er wel heel erg in, en ondanks de slechte start, is het bij ons heel goed afgelopen. Maar het is nog een keer in het diepe springen, al heb je nu wel een veel groter vangnet. Neem even je tijd en volg je gevoel...Weet niet of je nog even kan wachten, tot die moment waarop je kinderwens het overneemt van de angst. En zulke foutenmarges, dat is statistiek he...het echt leven kan anders uitdraaien...Ik hoop met heel mijn hart dat PGD jullie dat brengt waar jullie al zo lang van dromen.

klavertje4
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 januari 2010, 15:15

Bericht door klavertje4 » 14 november 2010, 23:09

bedankt iedereen...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten