ook wij gaan beginnen met pgd

Plaats reactie
bro
Berichten: 5
Lid geworden op: 6 februari 2011, 16:01

ook wij gaan beginnen met pgd

Bericht door bro » 6 februari 2011, 16:04

Hoi allemaal op het forum,
Wij gaan beginnen metPGD. Wij hebben net een zware tijd achter de rug. En in overleg met de gyn is nu besloten om met PGD te beginnen. Ik ben draagster van de ziekt Hemofilie A (geen stolling). Ben blij dat er nog een actief forum bestaat.
Groet Bro

sdb

Bericht door sdb » 6 februari 2011, 17:18

Hallo Bro,

Wat jammer dat je hier ook door moet! Maar je zal snel merken: je hoeft dit niet alleen te doen.
Ook op de chat kan je de meesten van ons vaak terugvinden.
Als je vragen hebt Bro: shoot hé! Een succes!

Thumbs up,
Sofke

klavertje4
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 januari 2010, 15:15

Bericht door klavertje4 » 6 februari 2011, 17:20

dikke knuffel bro....

welkom op het forum...als je iets kwijt wil of vragen hebt..we zijn er om te luisteren ;-)

kus elske x

sdb

Bericht door sdb » 6 februari 2011, 17:23

Bro,

Kort geleden is E-lien ook op het forum "aangeland". Ook zij doet PGD voor Hemofilie. Misschien vindt je het fijn om met haar wat specifiekere zaken te bespreken?

E-lien opende een speciaal topic hiervoor op het forum.

E-lien
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 januari 2011, 13:29

Bericht door E-lien » 7 februari 2011, 19:46

Hey Bro,

Fijn dat je er ook bent.

Mijn man heeft een heel ernstige vorm van Hemofilie A en wij gaan dus ook proberen de ziekte te stoppen via PGD.

Wij gaan volgende week op een eerste consultatie.
Ik vermoed dat de behandeling er in grote lijnen hetzelfde zal uitzien dus als je graag hebt dat ik je even laat weten hoe het geweest is (en wat ze hebben verteld) laat je maar weten! Of ben jij al geweest?

Ik wens je in ieder geval enorm veel succes en sterkte (zoals aan iedereen hier)!

Liefs, Elien

bro
Berichten: 5
Lid geworden op: 6 februari 2011, 16:01

Bericht door bro » 19 mei 2011, 12:12

Tja blond he dat zal het probleem zijn.
Al die tijd gedacht dat er geen reactie was op mijn email. Nu blijkt dus van wel, had gewoon reactie moeten aanklikken..........dus.
Zit inmiddels volledig in het PGD traject. Sterker nog maandag pu gehad en moet dus tot zaterdag wachten of er tp mogelijk is.
Had 9 eicellen wat volgens gyn een prachtig resultaat is, maar blijft toch afwachten.
Overigens bedankt voor jullie reacties. Sta nu nl. toch wel stijf van de stress voor zaterdag en jullie lieve reacties deden mij heel veel goeds.

tot snel allemaal......

Juna
Berichten: 60
Lid geworden op: 8 november 2010, 22:49

Bericht door Juna » 19 mei 2011, 19:08

Hallo Bro,

dan duimen wij hier ook voor jou heel erg mee. 9 eicellen klinkt idd toch wel goed he. Kan nog niet vergelijken maar vanuit de leeservaring hier op 't forum lijkt het me toch wel mooi.
Ik hoop heel erg met jullie mee op goed nieuws voor de TP en op wachtweken met een happy-end.
Laat die positieve stroom hier maar terug eens heel goed op gang komen!

Groetjes en knuffel,
Juna

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten