6de keer goede keer?

Plaats reactie
kitten
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 februari 2008, 13:45

6de keer goede keer?

Bericht door kitten » 13 februari 2011, 22:11

wij zijn weer maar eens gestart voor de zesde keer. hou men vingers gekruist. heb nu glonal f gekregen en pak kruiden in om de innesteling te bevorderen (wat bij lij de vorige keren niet wou lukken. had bij de eerste echo 12 eikes (maar heel klein) hoop dat ze morgen goed gegroeit zijn. hebben jullie ervaring met glonal f?

groetjes :wink:

E+P
Berichten: 667
Lid geworden op: 26 november 2010, 14:52

Bericht door E+P » 14 februari 2011, 14:47

Sorry, ik ken het niet.

Bij ons is het ook poging 6 maar bij mij wordt niets extra gedaan. Prof. Camus zei dat we niets extra konden doen, gewoon geluk hebben dat de innesteling gebeurt...

sdb

Bericht door sdb » 14 februari 2011, 14:58

Hey Kitten,

Als je het over de prikpen gonal-f hebt heb ik daar wel ervaring mee.
Heel makkelijk in gebruik en quasi pijnloos. De gonal-f dient voor de stimulatie. Van mij moest de dosis wel telkens fel verhoogd worden. Op het laatst moest ik 300ug per keer zetten.
Van de kruiden heb ik geen weet, maar baat het niet, dan schaadt het niet?...
Veel succes alvast!

domi
Berichten: 89
Lid geworden op: 10 juni 2010, 13:49

Bericht door domi » 17 februari 2011, 12:39

hey kitten,

ik ben een 'trouwe' gebruikster van gonal-f.
met een redelijke lage dosis (150) heb ik altijd een mooi aantal gerijpte eitjes (21&16).
dus je zit goed met dit product zou ik zo denken.

nog veel succes!!

liefs, Cleo

kitten
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 februari 2008, 13:45

Bericht door kitten » 21 februari 2011, 19:49

hebben gisteren pickup gehad en hadden 9 eitjes maar er zijn er maar 3 van bevrucht hoop dat er nog overblijven na de pgd voor een terugplaatsing

kitten
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 februari 2008, 13:45

Bericht door kitten » 25 februari 2011, 17:46

onze ergste vrees is waargeworden en hebben niets over om terug te plaatsen maar weten niet meer wat nu gedaan ons ze keren met terugbetaling zijn op dus de volgende keren zullen ons een pak meer kosten. :(

Juna
Berichten: 60
Lid geworden op: 8 november 2010, 22:49

Bericht door Juna » 25 februari 2011, 19:36

Hey kitten,

ik weet niet welke woorden hier kunnen helpen. Ik stuur je nu een hele dikke knuffel toe en hopelijk vinden jullie wat steun bij elkaar...

Groetjes,
Juna

E+P
Berichten: 667
Lid geworden op: 26 november 2010, 14:52

Bericht door E+P » 26 februari 2011, 14:58

Hallo KItten,

da's inderdaad een dikke teleurstelling. We leven hier mee.

Zelf ben ik ook met mijn laatste poging bezig. Maar omdat ik de druk van die "allerlaatste" wou verminderen, zijn wij al van tevoren bezig geweest over alternatieven. We hebben echt alles in overweging genomen (natuurlijk zwanger worden en risico nemen, KID, adoptie, geen kinderen meer) en wij gaan waarschijnlijk richting KID als deze laatste PGD niet zorgt voor een brusje.

Als je niet weet welke richting je uit zou gaan, zou ik een uitgebreid gesprek met de prof of consulent vragen. Dan krijg je alle opties met voor- en nadelen deftig op een rij.
Een nieuwe PGD-poging op eigen kosten zou ik enkel wagen als de prof zou zeggen dat er kans in zit.
Mijn man en ik hebben direct gezegd dat we er niet mee beginnen om zelf de hele kost op ons te nemen. Maar da's natuurlijk een persoonlijke keuze.

Groetjes, Eva

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten