Moppertopic

Plaats reactie
Rose
Berichten: 404
Lid geworden op: 1 mei 2010, 15:59

Moppertopic

Bericht door Rose » 24 oktober 2011, 19:42

dag dames,

Heb gezien dat ze er eentje hebben op het algemene forum maar het leek me wel fijn om er hier ook één te hebben. Een plaatsje om eens te kunnen mopperen!!!

Hier weer nieuwe zwangerschapsaankondigingen :evil: , waarom steeds bij anderen? wanneer gaat het eens aan ons zijn? En dan vooral bij mensen die er eigenlijk geen willen en dan hup daar lukt dat precies allemaal direct

En dan al die vervelende facebookposts... Gelukkig bestaat er nog een verberg knop.

Juna
Berichten: 60
Lid geworden op: 8 november 2010, 22:49

Bericht door Juna » 25 oktober 2011, 17:43

een ongeplande zwangerschap van een jonge collega en dat wordt na de eerste echo dan wel aan iedereen getoond-aangekondigd met een kopietje van de eerste echo en een gedichtje er bij op het mededelingenbord... pffff
:twisted:

Ik gun het nochtans iedereen, is alleen nogal moeilijk om er op die manier 'cool' mee om te gaan!

Rose
Berichten: 404
Lid geworden op: 1 mei 2010, 15:59

Bericht door Rose » 29 oktober 2011, 20:15

Hoe ongevoelig van die collega om daar een echo te hangen. Het wordt er ook niet makkelijker op hoe langer je in die mmm zit.

Hier onlangs ook weer een aankondiging van een collega, krijg echt geen proficiat meer over mijn lippen. :oops:

domi
Berichten: 89
Lid geworden op: 10 juni 2010, 13:49

Bericht door domi » 10 november 2011, 12:05

vandaag hetzelfde tegen gekomen Rose.

Een collega is zwanger van haar 2de kindje. En als er bij ons eentje zwanger is wordt er een hele tamtam van gemaakt. Als vrouw ben je dan verplicht om er bij te gaan staan en zeer geïnteresserd vragen te stellen. Anders ben je ongevoelig. Maar nu had/heb ik er echt geen zin in. Had zelfs de energie niet om haar persoonlijk proficiat te zeggen. Gelukkig bestaat er de mail en de met een psje van heb enorm veel werk, je weet wel met de verlofdag van vrijdag. :roll:

Nikki
Berichten: 30
Lid geworden op: 8 november 2011, 11:22

vriendin

Bericht door Nikki » 10 november 2011, 19:48

Bij ons een vriendin, ongepland ze had liever nog even gewacht.
Weet niks van onze situatie.
We kwamen binnen bij haar op de kamer en kregen te horen: "nu ist ellen toer"
Dan maar pijnlijk geglimlacht. Moeilijk om te zeggen dat het niet lukt bij ons als heel haar familie erbij zit.
Ben nog nooit zo jaloers geweest toen ik die baby in haar armen zag liggen.
Ook schaamte omwille van de jaloezie.

Tsja...

bezigebij
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 november 2012, 20:04

ja mopperen is wel eens lekker

Bericht door bezigebij » 11 november 2012, 21:30

ieder jaar is er weer een nieuwe collega zwanger,. er zijn er al heel wat gepasserd :( ik heb me er altijd rot over gevoeld. Zeker vorig jaar nog,maar dat was met mij familie. al mijn nichten, we zijn allemaal in het zelfde jaar geboren ( 1977 ) hebben allemaal al kinderen. Dan voel je je toch ongemakkelijk en ook zo'n remy.
Mijn tantes zijn allemaal al oma,maar mijn moeder nog steeds niet.
ouders van kinderen op mijn werk vragen er ook wel eens naar,maar dan praat ik er altijd maar om heen. zit soms niet echt op te wachten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten