behandeling

Plaats reactie
Kaatje1112
Berichten: 1
Lid geworden op: 6 december 2014, 11:03

behandeling

Bericht door Kaatje1112 » 6 december 2014, 11:20

Hey,

sinds januari dit jaar ben ik gestopt met de pil om te gaan voor een 2de kindje.
Oh wat zal dit rap gaan, want van ons 1ste kindje was het al prijs na 3 maanden via natuurlijke zwangerschap.
Na een paar maanden kwamen mijn regels heel onregelmatig en plots niet meer. Natuurlijk dacht ik: misschien is het prijs, ik ben zwanger! Test gedaan: negatief. Paar weken gewacht, nog steeds geen regels, terug test: weer negatief. Dus afspraak maken met gynae: echo genomen (niets te zien) en bloed genomen.
Daaruit bleek dat ik in de pre menopauze zit (33 jaar ben ik....). Man man, men wereld stortte eventjes helemaal in. Ik dacht dat ik geen kans meer had om zwanger te worden. Nu hadden we zo rap mogelijk een afspraak gemaakt met het UZ. Daar hebben ze nog eens mijn bloed geprikt en werd daar nogmaals vastgesteld dat ik effectief in vervroegde overgang zit. Dit betekent dat ik heel weinig eitjes aanmaak.... Nu sinds maandag is de hormonenkuur gestart. Ik vroeg mij af hoe jullie reageren op die kuur? Reageren jullie normaal? Of hebben jullie ook dagen met hoogtes en laagtes? En wat doen jullie eraan of deden jullie eraan? Zijn er hier nog mensen die in de vervroegde overgang zitten en hetzelfde meemaken?

Groetjes

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: behandeling

Bericht door trinity » 9 december 2014, 8:58

Dag kaatje,
welke behandeling is precies opgestart?
Ik zit niet in vervroegde menopauze maar we hebben voor onze 1stemmen 3X iui gedaan met clomid, daar werd ik heel lastig van. Echt wisseling van stemming en mijn man heeft toen heel hard afgezien van mijn humeur
Toen dit niet lukte zijn we overgestapt op icsi. Spuitjes met gonalpeptil en gonal f en op laatste pregnyl. Daar had mijn humeur geen last. Ging als niks en van de eerste icsi hebben we nu een flinke zoon van 3,5.
sedert 1,5 jaar zijn we bezig voor een brusje. Zelfde medicatie maar al 3 icsi verder zonder resultaat.
emotioneel heb ik veel hoogte en laagtes maar na elke mislukte poging herpakken ik mij vrij snel, we hebben al een zoon dus dat maakt het wel iets makkelijker.
Veel succes en kom anders maar eens lezen bij icsi, ik zit daar
Groetjes
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten