Zolang wachten op een kindje?

Plaats reactie
Tini

Zolang wachten op een kindje?

Bericht door Tini » 11 maart 2015, 23:06

Hallo iedereen ik voel dat ik even geen kant meer op kan dus zou ik graag wat raad willen van mensen dat mij niet kennen.
Ik heb een moeilijk verleden en nooit geliefd gwst door mijn partners, nu bijna een jaar geleden heb ik een vriend leren kennen en t gaat zo goed dat we al snel droomde van een kindje, hij zit momenteel in een huisverdeling met zijn ex-vrouw dus hij zet de toekomst op hold! Maar ik wil al zo graag verder gaan.. Ik heb zo een kinderwens en ik ben nu al heel jaloers als andere zwanger zijn ik wil dat ookal zijn ik wil niet wachten en dan heb ik nog de keuze om al met hem te gaan samenwonen maar ik zie daar t nut niet in want uiteindelijk blijf ik daar af en toe Koken, slapen en dan kom ik terug thuis dus wrm nu al samenwonen? De reden wrm ik da zou willen doen is als ik weet dat er een kindje onderweg is .. En t is niet dat ik hem nie graag zie ofzo t heeft echt te maken met dat t voor mij gwn niet hoeft.. En de meesten zeggen nu dat ik een angst heb om gelukkig te worden en dat ik t maar snel snel nu wil laten gaan .. En ja ik voel dat ik moet boeten doorwat hij nu meemaakt .. :cry:

crosserke
Berichten: 20
Lid geworden op: 3 december 2014, 13:40

Re: Zolang wachten op een kindje?

Bericht door crosserke » 18 maart 2015, 16:03

Hallo,

Zal ik dan eens mijn mening geven :wink:

Ik denk dat je zelf eens de vraag moet stellen wat belangrijk is voor jezelf. Zoals ik hier uw verhaal lees, is een kindje het enige wat telt. Wat met uw relatie? Samenwonen zie je het nut niet van in?? Meestal doe je dit eerst zodat je weet dat jullie samen passen, en dat een leven samen een gelukkig leven word, en dan ga je een stapje verder voor een kindje.
Of je kiest voor een baby zonder een gezin, dat kan ook natuurlijk.
Maar als je samen met je vriend verder wil, en samen met HEM graag een kindje wilt, zal je denk ik toch eens met een goed gesprek moeten beginnen met je vriend.

Maar stel jezelf ook wat vragen. Waarom zo snel mogelijk een baby? Heeft het met je leeftijd te maken? Dat kan natuurlijk altijd. Wil je een baby met hem? Of gewoon een baby? Je moet natuurlijk met je vriend een toekomst uitbouwen. Of speelt het voor u geen rol als die vandaag of morgen u achterlaat als je in verwachting bent?

Sorry dat het zo cru klinkt, maar denk dat je voor jezelf eens goed moet nadenken, en dat je met je vriend nog eens een paar goede gesprekken moet aangaan wat jij en hij en samen van de toekomst verwachten.

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen.
Vriendelijke groetjes,
Stephanie.
Endometriose weggehaald 15 juli 2015
1ste IUI 24 oktober-neg
2de IUI 24 november-neg
dec-jan pauze
3de IUI 5 maart-neg
Pauze(zit met mezelf in de knoop)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten