kinderwens en je relatie

Plaats reactie
Pipilangkous
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 juni 2018, 20:39

kinderwens en je relatie

Bericht door Pipilangkous » 12 juni 2018, 20:11

Goedenavond

Ik meld me hier voor het eerst aan.

Ik hoop hier lotgenoten tegen te komen met wie ik wat gedachten kan delen omtrent een grote kinderwens die helaas binnen mijn huidige relatie niet beantwoord wordt.

Om de situatie te duiden; 8 maanden geleden ontmoette ik op 38 jarige leeftijd mijn nieuwe partner. Hij zelf heeft uit zijn eerste huwelijk 3 kinderen.

Hij heeft echt geen behoefte meer aan een 4e kind. Wat ik heel begrijpelijk vind omdat hij 7 jr lang alleenstaande papa was voor 3 kinderen.

En daar staat mijn vurige wens haaks tegenover.
We zien elkaar oprecht graag.
Een erg pijnlijke situatie waar ik op dit moment eigenlijk geen uitweg in zie, laat staan een gulden middenweg.

Marijke89
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 oktober 2018, 13:05

Re: kinderwens en je relatie

Bericht door Marijke89 » 16 oktober 2018, 13:16

Lieve pipilangkous,

We zijn nu een paar maanden later. Hoe staat het er nu mee? Heb je er met je partner er al over gepraat? Mss nog wat meer tijd laten overheen gaan maar je je klok begint wat te tikken. Ikzelf ben 29 jaar en mijn partner is 40. Mijn vrouw heeft al een zoon van 9 maar toch hebben we besloten om samen nog voor een kind te gaan. Mss is het gemakkelijker in een relatie met een vrouw omdat zij snapte waarom ik het nog graag wou en mannen staan daar mss anders tegenover. Wij zijn nu wel al 2,5 jaar samen en nu gaan we eindelijk met de behandeling starten maar wij hebben het nog wat tijd gegeven. Hopelijk ben ik je wat van dienst kunnen zijn.
1ste IUI 17/10/2018: neg
2de IUI 1/12/2018: neg
3de IUI 23/12/2018: positief!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten