met de rug tegen de muur. Draagmoeder gezocht, eeuwige dankbaarheid en respect te geven :)

Plaats reactie
Maaikevr
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 september 2018, 9:30

met de rug tegen de muur. Draagmoeder gezocht, eeuwige dankbaarheid en respect te geven :)

Bericht door Maaikevr » 26 september 2018, 9:47

Beste,

Ik ben een vrouw van 30 jaar met een immense kinderwens maar jammer genoeg ook veel pech in het leven.
Ik ben geboren zonder galwegen en werd geholpen door de kasaï operatie. Momenteel ben ik medisch stabiel maar kan ik geen kind dragen met mijn lever die cirrose heeft opgelopen door het ontbreken van galwegen.

Recent onderging ik ook verschillende tests mbt tot mijn en mijn partner zijn vruchtbaarheid. Alles blijkt in orde maar het dragen van een kind is niet mogelijk omdat mijn lever deze druk niet aankan.
Ook het weghalen van mijn eicellen zou niet vanzelfsprekend zijn aangezien ik geen hormonen mag krijgen en ook zeer lage bloedplaatjes heb waardoor een natuurlijke prikking een bloedingsrisico geeft. Mijn arts vertelde dat hij eventueel wel wou proberen om eicellen te bemachtigen terwijl ik een bloedplaatjestransfusie krijg.

Aangezien dat dit ook niet vanzelfsprekend is, was ik geneigd om mijn eicellen te laten zitten. ( ik bespreek dit verder met mijn arts want het liefst wil ik een eigen eicel)

Hoe dan ook heb ik een draagmoeder nodig. Ik heb nog niet het geluk gehad om zo een altruïsme in de wereld tegen te komen maar ik blijf geloven dat er engeltjes van mensen zijn die dit zouden doen.

Maar waar moet ik beginnen, hopelijk is dit een goede stap.
Adoptie is geen optie voor mij door mijn medisch verleden.
Ik hoop op een hoopvol antwoord want ik zou niet weten hoe ik mijn leven betekenis moet geven zonder een kind. Ik ben geen carrière persoon en al zeker geen reiziger, enkel het moederschap is een passie/wens waarvan ik hoop dat deze vervuld zal worden.

Liefs Maaike en Peter

U kan me altijd contacteren op mijn email adres maaike_vanremoortere@hotmail.com

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten