dilemma - homostel en single vrouw

Plaats reactie
Dlanor
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 januari 2019, 12:23

dilemma - homostel en single vrouw

Bericht door Dlanor » 20 januari 2019, 15:12

Beste allemaal,

==== ter introductie
Sinds 15 jaar hebben mijn vriend en ik (ook een man) een relatie. Beiden zijn we nu 35 jaar. Al vanaf onze eerste date weten we van elkaar dat we beide een kinderwens hebben. Sinds 6 jaar zijn we heel actief bezig om die in vervulling te laten gaan. Na voorlichting en een tijd nadenken bleek co-ouderschap (50-50%) de enige constructie die bij ons beide past.
We wensen een actieve rol in de opvoeding en óók een moeder in het leven van onze kinderen. Dat we ons daarmee erg beperken in onze vrijheid (wat betreft waar te wonen en te werken) hebben we er graag voor over.
Vele (speed)dates en ontmoetingen met wensmoeders volgden. Gaandeweg hebben we met tientallen vrouwen gesproken - mijn partner was er he-le-maal klaar mee. Zijn kinderwens is duidelijk minder sterk dan de mijne, maar hij is er wel. Ruim een jaar geleden troffen we een lieve vrouw van nu ruim 38 jaar waarmee we én een klik hebben én de kinderwens delen. Sinds een half jaar zijn we met zelfinseminatie bezig om deze wens in vervulling te laten gaan. Tot dusver nog geen zwangerschap en het eerste, onvermijdelijke, meningsverschil / dilemma doet zich nu voor. Dat was voor mij reden om me in te schrijven op dit forum, omdat ik benieuwd ben naar de mening van mensen die wel in de materie zitten en toch onpartijdig zijn in onze situatie.

Waar we nu precies tegenaan lopen zal ik posten in het topic 'kinderwens en relatie'.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten