Tips aan elkaar om je seksleven op te krikken?

Plaats reactie
Ikkeke
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 juni 2009, 12:21

Tips aan elkaar om je seksleven op te krikken?

Bericht door Ikkeke » 19 november 2010, 17:55

Jullie kennen het vast wel allemaal:
het verplichte nummertje, de hormoonbehandelingen,... enerzijds zeggen ze "je moet er allemaal niet zoveel mee bezig zijn", maar anderzijds zeggen ze wel: "die, die en die dagen moet je zeker betrekkingen hebben"
Allemaal niet goed voor ons libido.

Ikzelf heb na de doodgeboorte van ons zoontje behoorlijk onder nul gezeten, in combinatie met een serieuze depressie.
Toen was er zelfs nog geen sprake van de problemen om zwanger te worden, die zijn pas hierna gekomen.
Bij mijn man is het libido 'probleem' pas later ontstaan, omwille van het verplichte gevoel heeft hij het enkele keren moeilijk had om te presteren.

Daarom dacht ik dat het wel eens interessant zou zijn om onze tips te delen en zo elkaars seksleven wat plezanter en minder geforceerd te maken.


Dingen die hier werken:
- naakt slapen ipv in pyjama, ik geef toe in de winter is het heel koud als je dan uit uw bed moet, maar 's avonds gezellig dicht tegen elkaar aan kruipen doet de temperatuurtjes wel oplopen :lol:
(tip voor 's morgens: hang een kamerjas in de buurt van de verwarming)
- ook op niet vruchtbare dagen meerdere keren per week seks hebben. Want: meer seks hebben doet meer zin krijgen, meer zin krijgen zorgt voor een betere seks. Goeie seks daar wordt een mens gelukkig van (hormoontoestanden) waardoor je tot slot weer meer zin hebt in seks :mrgreen:
- samen douchen! misschien niet erg praktisch misschien maar wel leuk :)
- uw man niet op de hoogte brengen van uw vruchtbare dagen, want dit verplichte gevoel heeft (zeker bij onze mannen) een omgekeerd effect.
Als je vruchtbaar bent, maar ook als je niet vruchtbaar bent kan je je man subtiel verleiden zonder dat ie het zelf door heeft.
Een korter rokje, een diepere decolleté, nieuwe lingerie,... een man heeft niet veel nodig :mrgreen:

Dit waren de mijne, als jullie er nog hebben hoor ik ze graag.

x

hanneke75
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 augustus 2011, 16:26

Bericht door hanneke75 » 7 september 2011, 10:28

Op nieuwe plekjes sex hebben, dat maakt het extra spannend en leuk.

Zorgen voor onverwachte momenten, wellicht een spannende ontvangst na het werk of midden in de nacht langzaamaan wekken wat begint met een streling etc...

Spannende smsjes sturen...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten