Man met een laag libido

muizie
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 september 2014, 12:04

Re: Man met een laag libido

Bericht door muizie » 20 september 2014, 16:22

trinity, zolang jullie daar allebei tevreden mee zijn is er geen enkel probleem. Als dit de frequentie is die voor jullie goed werkt, dan hebben jullie elkaar op dat gebied ook perfect gevonden. En dan is er ook geen enkele reden om te twijfelen aan jullie "normaal" zijn ;-) Niet iedereen heeft even vaak zin of nood aan seks en het is mooi om te horen dat jullie elkaar daarin ook aanvullen. Geen zorgen maken dus! :-)

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: Man met een laag libido

Bericht door trinity » 21 september 2014, 8:52

Muizie, je hebt gelijk. Mss zocht ik gewoon de bevestiging van wat ik al zelf wist. Met gans dat icsi gedoe zou je op den duur aan alles beginnen twijfelen.
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

Pebbels
Berichten: 37
Lid geworden op: 31 oktober 2014, 12:07

Re: Man met een laag libido

Bericht door Pebbels » 31 oktober 2014, 12:32

Hallo,

Ik ben blij dat ik dit topic gevonden heb.
Wij (zowel mijn man als ik) hebben een laag libido. Tot nu toe is heeft dat nog nooit problemen gegeven. Er konden vroeger maanden voorbij gaan zonder klus. We hadden daar beide geen probleem mee.
Ik ben nu echter 16 maanden met de pil gestopt en het gericht klussen op het juiste moment is niet altijd even gemakkelijk. Als we 1 of 2 keer in de juiste periode klussen ben ik al blij :? Het voelde echter altijd aan dat het moest, leuk is anders.

Daarom heeft het ook lang geduurd voor ik een Gynaecoloog heb geraadpleegd, ik dacht dat het aan ons libido lag dat ik nog steeds niet zwanger ben. Nu blijkt de zaadkwaliteit van mijn man onvoldoende om natuurlijk zwanger te kunnen worden.
We zijn dit vorige week te weten gekomen. Ik voel me daar nu echt slecht bij, ik heb het gevoel dat we veel tijd verloren hebben.

In elk geval ben ik blij om jullie verhalen te horen, we zijn dan toch niet het enige koppel met een laag libido, want de vooroordelen blijven.

Groetjes en veel moed voor iedereen!
28/03/2015 3e IUI: Positief, 17/12/2015: Prachtige dochter!

20/08/2016: Begonnen voor een Brusje,
24/12/2016: 4e IUI: Zwanger, uitgerekend voor 15/09/2017.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten