Opstart brusje

mich75
Berichten: 2974
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Opstart brusje

Bericht door mich75 » 25 mei 2021, 15:58

Hcg is 775, maar prog maar 9,5 wat heel laag is, anders is het 27. Ik ga de Utro verdubbelen in afwachting van nieuws van mijn gyn.

Rosemie
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2016, 14:20

Re: Opstart brusje

Bericht door Rosemie » 25 mei 2021, 16:16

mich75 schreef:
25 mei 2021, 15:58
Hcg is 775, maar prog maar 9,5 wat heel laag is, anders is het 27. Ik ga de Utro verdubbelen in afwachting van nieuws van mijn gyn.
HCG staat inderdaad heel mooi! Met die waarden van progesteron zou ik ook de utro verdubbelen. Toch al een proficiat!
Hier ook een positieve test: hCG 470 en prog 33,5 wat voor mij mooi lijkt. Nooit verwacht dat het van de eerste terugplaatsing zou gelukt zijn. Voor de eerste hebben we wat meer pogingen nodig gehad. Maar zoals de dokter zei, we weten nu wat de goede combinatie was voor mij en dat hebben we weer toegepast deze keer.

Vrijdag terug voor bloedname. Wel een beetje lastig want vrijdag is de dochter bij mij en ik heb geen opvang. Zal haar dus moeten meenemen naar Jette. De verpleegster aan de telefoon zei dat dit niet erg is, maar ik vind het wel moeilijk voor de andere dames die daar zitten te wachten. Wat denken jullie hiervan? Ik zou ook hier in het labo kunnen gaan maar dat kan wat verschillen met het labo van Jette dus dan is het moeilijker om te vergelijken. Of toch gaan met de dochter naar Jette en maar hopen dat er niet teveel dames zitten die ik hiermee kan kwetsen?
pil stop 2014
2016: 6 IUI
07/2016: IVF1: bio-chemische
12/17: natuurlijk zwanger - 8 w mk
01/19: ICSI2: neg
07/19: IVF3: dochter geboren
03/21: IVF4 zwanger - mk 17w
11/21: Icsi 5 - neg

mich75
Berichten: 2974
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Opstart brusje

Bericht door mich75 » 25 mei 2021, 16:35

Ik heb destijds soms ook mijn dochter wel eens meegenomen voor bn in Jette, maar nu met Corona is het allemaal anders.

Sinds we met dubbele donatie werken weten we zogezegd ook wat werkt, de eerst tp gelijk een tweeling, nu reeds 3e tp van telkens 2.

Eerste tp was wel raak, maar is uitgedraaid op mk, nu hopen dat het wel goed loopt. De enige keren dat mijn prog zo laag was, was het of negatief of een biochemische zwangerschap.

Ik ga denk ik over een week voor nieuwe bn tenzij mijn gyn het vroeger wil.

Fey1708
Berichten: 74
Lid geworden op: 29 maart 2019, 8:56

Re: Opstart brusje

Bericht door Fey1708 » 26 mei 2021, 16:02

Hallo,

Wij starten ook voor een brusje. In november 2020 zijn wij de trotse ouders geworden van een zoontje na een 2de terugplaatsing van een cryo'tje. We hebben nog 2 cryo'tjes en we hopen dat 1 van de 2 weer succesvol zal zijn.
Dit gebeurt allemaal in mijn natuurlijke cyclus. Ik moest dus stoppen met mijn pil en dan wachten op mijn maandstonden wat niet te lang duurde en nu zit ik te wachten tot zaterdag om te starten met ovulatietest en maandag controle echo om te zien hoe alles verloopt. Ik hoop dat deze ook vlot gaat want nu hebben ze gegevens van de vorige succesvolle tp waarop ze zich kunnen baseren. Ik moet toegeven nu dat we ons zoontje hebben er minder (maar toch nog een heel klein beetje) stress is. Vooral voor de ontdooiing heb ik een beetje stress. Ik herinner mij nog bij mijn terugplaatsing dat ik zo aan het stressen was voor het telefoontje of de ontdooiing gelukt was of niet en dat ik moest huilen omdat alles goed was gegaan. Hopelijk gaat alles even vlot en kunnen we binnenkort zeggen dat we een brusje verwachten voor ons zoontje.
Ik wens alle dames veel succes met hun traject en blijf voor iedereen duimen.

Fey
02/20: TP van 1ste Cryo in natuurlijk cyclus ==> POS - 💙
19/11/20: 💙 Geboorte zoontje 💙
05/21: opstart traject brusje
02/23: Start stimulatie 4
05/23: Start Stimulatie 5
06/23: ZWANGER 💙 ==> 24.02.2024

LotjeS
Berichten: 326
Lid geworden op: 3 september 2019, 19:51

Re: Opstart brusje

Bericht door LotjeS » 15 april 2022, 8:50

Hallo allen

De moed zit mij een beetje in de schoenen.
Voor mijn dochter had ik ICSI 1 de verse tp en hup, meteen gelukt (bevallen oktober 2020). Ons geluk kon niet op na toch 5 mislukte IUI.
In september 2021 besloten we opnieuw te starten.
2 cryo's teruggeplaatst, nieuwe ICSI gestart, 1 verse tp en 1 cryo. Allen negatief.
Nu eind maart begin april opgestart in Jette, voor ronde drie ICSI.
Net resultaat gehad, verse tp opnieuw negatief.
Nu al vijf terugplaatsingen achter de rug en nog een enkele keer zwanger geweest.

Geen idee wat ik nu nog moet doen, de vrees zit erin dat het nooit meer zal lukken.
De tranen blijven maar stromen.
Start 11/18
ICSI 1: TP 2/20 positief - 10/2020:dochter
9/21 start: al 7 tp negatief..
ICSI 4: 10 cryo’s

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: Opstart brusje

Bericht door ZonderZorgen » 15 april 2022, 9:20

LotjeS schreef:
15 april 2022, 8:50
Hallo allen

De moed zit mij een beetje in de schoenen.
Voor mijn dochter had ik ICSI 1 de verse tp en hup, meteen gelukt (bevallen oktober 2020). Ons geluk kon niet op na toch 5 mislukte IUI.
In september 2021 besloten we opnieuw te starten.
2 cryo's teruggeplaatst, nieuwe ICSI gestart, 1 verse tp en 1 cryo. Allen negatief.
Nu eind maart begin april opgestart in Jette, voor ronde drie ICSI.
Net resultaat gehad, verse tp opnieuw negatief.
Nu al vijf terugplaatsingen achter de rug en nog een enkele keer zwanger geweest.

Geen idee wat ik nu nog moet doen, de vrees zit erin dat het nooit meer zal lukken.
De tranen blijven maar stromen.
LotjeS geef dit een plaatsje. Je bent ondertussen ouder van centrum overgestapt.

En je kan zwanger zijn. Dikke knuffel meid.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

LotjeS
Berichten: 326
Lid geworden op: 3 september 2019, 19:51

Re: Opstart brusje

Bericht door LotjeS » 15 april 2022, 9:55

ZonderZorgen schreef:
15 april 2022, 9:20
LotjeS schreef:
15 april 2022, 8:50
Hallo allen

De moed zit mij een beetje in de schoenen.
Voor mijn dochter had ik ICSI 1 de verse tp en hup, meteen gelukt (bevallen oktober 2020). Ons geluk kon niet op na toch 5 mislukte IUI.
In september 2021 besloten we opnieuw te starten.
2 cryo's teruggeplaatst, nieuwe ICSI gestart, 1 verse tp en 1 cryo. Allen negatief.
Nu eind maart begin april opgestart in Jette, voor ronde drie ICSI.
Net resultaat gehad, verse tp opnieuw negatief.
Nu al vijf terugplaatsingen achter de rug en nog geen enkele keer zwanger geweest.

Geen idee wat ik nu nog moet doen, de vrees zit erin dat het nooit meer zal lukken.
De tranen blijven maar stromen.
LotjeS geef dit een plaatsje. Je bent ondertussen ouder van centrum overgestapt.

En je kan zwanger zijn. Dikke knuffel meid.
Ik weet het wel, ik heb al een dochter. Maar dat maakt het gemis, de pijn, het verdriet niet minder erg.
Van de 5 pogingen was ik niet één keer zwanger, nestelt dus niet in ..
Ik voel me gewoon zo mislukt op dit moment.
Start 11/18
ICSI 1: TP 2/20 positief - 10/2020:dochter
9/21 start: al 7 tp negatief..
ICSI 4: 10 cryo’s

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: Opstart brusje

Bericht door Hope88 » 21 april 2022, 15:03

LotjeS schreef:
15 april 2022, 9:55
ZonderZorgen schreef:
15 april 2022, 9:20
LotjeS schreef:
15 april 2022, 8:50
Hallo allen

De moed zit mij een beetje in de schoenen.
Voor mijn dochter had ik ICSI 1 de verse tp en hup, meteen gelukt (bevallen oktober 2020). Ons geluk kon niet op na toch 5 mislukte IUI.
In september 2021 besloten we opnieuw te starten.
2 cryo's teruggeplaatst, nieuwe ICSI gestart, 1 verse tp en 1 cryo. Allen negatief.
Nu eind maart begin april opgestart in Jette, voor ronde drie ICSI.
Net resultaat gehad, verse tp opnieuw negatief.
Nu al vijf terugplaatsingen achter de rug en nog geen enkele keer zwanger geweest.

Geen idee wat ik nu nog moet doen, de vrees zit erin dat het nooit meer zal lukken.
De tranen blijven maar stromen.
LotjeS geef dit een plaatsje. Je bent ondertussen ouder van centrum overgestapt.

En je kan zwanger zijn. Dikke knuffel meid.
Ik weet het wel, ik heb al een dochter. Maar dat maakt het gemis, de pijn, het verdriet niet minder erg.
Van de 5 pogingen was ik niet één keer zwanger, nestelt dus niet in ..
Ik voel me gewoon zo mislukt op dit moment.
Herkenbaar hoor. Hier was ik bij de 5de tp zwanger van onze dochter (en tp 3 was een biochemische).
Voor een brusje ging het jammer genoeg niet zo vlot. Na 11 tp uiteindelijk veranderd van centrum (ook naar Jette) en daar zwanger van de 2de tp (dus in totaal 13 tp's nodig gehad voor een brusje).
Ik heb ook regelmatig gedacht dat er geen tweede kindje zou komen en op een gegeven moment zelfs op het punt gestaan om zelf de behandeling te stoppen. Ik voelde me er echter nog niet klaar voor om alles op te geven en kijk, vorige week ben ik bevallen van een gezonde zoon.
Het is enorm zwaar als een brusje op zich laat wachten, maar het kan echt wel goed komen hoor.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

LotjeS
Berichten: 326
Lid geworden op: 3 september 2019, 19:51

Re: Opstart brusje

Bericht door LotjeS » 21 april 2022, 17:54

Hope88 schreef:
21 april 2022, 15:03
LotjeS schreef:
15 april 2022, 9:55
ZonderZorgen schreef:
15 april 2022, 9:20


LotjeS geef dit een plaatsje. Je bent ondertussen ouder van centrum overgestapt.

En je kan zwanger zijn. Dikke knuffel meid.
Ik weet het wel, ik heb al een dochter. Maar dat maakt het gemis, de pijn, het verdriet niet minder erg.
Van de 5 pogingen was ik niet één keer zwanger, nestelt dus niet in ..
Ik voel me gewoon zo mislukt op dit moment.
Herkenbaar hoor. Hier was ik bij de 5de tp zwanger van onze dochter (en tp 3 was een biochemische).
Voor een brusje ging het jammer genoeg niet zo vlot. Na 11 tp uiteindelijk veranderd van centrum (ook naar Jette) en daar zwanger van de 2de tp (dus in totaal 13 tp's nodig gehad voor een brusje).
Ik heb ook regelmatig gedacht dat er geen tweede kindje zou komen en op een gegeven moment zelfs op het punt gestaan om zelf de behandeling te stoppen. Ik voelde me er echter nog niet klaar voor om alles op te geven en kijk, vorige week ben ik bevallen van een gezonde zoon.
Het is enorm zwaar als een brusje op zich laat wachten, maar het kan echt wel goed komen hoor.
Dag Hope88

Dankjewel! Dat geeft me weer wat moed.
Dikke proficiat trouwens!

Ik zie gewoon de beurten voorbij gaan met iedere keer maar 2 of 3 kansen en vandaar soms wat wanhopig.
Ik snap ook gewoon niet waarom er nooit geen innesteling is, nul, niets.
Ze kunnen daar ook geen antw op geven.
Start 11/18
ICSI 1: TP 2/20 positief - 10/2020:dochter
9/21 start: al 7 tp negatief..
ICSI 4: 10 cryo’s

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten