Terugbetaalde pogingen (bijna) op

Plaats reactie
.Fee

Bericht door .Fee » 18 februari 2013, 21:41

@ Roisin, Heb je ze dan toch allebei laten terugplaatsen? Wat is er fout gegaan? Had je lege follikels of is de bevruchting niet vlot verlopen? Hoe dan ook meid... geef die 2 embryo's alle kansen die ze verdienen!! Je hebt ze nu bij jou dus probeer er zoveel mogelijk in te geloven. Ik weet het hoor, ben ook eens zo enorm ontgoocheld en huilend na een terugplaatsing naar huis gereden. Ook toen had ik alle moed verloren. Maar laat ik nu toch proberen om jou moed in te praten, al was het maar dat sprankeltje hoop dat je misschien nu net nodig hebt. Ik heb er in de jaren dat ik bezig was/ben al veel zien passeren: dames met topembryo's en ideale omstandigheden die niét zwanger werden, en dames met middelmatige en weinig embryo's die wél zwanger werden. Je kan er geen lijn in trekken, dus neen, ik geef de hoop voor jou nog niet op! :wink:

@ Ilse, hoe trek jij het in je 2e wachtweek?

Ik ben mezelf gek aan het maken, hoewel je zou denken dat ik het nu wel al ken én dat ik vooraf zoooo nuchter was. Nou, daar is nu alvast niet veel meer van terug te vinden! :wink:
Ik betrap er mezelf ook op agressief te lopen, iedereen moet het zowat bekopen en heb nergens geduld voor. Beetje lange tenen dus, zelfs achter het stuur. Voorzichtig zijn dus maar. :wink:

roisin

Bericht door roisin » 19 februari 2013, 10:15

veel lege follikels blijkbaar... heb ik nog nooit gehad, dus was er wel van geschrokken. ze zijn inderdaad dan toch maar allebei teruggeplaatst, want invriezen was geen optie.

trekken jullie het een beetje in de 2de wachtweek? Die is meestal de hel é, i know. De eerste kom je nog gemakkelijk door, maar dan begint het é. Hoe nuchter je er ook mee wil omgaan, het went volgens mij nooit ! toch de moed niet verliezen dames ! zo lang er geen bloed is ,is er hoop :)

.Fee

Bericht door .Fee » 20 februari 2013, 19:28

@ Roisin, En straks ben je dan nog zwanger van een tweeling, kan ook nog hé! :wink:
We blijven alleszins duimen voor die 2 embryootjes in je buik!

Die 2e wachtweek is inderdaad de hel. Het gaat eigenlijk goed tot ik thuis kom. Het is (gelukkig maar) redelijk druk op het werk nu waardoor ik mijn gedachten moét verzetten, maar eenmaal thuis... Nog een paar dagen 'geduld'. :roll:

roisin

Bericht door roisin » 20 februari 2013, 20:22

Wanneer heb je BN fee.? Ik duim :)

.Fee

Bericht door .Fee » 21 februari 2013, 18:04

Morgenavond weet ik het. Ik ben zo bang voor het resultaat...

*nat*

Bericht door *nat* » 21 februari 2013, 20:54

Hier nog wat extra duimpjes voor .Fee en nog veel sterkte in de ww roisin... ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld was, maar de hoop zal misschien toch wel weer oplaaien in ww twee...

roisin

Bericht door roisin » 21 februari 2013, 21:08

En wat denk je zelf, .Fee? Een goed gevoel of niet? Ik hoop met je mee?

*nat*, tof dat je komt supporteren. Ja, het was een rare poging deze keer. Was heel ontgoocheld na de PU en daarna heel onverschillig, maar nu begint inderdaad het hoopmonster toch weer de kop op te steken. Heb zo wel wat symptomen, maar neem wel dubbele dosis utrogestan, dus komt gewoon daar van...

Ilse, wanneer heb jij resultaat?

.Fee

Bericht door .Fee » 21 februari 2013, 21:20

Bedankt Nat en Roisin om voor mij te duimen!!

Wat denk ik zelf? Tja, da's moeilijk. Ik ga al 2 weken van veel hoop naar geen hoop meer, en weer terug en weer terug... Ik voel van alles en nog wat, maar weet heel goed dat dat even goed kan veroorzaakt worden door aankomende menstruatie of de cocktail van medicatie die ik neem (zoals ook jij zegt hé Roisin). Nog 1 dag nagelbijten. :?

roisin

Bericht door roisin » 21 februari 2013, 21:24

Hoop op het beste, fee.

roisin

Bericht door roisin » 22 februari 2013, 11:18

en .Fee? Bloedstaal binnen?
Laat iets weten é !

Asa

Bericht door Asa » 22 februari 2013, 12:12

Denk aan je .Fee! x

.Fee

Bericht door .Fee » 22 februari 2013, 18:16

Negatief, ik weet niet of ik dit allemaal nog eens kan.

Asa

Bericht door Asa » 22 februari 2013, 19:59

Oh nee.... :( Een superdikke knuffel en wou dat ik meer voor je kon doen. Decleer iets gezegd ivm nog verder doen, of eerst wat laten bezinken? Rotgevoel dat ik je heel graag had willen besparen XX

VickskeL

Bericht door VickskeL » 22 februari 2013, 20:28

Hey,
Ik zou hier ook even willen inbreken.

Bij mij is het allemaal andersom verlopen. Na 1 IVF poging zwanger en toen mijn dochtertje een jaar was begon het terug te kriebelen voor een brusje. We dachten om snel nog een IVF poging te doen en dat het wel terug van de eerste keer zou lukken... Niet dus!
Anderhalf jaar en 5 pogingen later zijn mijn terugbetaalde pogingen op...
We zijn nu bezig aan een 7de niet terugbetaalde poging. Ik heb er gewoon zoveel schrik voor. Het verlangen naar een brusje is zoveel groter als mij het eerste kindje omdat ik nu elke dag zoveel van mijn dochter kan genieten. Het klinkt raar maar door dat geweldig kleine meisje voel ik elke dag het gemis van nog een kleintje. Ik wil ook niet dat mijn kind alleen opgroeit..
Ik hoop deze poging meer geluk te hebben want ik weet niet hoe lang ik dit nog volhou...ik vind het alleen moeilijk om nu al de strijd op te geven...

.Fee

Bericht door .Fee » 22 februari 2013, 20:28

Bedankt Asa, het zag er allemaal goed uit tot nu...
Decleer heeft me een schema meegegeven voor de cryopoging, maar er meteen ook bijgezegd dat we daar niet moeten op hopen. Ik zou wel clomid moeten nemen en heb daar geen zin in. Als we er toch niet moeten op rekenen, waarom dan weeral eens hormonen gaan slikken??
Weet jij of je dan ook nog eens utrogestan of pregnyl moet gebruiken bij een cryo-poging? Ik heb daar eerlijk gezegd allemaal geen zin in. Wil het 'over and done' hebben zonder overbodige bullshit.
Hoe dan ook zal het voor de komende maanden niet zijn (door omstandigheden) dus voor ons geen 2013-baby meer. :cry:

Plaats reactie