@ Roisin, Heb je ze dan toch allebei laten terugplaatsen? Wat is er fout gegaan? Had je lege follikels of is de bevruchting niet vlot verlopen? Hoe dan ook meid... geef die 2 embryo's alle kansen die ze verdienen!! Je hebt ze nu bij jou dus probeer er zoveel mogelijk in te geloven. Ik weet het hoor, ben ook eens zo enorm ontgoocheld en huilend na een terugplaatsing naar huis gereden. Ook toen had ik alle moed verloren. Maar laat ik nu toch proberen om jou moed in te praten, al was het maar dat sprankeltje hoop dat je misschien nu net nodig hebt. Ik heb er in de jaren dat ik bezig was/ben al veel zien passeren: dames met topembryo's en ideale omstandigheden die niét zwanger werden, en dames met middelmatige en weinig embryo's die wél zwanger werden. Je kan er geen lijn in trekken, dus neen, ik geef de hoop voor jou nog niet op!
@ Ilse, hoe trek jij het in je 2e wachtweek?
Ik ben mezelf gek aan het maken, hoewel je zou denken dat ik het nu wel al ken én dat ik vooraf zoooo nuchter was. Nou, daar is nu alvast niet veel meer van terug te vinden!
Ik betrap er mezelf ook op agressief te lopen, iedereen moet het zowat bekopen en heb nergens geduld voor. Beetje lange tenen dus, zelfs achter het stuur. Voorzichtig zijn dus maar.