Onze afspraak in Jette zit er weer op. 3 mei heb ik een afspraak bij mijn gynaecoloog om mijn spiraal te laten uithalen en dan moet ik wachten op mijn ms om te kunnen beginnen. We hebben gekozen voor een artificiële cyclus omdat dit gemakkelijker is met het werk en zo. Deze keer is niemand op de hoogte van onze plannen voor een brusje en willen dit ook zo houden tot het echt zou lukken. Ik wil ook wel eens meemaken om een leuke zwangerschapsaankondiging te doen

. De vorige keer wist na al die tijd iedereen wel ongeveer waar we mee bezig waren en telkens als ik de uitslag zou krijgen stond mijn telefoon niet stil. Dit wil ik echt niet meer.
We hebben nog 3 cryo's en het leuke nieuws is dat ze alle drie apart zijn ingevroren en dus ook apart ontdooit kunnen worden. Dit wist ik niet.
Deze keer moet ik progynova of zoiets nemen? Kent iemand dat? Natuurlijk ook weer die vieze utrobollen. En ik moet ook aspirine bij nemen omdat ik een zware zwangerschapsvergiftiging heb gehad. En clexane spuiten omdat mijn bloed te snel stolt.
Weer een hele waslijst van medicatie. Zo spannend weer allemaal. Maar ik merk nu al dat ik het toch anders beleef. Als het lukt, des te beter maar als het niet lukt, ja dan ga ik wel even verdrietig zijn maar tis niet meer het einde van de wereld voor mij omdat ik al 2 schatjes heb rondlopen