Brusjes in de maak

Plaats reactie
Loeki

Bericht door Loeki » 3 juni 2010, 22:09

Magisch hé, dat de brusjes idd mss nu al bestaan... Oooh ik kijk er zo naar uit ook opnieuw te beginnen!

Mies zouden ze 't niet willen doen omwille van de verplichte wachtperiode na keizersnede? Je kan 't idd maar achter de rug hebben, kzou het toch ook eens vragen. Ze kunnen maar ja zeggen hé.

Kga toch ook zo snel mogelijk ventje naar 't kleine kamertje sturen met potje om "de stand van zaken" na te gaan. Stel je voor, alles ineens in orde ofzo... :shock:

wat is er mis?

Bericht door wat is er mis? » 4 juni 2010, 11:19

Kim, een mooie oogst. Ik duim volop dat de brusjes zich verder mooi ontwikkelen!

Isa, ik denk ook dat ze die gewoon terugplaatsen zoals bij een andere poging, maar heb geen ervaring.

Mies, ik denk idd dat je het eens moet navragen. Overlaatst is er in het nieuws geweest dat ziekenhuis bewust overconsumptie doen van onderzoeken. Dus dan kan zo een HSG er ook wel bij zeker :wink: . Het is toch idd niet onbelangrijk hé. Je hebt voordien toch ook "verloren" tijd erdoor gehad. Ze gaan je dat toch geen tweede keer lappen. Dat is nu net het voordeel van voor een brusje te gaan dat we er geen x-aantal verloren tijd erbij krijgen.

Loeki, kijk jij ernaar uit naar die onderzoeken, ww, ... :shock: :mrgreen: .

Liefs,

Bokje

Bjorn en Kim

Bericht door Bjorn en Kim » 4 juni 2010, 11:45

Hoi dames,

hier een dikke teleurstelling te horen gekregen!!! Had 10 eicellen, 6 rijpe en maar 4 bevrucht... Vorige keer had ik er 8 en hadden we maar 3 goede emmykes dus nu vertrekken we van de helft, straks krijg ik er maar 1tje terug begin echt te vrezen.

voelt aan alsof al die energie die het mij gekost heeft verloren is gegaan, zou kunnen janken!

Ik weet dat ik positief moet blijven want bij mijn zoontje had ik maar 7 eicellen waarvan maar 4 rijpe en 4 bevrucht en ik was met dat 1e goede emmyke toch zwanger maar voel me radeloos momenteel, weer 0 reserve voor als het mis gaat....

Denk dat ik er na deze keer toch ff mee stop...

Loeki

Bericht door Loeki » 4 juni 2010, 12:07

Kim dikke dikke knuffel meid! Probeer niet te wanhopen. De ene poging is de andere niet. Mss zijn deze emmykes wel beter! 4 op 6 bevrucht is wel een heel mooi percentage! 't Zal idd spannend zijn maar komaan zenne meid, je kan 't!!! Tandjes bijten en eens lekker knuffelen met je zoontje, en je weet weer waarvoor je 't allemaal doet! En ik duim dat jij na deze poging gewoon lekker zwanger bent!

Ja Bokje ik kijk er ergens naar uit. Doe mij daar aan denken als het eenmaal zover is... :wink:

wat is er mis?

Bericht door wat is er mis? » 4 juni 2010, 12:27

Dikke knuf Kim. Ik duim super hard dat die 4 zich allemaal ontwikkelen tot toppies en dat er zich dan één of twee innestelen. En dat je de cryo's kan bewaren voor een eventueel volgend brusje. Het kan nog hé meid! Moed erin houden! En als je even wil de moed laten zakken, mag dat best, maar daarna terug met volle moed er tegenaan. Het kan echt nog goedkomen! De strijd is niet verloren!
En idd knuffel eens je kleine man!

Liefs,

Bokje

lisa marie

Bericht door lisa marie » 4 juni 2010, 13:00

Ik vind 4 toch een heel mooi resultaat, maar dat komt omdat ik een low-responder ben ! Bij onze laatste, en gelukte, poging waren er 5 eicellen, maar 2 waren goed om bevrucht te worden. Ze zijn allebei op dag 3 teruggeplaatst. Eentje ervan ligt hier nu in het parkje te slapen !!! Het andere heeft zich ook wel eventjes ingenesteld, tot week 7, maar heeft het dan niet meer gehaald...

Sterretje

Bericht door Sterretje » 4 juni 2010, 13:48

Dikke knuf voor je Kim. Ik begrijp dat je een beetje teleurgesteld bent... Het hoort er nu eenmaal bij vrees ik, hopen en vrezen...

Toch wil ik je nog veel succes wensen en duim ook voor super embryo's! Er is er idd maar eentje nodig, dus wie weet! Probeer de tijd zo goed mogelijk door te komen.

grootgevaarke

Bericht door grootgevaarke » 4 juni 2010, 15:47

Kim,
ik denk dat het niet uitmaakt hoor hoeveel embykes je hebt, ze zullen er wel twee terugplaatsen...

VEEEEEEEL succes zondag en nog VEEEEEEEEEL meer succes op 19 juni...

Bjorn en Kim

Bericht door Bjorn en Kim » 4 juni 2010, 19:23

Dag lieve meiden,

ik weet nog dat ik enkele pagina's geleden hier tegen pelkie zei dat ik deze keer voor kwaliteit ga en niet voor kwantiteit, dom dat ik dan nu teleurgesteld ben. Komt omdat ik vorige keer 8 emmykes had waarvan slechts 3 goed waren... Soit als ik er 2 terug krijg ben ik tevreden, invriezen hoeft niet direct voor mij want ik geloof daar te weinig in...

1 ding staat wel al vast als het mislukt nu wachten wij tot september om opnieuw te proberen dan wil ik een zorgenloze zomer doorbrengen met mijn kleine schatje en moet ventje weer onder het mes...

Wat wou ik dat we al zondag waren en er twee kleine erwtjes in mijn buik zaten...

Loeki

Bericht door Loeki » 4 juni 2010, 23:18

Ja eenmaal dat je weet dat ze bestaan wil je ze 't liefst zo rap mogelijk in je buikje waar ze thuishoren! :D Ma eerst nog even flink groeien in de broedstoof lieve beebjes in spé... 8)

En Kim pogingen aan elkaar rijgen is sowieso niet zo'n goed idee hé. Moest 't mislukken, geniet dan maar lekker van de zomer en van je kleine en grote man! Maar we duimen natuurlijk allemaal dat je nog meer kan genieten van je grote man, je kleine man, en je twee kleine erwtjes. :D

liezeke

Bericht door liezeke » 5 juni 2010, 8:37

Loeki,

Ik kan me misschien hier ook bij aansluiten;)

al kan dat misschien een beetje wrang overkomen bij jullie, hé. respect daarvoor zunnu...

waarschijnlijk FM op 15 of 16/6

liesje

Sterretje

Bericht door Sterretje » 5 juni 2010, 9:36

lieve liezeke,

Tuurlijk is dat niet wrang! We wensen je superveel succes en hopelijk mogen jullie snel een tweede wonder verwelkomen!

Bjorn en Kim

Bericht door Bjorn en Kim » 5 juni 2010, 10:56

Loeki das wat ik ook in gedachten heb nu hopen dat er toch 2 van de 4 kleintjes het overleven en dan bang afwachten maar is het negatief dan wil ik echt genieten van een zwoele zomer :D

Er zit altijd wat tijd tussen mijn pogingen januari 1e ICSI voor nr 2 en nu pas de 2e, heb wel in tussentijd een tp gehad van een cryo maar er zit altijd een rustige maand tussen :D

Nog 1dagje op mijn tanden bijten, morgen deze tijd zit ik in het ziekenhuis en krijg ik hopelijk verlossend nieuws

lyse

Bericht door lyse » 5 juni 2010, 13:00

Liezeke, wat een mooie en moedige beslissing. Ik ben er zeker van dat Matéo, je ventje, het zomerzonnetje en dvo je sterk zullen maken om er weer voor te gaan. Ook van mij heel veel succes gewenst!

mies

Bericht door mies » 5 juni 2010, 13:32

Heel veel succes, Kim en Liesje!

(en nee Liesje, het is helemaal niet wrang! We zijn hier op DVO he...)

Plaats reactie