wat als er geen brusje komt?

babseke
Berichten: 197
Lid geworden op: 12 september 2014, 23:26

Re: wat als er geen brusje komt?

Bericht door babseke » 19 september 2014, 18:04

Vandaag slecht nieuws gehad. Voorlopig geen brusje. Maar we laten onze kop niet hangen en gaan eventjes op adem komen. Ik heb al start to run gedownload en wat verlof gepland. Eventjes me-time en extra aandacht voor mijn twee zoontjes.

@muse; wat een verhaal. Ik kreeg er kippenvel van. Het moet toch wel erg spannend geweest zijn. En de druk op een relatie is niet te onderschatten. Vooral als het over een grote som geld gaat. Chapeau dat jullie dit aangedurft hebben. En proficiat met je zws! Ik ga je tips voor mijn volgende tp zeker gebruiken. En wie weet volgende keer ook goed nieuws...

@Saar84 en trinity: ik wens jullie veel succes met de volgende poging, zo jammer dat het nu weer niks is geworden. Maar mss kunnen we 2014 wel afsluiten met een zws. We mogen de moed nog niet opgeven, elke kans is een kans die we met twee handen moeten grijpen. En we mogen ons niet laten gek maken door ons lichaam, hoe moeilijk het ook is. Ik zal zo hard duimen voor jullie. Hou me op de hoogte!

Knuffelx

Muse
Berichten: 572
Lid geworden op: 19 januari 2014, 22:51

Re: wat als er geen brusje komt?

Bericht door Muse » 19 september 2014, 19:25

Het babseke, veel sterkte... Makkelijk is het nooit, maar nu heb je duidelijkheid en kan je weer verder. Toen ik het telefoontje kreeg van ferti, toen ze me zeiden dat ik zwanger was, dacht ik mijn ms te hebben. Ik heb die vlakaf gezegd dat dat niet kon wat ze zei. Dat ze zich vergiste. En ik herinner me nog heel goed hoe ik die volgende dagen bijna gek werd. Ik was zwanger en toch, ... Ik was zo bang. Na een week ongerustheid stopte het bloeden. Ik wou vooral duidelijkheid en dat als ik het toch moest afgeven, het dan snel zou zijn. Ik heb geluk gehad...
Ik hoop dat jij snel wel goed nieuws krijgt!

Het moeilijkste aan de hele zaak vond ik, en dat heb ik nu nog steeds, dat het buiten je om gaat. Dat je zelf niets in de hand hebt... Altijd afwachten, wanneer starten, groeien de follikels goed, wanneer punctie, zijn er eicellen, zijn ze goed, is er bevruchting, wanneer terugplaatsing, voel ik iets, ja ... Nee, pffft, bloedname, is het positief? Blijft het ok?

Dikke knuffel aan iedereen die weer op iets zit te wachten! Maar vergeet ondertussen niet te genieten van alles in het leven dat wel goed gaat!

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Re: wat als er geen brusje komt?

Bericht door stefanie » 19 september 2014, 19:39

hallo dames,

ik sluit me aan bij jullie groepje,
hier ook al 3,5jaar bezig voor een brusje.
ons zoontje is er gekomen na ,5 jaar mmm,7 icsi's met eigen materiaal
en de 8ste tp met eiceldonatie was raak.
sindsdien nog 2keer zwanger geweest maar de eerste zw eindigde in een vroeg miskraam
en de tweede zwangerschap was bbz.
hier word de weg nog een beetje moeilijker gemaakt doordat we ook beroep moeten
doen op een donor.
maar zonder donor geen brusje meer voor ons.

grtjs stefanie
na 5 jaar mmm,7pu,waarbij de 8ste met eiceldonatie , trotse mama geworden van een zoontje(2009)
ondertussen al 3,5jaar bezig voor een brusje,6pogingen waarvan 1 zwanger en 1 bbz
nu nog steeds op zoek naar een eiceldonor die ons kan helpen.

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: wat als er geen brusje komt?

Bericht door trinity » 20 september 2014, 8:09

Muse, wat een verhaal maar het bewijst wel dat wonders gebeuren
Super dikke proficiat met je zws! Enkele tips staan an zeker genoteerd. Vooral zorgen voor warme voeten. Na tp van icsi3 had ik het altijd super koud. En echte ijsklompen van voeten. 3 dagen na het stoppen van de utro geen ene keer nog koude voeten gehad. Vreemd, maar ik denk toch dat die hormoon verandering er voor iets tussen moet gezeten hebben. En ik steek het daarop dat het niet gelukt is. Ook heb ik deze keer heel veel gerust, in de zetel gelegen en zo. Mss volgende keer toch iets meer bewegen en wat gaan wandelen of zo ipv lui in de zetel te hangen

Saar, dat is zo he. Als je geen cryos hebt gaan de beurten er snel van door en dan sta je wel eens stil "wat als icsi6 voor de deur staat"
Feit is wel, als je hier leest wat iedereen doormaakt, dan helpt mij dat toch om weer met hernieuwde moed aan de volgende te beginnen

Babseke, dikke knuffel meid! De me-time zal je deugd doen. Ik ben ook opnieuw gestart met zumba. 1X in de week. E. Is zalig. Gewoon even alles leeg maken tussen de oren. Straks nog even de loopband op. Heb die eindelijk terug van onder het stof gehaald. Mijn fysiek moet weer wat opgekrikt worden. En hogelijk gaan er daarmee wat kilo's weg ook want met die stimulatie blijft mijn buik vrij dik en de weegschaal zegt ook dat het te veel wordt

Stephanie, ik hoop dat je snel een goede donor vind. Voor jou is het nog de. Stapje verder als voor ons, een stapje moeilijker. Veel sterkte hoor. Ik zou je er eentje van mezelf geven maar aangezien we maar een matige kwaliteit hebben zal dat niet gaan.
Ik hoop dat iedereen hier snel aan dat zo verlangde brusje komt!!!!!
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten