Vermoedelijk terug een mk

Plaats reactie
Dromer87
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 april 2015, 16:13

Vermoedelijk terug een mk

Bericht door Dromer87 » 26 april 2015, 16:47

Hallo iedereen,

Ik ben al eventjes een meelezer maar ik heb het gevoel dat het nu tijd wordt dat ik een schrijver wordt.
Het begint allemaal wat veel te worden.

Mijn man heeft zich ooit laten steriliseren.
Er heeft dan een hersteloperatie plaatsgevonden, maar deze is niet volledig gelukt.
Gezien de kwaliteit van de sperma dat er nog is waren we sowieso aangewezen tot icsi.

We zijn begonnen in de zomer van 2012.
Het was eerst wat zoeken naar de juiste hormonen voor mij om te stimuleren.
Eerst dan wat gecancelde pogingen die een iui werden, zonder resultaat natuurlijk.

Nadien volgende er twee pogingen waar er hcg was, maar dat er in de vijfde week een mk was.
Dit werd afgedaan door de gynaecoloog als pech en het zal de volgende keer wel lukken.
Ze had wel gelijk want de verse poging in mei werd een goede met een dochtertje als resultaat.

Vorige maand besloten we om voor een brusje te gaan.
We hadden nog 1 cryo zitten. De ontdooiing lukte en het was van een goede kwaliteit volgens de gynaecoloog van de terugplaatsing.

Voorbije vrijdag mochten we na 10 dagen gaan voor een bloedafname.
Het was ' proficiat u bent zwanger! Het hcg is 47. Er moet een controle gebeuren ofdat de stijging goed is.

Ik en mijn vonden die 47 wel wat laag. Maar volgens de gyn was het wel in orde voor 10 dagen na tp.
Deze morgen ben ik opgestaan met bloedverlies.
Ons dochtertje heeft de buikgriep binnen gebracht dus ik weet niet goed ofdat de krampen die ik voel zijn van de diarree of van de mk.
Het bloedverlies wordt enkel maar erger. Het is meestal helderrood.

Ik heb tot nu toe 4 terugplaatsingen gehad. Ik ben 4 keer zwanger geweest, maar het is maar 1 keer tot een goed einde gekomen.

Normaal gezien moest ik pas dinsdag gaan voor bloedafname. Maar gezien de bloeding ga ik morgen bellen ofdat ik dan al niet mag komen.
Ik heb er geen goed gevoel meer bij.
Ik heb momenteel het gevoel dat het weer is afgelopen.

Zou er na deze poging ook een maand pauze zitten? Of zou ik terug mogen beginnen gezien het een cryo poging is?

Alvast bedankt om te lezen. Ik hoor graag ook jullie ervaringen!

Jana F
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 januari 2014, 16:55

Re: Vermoedelijk terug een mk

Bericht door Jana F » 26 april 2015, 19:16

Dag dromer,

Wat ellendig hè. ..het is zulk een over en weer geslingerd qua emoties. Een dikke knuffel alvast!
Ik heb 1 keer geen cyclus moeten overslaan,omdat ik toen tegen alle verwachtingen in een eigen cyclus had en mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg was...De andere keren moest ik wel een cyclus overslaan...zal dus wat van de situatie afhangen...al lees ik hier vaker dat een cyclus wordt overgeslagen dan niet...Veel sterkte voor jou de komende dagen!
PCO, mk 10 w, dochter °2012 - IVF1 (2014): neg, 1.1 mk 5wk, 1.2 en IVF2: neg, 2.1 mk 7 w, 2.2, IVF3 en 3.1:neg, - Van Middelheim naar Jette IVF 4: neg (voor t eerst geen cryo's) - pauze - spontaan zwanger °25/6/16 zoon

Dromer87
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 april 2015, 16:13

Re: Vermoedelijk terug een mk

Bericht door Dromer87 » 26 april 2015, 20:15

@ Jana F: bedankt voor je reactie.

Ik ga morgen bellen of ik dan al mag komen voor de bloedname.
De bloedingen en vooral krampen worden erger.
De gezwollen borsten zijn ook bijna weg.
Dus het is nu echt wel voorbij vrees ik.

Ik hoop echt dat we nu nog kunnen starten. In juni moet mijn man enkele dagen naar het buitenland voor zijn werk.
Morgen zullen ze het me misschien al kunnen vertellen.

Dromer87
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 april 2015, 16:13

Re: Vermoedelijk terug een mk

Bericht door Dromer87 » 27 april 2015, 19:39

Daarnet de bevestiging gekregen hcg is nog 14.
Morgen moet ik terug bellen of ik al dan niet deze maand nog mag starten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten