Tijd voor een brusje!

Plaats reactie
vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door vuurvliegje » 30 augustus 2016, 19:50

Spannend hier. Veel succes iedereen!

Wij gaan morgen naar Jette voor ons eerste gesprek voor een brusje.
We hebben nog 9 embryo's in de vriezer dus hopelijk lukt het en mogen we snel starten.

Lien2
Berichten: 425
Lid geworden op: 26 november 2012, 16:31

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Lien2 » 1 september 2016, 10:50

Pfff... die medicatie kan je toch zo voor de zot houden hè... ik voel mij sinds gisterenavond maar belabberd. Zo licht misselijk. En pijnlijke borsten. Maar dat kunnen toch nog geen zwangerschapsverschijnselen zijn ??? tis pas 4 dagen na de terugplaatsing, tis wel een blastocyste maar toch... De eerste 2 dagen voelde ik ook lichte steekjes, trekjes in mijn buik maar nu niets meer.
Ik herinner mij van de vorige keer dat ik ook pijnlijke borsten bleef hebben. Maar ja dat wil niks zeggen natuurlijk.

Dat het maar snel volgende week is...

Vandaag mijn schatjes hun allereerste schooldag. Was wel emotioneel en ben nu de hele tijd aan hen aan het denken. Hopelijk doen ze het goed en missen ze ons niet te fel :D

fremo
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 juni 2013, 9:32

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door fremo » 1 september 2016, 12:14

Ons meisje is vandaag 1!

Zo leuk! Ze zullen het wel leuk vinden.. uiteindelijk is kleuterschool toch nog een beetje zoals een creche?

Is het nu dat je al kindjes hebt makkelijker om er minder mee bezig te zijn? Of focus je nog even hard?

Goh, ik denk dat je niet echt kunt afgaan op wat je voelt. Ik voelde mij bij de eerst twee keer super zwanger en het was niks. Bij de laatste pogig voelde ii niks en was ze er toch :) . Medicatie geeft u dat gevoel hé. Nu het kan ook echt wel zo zijn dat je al degelijk dingen voelt. Maar da's moeilijk te zeggen hé.
Je kan mss al eens testen over een paar dagen :)
Goede eiceldonor =》14 goede embryo's!

1ste tp in april van mooi embryo =》mislukt!
2de tp in oktober van een cryo =》weer mislukt!
3de tp van een cryo 3 december =》Zwanger!
1 september is ons wondertje geboren!

Lien2
Berichten: 425
Lid geworden op: 26 november 2012, 16:31

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Lien2 » 1 september 2016, 20:48

Oh 1 jaar ... Proficiat :D . Dat lijkt bij mij al een eeuwigheid geleden...

Ze zijn vandaag super flink geweest. Geen traantjes (bij mama wel :oops: ). Alleen heeft eentje van de twee wel 5 keer in haar broek gepist, wat ze thuis nooit doet. Toen we pas thuis waren heeft ze op een half uur nog eens 2 keer in haar broek gepist. Waarschijnlijk van de stress. Ze zijn al droog van half juni. Hopelijk gaat het snel weer beter.

Ik vind dat het nu gemakkelijker gaat. heb helemaal zo gene stress meer gelijk de vorige keer omdat het nu niet per se moet lukken. Ik ga wel even teleurgesteld zijn maar omdat ik al 2 kindjes heb gaat het veel gemakkelijker zijn om mij erover te zetten. En ik heb nu meer afleiding dus ik denk er niet constant aan.

ja ik ga nog proberen te wachten tot volgende week woensdag en dan ga ik eens testen :D

fremo
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 juni 2013, 9:32

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door fremo » 2 september 2016, 9:21

Als ze dat thuis niet doet is dat dan niet gewoon van de opwinding? Zoveel nieuw. Weet zich niet zo goed te gedragen?

Ohh laat iets weten hé! Ik hoop dat het al bij je is!
Goede eiceldonor =》14 goede embryo's!

1ste tp in april van mooi embryo =》mislukt!
2de tp in oktober van een cryo =》weer mislukt!
3de tp van een cryo 3 december =》Zwanger!
1 september is ons wondertje geboren!

vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door vuurvliegje » 3 september 2016, 11:13

Hier de eerste schooldagen van het instapklasje zonder tranen (bij moeder noch kind) doorgekomen.
Wat wordt ze groot!

Onze verlenging van de embryo's was geregeld, maar nu kreeg ik net telefoon dat ze zich van datum vergist hadden en dat de embryo's sowieso nog tot 2017 goed waren. Dus dat is goed nieuws.
Ik heb ook groen licht gekregen van mijn reumatoloog om alle pijn- en slaapmedicatie stop te zetten zodat we in oktober voor een brusje kunnen gaan via FRET. Vandaag de eerste dag op lagere pijnmedicatie en hopelijk ook voor de laatste keer in lange tijd dat ik maandstonden ervaar. Spannend!

Gisteren heeft een goede vriendin ook aangekondigd dat ze zwanger is en ik kon er oprecht blij voor zijn.
Dat maakt me gelukkig want dat is een hele periode toch wel anders geweest.

fremo
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 juni 2013, 9:32

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door fremo » 5 september 2016, 8:42

Knap van je vuurvliegje! Ik kan nog niet blij zijn met zwangerschapsaankondigingen.. of zwangere te zien. Ik kon er een tijdje beter tegen maar nu weer niet meer. Ik kan nu ook weer zo intens verdrietig zijn. Ook omdat mijn meisje fysiek niet op mij lijkt en nooit zal doen..
Goede eiceldonor =》14 goede embryo's!

1ste tp in april van mooi embryo =》mislukt!
2de tp in oktober van een cryo =》weer mislukt!
3de tp van een cryo 3 december =》Zwanger!
1 september is ons wondertje geboren!

Lien2
Berichten: 425
Lid geworden op: 26 november 2012, 16:31

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Lien2 » 6 september 2016, 14:39

Ik ben mij deze middag zo 2 zwangerschapstesten van het kruidvat gaan halen. Ik wil morgenvroeg eens testen. Vrijdagmorgen moet ik bloedname laten doen maar mag dit ook al donderdagavond laten doen omdat ik 's morgens niet kan.

Ik zou eigenlijk deze avond al willen testen. Ik denk dat ik mij niet ga kunnen inhouden tot morgen :D . Zou dat te vroeg zijn?

Ik denk trouwens dat het niks zal zijn. Mijn pijnlijke borsten zijn verdwenen en voor de rest geen enkel kwaaltje... Ik weet nog dat ik bij de tweeling pijnlijke borsten bleef hebben dus...
Wat ik wel heb is dat als ik mij veel buk alles in mijne buik trekt precies alsof ik al een buik heb die in de weg zit. Wat je zo voelt als je al halfweg je zwangerschap bent. Maar ik beeld mij dat maar in denk ik :) .

ik haat die onzekerheid...

Lien2
Berichten: 425
Lid geworden op: 26 november 2012, 16:31

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Lien2 » 6 september 2016, 19:47

Ik heb mij niet kunnen inhouden en heb zo juist een testje gedaan. Ik zie een heel licht streepje maar echt heel licht. Ik heb er een foto van getrokken maar hoe moet ik die hier op krijgen? Ik twijfel er toch aan hoor of het positief is....

Leniemienie
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 1213
Lid geworden op: 12 april 2012, 23:39

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Leniemienie » 6 september 2016, 20:43

Lien, je kan morgenvroeg best gewoon opnieuw testen. Zo in het begin van een (mogelijke) zwangerschap moet je immers altijd met ochtendurine testen, het kan zijn dat het nu gewoon te verdund was. Maar ik begrijp je ongeduld hoor
Nov2010 pilstop, na 6 verse ICSI pogingen, 3 cryo tp en 2 mk's een wolk van een dochter gekregen juni 2015 en een 2de klein mirakeltje in mei 2017

Lien2
Berichten: 425
Lid geworden op: 26 november 2012, 16:31

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Lien2 » 6 september 2016, 20:58

Ja ik kon mij echt niet meer inhouden :D .En eigenlijk moet ik vrijdag pas gaan voor een bloedname.
Maar als het echt niks is dan zou er nu toch helemaal geen streepje verschijnen? Ik heb de foto in negatief gezet en je ziet een heel licht streepje. Kan natuurlijk ook vals zijn. Ik zal morgen vroeg nog eens testen.
Pff zo spannend...

Ster_
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 2947
Lid geworden op: 18 juli 2011, 10:53

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Ster_ » 7 september 2016, 8:05

Lien, bij mijn eerste zwangerschap had ik ook continue pijnlijke borsten. Vanaf de tweede niet meer. Dat wisselde enorm. Knettergek werd ik daarvan :-) Maar het is dus wel normaal! Hoop dat je vandaag een donker streepje ziet! Terug kans op twins?
Drie zoontjes... Drie wonderen... Ons grootste geluk.

fremo
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 juni 2013, 9:32

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door fremo » 7 september 2016, 8:07

Bijna elke test heeft een voorgedrukt streepje..
Maar als het echt kleur krijgt dan is het wel echt hoor :) . Maar het moet er wel binnen de tijd staan dat op de verpakking staat.
Je mag het altijd doormailen als je wilt dat ik eens kijk?

Hoe was het vandaag? Ik hoop dat het positief is!
Goede eiceldonor =》14 goede embryo's!

1ste tp in april van mooi embryo =》mislukt!
2de tp in oktober van een cryo =》weer mislukt!
3de tp van een cryo 3 december =》Zwanger!
1 september is ons wondertje geboren!

Lien2
Berichten: 425
Lid geworden op: 26 november 2012, 16:31

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Lien2 » 7 september 2016, 9:32

Deze morgen opnieuw getest en weer een heel licht streepje maar precies lichter als gisteren.
Ben mij dan een clear blue test gaan halen. En die geeft aan positief 1-2 . Het duurde wel een tijdje voordat het erop verscheen. Zou het dan echt gelukt zijn. Kan het niet geloven.

Ster_
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 2947
Lid geworden op: 18 juli 2011, 10:53

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Ster_ » 7 september 2016, 9:55

Ik denk het wel hoor Lien :-D alvast proficiat :D
Drie zoontjes... Drie wonderen... Ons grootste geluk.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten