Tijd voor een brusje!

Plaats reactie
fremo
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 juni 2013, 9:32

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door fremo » 7 september 2016, 10:27

Zalig! Proficiat! Ik hoop dat het bij ons ook zo snel kan gaan!
Goede eiceldonor =》14 goede embryo's!

1ste tp in april van mooi embryo =》mislukt!
2de tp in oktober van een cryo =》weer mislukt!
3de tp van een cryo 3 december =》Zwanger!
1 september is ons wondertje geboren!

Leniemienie
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 1213
Lid geworden op: 12 april 2012, 23:39

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Leniemienie » 7 september 2016, 20:45

Lien, ik denk het wel hoor. Proficiat! Het duurde langer omdat hcg wschlk nog laat staat maar dat lijkt me normaal want je test immers 2 dagen te vroeg :-)
Nov2010 pilstop, na 6 verse ICSI pogingen, 3 cryo tp en 2 mk's een wolk van een dochter gekregen juni 2015 en een 2de klein mirakeltje in mei 2017

Lien2
Berichten: 425
Lid geworden op: 26 november 2012, 16:31

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Lien2 » 7 september 2016, 22:26

Mercikes allemaal maar ik ga nog niet te euforisch zijn. Ik ga het pas echt kunnen geloven als ik de bloeduitslag weet en dan nog kan er vanalles mislopen. Ik hou jullie op de hoogte :D .
Fremo ik hoop dat het bij jullie ook zo vlot zal gaan. Ik had dit ook totaal niet verwacht hoor. En al zeker niet omdat we deze behandeling al 3 keer hebben moeten onderbreken. Dat begon al goed...
Maar achteraf bekeken is het misschien wel goed geweest en is de terugplaatsing pas doorgegaan in optimale omstandigheden :D

vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door vuurvliegje » 8 september 2016, 20:36

Woohoo Lien! Ik duim voor je!

Hier gaat het goed: ik zit deze week op 3/4e van mijn pijnmedicatie en het is doenbaar.
Volgende week zak in naar de helft en de week daarna een kwartje en dan stop.
Tegen dan is mijn pilstrip op en als ik mijn maandstonden krijg moet ik bloed gaan laten trekken en mogen we beginnen.

Ik hoop dat het snel prijs is want ik ben niet zo gelukkig op mijn job, maar ik blijf er omdat ze positief zijn over de behandelingen.

Lien2
Berichten: 425
Lid geworden op: 26 november 2012, 16:31

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Lien2 » 8 september 2016, 21:08

Hier ben ik nog eens met mijn gezaag...

Heb deze avond nog eens getest met kruidvat test omdat ik dacht dat het streepje nu wel donkerder moest zijn. Maar nu waren daar zo geen testen meer. Dan maar die genomen waar een plus teken komt te staan als je zwanger bent. Nu geeft die test toch wel een duidelijke min zeker. Allé ja het trekt op een min. Als je goed kijkt zie je een plus maar 1 streepje is veel lichter als het andere streepje.
Ik snap het echt niet meer. Die testen van het kruidvat zijn toch niet zo gevoelig dacht ik dus waarom geeft clear blue dan duidelijk positief en die van het kruidvat zijn zo onduidelijk...

Pff. .. ik ben mijn hoofd zo zot aant maken. Sorry voor mijn gezaag maar ik wil het zo graag weten. En nu heb ik morgen nog de hele namiddag vergadering en dan juist gaat Jette bellen.

fremo
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 juni 2013, 9:32

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door fremo » 9 september 2016, 9:28

Das een blauwe hé? Die zijn niet echt top. Toen ik zwanger was dan was die test ook nooit echt donker geworden. Die verf loopt ook gewoon soms uit ..

Geloof de clearblue maar! Kan er bijna niet naast zitten!
Wat zei het bloed?
Goede eiceldonor =》14 goede embryo's!

1ste tp in april van mooi embryo =》mislukt!
2de tp in oktober van een cryo =》weer mislukt!
3de tp van een cryo 3 december =》Zwanger!
1 september is ons wondertje geboren!

Lien2
Berichten: 425
Lid geworden op: 26 november 2012, 16:31

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Lien2 » 9 september 2016, 10:00

Ja ik heb die van het kruidvat gebruikt waar gewoon 2 roze streepjes moeten staan en dan die van het kruidvat waar een plus moet staan, zo met een paarse dop. Maar allemaal zijn ze zo onduidelijk.

Maar ik snap gewoon niet dat de cb dan positief geeft. Ik dacht dat je voor de cb echt al genoeg hcg in je urine moest hebben om positief te geven dus dan moeten die kruidvattesten toch zeker positief testen... Tenzij cb vals positief is natuurlijk en ik heb zo het gevoel dat dit het geval gaat zijn. Of een vroege miskraam... Oh ben mij weer vanalles aan het inbeelden.

Nog even nagelbijten dus want ze hebben mij nog niet gebeld. En als ze namiddag bellen kan ik pas opnemen na 17u want heb heel de namiddag vergadering op het werk. pff... was vergeten hoe verschrikkelijk deze dag kan zijn :(

fremo
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 juni 2013, 9:32

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door fremo » 9 september 2016, 10:23

Oooh ocharme.. wat een dag :(.
Probeer die test toch los te laten. Ik heb met sie blauwe nooit echt donker getest. Je waardes zijn zowizo 50. Dus da's kei goed. Eigenlijk zijn die vroege tests allemaal prullen :wink: .
Goede eiceldonor =》14 goede embryo's!

1ste tp in april van mooi embryo =》mislukt!
2de tp in oktober van een cryo =》weer mislukt!
3de tp van een cryo 3 december =》Zwanger!
1 september is ons wondertje geboren!

Lien2
Berichten: 425
Lid geworden op: 26 november 2012, 16:31

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Lien2 » 9 september 2016, 10:28

Ze hebben gebeld. Test is positief maar de waarden zijn laag. HCG staat maar op 35,4. Progesteron was ok en dat ander waar ik de naam van kwijt ben staat ook laag. Ze gaan het nu nog bespreken met de arts en spreken dan namiddag iets in op mijn antwoordapparaat. Die vrouw zei dat het nog kan goedkomen maar dat het afwachten is en dat ik waarschijnlijk volgende week terug bloed moet laten trekken.

Pfff ik wist dat het zoiets ging zijn... Niet goed dus. Iemand ervaring met zo een laag HCG?

fremo
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 juni 2013, 9:32

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door fremo » 9 september 2016, 13:23

Volgende week pas? Kan je niet over 2 dagen gaan?
Oh pff :( . Ik hoop dat het gewoon oké is endat het een traag startertje is!

Wij starten volgende week als ik de papieren binnen krijg! Pff tis allemaal zo dubbel..
Goede eiceldonor =》14 goede embryo's!

1ste tp in april van mooi embryo =》mislukt!
2de tp in oktober van een cryo =》weer mislukt!
3de tp van een cryo 3 december =》Zwanger!
1 september is ons wondertje geboren!

Leniemienie
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 1213
Lid geworden op: 12 april 2012, 23:39

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Leniemienie » 9 september 2016, 17:30

Helaas wel, bij icsi3, ik had toen zondag een positieve cb test, maandag stond hcg 29 en hcg is in het begin wel verdubbeld tot week 6 maar stond altijd aan de onderkant van de curve . uiteindelijk op 7,5 weken leeg vruchtzakje geconstateerd en cytotec moeten nemen. Dus ik zal eerlijk zijn, houd er inderdaad maar rekening mee dat de kans groot is dat het een miskraam wordt. Er zijn echter uitzonderingen en vuurvliegje is er zo eentje van. Zij had rond hetzelfde moment ook lage hcg waarden maar bij haar is het wel goedgekomen.
Alvast veel sterkte want die onzekerheid is echt klote!
Nov2010 pilstop, na 6 verse ICSI pogingen, 3 cryo tp en 2 mk's een wolk van een dochter gekregen juni 2015 en een 2de klein mirakeltje in mei 2017

Lien2
Berichten: 425
Lid geworden op: 26 november 2012, 16:31

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Lien2 » 9 september 2016, 17:32

Dinsdag moet ik terug voor bloedname. Volgens de dokter is de kans 50/50. Het kan nog goed aflopen maar dan moet het zich herpakken. Oh ik hoop het zo. Een miskraam hebben we nog niet gehad. Toch wreed he waarom moet het altijd zo moeilijk gaan... pff... ik weet ook niet meer wat ik moet denken. Heb nog geen bloedverlies en af en toe lichte buikkrampen en soms zo vlagen van misselijkheid /duizeligheid. Is dat door de hcg die stijgt of zit er een miskraam aan te komen. Echt moordend die onzekerheid. Dat worden nog 4 lange dagen...

fremo
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 juni 2013, 9:32

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door fremo » 9 september 2016, 20:32

Oh lien, het is echt ni eerlijk hé :(. Het is al zo moeilijk endan weer dat :( .
Ik hoop echt heel hard met je mee!
Goede eiceldonor =》14 goede embryo's!

1ste tp in april van mooi embryo =》mislukt!
2de tp in oktober van een cryo =》weer mislukt!
3de tp van een cryo 3 december =》Zwanger!
1 september is ons wondertje geboren!

Lien2
Berichten: 425
Lid geworden op: 26 november 2012, 16:31

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door Lien2 » 10 september 2016, 8:32

Echt he :cry:
Ik heb deze morgen nog eens die kruidvattest met de roze streepjes gedaan. En het streepje was iets donkerder als 2 dagen geleden maar als mijn hcg voldoende was gestegen dan moest het veel donkerder zijn. Ik geloof niet meer dat dit nog goed komt.

fremo
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 juni 2013, 9:32

Re: Tijd voor een brusje!

Bericht door fremo » 10 september 2016, 11:31

Probeer ni te hard te focussen op die test.. die zijn echt niet zo betrouwbaar hoor. Maar ik snap heel goed dat je graag blijft testen.
Probeer dit weekend leuke dingen te doen en hoe moeilijk ook zo weinig mogelijk na te denken.
Want jammer genoeg kan je niet veel doen hé :( ..
Enkel nog meer afwachten.
Probeer nog een klein beetje te hopen want het kan dan toch nog goedkomen. Maar voorbereiden op slecht nieuws is dan ook weer niet slecht hé..

Oh pfff tis zo moeilijk! Op de fb ivf groep zeggen ze : i'll send you lots and lots of babydust!
Goede eiceldonor =》14 goede embryo's!

1ste tp in april van mooi embryo =》mislukt!
2de tp in oktober van een cryo =》weer mislukt!
3de tp van een cryo 3 december =》Zwanger!
1 september is ons wondertje geboren!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten