Wij willen een brusje voor onze 3 jongens!

Plaats reactie
Patricia1983
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 mei 2016, 11:30

Wij willen een brusje voor onze 3 jongens!

Bericht door Patricia1983 » 19 mei 2016, 14:37

Hoi,

In een ver verleden schreef ik hier ook mee, toen we bezig waren voor nummer 2 (Ik was toen blijkbaar gewoon 'Patricia', zie http://www.deverdwaaldeooievaar.be/foru ... =15&t=6492). Dit ging heel wat minder vlot dan nr 1, en uiteindelijk werden we na 5 miskramen (na de voorlaatste tp van 2 embryo's verloor ik eerst het 1ste vruchtje en 2 weken later bleek ook het 2de niet meer te leven, dus voor mij voelt dat aan als 2 miskramen) en 1 misluke tp uiteindelijk toch weer mama en moeke van 2 gezonde heerlijke jongens. Nu zijn de jongste 3,5 jaar en is het tijd. Als mensen in het verleden vroegen of we nog kinderen wilden en we antwoordden hierop dat we dat nog niet wisten, kregen we steevast een antwoord dat aanleunt bij "Je hebt er al 3 gezonde, waarom het lot tarten", "zie dat je weer miskramen hebt..." en "is 't nog niet druk genoeg bij jullie thuis"? Weinig enthousiasme dus. We zijn dus in alle stilte begonnen aan een nieuwe poging. Een goeie vriendin en een collega van mij weten het, alsook een goeie vriendin van vrouwlief. Mensen van wie we weten dat ze het fijn nieuws vinden. Het is nu dus wachten op een nieuwe cyclus, hoewel ik niet denk dat we die kans zullen grijpen. Dan heb ik mijn tp net voor we op vakantie gaan, en gezien ik er heilig van overtuigd ben dat rusten me bij de vorige 3 kinderen geholpen heeft (samen met andere dingen, bij de tweeling nam ik een resem aan medicatie, waaronder schildkliermedicatie) en ik ook helemaal wil genieten van vakantie met ons 5 ipv te stressen over een mogelijk miskraam, gaan we die cycus proberen rekken met progynova of, als dat te lang is volgens UZ Gent, de volgende maand afwachten. Ten laatste juli ontdooiing van onze 8 cryo's dus. Die zijn ingevrozen op dag 2, wat ze nu niet meer doen. Ze zouden ze alle 8 ontdooien, zien welke verder delen tot dag 5 en indien er meer dan 1 is, de rest opnieuw invriezen. We kiezen dit keer maar terug voor een tp van 1 embryo. Een tweeling was/is heerlijk, maar zo dodelijk vermoeiend en zwaar de eerste jaren...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten