Brusjes in de maak

Plaats reactie
JD
Berichten: 1468
Lid geworden op: 9 mei 2007, 16:04

Bericht door JD » 31 mei 2010, 21:08

Ik ben al van enkele weken na de bevalling bezig over een tweede...
En ik ben nu voor het eerst ongesteld en begin al weer te tellen, te rekenen en te dromen en dat ondanks het feit dat ik weet dat ik vervroegd in menopauze aan het gaan ben en dat de kans dus niet klein, maar héél erg klein is...
Ik had altijd gedacht dat ik bij de start voor een tweede rustiger zou zijn :roll:
Niet dus, ik vrees dat de emotionele rollercoaster even erg zal zijn.

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 31 mei 2010, 21:14

mag ik even jullie eerlijke mening?

Volgende week ga ik dus voor een intake gesprek met de fertiliteitsarts, op het vruchtbaarheidscentrum van UZ Gent. 't is net niet meer binnen de werkuren, dus ik moet sowieso Amber van de crèche afhalen. Vinden jullie het kunnen om onze baby mee te nemen naar de afspraak, waar dus ook koppels zullen zijn met een onvervulde kinderwens? Of zou het redelijker en respectvoller zijn om ons kleintje thuis te laten?

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 31 mei 2010, 22:06

Sterretje amai ik wil je niet ontmoedigen maar in het in het UZ Gent in januari ICSI gedaan en tp van een cryo in april en mijn volgende keer dat ik mocht starten was pas september... Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jij meer geluk hebt maar ik ben naar Jan Palfijn gegaan nu en mijn ICSI zit er bijna op, einde van de week pu!!!

Ik heb tot mijn grote spijt Tibo ook al enkele keren moeten meenemen, soms kan ik gewoon niet anders! Als iedereen gaan werken is en ik geen babysit heb moet ik hem gewoon meenemen maar ik had er persoonlijk zelf geen probleem mee toen ik zelf van hem aan het proberen was met ICSI vond het een geruststelling dat het daar lukte bij andere mensen toen ik hen met een kindje zag! Maar ik ben er ook zeker van dat sommige mensen dat wel erg gaan vinden...

Ik voel me er wel altijd slecht bij als ik hem moet meenemen...

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 31 mei 2010, 22:13

Bah, 'k ben dus al ontmoedigd door de wachttijden, maar ja, er zijn ergere dingen in'tleven.

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 31 mei 2010, 22:22

Mja sterke willetjes onze DVO-kindjes! :wink:

JD dromen mag... ja toch? En we hebben de "eerste" emotionele rollercoaster overleefd, die tweede pakken we ook wel aan!

Sterretje ik zou Amber meenemen. Je wil toch ook zo vaak mogelijk bij haar zijn. Toen wij naar fertiliteit gingen zaten daar ook vaak kindjes. En al was het soms confronterend, het gaf idd ook veel hoop. En je kan niet weten van te voren wie er allemaal zit... Wanneer wij gaan (pas in juli dus :evil: ) gaat Yveske zeker mee.

Ik vind dat zeker niet respectloos. Ervan uitgaan dat de nog-niet-zwangeren er niet mee omkunnen en daarom onze kindjes thuislaten is ook niet juist vind ik... 't Zijn sterke mensen die daar zitten hoor!

Mss moet je je vraag anders eens stellen op het algemeen forum? Daar kan je het "rechtstreeks" vragen. :)

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 31 mei 2010, 22:36

Sterretje meid kan maar eerlijk zijn he, misschien heb je geluk en nemen ze er je ergens tussen omdat iemand weggevallen is...

Ik ben super tevreden bij Jan Palfijn, een echte aanrader hoor!

Maar ik was echt teleurgesteld in het UZ... Ik heb in augustus een afspraak gemaakt, mocht pas in oktober op afspraak gaan en mocht pas in januari pas starten, dacht dan dat ik mocht voortdoen maar kom dus gewoon weer op de wachtlijst...

In Palfijn mocht ik gewoon de volgende cyclus beginnen...

Veel succes he meisje, ik duim mee!

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 1 juni 2010, 9:09

Sterretje, ik heb ook een paar keer kindjes gezien in het crg. Ik vond dat nooit erg. Ik dacht steeds "ah die komen voor een brusje". En meer niet.

Ik zou ze ook meenemen hoor. Ik ga trouwens nog eens teruggaan naar het crg met Kaan om hen te bedanken.

Liefs,

Bokje

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 1 juni 2010, 11:48

mijn fertiliteitsarts had niet alleen IVF/ICSI patiënten en dus ja, dan is dat normaal dat daar koppels mét kinderen zitten; Ik vond dat soms confronterend, maar soms ook niet. En ik misgunde het niemand, alleen wou ik dat het bij ons OOK lukte. Dus neem Amber maar gewoon mee. En mss moet je gewoon luid genoeg tegen je man iets zeggen over je vorige behandeling, zodat de anderen horen dat je het ook al allemaal eens meegemaakt hebt...

Sinds ik dit weekend mijn maandstonden gekregen heb, speel ik toch meer en meer met de gedachte om terug te starten :?

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 1 juni 2010, 18:51

Sterretje hoe was de afspraak, Amber meegenomen? Hopelijk viel het wat mee!!

Raar maar waar maar toen ik deze middag op fertiliteit zat dan zat daar een moeder met een klein beebje, moest direct aan jou denken!

Ik heb gelukkig groen licht gekregen en heb donderdag pu, vanavond om 23u30 pregnyl spuiten en we zijn vertrokken! Hopelijk 2brusjes in de maak :D

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 1 juni 2010, 18:54

Kim we duimen!

Sterretje moet pas volgende week dacht ik op gesprek?

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 1 juni 2010, 19:09

Oei ben ik weer te enthousiast? :D

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 2 juni 2010, 7:16

Ik denk dat Sterretje nog in Frankrijk zit.

We duimen voor je Kim!!!

Liefs,

Bokje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 2 juni 2010, 7:58

Ik dacht dat haar afspraak de 7e was.

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 2 juni 2010, 8:01

Sterretje schreef:ik heb zeven juni mijn afspraak in UZ Gent.
juist Loeki

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 2 juni 2010, 8:05

Ik had mijn intussen uitgestelde :evil: afspraak de 10e en wist dat zij een paar dagen eerder ook ging. :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten