Hoi allemaal,
Ik kom mij hier ook aansluiten

Het is al een tijd geleden dat ik op dit forum geweest ben!
Ik ga mij even kort voorstellen:
Ik heb een zoontje van 2 jaar en we hebben beslist om voor een 2de (laatste) kindje te gaan.
Bij mijn zoontje heeft het 2 jaar geduurd voor ik zwanger was. Eerst zelf een jaar geprobeerd want ik had regelmatige cyclussen en een eisprong. Na een jaar toch nog allebei laten onderzoeken. Met mijn vriend was alles ok en op het eerste zicht met mij ook dus met IUI gestart maar na 3 mislukte pogingen toch een laparoscopie laten doen en daaruit bleek dat mijn rechter eileider ondoorgankelijk is. Dan nog 2 IUI's geprobeerd maar zonder succes. Dan beslist om met IVF te starten in het UZ in Jette maar omdat het net zomervakantie was toen had ik effe een pauze ingelast van een 3tal maand omdat het daar een zomerstop was. Tijdens die 3 maanden heb ik er totaal niet meer aan gedacht. Toen ik wou starten kwamen mijn regels er niet door en dan bleek dat ik toch onverwachts zwanger was op een natuurlijke wijze
2 maand geleden ben ik met mijn pil gestopt en mijn 1ste cyclus was lang (40 dagen), maar dat kan normaal zijn. Gemiddeld zit ik rond de 30 dagen. Ik zit nu in mijn 2de cyclus zonder pil op dag 23. Ben benieuwd! Ik heb verleden week allerlei steken gevoeld in mijn onderbuik dus er is zeker wel iets aan de gang daar, maar wat weet ik niet

Ik ben naar de gyn geweest om gewoon eens een onderzoek te doen en ze zag dat alles ok was op de echo, geen cystes of abnormale dingen te zien. Ik heb dan ook gevraagd wat ik moest doen. Ik weet natuurlijk dat er 1 eileider ondoorgankelijk is en dat ik er verleden keer 2 jaar heb over gedaan. Ik was dan toch natuurlijk zwanger geraakt dus het kan wel in principe. Ze zei dat we nu terug een jaar zelf moeten proberen... Dus we zijn weer vertrokken he

Langs de ene kant weer spannend maar langs de andere kant... ppff als dat terug zolang gaat duren... terug die teleurstellingen elke maand. Ik zie er soms tegenop.
En natuurlijk nu net dat we terug aan het proberen zijn, zijn er veel goede vriendinnen van mij net zwanger geworden. Op 2 maand tijd 3 zwangerschapsaankondigingen

Dus dat wordt binnenkort veel babybezoeken. Hopelijk ben ik tegen dan zelf zwanger
Groetjes!