Brusjes in de maak

Sofke123
Berichten: 90
Lid geworden op: 30 april 2016, 20:11

Re: Brusjes in de maak

Bericht door Sofke123 » 22 juli 2016, 20:03

Joepie,

morgen kan de IUI doorgaan! Goed gegokt van me!
Dus toch nog een kans deze maand! Oef!!
Nu hopen op een goed staal!!

Groetjes
Okt 2013: operatie endometriose
Na 2 IUI pogingen -> dochtertje

april-mei natuurlijke start
Juni- sept: 3 IUI's
Okt: rustmaand + hysteroscopie
Nov: start IVF

Kimmie01
Berichten: 510
Lid geworden op: 27 december 2012, 11:37

Re: Brusjes in de maak

Bericht door Kimmie01 » 3 augustus 2016, 13:51

Sofke, ik was blij toen ik je bericht zag dat de IUI is doorgegaan maar ik zag dan verder dat het toch was afgelast :(
Wat erg die situatie met je vriend en je kan hem natuurlijk niets verwijten want hij zou het zelf ook wel anders willen.
Heb je er met hem nog over kunnen praten? En wat zijn nu de volgende stappen voor jullie?
Voor mannen is het een gevoelig onderwerp he. Mijn vriend praat er ook niet graag over. Ik had eigenlijk van hem weinig steun tijdens de verschillende IUI's die ik gedaan had. Toen we zelf probeerden en het toch niet ging omdat hij moe was of geen zin had was ik ook altijd wel lastig want dat was terug een maand weg gesmeten... Hij zei toen dat we nog tijd genoeg hadden en het wel eens ging lukken en dat ik geen stress moest hebben. Dat is natuurlijk geen antwoord dat je wil horen maar kon er toen weinig aan doen. Kon hem moeilijk forceren he :?
- Zoon (mei 2014)
- Zoon voorzien voor Feb. '17
Afbeelding

Sofke123
Berichten: 90
Lid geworden op: 30 april 2016, 20:11

Re: Brusjes in de maak

Bericht door Sofke123 » 3 augustus 2016, 16:53

Hey,

komende ronde gaan we nog een IUI doen. Nu even mijn regels afwachten (morgen denk ik). En eind augustus hebben we een gesprek met de gyn gepland. Om alles eens te bespreken. Maa rik wou deze kans op een IUI niet nog eens verspelen.

Voor mijn vriend is het onbewust een heel moeilijke opgave. Hij wil heel graag dat alles lukt, maar zit er harder mee in dan dat hij zelf wil toegeven. Praten hierover is heel moeilijk! Zelfs al naar een sexuoloog geweest voor er sprake was van een 2de kindje. Maar dan nog is het praten moeilijk!!

groetjes
Okt 2013: operatie endometriose
Na 2 IUI pogingen -> dochtertje

april-mei natuurlijke start
Juni- sept: 3 IUI's
Okt: rustmaand + hysteroscopie
Nov: start IVF

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten