Brusjes in de maak

Plaats reactie
Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Brusjes in de maak

Bericht door Loeki » 25 mei 2010, 17:15

Pelkie ben je al terug aan het spuiten? Valt 't mee, die "klik" maken? Succes hé!!!

Ikke26
Berichten: 301
Lid geworden op: 15 april 2008, 14:50

Bericht door Ikke26 » 25 mei 2010, 21:40

Ah Pelkie, start jij voor een brusje??? Veel succes!!!

Ik begin in juni opnieuw! Spannend hé!

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 25 mei 2010, 22:53

Veel plezier Sterretje! :D

Mies ik zal mee broekloeren in augustus. Tegen dan zal ik m'n regels al wel weer hebben...

Wij gaan 10 juni op gesprek! Ben benieuwd wanneer we terug mogen starten... :) Ten vroegste oktober zekers.

Ik hoop ook dat 't makkelijker gaat zijn. :? Hoewel tsja dat stom IVF tellertje gaat weer iedere poging zakken hé. Pffff.

Ach we'll see! We hebben 't al eens eerder "geflikt" hé meiden! 8)

mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 25 mei 2010, 22:55

Wij "starten" vermoedelijk in juli. Dit omdat mijn PCO volgens mij weer terug is... cyclus duurt alweer wat lang naar mijn goesting :?
En ja, wij moeten eerst een halfjaartje zelf weer proberen vooraleer we terug behandelingen mogen ondergaan. Dit omdat mijn eileiders mogelijk nog steeds terug open zijn (ze zaten ervoor toe).

Maar ja, we hebben nog een hele hoop andere probleempjes dus ik vermoed wel dat ik eerder bij de starten-in-januari-club zal behoren... maar dat betekent niet dat ik in augustus geen supporters kan gebruiken tijdens de broekloer-dagen :mrgreen:

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 25 mei 2010, 23:01

ik heb zeven juni mijn afspraak in UZ Gent.
'k ga me deze week eens concentreren op het 'maken' van het brusje puur natuur en daarna broekloeren! Hoop doet leven ;)

mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 25 mei 2010, 23:07

Veeeeeeeeeeel succes, Sterretje!!
Weet je of je nog een eisprong hebt of niet? Jij had toch ook PCO dacht ik?

(wie weet kan je op 7 juni bij de standaard bloednames ook effe een HCG-bepaling laten doen dan :D )

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 25 mei 2010, 23:09

'k leef op hoop mies

Russen waren weg en had even bruinverlies, al twee dagen licht zeurende pijn in de onderbuik. Eisprong? who knows.

eerlijk gezegd geloof ik er niet in, maar 'k heb wel hoop dat ik toch een cyclus zou hebben... we zien wel binnen enkele weken hé, 'k ben voorbereid.
EN, ik zit aan de wijn nu, dus ja.... ergens... ;)

mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 25 mei 2010, 23:17

Awel, ik duim alvast heel erg mee!!

Eerlijk gezegd heb ikzelf hetzelfde gevoel: ik geloof er ook niet in bij ons. Ik hoop dan ook dat het voor een brusje allemaal net dat beetje minder confronterend is als voor het eerste... dat we toch iets minder last hebben van dat volledig hopeloze gevoel soms... ach ja we zullen zien he. Onze hormonen zijn niet te onderschatten, dat heb ik alvast geleerd :?

fluffie
Berichten: 1582
Lid geworden op: 10 oktober 2008, 18:34

Bericht door fluffie » 26 mei 2010, 7:41

Ik duim keihard mee voor jullie allemaal!!

Al is het toch een beetje met gemengde gevoelens, want hier is een brusje niet aan de orde :? Gevoelsmatig wil ik dolgraag nog een beebje, maar praktisch gezien moeten we sowieso wel een paar jaartjes wachten, en dan moet ik het ventje nog zien te overtuigen... Och ja, we zien wel.

Veel succes voor iedereen in ieder geval!!

Véro.
xx

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 26 mei 2010, 7:47

Mega knuff Véro!!! Dat moet echt echt echt niet makkelijk zijn voor je! :? Mss kan je ventje later idd nog overtuigen.

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 26 mei 2010, 19:22

Dikke knuf Vero.

En veel succes voor de anderen!

Liefs,

Bokje

fluffie
Berichten: 1582
Lid geworden op: 10 oktober 2008, 18:34

Bericht door fluffie » 26 mei 2010, 20:42

Ik probeer me te "troosten" met het idee dat we nooit meer zoveel geluk zullen hebben: een probleemloze zwangerschap, een heel vlotte bevalling en een brave baby... Stomme gedachte, ik weet het, maar ja...

Ik wens jullie in ieder geval veel geluk! :D

Véro.
xx

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 27 mei 2010, 7:32

Véro, dat is eigenlijk een heel mooie gedachte!! Dikke knuff
En heel veel succes voor al diegene die opnieuw (willen) starten.
Niet te geloven dat we al opnieuw zover staan...

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 27 mei 2010, 8:18

IK ben nu ongeveer een week aan't spuiten met menopur. Volledig zen, heb mij der absoluut niet op gefocust dat't gaat lukken deze keer.

Ik ben nog 't lastigst om het hele geregel met 't werk. Ik heb't op mijn nieuwe werk nog niet gezegd, omdat mensen dan verwachten dat ik direct zwanger ga zijn na 1 poging en ik werk hier nog maar net. Wil hen dus nog niet alarmeren, voor't zelfde geld duurt't weer een jaar of lukt't helemaal niet meer (heb nog 3 pogingen staan).

Volgende week moet ik in principe 2 keer op hotel en de pick up gaat dan natuurlijk net dan zijn. Nogal lastig om te zeggen dat je net met zo'n buitenlandse meeting en "kleine ingreep" hebt gepland. En dan nog de bloednames tussendoor. Pffft.

Maar aan de andere kant hebben weer net veel vriendinnen hun zwangerschap aangekondigd (waaronder 2 "moeilijke gevallen" die er ook veel moeite voor hebben moeten doen, dus hoera!) en ik wil ooooook!!!!

Wordt vervolgd...
succes met jullie afspraak. Wachttijden in jette zijn alleszins verkort (2 maanden max) en ts bv en starten moest ook 2 maanden zitten...

groetjesµ

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 27 mei 2010, 10:00

Veel geluk Pelkie!

Ook al tikt mijn biologische klok keihard, ik zie het nog niet zitten om er opnieuw aan te beginnen... Mijn vriend daarentegen... :roll:
maar ik sta er veel te veel alleen voor (een vriendin van me zei me dit weekend: eigenlijk zijn wij alleenstaande mama's, onze mannen zijn nooit thuis) en ik ervaar het als enorm belastend :oops: En dan moet je weten dat mijn vriend nog TWEE kinderen wil (liefst een tweeling. Wie gaat mij DAARBIJ komen helpen?)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten