Geen dipje, maar een dip

Liefje
Berichten: 1369
Lid geworden op: 4 juni 2009, 12:44

Bericht door Liefje » 5 oktober 2011, 19:48

:-( heel veel sterkte - ik kan niet uit ervaring spreken, maar het moet heel zwaar voor je zijn. hopelijk ben je vrijdag omringt door dierbaren.

leeuwtje
Berichten: 91
Lid geworden op: 6 april 2008, 9:32

Bericht door leeuwtje » 5 oktober 2011, 21:10

Valentijn,

een heel mooie tekst.
Ik wens je heel veel sterkte de komende dagen en zeker vrijdag.

Merel2
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 september 2011, 20:39

Bericht door Merel2 » 5 oktober 2011, 23:23

Valentijn,
Ik word daar heel stil van. Veel sterkte!

juffie
Berichten: 901
Lid geworden op: 11 mei 2009, 10:10

Bericht door juffie » 7 oktober 2011, 12:45

Ik heb vandaag een dagje verlof en ipv er van te genieten zit ik hier maar wat te draaien in huis en een beetje te huilen.
Heb echt een off day mijn regels die moeten komen en niet doorkomen.
Ben echt een emo-kip, nog maar eens de confrontatie dat ik dus niet 16weken zwanger ben zoals voorzien was zonder die mk, en dat ik deze maand niet opnieuw zwanger ben en dat ja ik nu moet beslsissen of ik met een neuwe ivf begin of niet.
Ventje komt niet naar huis omdat hij pers feest heeft, pff ik had me deze dag verlof anders voorgesteld als hij maar snel voorbij is.

Sorry voor mijn gezaag moest even van mijn hart en er is niemand om tegen te praten, ...

nathalie v
Berichten: 2976
Lid geworden op: 16 april 2009, 19:54

Bericht door nathalie v » 7 oktober 2011, 13:11

Juffie

Wat jammer dat je je zo slecht voelt... :(

Kan je seffens eens iets leuks doen, bloemekes kopen voor in huis te zetten, ff gaan shoppen, een wandeling maken buiten en eens goed uitwaaien...kweet het niet zenne, dikke knuffel

nathalie v
Berichten: 2976
Lid geworden op: 16 april 2009, 19:54

Bericht door nathalie v » 7 oktober 2011, 13:12

en ook voor Valentijn een dikke knuffel vandaag...

sassie2
Berichten: 1203
Lid geworden op: 10 mei 2010, 14:41

Bericht door sassie2 » 7 oktober 2011, 13:45

Gisteren info-avond in de klas.

Mijn zoon zijn beste vriend heeft een beetje een 'speciale' thuissituatie: zijn mama was zwanger op 17 jaar (een ongelukje natuurlijk), dan is de papa weggegaan, die wou hem nooit meer zien. Uiteindelijk nieuwe vriend leren kennen, hij heeft hem geadopteerd, en intussen heeft hij een zus die in januari 2 wordt.

Gisteren zo een beetje aan het praten dat opvang vinden in de vakanties niet echt makkelijk is, maar haar zoon mag nu nog mee met de zus, tot die in september naar school gaat. Maar geen probleem, want tegen dan gaat ze weer in zwangerschapsverlof zijn, allée, niet dat ze al zwanger is, maar ze is vorige maand gestopt met haar pil ...

Ik viel bijna achterover, hoe kun je dat nu zeggen? Er stond dan nog een lesbisch koppel bij ook, die zijn toch ook door de MMM gegaan, natuurlijk, ik zag ze eens kijken naar elkaar.

nogeenkeer
Berichten: 1443
Lid geworden op: 6 juli 2011, 11:49

Bericht door nogeenkeer » 7 oktober 2011, 13:56

Ja Sassie, sommigen begrijpen het echt niet hé...
Deze week bij ons in't straat op babybezoek geweest en de buurvrouwen praten er dan ook zo over alsof het de simpelste zaak van de wereld is. Eentje is nu zelfs op speciaal dieet opdat ze een jongen zou krijgen na haar twee meisjes en dan nog liefst exact tegen dat de jongste naar't school begint te gaan.
Pas op, ik wil ook niet te hard klagen, want ik denk eerlijk gezegd dat ik vroeger zo ook was. Andere mensen hun problemen zijn nu eenmaal "de-ver-van-mijn--bed-show". En bij ons int dorp weet ook niemand van onze situatie, dus wat moet ik ze tot slot verwijten hé...

juffie
Berichten: 901
Lid geworden op: 11 mei 2009, 10:10

Bericht door juffie » 7 oktober 2011, 14:46

Ik heb deze week wel 2 keer de vraag van collega's gehad of er bij ons nog een tweede komt, terwijl ze allemaal weten dat ik in augustus nog een curretage heb gehad van een mk en dat het al onze derde mk is dus ja sommigen weten volgens mij niet beter.
Maar daar maak ik me al niet meer druk in. Antwoord is tegenwoordig ik denk het niet of er moest nog een wonder paseren.

Dip gehalveerd, kasten zijn uitgerommeld zomerkleren verhuisd en plaats gemaakt voor de winterkleren, 2 zakken voor de container, sebiet nog effe emoshoppen en dan dochterlief halen en de dag is weeral gepasseerd.
Morgen een betere dag! (hopen we)

dikke knuffel voor al wie hem kan gebruiken!

valentijn
Berichten: 559
Lid geworden op: 29 juli 2011, 18:54

Bericht door valentijn » 7 oktober 2011, 18:07

dank je voor de knuf,

Fieke 13
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 januari 2009, 19:48

Bericht door Fieke 13 » 7 oktober 2011, 20:54

Valentijn ik denk aan je. Veel sterkte op deze zware dag.
Dikke knuffel aan iedereen.
Groetjes fieke

valentijn
Berichten: 559
Lid geworden op: 29 juli 2011, 18:54

Bericht door valentijn » 8 oktober 2011, 19:21

pff :twisted: nacht gehad. mijn spruit is niet echt een schone slaapster. ze was om één uur wakker en uiteindelijk is ze om drie uur bij mij in bed beland. :oops: Om dan toch op haar uur van gewoonte op te staan 5u30.
Laat ons zeggen dat 'la mama' nood heeft aan een schoonheidsslaapje. :wink:

valentijn
Berichten: 559
Lid geworden op: 29 juli 2011, 18:54

Bericht door valentijn » 26 oktober 2011, 19:37

Ik weet het, ik weet het, er zijn massa's mensen die meer reden tot klagen hebben maar het moet even van mijn hart.
Kom juist van bij de huisarts, mijn spruitje heeft een keelontsteking.
Ik kom binnen in het kabinet en hij krijgt telefoon (neemt natuurlijk op). het is een vrouw die belt voor laboresultaten, ze zijn nog niet binnen zegt de huisarts maar ik ga bellen naar het labo.
Ik zit daar al te draaien. hij belt naar het labo: zijn de resultaten van S.B. al binnen met geboortedatum XX-XX-XX? De man aan de lijn antwoord iets. De arts:: allee dat is positief he. Ik krijg warm en koud tegelijk. Hij belt terug naar S.B. allee proficiat he, dat is duidelijk positief. En nog wat beleefdheden en hij legt de hoorn neer. En dan tegen mij: allee toch leuk he, toch iemand die ik een goede avond kan geven.
Ik dacht dat ik van mijn stoel kon vallen. Of heb ik lange tenen. Mijn laatste kindje ben ik drie maand en 15 dagen geleden verloren maar blijkbaar ben ik de enige op deze wereldbol die dat onthoud.
pff sorry ik mag dat de mensen niet kwalijk nemen, maar amai, ik ben zo van mijn melk. Ik heb zo lauwtjes gereageerd, hij denkt waarschijnlijk wat voor een flauwe trien is dat, maar ik was precies in mijn gezicht geslagen.
Eigenlijk is dat toch ook niet echt letten op de privacy, ik wist naam en toenaam van die mevrouw. enfin dat is een detail natuurlijk. maar toch.

sassie2
Berichten: 1203
Lid geworden op: 10 mei 2010, 14:41

Bericht door sassie2 » 27 oktober 2011, 9:49

Zo rot zeg ... Ja, mijn dokter was ook alweer vergeten dat we met IVF gingen starten. Hij schrijft 2 maanden pillen voor voor mijn maag. Ik vraag: 'kan dat dan geen kwaad moest ik eventueel zwanger zijn?'. Ach, ja, dat was ik vergeten, neem ze dan tot de datum van TP, en als je niet zwanger blijkt te zijn, kun je opnieuw beginnen ...

PS: mijn initialen zijn ook S.B., jammer dat het niet voor mij was :wink: .

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten