Moppertopic Brusjes in de maak

Liefje
Berichten: 1369
Lid geworden op: 4 juni 2009, 12:44

Bericht door Liefje » 22 december 2011, 16:02

hihi, zo stomzinnig dat ik er om moet lachen. Maar jij stond daar wel he :cry: dikke knuffel hoor, het moet vreselijk zijn zoiets te horen van een vriendin. Mensen hebben dus idd geen flauw benul van de emotionele ellende waar we door moeten, dat besef je dan maar weer eens ten volle. :? :shock: Hopelijk kan je het een beetje van je afzetten, want het is de moeite van je tranen niet waard!

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 23 december 2011, 7:51

Maar godverdomme!!! Wat een k*tvergelijking, mijn haren gingen helemaal rechtstaan bij het lezen van je post :evil: :evil:
Het is idd je tranen niet waard meid, dikke knuff hoor!

nogeenkeer
Berichten: 1443
Lid geworden op: 6 juli 2011, 11:49

Bericht door nogeenkeer » 23 december 2011, 10:55

Tranen laat ik er niet voor hoor! was gewoon teleurgesteld. Er zijn slechts enkele mensen die weten van onze "situatie" en van die mensen verwachtte ik nu net iets meer...maar ja, lesje weeral geleerd.

nogeenkeer
Berichten: 1443
Lid geworden op: 6 juli 2011, 11:49

Bericht door nogeenkeer » 24 december 2011, 20:59

Ligt het nu aan mij, aan de kerstdagen of is er echt iets mis met het "medeleven" van mijn omgeving? Onze kabouter was net zooo fijn aan het spelen met zijn neefje van 9 maanden en mijn schoonzus komt doodleuk melden dat kabouter toch wel eens een zusje of broertje zou moeten krijgen, want dat had hij dat wel leuk zou vinden. Ja, deeeeuuuuuhhhh!! Als het enkel aan ons zou liggen...
Maar soit, van haar verwacht ik zowiezo al niet veel, nadat ze vorig jaar rond kerst (toen zelf zes maanden zwanger) aan het klagen (!) was dat ze binnenkort weer een baby had en ze houdt zo niet van baby's.
Fijngevoeligheid ten top!

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 27 december 2011, 9:56

dikke knuf nogeenkeer!

een kinderwens kan je toch niet vergelijken met iets materialistisch...bah, wat een rot antwoord :(
ook al wou ze iets 'troostends' zeggen, dit slaat er echt niet op.
en ja, lastig hé baby's, en zwanger worden, en al die kwaaltjes, man man man, als je sommige vrouwen hoort klagen zou je echt verwensen. :(

valentijn
Berichten: 559
Lid geworden op: 29 juli 2011, 18:54

Bericht door valentijn » 27 december 2011, 17:18

Mag ik ook even mopperen?
Net een leuk kerstkaartje gekregen :roll:
X,Y,Z en ... wensen je een vrolijk kerst
of hoe drie betekenisloze puntjes plots betekenisvol worden en er in slagen om je dag te verkl*.
Het is zo al het derde dat in mijn bus valt. Niet dat ik het hen niet gun hoor. Maar ik ben gewoon zo jaloers :oops: . Ik vind het vreselijk van mezelf. Maar deze feestdagen hadden zo anders moeten zijn. er had hier een babytje in de wieg moeten liggen of minstens een megadikke buik moeten zijn. pff ik mis mijn sterretjes. :(
een mama met een feestdagdipje, moet kunnen niet?

juffie
Berichten: 901
Lid geworden op: 11 mei 2009, 10:10

Bericht door juffie » 28 december 2011, 10:34

Dikke knuffel Valentijn, ik begrijp wat je bedoelt.
De feestdagen zijn dan zo dubbelzinnig en mensen vergeten tijdens die dagen precies helemaal hoe ze subtiel moeten zijn.
Veel sterkte!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten