Moppertopic Brusjes in de maak

Liefje
Berichten: 1369
Lid geworden op: 4 juni 2009, 12:44

Moppertopic Brusjes in de maak

Bericht door Liefje » 22 september 2011, 14:25

Toch fijn dat ik vanochtend van schoonzus een megazak zwangerschapskleren in de handen geduwd kreeg. :evil:
Zij "moet ze niet meer hebben" (aja, 4 kindjes). Heb expliciet gezegd dat ik hoop dat ik ze nog een keer zal kunnen gebruiken. Ze keek nogal verbaasd :roll: ookal is ze, net als iedereen binnen de familie, prima op de hoogte. Ik ben er blij mee, hoor, echt echt waar, maar ze had ze beter net als andere schoonzus destijds op haar eigen zolder kunnen laten totdat het voor mij zover is :x

Mandy
Berichten: 446
Lid geworden op: 3 juni 2010, 23:30

Bericht door Mandy » 22 september 2011, 20:59

Hoi Liefje: Wat een herkenbaar verhaal! Al was t bij mij mijn zus die steeds kleertjes van haar kindjes wilde geven voor als... Mijn zus was ook op de hoogte van onze medische molen. Mensen weten niet hoe kwetsend zulke dingen kunnen zijn....

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 22 september 2011, 21:40

Zou je daar niet mega kwaad van worden?

Chapeau dat je zo lief bleef, al is dat wel een kenmerk van je, liefje is gewoon lief.
Je kan ook niet verwachten dat ze er een snars van snappen ook al leg je het met hand en tand uit. Maar een beetje inlevingsvermogen is écht niet te veel gevraagd.

Maar als het te veel wordt, hier altijd een leesterend oog klaar.

zoen,

liesje

Cientje
Berichten: 63
Lid geworden op: 6 februari 2007, 19:32

Bericht door Cientje » 23 september 2011, 12:36

Oei liefje en mandy. Dikke knuffel voor jullie beiden.

Ze zouden toch een beetje meer mogen nadenken vooraleer ze zoiets doen (zeker in jullie geval dat ze er van op de hoogte zijn). Maar ze begrijpen het precies niet.

Liefje
Berichten: 1369
Lid geworden op: 4 juni 2009, 12:44

Bericht door Liefje » 23 september 2011, 12:44

dank jullie wel dat ik even mocht mopperen

en Liesje; als je iets wilt lenen, het staat hier allemaal netjes op onze zolder hé :lol: (ik meen het hoor, kom maar af!)

Cientje
Berichten: 63
Lid geworden op: 6 februari 2007, 19:32

Bericht door Cientje » 23 september 2011, 12:52

Liefje dat is wel niet mopperen.

Het kan zo een deugd doen om je hart eens te kunnen luchten. Als er iets is weet je waar je terecht kan.

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 26 september 2011, 11:17

Liefje en Mandy, das echt "grof". Zeker als ze het al weten. Kzou sowieso nooit zw-kledij / babykleertjes geven aan iem waarvan ik niet weet of ze zw is of niet.

En ik vind ook niet dat het mopperen is.

Hier gisteren terug de vraag gekregen wanneer er een broertje of zusje komt. Khad de fut niet om erop te antwoorden en heb gewoon niets gezegd.

valentijn
Berichten: 559
Lid geworden op: 29 juli 2011, 18:54

Bericht door valentijn » 26 september 2011, 19:07

Even afgeven op mijn megavruchtbare schoonzus :lol: . Ze heeft 5 kinderen waarvan 2 officiële "accidentjes". Pas op ik zie ze alle 5 supergraag hoor, die neefjes en nichtjes van me.
Donderdag haalde ik als brave tante 2 van hen op van school. Ze maakten bij mij hun huiswerk, samen eten, spelen met mijn dochter,...
Mijn man zette ze rond bedtijd terug af. daarna belde ik mijn schoonzus met een korte briefing van het verloop. Vermelde dat ze deugnieten waren: ze waren elkaars huiswerk aan het maken
Kreeg ik de plezante opmerking: "Ja dan weet je eens hoe dat is he een echt gezin en kun je al wat oefenen"
Slik zeg, de stoom kwam uit mijn oren. :shock:

Liefje
Berichten: 1369
Lid geworden op: 4 juni 2009, 12:44

Bericht door Liefje » 26 september 2011, 20:27

wat??? :twisted: :twisted: :twisted: oh daar zou ik het ook van krijgen. pfff dikke knuffel.

Mandy
Berichten: 446
Lid geworden op: 3 juni 2010, 23:30

Bericht door Mandy » 26 september 2011, 21:37

Pfff waarom kunnen mensen nooit eens 2 x denken voor ze iets zeggen! Vele van ons zouden willen dat ze zo'n gezin draaiende kunnen houden. En oefenen met kinderen van een ander...? Ander kindje, andere opvoeding. Dat maakt t moeilijker dan een kindje van jezelf. Ben t ook zooo beu om steeds maar vriendelijk te blijven. De ene keer is t ook makkelijker als de andere keer... Maar ach zullen maar weer denken dat ze niet beter weten zeker.
Chapeau voor allen van ons die steeds maar weer vriendelijk blijven!

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Bericht door stefanie » 27 september 2011, 13:26

hoi lady's,
hier ondertussen ook al een jaar aan het proberen voor een brusje,
hier zijn de vragen een beetje omgekeerd
niemand weet dat we nog voor een brusje gaan,dat willen we zou houden ook
dus al het speelgoed dat bij mijn ouders staat en waar ons x'ke te groot voor geworden is zou ze gewoon naar de kringloop brengen en dan moet ik maar steeds uitvluchten proberen te zoeken zodat het toch nog eens bij ons op zolder komt te staan
is ook niet gemakkelijk :D

nogeenkeer
Berichten: 1443
Lid geworden op: 6 juli 2011, 11:49

Bericht door nogeenkeer » 4 oktober 2011, 13:30

Aaargh, sommige mensen!
Enkele van mijn collega's zijn op de hoogte van onze problemen en ik heb onlangs één van hen verteld dat ze in juli een stollingsafwijking gevonden hebben en ik nu bloedverdunners krijg. Dat het wel geen garantie is op succes, maar het mogelijk wel kan helpen.
"Ah", was het antwoord, "da's dan zoals bij mijne schouder, ik krijg nu ook een behandeling waarvan ze hopen dat ze lukt maar niet helemaal zeker van zijn".

Juist ja, een bbz en drie miskramen zijn prima te vergelijken met een schouderblessure :evil:

valentijn
Berichten: 559
Lid geworden op: 29 juli 2011, 18:54

Bericht door valentijn » 5 oktober 2011, 13:01

ongelooflijk, die collega's.
Allemaal met hun goed bedoeld advies en hun prachtige vergelijkingen :roll:

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 9 november 2011, 12:53

Ik moet een curettage ondergaan ...

L*
Berichten: 251
Lid geworden op: 2 februari 2007, 12:20

Bericht door L* » 9 november 2011, 14:00

Dikke knuf bokje!!
Had zo gehoopt dat het niet nodig was meid.
Wanneer heb je de curretage?
Veel moed in ieder geval.

x

Lisa

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten