Brusjes moppertopic

mindyke
Berichten: 3760
Lid geworden op: 21 maart 2010, 12:44

Bericht door mindyke » 5 januari 2013, 21:26

en hier ben ik weer...
net bezoek gehad van vrienden. ze hebben 2 kindjes 1 van 3jaar en 1 van 3maand. Het zijn super lieve mensen maar ze hebben altijd goeie raad bij :shock:
ze hadden kadootjes bij voor de kerst enik kreeg 2boeken met de commentaar bij, jullie hebben nog tijd om te lezen wij met ons 2 kindjes niet ze, wees blij :evil:

ooo daar kan ik toch zo van baaaaaaaaaaaalen. Ik zou al men boeken opgeven voor nog een kindje tedoemme :x

Evy_
Berichten: 734
Lid geworden op: 26 april 2011, 20:55

Bericht door Evy_ » 5 januari 2013, 23:40

Pfff, waarom zijn de mensen toch zo dom in hun dwaze achterlijke uitspraken ... Vraag mij af of mensen die een andere "ziekte" hebben daar ook zoveel last van hebben, of is dat alleen voor onvruchtbaren dat er zoveel onbegrip is ...



:evil:

NatSar
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 maart 2010, 17:08

Bericht door NatSar » 6 januari 2013, 16:41

:? Mindyke, zoiets wil je idd echt niet horen hé!

mindyke
Berichten: 3760
Lid geworden op: 21 maart 2010, 12:44

Bericht door mindyke » 6 januari 2013, 16:45

nee en ze weten wel dat het niet zo simpel is bij ons.. ach ja ze zijnin hun hart wel lief ze...

Evy_
Berichten: 734
Lid geworden op: 26 april 2011, 20:55

Bericht door Evy_ » 10 januari 2013, 20:34

Pfff, weeral een steek door mijn hart vandaag... Een maand geleden vertelt 1 van de kinderverzorgsters van de crèche van mijn zoontje dat ze probeert zwanger te worden, en dat ze er zo mee bezig is dat het niet wil lukken... Ik vraag haar hoelang ze al bezig is, zegt ze : '2 maand' :shock: . En plots vandaag dacht ik ineens dat ik haar na nieuwjaar nog niet heb gezien, ik kijk als ik thuiskom in het boekje en er zit een briefje in dat ze zwanger is en direct is moeten stoppen met werken. Dus uiteindelijk heeft dat bij haar 3 maand geduurd! Zo een berichten blijven toch pijn doen. Is dat bij jullie ook zo ? Zolang ik zo geen dingen hoor gaat het nog, maar zo een berichten zijn genoeg om mij weer slecht te doen voelen. Is dat normaal ??

mindyke
Berichten: 3760
Lid geworden op: 21 maart 2010, 12:44

Bericht door mindyke » 11 januari 2013, 21:14

ja Evy is altijd weer ff een steek he. Maar diep in mijn hart gun ik ze toch die onbezorgde tijd...

knuf

NatSar
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 maart 2010, 17:08

Bericht door NatSar » 12 januari 2013, 19:37

En ik kom ook weer even mopperen!
Ik heb vandaag zo'n beetje het gevoel dat mijn lichaam echt niet meer mee wil.
Ik vraag mij constant af wat de reden is dat er 5 cryo's die dooi niet gehaald hebben. Al heel de dag ben ik bezig met theoriën op te zetten. Dan gaat dan zo:
- ahja, dat zal natuurlijk komen omdat je die acupunctuur gedaan hebt...
of
- maar nee, dat komt gewoon omdat ik na die biochemische zw. véél te snel aan een nieuwe behandeling ben begonnen
of
- tja, ik had gewoon pech zeker
...
En zo gaat het maar door en door. Komt er nog bij dat ik deze morgen zo'n voorgevoel had dat het niet ging doorgaan. Ik weet niet waarom maar heb voordat ik T. ging wekken 2 keer gebeld naar ivf centrum maar ik kreeg natuurlijk niemand aan de lijn. Nee, we waren ondertussen al 20 km gereden toen ik eindelijk iets hoorde. Nu vraag ik me ook nog af of ze dit gisteren al wisten. Want eigenlijk had het dan wel fijn geweest als ze iets hadden laten weten. Spontaan, en uit zichzelf. Op andere momenten kunnen ze wel vragen om nutteloze formulieren of andere onnozelheden... :roll: :twisted:

mindyke
Berichten: 3760
Lid geworden op: 21 maart 2010, 12:44

Bericht door mindyke » 13 januari 2013, 9:07

mopper maar goed door Natsar :x

Ze mogen indeed wel vanaf dat ze het weten eens zelf bellen he!

Gek dat je zo een vorogevoel had... iig dikke knuf nog maar eens...

Evy_
Berichten: 734
Lid geworden op: 26 april 2011, 20:55

Bericht door Evy_ » 13 januari 2013, 20:19

Hey natSar,


Ik heb zaterdagmorgen stipt om half acht gebeld naar Jan Palfijn, en kreeg onmiddellijk iemand aan de lijn. Ik heb er mijn wekker moeten voor zetten en lag nog in bed als ik belde, omdat ik er niet echt op rekende dat het zou doorgaan... Heb me dan rap moeten klaarmaken omdat ik daar al om 8u45 moest zijn. Wanneer heb jij dan gebeld ?

Ik vind het heel erg jammer voor jou, ik zou me ook slecht voelen, zo ben je idd niets met cryo's :( . Ik hoop echt dat ICSI 4 meer geluk brengt!

Waarom zou acupunctuur er iets mee te maken hebben? Ik doe dat ook en ik vind dat het helpt bij mij aan verschillende dingen. Ik ga bij Mieke van Assche en jij ? Ik vind het alleen jammer dat het zo duur is.

Misschien eens een goed gesprek vragen met de gyn voor je ICSI 4 start !

Hou je sterk he

NatSar
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 maart 2010, 17:08

Bericht door NatSar » 14 januari 2013, 12:37

Evy, ik heb vroeger gebeld want ik moest T. nog weg brengen...
Ik heb precies gemengde gevoelens met acupunctuur. Waarschijnlijk komt het doordat er tussen ons geen klik is...
En eigenlijk hou ik ook helemaal niet van die naalden. Het lijkt wel een extra straf. En... mijn voeten worden er niet warmer door :)

mindyke
Berichten: 3760
Lid geworden op: 21 maart 2010, 12:44

Bericht door mindyke » 14 januari 2013, 13:35

Natsar, al voetreflexologie geprobeerd?
Das echt zalig. En ik had van behandeling 2 al warme voeten!

Kgeloof dat jij niet zo ver uit mijn buurt woont, als je een goei adresje zoekt!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten