Brusjes moppertopic

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Brusjes moppertopic

Bericht door liezeke » 2 oktober 2012, 9:00

Speciaal voor Flien:)

Liesje

L*
Berichten: 251
Lid geworden op: 2 februari 2007, 12:20

Bericht door L* » 4 oktober 2012, 12:36

Mag ik ook even komen mopperen of is het alleen voor Flien :wink:

Vandaag weer echo en bn gehad. Follikels zijn ongeveer 14. Ben nu al zolang aan het spuiten dat ik eigenlijk gehoopt had dat ik zaterdag pu zou hebben.
Maar ziet er nu wel wat anders uit :(
Het probleem is dat het razend druk is op het werk. Ik ga zelfs op mijn vrije dag werken en mijn collega die halftijds werkt komt deze maand voltijds werken.
Weet echt niet hoe ik het ga moeten zeggen tegen mijn baas als ik én voor de pu én voor de tp een dag ga thuisblijven.
Heb ook schrik dat als ik tp zou hebben al die stress op het werk niet echt goed is. Komt daar nog eens bij dat ze een van de dagen nieuwe ramen komen zetten thuis wat een nog grotere stressfactor is.
En last but not least heb ik niet voldoende medicatie meer dus zal ik dit weekend weeral naar Jette moeten (ben van Limburg). Vorig weekend al daar geweest om medicatie bij te halen, maar denk echt niet dat dat genoeg is.
Een mens vraagt zich soms toch af waar we mee bezig zijn.

Pff wat een egoberichtje weer...

L*

clau
Berichten: 1171
Lid geworden op: 9 april 2010, 13:00

Bericht door clau » 4 oktober 2012, 13:23

sorry dat ik even binnen val

L* ik ben ook van limburg, heb geen medicatie meer liggen maar wel nog 1 dosis pregnyl5000. als je wilt mag je die hebben, verloopt in jan2013. vind het zonde om het weg te gooien...

flien
Berichten: 1187
Lid geworden op: 3 januari 2012, 8:55

Bericht door flien » 4 oktober 2012, 13:35

ei ei, flien moppert niet altijd hoor !
Oke, de put waar ik door moest was deze keer diep maar ook de diepste put wordt met tijd een putje...
Alhoewel een putje ?!?

Maargoed, der zijn er die andere angsten moeten doorstaan voor de moment. Angsten die we maar al te goed kennen en die de tijd tergend langzaam doen gaan.

Bij mij ist effen heel rustig voor de moment. Kzou eigenlijk naar de accu moeten maar kvind de moed niet. Kzie er in mijn geval het nut niet van in. Het zou helpen bij de stimulaties enzo maar die gaan sinds de accu alleen maar minder en minder.
Dusja waarom gaan.

Vanaf vanavond begin ik weer met 2 co clomid. Volgende donderdag eerste fm. Maar daar verwacht ik nog niets te zien. Ik verwacht cryo poging ergens in week 43. Tis nu gewoon bang afwachten of da eentje wel goed gaat ontdooien.
En anders ist verder wachten tot december. En da wachten zonder iets te doen is niet leuk maar ook niet echt stressvol.


@L*: vorige stimulatie heb ik 21 dagen moeten stimuleren. Kben toen 4 keer spul moeten gaan bijhalen.
Volgens mijn gynecoloog kan da wel eens daje ne cyclus hebt waar ze maar nie willen reageren op de hormonen.
Maar zolang er zijn en ze blijven groeien mag je de hoop nog niet opgeven hee !
Als ze nu ongeveer 14 zijn dan zal je toch ergens over een dag of 3-4 punctie hebben.
Die stress op het werk die kan je inderdaad missen als kiespijn hee, maar ook dat hebben we niet in de hand. Hier bij mij ist ook altijd van dadde zu.
Maarja je moet aan jezelf denken ook hee, je kiest er tenslotte absoluut niet zelf voor om in de mmm te moeten meedraaien.

L*
Berichten: 251
Lid geworden op: 2 februari 2007, 12:20

Bericht door L* » 4 oktober 2012, 15:53

zo bedoelde ik het niet hoor flien! Was gewoon omdat liezeke zei 'speciaal voor flien'...
Hoop dat het ondertussen effectief beter met je gaat. Toch zwaar waar je daarheen moet.

Hoeveel cryo's heb je nog flien? Ik duim in ieder geval.

bedankt Clau maar pregnyl heb ik nog genoeg.
Juist foon van Jette gehad. Morgen nog eens bn. Waarschijnlijk toch zondag pu.

Ben benieuwd!

flien
Berichten: 1187
Lid geworden op: 3 januari 2012, 8:55

Bericht door flien » 6 oktober 2012, 9:42

ik heb maar 1 cryoke van deze poging...
Mijn ontdooi-cijfers zijn 25%, ook niet echt hoopgevend.
We zullen zien, terugplaatsing (als die al zal doorgaan) zal ergens voor week 43 zijn.

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 30 oktober 2012, 10:41

Hoor hier heel even thuis. pijn pijn pijn pijn :( eerst zit ik weken te zagen achter regels en nu ze er zijn verwens ik ze.

Zo hevig en pijnlijk zijn ze zelden geweest...

Anderzijds probeer ik positief te blijven, laat die bm maar eens goed 'proper' maken voor de brusjes-poging...

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 30 oktober 2012, 11:10

ik ken er alles van Kim... heb je Brufen bij de hand? dat mag zeker brufen 400 zijn, hielp bij mij toch het meeste leed te verzachten. en meestal is't na twee dagen vele beter hé...

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 30 oktober 2012, 12:00

Ja da's nog het voordeel de grote zondvloed en na paar dagen gedaan... Goh ik probeer pijnstillers te beperken, ik heb in mei nog maar een zware operatie ondergaan en moest daarvoor zoveel medicatie nemen dat ik mijn lever zoveel mogelijk probeer te sparen.

mindyke
Berichten: 3760
Lid geworden op: 21 maart 2010, 12:44

Bericht door mindyke » 11 november 2012, 9:09

gister had ik al men neven en nichten over de vloer; nu moest ik om 21u men pregnyl spuit laten zetten.
Wat natuurlijk midden in de samenkomst was. dus heb ik maa gezegd dat ik een hormoonspuit moest laten zetten (na dat mijn neef vroeg aan onze man, wanneer wordt jij grote broer :x )

Nu vond ik dat wel verevelend want ik vertel niks over heel de mmm tegen mijn mama. Bij onze kleine man is ze het stiekem te weten gekomen en was ze heel boos dat ze het niet mocht weten.
Nu hebben we er ook nog niks over verteld. dus heb ik vanmorgen maar een sms gestuurd met menen uitleg in en dat ik hoop dat ze het begrijpt. Maar ik ben benieuwd...en eigenlijk benik er een beetje bang voor...

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 11 november 2012, 13:26

Hier weten ze deze keer voor het eerst ook van niets, denk niet dat ze het zouden begrijpen dat wij dit nog eens willen doen :roll:

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 11 november 2012, 21:01

lijkt me vervelend mindyke, ik had er een andere draai aan gegeven denk ik... anti flebitus spuit of zo iets :?

mindyke
Berichten: 3760
Lid geworden op: 21 maart 2010, 12:44

Bericht door mindyke » 12 november 2012, 8:19

mja ik kon zo niks bedenken.
mamaheeft gesmst dat ze het heel jammer vind dat ze het zo moest horen,maar dat ze me geluk wenst. al zag je duidelijk dat ze minder hartelijk was toen we gisteravond daar waren... :(

NatSar
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 maart 2010, 17:08

Bericht door NatSar » 14 november 2012, 16:10

Bah! Daarnet van een oude bekende een verhaal gehoord die zwanger is van haar 4de kindje. Al haar kindjes zijn zogezegd allemaal in ronde 1 verwekt. Begin november had ze even gedacht aan welke maand het meest aangenaam was om in te bevallen en voila ze is zwanger :shock: Sorry, maar dan moet ik toch altijd effe groen lachen hoor... :roll:

Filka
Berichten: 244
Lid geworden op: 7 oktober 2009, 15:59

Bericht door Filka » 14 november 2012, 16:16

Hebben wij dezelfde aankondiging gehoord? :D
Een vriendin stuurde me een mailtje om net hetzelfde nieuws te melden.

Ik moest toch ook even slikken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten