Terugbetaalde pogingen (bijna) op

Plaats reactie
Ilse_1977
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 mei 2010, 14:16

Bericht door Ilse_1977 » 29 november 2013, 10:03

hey Moby,
ik lees nog heel af en toe eens op dit forum, maar onze pogingen zijn helaas allemaal afgelopen. De laatste tp van een cryo van onze poging 6 dateert van Juli, en bn was negatief.
Wij hebben ook een dochterjte, Kaat, wordt 3 jaar eind maart 2014, en zij is er gekomen van onze 2de ICSI poging. Dus vrij gemakkelijk, dus dachten we dat voor een brusje het misschien ook zoo makekljik zou gaan, maar niets is minder waar, want ik heb dan onze 4 pogingen opgebruikt, en telkens bn negatief.
Het was zeker geen gemakkelijk parcours, vooral omdat mijn man het op den duur niet meer zag zitten om telkens terug op te starten, maar ik wilde mijn terugbetaalde pogigen afwerken, dan kan ik later mezelf niets verwijten dat ik geen moeite heb gedaan om onze dochter een brusje te geven... Sinds de pogigen afgelopen zijn, is er wel een rust over ons gekomen, geen gehaast meer, maar ik blijf het wel jammer vinden. Ik ben nog bezig om dit een plaatske te geven en ondertussen geniet ik wel 300% van mijn dochter. Ja het is niet gemakkelijk. Ik neem niets van anticonceptie, maar ik merk nu wel dat ge toch iedere maan een beetje hoop hebt, ook al is de kans bijzonder klein bij ons ( slechte zaadkwaliteit), en toch blijft ge hopen op een mirakeltje, en ik ben zelf ook bijna 37jaar en mijn man 5 jaar ouder...
Maar wie weet is bij jou de laatste poging wel de goede,hé!! Ik zou het zeker een kans geven, niet opgeven...

Hey VickskeL, hoe gaat het ondertussen met jou? Het brusje is voor zeer binnenkort,zeker? Geniet er maar van..

Groetjes,

Ilse

Moby
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 mei 2011, 13:31

Bericht door Moby » 29 november 2013, 11:16

Hey Ilse,

Bedankt voor jouw reactie. Ik ben een beetje bang voor hetgeen zal komen na die laatste poging. Het zwarte gat...

Hebben jullie adoptie overwogen?

Ilse_1977
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 mei 2010, 14:16

Bericht door Ilse_1977 » 29 november 2013, 13:07

hey Moby, adoptie was van in het begin geen optie voor mijn man, hij zag dat absoluut niet zitten...
Veel sterkte nu!!

Groetjes,

ilse

VickskeL
Berichten: 533
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 17:39

Bericht door VickskeL » 29 november 2013, 15:08

Ilse, zo spijtig dat de laatste poging negatief was. Wel goed dat je eindelijk rust kan vinden want al die pogingen zetten je leven toch ook on hold he...hopelijk begin je elke maand niet teveel hoop te krijgen en kan je de kinderwens afsluiten...

Bij ons zijn het de laatste loodjes. Mijn uitgerekende datum is volgende week en alles begint in orde te raken om ons dochtertje te verwelkomen.

.Fee
Berichten: 187
Lid geworden op: 19 juni 2010, 21:42

Bericht door .Fee » 10 december 2013, 19:41

Dag dames!

Lang geleden dat ik hier nog kwam...

@ Ilse; Ik vind het zo vreselijk jammer om te lezen dat het niet meer gelukt is bij jullie. Ik begrijp heel goed dat je tóch iedere maand een heel klein beetje hoop koestert. Ik had dat nl. ook, hoewel ik goed wist dat de kans zo goed als nihil was... Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven...

@ VickskeL; Veel succes met de bevalling!! Laat je hier nog een berichtje als jouw kleine meid geboren is?

@ Moby; Hier is het omgekeerd gegaan: voor ons 1e kindje zijn we 2j bezig geweest en 5 icsi's opgebruikt alvorens we haar konden verwelkomen in ons gezin. Met schrik in het hart en met een hele andere instelling zijn we opnieuw gestart voor een 2de kindje en van de 2e poging was ik 'al' zwanger. Dat was dus in totaal de 7de icsi, eerste zelf betaalde. Ondertussen ben ik net over de helft van een tweelingzwangerschap, dus alles is mogelijk. Ik hoop van harte dat jullie dit geluk ook nog eens mogen meemaken!!

Ilse_1977
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 mei 2010, 14:16

Bericht door Ilse_1977 » 17 december 2013, 13:41

hey .Fee, hoe gaat het met de tweelingzwangerschap? Verloopt alles vlot?
Ik probeer het een plaatske te geven, is ni gemakkelijk, ik weet dat de kans bij ons ook bijzonder klein is, maar ik ben heel regelmatig, voel ook iedere maand mijn eisprong, dus neen het is eigenlijk ni gemakkelijk.
Ik ben zelfs aan 't denken om terug iets van anticonceptie te doen, maar dan is het wel volledige afsluiten van het hoofdstuk,hé.
Als we allemaal een glazen bol zouden hebben, dan kunnen we zien wat er nog voor ons in petto is,hé...

Hey VickeL, ik las dat je een snelle bevalling hebt gehad? Alles goed verlopen? Hoe gaat het met de nieuwe aanwinst?

Hey Moby, hoe gaat het met jou? Ben je er al uit wat je nog gaat doen? Was jouw voorlaatste poging nog gelukt?

Groetjes,

Ilse

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten