Terugbetaalde pogingen (bijna) op

VickskeL
Berichten: 533
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 17:39

Bericht door VickskeL » 3 maart 2013, 12:40

Ik ben gisteren beginnen te stimuleren met gonal f. Zie ik toch niet dat er 137,5 eenheden op mijn papier staan en dat er op de pen enkel keuze is tussen 112,5 en 150... Ik heb dan maar 112,5 gespoten zoals de eerste 3 pogingen en probeer al de hele tijd iemand van jette aan de lijn te krijgen.
Kwestie van toch nog wat spanning in een 7 de poging te steken zeker...En nu maar hopen dat ik hiermee niets verprutst heb

.Fee
Berichten: 187
Lid geworden op: 19 juni 2010, 21:42

Bericht door .Fee » 3 maart 2013, 12:56

@ VickskeL, Zijn dat mssch ook nog oudere pennen die je had liggen van een vroegere poging? Als je gespoten hebt staat de hoeveelheid dan terug op 0? Bij de nieuwe pennen is dat nl. wel het geval (in tegenstelling tot vroeger) en ik heb net mijn opgebruikte pennen nagezien en zowel op die van 300IE, als die van 450IE en die van 900IE staat 137,50 tussen.
Anders eens naar de receptie van Jette bellen? Die kunnen je mssch rechtstreeks doorverbinden, desnoods naar een GSM-nr.?

@ Roisin, Heb je dan vrijdag al je eerste echo? Wow, da's snel!

VickskeL
Berichten: 533
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 17:39

Bericht door VickskeL » 3 maart 2013, 13:00

Ja zijn inderdaad nog oudere pennen want ze zijn eind deze maand vervallen...

Wat bedoel je dat vroeger het niet op 0 stond? Dat was toch met aantal klikjes hè. 112,5 zijn 3 kliks. Niets digitaal waar je hoeveelheid kan aflezen

.Fee
Berichten: 187
Lid geworden op: 19 juni 2010, 21:42

Bericht door .Fee » 3 maart 2013, 13:10

Ik vermoedde al zoiets... Nu klikt het nog, maar kan je de hoeveelheid digitaal aflezen op de pen zelf. Als je gedaan hebt met spuiten en alles is goed gegaan moet die hoeveelheid terug op 0 staan. Dat is een verbetering vind ik, zo ben je tenminste zeker.
Heb je ondertussen al iemand te pakken gekregen in Jette?

VickskeL
Berichten: 533
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 17:39

Bericht door VickskeL » 3 maart 2013, 13:15

Ja de persoon aan de telefoon wist het zelf niet goed :-)
Ze gaan overleggen met de dokter en straks terugbellen...

Is inderdaad een verbetering...met de pen die ik gebruik zie je niets, je moet gewoon op het aantal kliks afgaan...

.Fee
Berichten: 187
Lid geworden op: 19 juni 2010, 21:42

Bericht door .Fee » 3 maart 2013, 13:18

Ja, ik heb die pennen bij de eerste 5 pogingen ook gebruikt, daarom dat ik direct een vermoeden had wat er aan de hand was. Maar er stond wel een pijltje bij de hoeveelheid dacht ik hé?
Goed dat je iemand hebt kunnen bereiken!

*nat*
Berichten: 1172
Lid geworden op: 31 maart 2010, 15:09

Bericht door *nat* » 5 maart 2013, 22:11

oooooooh roisin, wat een fijn nieuws! :D ik hoop dat je vrijdag alvast goed nieuws krijgt en dat je er daarna snel wat geruster in kan/mag zijn...

DUYCK
Berichten: 1170
Lid geworden op: 2 augustus 2008, 17:59

Bericht door DUYCK » 6 maart 2013, 19:58

roisin: ik ben blij voor jou dat het gelukt is. Ik duim alvast verder voor jou. Leuk nieuws na zo'n prachtige dagen. En wie weet een tweeling.

roisin
Berichten: 1009
Lid geworden op: 22 januari 2010, 16:40

Bericht door roisin » 9 maart 2013, 8:25

Er was een vruchtzakje te zien en hij was van goede kwaliteit, dus nu hopen dat het verder doorgroeit en dat er binnenkort hartactiviteit is. Bedankt voor het duimen!

VickskeL
Berichten: 533
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 17:39

Bericht door VickskeL » 10 maart 2013, 10:15

Roisin, wat een geweldig nieuws! Hoe komt het eigenlijk dat ze zo snel een echo doen? Dat is normaal toch pas op 7w?

Hier gaat het minder goed....
Ik ben net terug van fm. Er waren 7 follikels maar ze waren nog te klein (10-13ongeveer).
Ik weet het even niet meer. Ik had gehoopt op meer en grotere follikels zodat ik er vanaf zou zijn... Bij ons is het altijd een slagveld onder de embryos. Ik heb meestal redelijk veel rijpe eicellen maar er blijven altijd maar maximum 2 goeie embryos over. De rest stopt,gewoon met delen.
Met 7 follikels heb ik echt schrik dat het op voorhand al verloren is. Hoe kunnen met onze geschiedenis daar nog 2 goeie embryos van overblijven?
Nu is het wachten op instructies maar zal waarschijnlijk dinsdag moeten teruggaan voor fm en bn.
Ik weet niet of ik na deze poging de kracht nog ga vinden om verder te gaan...

Ilse_1977
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 mei 2010, 14:16

Bericht door Ilse_1977 » 11 maart 2013, 11:33

hey VickskeL, niet opgeven meid, soms zien de FM er niet zo goed uit, en ga ja dinsdag terug op controle, en ziet het er ineens veel beter uit.
Afwachten wat ze gaan zeggen, niet direct wannopen.
Ik probeer je goede moed te geven,hé.

Hier gaat het op sommige dagen goed, en op andere dagen minder...
Ik probeer het met begeleiding een plaatske te geven, heel het hoofdstuk af te sluiten.
En de dochter zorgt ook voor de nodige afleiding..

heel veel succes aan iedereen!!

xxx

ilse

.Fee
Berichten: 187
Lid geworden op: 19 juni 2010, 21:42

Bericht door .Fee » 13 maart 2013, 21:45

@ Roisin, Goed nieuws, geniet ervan!!

@ VickskeL, Minder eicellen wil dikwijls wel zeggen dat ze beter zijn van kwaliteit. Hopelijk voor jullie is dat nu ook zo! Weet je ondertussen al iets meer? Al zicht op een pu?

@ Ilse, Jij hebt het ook nog moeilijk hé meid... dikke knuf! Wat bedoel je met 'het hoofdstuk af te sluiten'. Jullie hadden toch ook nog cryo's hé?

Ik heb het ook nog moeilijk gehad, zeker met het feit dat onze terugbetaalde icsi's op zijn. Daardoor ga je er toch op een heel andere manier naar kijken vind ik. We zijn dus nu bezig aan een pauze en als we er ons klaar voor voelen gaan we voor de cryo's.

Ilse_1977
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 mei 2010, 14:16

Bericht door Ilse_1977 » 14 maart 2013, 9:16

hey .Fee, ja ik bedoel ik wil mijn hoop ni te hard zetten op die 2 cryo's die we nog over hebben..
Wij lassen nu ook een pauze in, en als ik mij terug goed voel, dan laat ik ze één voor één ontdooien.
Weet je ik heb altijd goede hoop gehad in verse pogingen, onze dochter is ook van een verse poging, en dan koester ik weinig hoop in cryo's, want die hebben toch al heel wat moeten doorstaan.
De ondooiïng die dikwijls niet lukt....
Hoeveel cryo's heb jij nog .Fee?

hey VicskeL, we gaan voor een goede kwaliteit,hé..
Hey Roisin, ben je nog eens op controle geweest?

Aan iedereen heel veel succes!!

Groetjes,

Ilse

VickskeL
Berichten: 533
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 17:39

Bericht door VickskeL » 14 maart 2013, 19:39

Hey,
Ik moet vannacht pregnyl zetten en moet zaterdag om 13u30 in jette zijn voor pu....
Er is dus een einde in zicht, straks laatste spuit...

.Fee
Berichten: 187
Lid geworden op: 19 juni 2010, 21:42

Bericht door .Fee » 15 maart 2013, 9:46

@ Ilse, Wij hebben ook nog 2 cryo's, maar ze zitten wel samen.

@ VickskeL, Veel succes!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten