Terugbetaalde pogingen (bijna) op

Plaats reactie
inaatje13
Berichten: 890
Lid geworden op: 14 juli 2009, 11:22

Bericht door inaatje13 » 26 februari 2013, 15:51

Ik heb er eerst 2 een voor een laten terugplaatsen! En dan 2 tegelijkertijd en daarvan is er dus eentje blijven plakken! En ja in natuurlijke cyclus enkel utro moeten bijnemen!!
Succes meisjes!!!

.Fee
Berichten: 187
Lid geworden op: 19 juni 2010, 21:42

Bericht door .Fee » 26 februari 2013, 19:32

@ Ilse, Hele dikke knuffel meid. We zitten inderdaad helaas in hetzelfde schuitje... Ik heb ook een rotWE achter de rug met veel tranen en zware menstruatie. Dat jij dan nog eens op je werk geconfronteerd wordt met een zwangere collega maakt het er niet makkelijker op.
Zitten jouw cryo's dan niet samen ingevroren? Die van ons nl. wel.

@ Inaatje, Het doet altijd deugd positieve verhalen van lotgenootjes te horen, dus bedankt voor je post!! Heb jij dan geen pregnyl moeten spuiten? De hoeveelste poging was het bij jou? Waar was jij in behandeling? Geniet van je zwangerschap!

Ik ga de cryo's toch proberen in natuurlijke cyclus. Als mijn lichaam meewerkt gaat het nu meteen in deze cyclus door. Als mijn lichaam te veel in de war is zullen we nog een paar maanden wachten. Nu eerst hopen dat mijn lichaam meewerkt!

lilly
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 februari 2008, 13:18

Bericht door lilly » 26 februari 2013, 19:46

Hoi Fee, hebben ong hetzelfde verhaal. Hebben ook 5 icsi's nodig gehad voor ons zoontje. De 1ste 2 pogingen waren nutteloos, daar ze mij totaal foute medicatie hadden gegeven etc... Nu is ons zoontje 1,5 en willen we gaan voor een brusje. In mei starten we met onze poging.in jette kost een zelfbetaalde poging 2000 euro. Als onze laatste terugbetaalde poging niet lukt willen we wel nog een poging of 2/3 doen in de hoop van... Maar het legt wel een bepaalde druk op onze schouders.. Laten we hopen dat het vande eerste keer lut deze keer ;)
Wanneer start je een nieuwe poging?

lilly
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 februari 2008, 13:18

Bericht door lilly » 26 februari 2013, 19:49

Fee, had mss best eerst alle berichtjes gelezen... Lees nu pas van je mislukte poging. Dikke knuffel en veel moed voor cryo's!!

inaatje13
Berichten: 890
Lid geworden op: 14 juli 2009, 11:22

Bericht door inaatje13 » 26 februari 2013, 20:01

Nee geen pregnyl! Ik was zwanger van verse icsi 3 en nu dus van een cryo uit diezelfde icsi 3! Vorige keer 5 tp's nodig gehad en nu maar 3!
Wij zijn in behandeling in jette en daar vriezen ze idd afzonderlijk in! Onze eerste icsi was in Gent en daar idd per twee ingevroren!

Groetjes

Ilse_1977
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 mei 2010, 14:16

Bericht door Ilse_1977 » 26 februari 2013, 20:37

hey .Fee, de twee embryotjes zitten apart ingevrozen.
Ja makkelijk is het niet, vandaag niet zo'n leuke dag gehad....
Ik ga echt een paar maanden wachten, effe mezelf rust geven.

Groetjes,

Ilse

*nat*
Berichten: 1172
Lid geworden op: 31 maart 2010, 15:09

Bericht door *nat* » 26 februari 2013, 21:13

Fee, Ilse dikke knuf :(
Brrr, ik kan het me allemaal nog net iets te goed herinneren, die teleurstelling elke keer...

.Fee
Berichten: 187
Lid geworden op: 19 juni 2010, 21:42

Bericht door .Fee » 28 februari 2013, 18:06

Thanks *Nat*. Het doet inderdaad verdomd veel pijn die teleurstelling. Toen ik zwanger was van onze dochter zeiden veel mensen dat ik "al die problemen nu wel snel zou vergeten". Wel, ik ben ze niet vergeten, nooit, het is iets wat je raakt in je ziel. Pas op, ik ben enorm dankbaar voor onze dochter, nog iedere dag, maar ik zal nooit vergeten hoe we daar gekomen zijn. En die wonde wordt precies nu opnieuw open gehaald. Enorm pijnlijk...

@ Ilse, Hoe gaat het met jou? Voel jij je al beter?

@ Roisin, De zenuwen nog onder controle? Wanneer mag jij op bn? Twee dikke duimen voor jou hier hoor!!

@ Lilly, Welkom hier! Ik heb nog niet geïnformeerd hoeveel een zelf betaalde poging kost, moet ik dringend eens doen zodat we weten aan wat we toe zijn als de cryo's niet (goed) ontdooiien/innestelen.

VickskeL
Berichten: 533
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 17:39

Bericht door VickskeL » 28 februari 2013, 19:33

Ik ben vandaag voor basisecho gegaan. Ik mag zaterdag starten met de stimulatie.

Normaal was het vandaag maar de planning van operatiekwartier zat vol

Is poging nummer 7 dus echt spannend is het niet meer. Ik heb wel enorm veel last van de suprefact .

Het is wel ander schema deze keer dus heb toch nog klein beetje hoop...
Deze keer gaan de ww wel vol afleiding zitten. Zo is er een info avond voor binnenlandse en buitenlandse adoptie en de opendeurdag van de school . Ik heb me dus ook aangemeld voor adoptie want na 5 mislukte pogingen geloof ik er niet meer echt in...
Mijn dochtertje gaat na de paasvakantie naar de kleuterklas en zonder haar pamper is ze echt groot :( heb het erwel moeilijk mee, vooral omdat er nog geen opvolging is...

Een zelf betaalde poging in jette kost 1600 euro voor pu en tp en labo + 500 euro remgeld voor bloedafnames en echo's + geld voor medicatie

Dat laatste valt bij mij goed mee want heb altijd goed opgespaard en heb dus nog een hoop medicatie over...

Ilse_1977
Berichten: 274
Lid geworden op: 18 mei 2010, 14:16

Bericht door Ilse_1977 » 28 februari 2013, 23:07

hey .Fee, het is al een beetje verteerd die teleurstelling, ja en hier zorgt de dochter voor de nodige afleiding...
Hoe is het met jou?

Hey VickskeL, jij bezig met een zelfbetaalde poging?
Veel succes meid!!
hey *Nat*, ja die teleurstellingen, het wordt telkens maar zwaarder vind ik, echt vooral deze laatste poging was heel zwaar, ik was zoo teleurgesteld dat het negatief was.
Ok we hebben nog twee cryo's over, maar ik zet mijn hoop er niet op..

heel veel succes aan iedereen die in wachtweken zitten of bezig zijn ...

xxxx
Ilse

roisin
Berichten: 1009
Lid geworden op: 22 januari 2010, 16:40

Bericht door roisin » 1 maart 2013, 16:09

Sorry dames dat ik even van het toneel verdween... was eigenlijk omdat ik al tijdje door had dat het hier goed zat en ik jullie niet wou 'kwesten' na de slecht nieuws boodschappen.
Vandaag heeft de BN mijn vermoeden dan ook bevestigd. Voorlopig alles op schema. Ik ben voorzichtig, want heb ik het verleden al dikwijls zo een start gehad waar het nog fout ging... al is mijn zoon wel het bewijs dat het kan, dus ik geloof er wel in, maar dan wel op een bescheiden manier :).

Dames, allen veel succes verder ! Ik kom af en toe nog wel eens meelezen en supporteren ! Hoop dat het jullie ook terug snel gegund is !

VickskeL
Berichten: 533
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 17:39

Bericht door VickskeL » 1 maart 2013, 18:37

Roisin,
Een dikke proficiat. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken maar door het goede nieuws krijg ik terug wat hoop. Als het altijd bij iedereen zou mislukken, zou ik er ook niet meer in geloven...

Je hoeveelste poging was het?

.Fee
Berichten: 187
Lid geworden op: 19 juni 2010, 21:42

Bericht door .Fee » 1 maart 2013, 19:04

@ Roisin, hele dikke PROFICIAT!!! Inderdaad, zoals VickskeL zegt, positief nieuws geeft moed om door te gaan! Jammer dat je hier niks wou komen zeggen! Had je dan al een urinetest gedaan dat je het vooraf al wist? Weet je nog, wat ik je zei van de topembryo's en de middelmatige...? Zie je wel! Enne... jij ging voor de twins zeker hé? :wink:

@ VickskeL, Jij start morgen opnieuw, véél succes met je 7e poging!! Ik heb nog nooit suprefact moeten nemen, welke bijwerkingen heb je dan? Mocht je daar nu mee stoppen of moet je dat doornemen tot aan het einde van je stimulatie? Heb je al een datum voor 1e fm? Vind jij dat echt niet spannend? Ik wel hoor! :wink:
Ik heb niks van medicatie over aangezien ik steeds maar net genoeg krijg tot de volgende controle. Ik vrees dat die medicatie ook een dure grap is want ik moet niet lang stimuleren, maar wel een hoge dosis... :roll:

@ Ilse, Ja, het is maar als het mislukt is dat je merkt hoeveel hoop je had hé. Ik heb ook wel veel aan mijn dochter nu. Het is alsof ze het aanvoelt dat mama verdrietig is (hoewel ik écht probeer te vermijden er iets aan haar van te laten merken) want ik krijg extra veel knuffels nu, en daar geniet ik wel van. Het helpt alles te verwerken dat je al zo een prachtmensje bij je hebt. Nu alleen nog haar een brusje kunnen geven hé... :roll:

VickskeL
Berichten: 533
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 17:39

Bericht door VickskeL » 1 maart 2013, 19:49

Suprefact ligt alles lam. Je zit dan echt in de menopauze met de bijwerkingen zoals hoofdpijn, vapeurs, duizeligheid, moe, ... Ik kijk dus echt niet uit naar de menopauze!

Ik moet het nemen tot de pu...

Ene Ik ga ook voor de tweeling ;-)

roisin
Berichten: 1009
Lid geworden op: 22 januari 2010, 16:40

Bericht door roisin » 2 maart 2013, 10:26

Ik had inderdaad al tekstje gedaan en dit werd dus bevestigd. Het was mijn 6de poging, 2de voor brusje. En die tweeling kan inderdaad nog. Vrijdag weet ik meer :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten