Broer of zus op (voorlopig) natuurlijke wijze

mini
Berichten: 152
Lid geworden op: 9 februari 2011, 20:13

Bericht door mini » 19 februari 2013, 12:40

@ Josie: proficiat! Begrijp je ongerustheid, hier ook een BBZ gehad voor de zwangerschap van onze dochter. En ga je nog een nieuwe bloedname laten doen, of wanneer ga je naar de gynaecoloog?

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 19 februari 2013, 13:31

Engel hoe gaat het met je?

Engel0405
Berichten: 852
Lid geworden op: 5 mei 2010, 14:22

Bericht door Engel0405 » 20 februari 2013, 15:05

Dat weten we vanavond! Op naar de gyn...

josie
Berichten: 314
Lid geworden op: 18 augustus 2010, 8:32

Bericht door josie » 20 februari 2013, 15:28

Ik mag 14/03 naar de gyn, ondertussen is er niks gepland. Vraag me af of ik niet zou bellen om nog enkele dagen eerder te gaan omdat we op 20/03 op reis vertrekken voor 3 weken en anders zit dat zo dicht bij elkaar...

mini, heb jij al nieuws van een test?

Succes Engel, ik duim voor goed nieuws!

Kim, pffff, ambetant, nog altijd allerlei symptomen?

mini
Berichten: 152
Lid geworden op: 9 februari 2011, 20:13

Bericht door mini » 20 februari 2013, 20:18

@ Josie: en hoever zou je dan zijn als je naar de gynaecoloog moet? Hier was de bloeduitslag op het randje, HCG stond 39. Vrijdag nieuwe bloedname dus nog 2 dagen wachten eer we meer weten.

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 20 februari 2013, 21:22

We blijven duimen mini en josie

Hier nog symptomen maar ik ben er wat gelaten bij, het doet me zoveel extra pijn... Ik ga zeker terug aan de pil tot aan de icsi in de zomer 😞

josie
Berichten: 314
Lid geworden op: 18 augustus 2010, 8:32

Bericht door josie » 21 februari 2013, 9:34

@mini pffff 2 dagen wachten weer, niet leuk! Ik heb geen bloedwaarden gekregen, enkel dat alles prima was, tja, ergens niet rouwig om zodat ik niet kan vergelijken met vorige zwangerschap...
Voor echo ga ik 8.5 weken zijn. Da's nog mooi op tijd natuurlijk. Ben gewoon enorm bang voor slecht nieuws. Maar ja, wie van ons niet he...

@Kim, niet leuk... echt niet...

mini
Berichten: 152
Lid geworden op: 9 februari 2011, 20:13

Bericht door mini » 21 februari 2013, 12:04

Dankjewel Kim.

Josie, ik duim alvast mee voor een goede echo. Heb je iets van zwangerschapssymptomen? Hier word ik heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop. Maar ALS het positief is, zal de ongerustheid idd nog een hele tijd voortduren.

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 22 februari 2013, 7:37

Test negatief zoals ik al dacht, ik start met de pil als ik mijn regels krijg, ik wil op mijn effen komen tegen de start van icsi nr 4...

mini
Berichten: 152
Lid geworden op: 9 februari 2011, 20:13

Bericht door mini » 25 februari 2013, 11:56

Hier vrijdag toch positief nieuws gehad, HCG was gestegen naar 176. Volgende week donderdag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog voor een echo. Misschien dat ik deze week nog eens bloed ga laten nemen, dat ga ik nog zien.

@ Kim: zijn de :evil: al aangekomen?

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 25 februari 2013, 13:50

Super mimi!

Nee ze zijn helaas nog niet aangekomen maar aan de pijnlijke rug en buik weet ik dat het niet lang meer zal duren. Gek maar de symptomen zijn ook verdwenen. Mijn lichaam speelde dus spelletjes.

Ik ga dus weer aan de pil om toch mijn hoofd wat leeg te kunnen maken tegen de nieuwe ICSI en eigenlijk is het ook niet verstandig nu nog zwanger teworden met mijn naderende operatie dus ik ga het groepje hier jammergenoeg al verlaten :(

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 26 februari 2013, 9:30

Hallo allemaal

ik ben hier een tijdje weggeweest om rust te nemen met onze eventuele brusjeswens. we zijn uiteindelijk gestopt met anticonceptie en gingen het lot afwachten.

Na 3 jaar MMM en met PCO's achtten we de kans heel klein.

Groot ws mijn verbazing toen ik na 30 dagen terug ongesteld werd en toen terug 30 dagen later de maandstonden uitbleven en mijn lichaam rare signalen gaf, heb ik een test gedaan.
Gisteren twee positieve zwangerschapstesten en vanmorgen opnieuw. Het ziet er voorlopig naar uit dat wij een brusje verwachten op de natuurlijke manier.
Vanavond laat ik bloed nemen bij de huisarts.

Ik blijf met de voeten op de grond want ik word geplaagd met bruinverlies...

Maar tot nu toe ziet het er naar uit dat wonderen bestaan!

ik wens jullie allemaal heel veel succes met de brusjespogingen!

josie
Berichten: 314
Lid geworden op: 18 augustus 2010, 8:32

Bericht door josie » 26 februari 2013, 10:25

Proficiat Sterretje, ik hoop met je mee op een goede bloedtest!

Geweldig nieuws Mini! En zo snel al op echo, een hele week vroeger dan ik, ben beetje jaloers :wink: Jij 'last' van bepaalde symptomen? Ik weinig, heel de dag een mottig gevoel in mijn maag en heb nergens trek in, maar het is wel te doen. Voor de rest gewoon heel, heel moe.

mini
Berichten: 152
Lid geworden op: 9 februari 2011, 20:13

Bericht door mini » 26 februari 2013, 12:02

Sterretje, heb het gelezen op FB. Vind het echt geweldig nieuws :D hou ons op de hoogte ivm de bloedname èh!

@ Josie, ik heb het voordeel dat ik de secretaresse van mijn gynaecoloog ken. Ze was ook de vroedvrouw die langs kwam na mijn bevalling van T. Heb ze dus gisteren aan de lijn gehad en ze zei eerst ook van te wachten tot ik 8 weken ver ben. Maar heb haar dan gezegd dat ik er echt niet gerust in ben (door mijn verleden) en toen heeft ze mij er toch al vroeger bij tussen gezet. Swat, we tellen de dagen samen af :)

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 27 februari 2013, 12:23

Ik ben hier blijkbaar weer op weg om een nieuw record te stellen :? Vandaag dag 42, nog 2 dagen verwijderd van mijn record!

Vandaag nog een onaangename 'bijwerking'. Drie jaar geleden werd mijn auto (licht) aangereden door een buitenlandse vrachtwagen op weg naar huis van een IUI-behandeling. Nu het vonnis ontvangen: ongegrond, ik krijg niets.
Weet dat het eigenlijk niets met elkaar te maken heeft, maar ik zou daar op dat ogenblik niet gepasseerd zijn, hadden we geen vruchtbaarheidsproblemen gehad..

BAH!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten