Broer of zus op (voorlopig) natuurlijke wijze

josie
Berichten: 314
Lid geworden op: 18 augustus 2010, 8:32

Bericht door josie » 9 maart 2013, 10:06

Proficiat mini, ben blij voor jou, dat ziet er super uit! Ik tel af ondertussen tot donderdag...

mini
Berichten: 152
Lid geworden op: 9 februari 2011, 20:13

Bericht door mini » 14 maart 2013, 12:47

Josie, vandaag is het eindelijk jou beurt :) laat je weten hoe het was?

josie
Berichten: 314
Lid geworden op: 18 augustus 2010, 8:32

Bericht door josie » 14 maart 2013, 14:53

eindelijk ja, nog wachten tot 17u... spannend...

josie
Berichten: 314
Lid geworden op: 18 augustus 2010, 8:32

Bericht door josie » 14 maart 2013, 22:33

Goed nieuws gekregen, groei mooi op schema (8,5 weken ), stevige hartslag. Oef!! Over een maand volgende echo. Blij dus :D

mini
Berichten: 152
Lid geworden op: 9 februari 2011, 20:13

Bericht door mini » 15 maart 2013, 12:50

Jeej Josie, geweldig nieuws! Proficiat! En heb je last van kwaaltjes?

josie
Berichten: 314
Lid geworden op: 18 augustus 2010, 8:32

Bericht door josie » 18 maart 2013, 9:42

Amper kwaaltjes eigenlijk, bepaalde dingen die ik niet meer lust (brood!) en wat moe. Jij?

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 20 maart 2013, 23:27

Goed nieuws hier precies! Proficiat, mini en Josie!

Hier nogal wat hevige emoties (overlijden van goeie vriendin) en eigenlijk niet echt geteld of opgelet deze maand.
Hoe wijs zou dat niet zijn om over enkele dagen zwanger blijken te zijn en ook eens clichématig te kunnen zeggen 'ik was er niet mee bezig' ;)

mini
Berichten: 152
Lid geworden op: 9 februari 2011, 20:13

Bericht door mini » 21 maart 2013, 11:54

Dank je Lie! Volgende week dinsdag opnieuw echo, hopelijk is alles nog steeds ok. En wie weet ben jij ook zwanger, ik duim alvast mee!

@ Josie: hier de hele dag door misselijk, iets eten helpt slechts voor even. Ik herken het helemaal terug van bij de dochter. Ach ja, we klagen niet hoor! :)

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 21 maart 2013, 14:45

Lie, dikke shit zeg, moet ongelooflijk zwaar zijn om een goeie vriendin te verliezen... Dan zal heet die ferticirque niet meer zo dominant aanwezig zijn, denk ik.

Liesje

Engel0405
Berichten: 852
Lid geworden op: 5 mei 2010, 14:22

Bericht door Engel0405 » 22 maart 2013, 13:52

Sterkte met het verlies, Lie...

Josie: super nieuws hè zeg.. Keep up the good work.
Geweldig dat je niet teveel last hebt, hoor!

Kusje
Berichten: 377
Lid geworden op: 28 september 2011, 20:51

Bericht door Kusje » 25 maart 2013, 22:46

Ik ga mij hier voorlopig voorzichtjes toevoegen...
Dit weekend de beslissing genomen om onze anticonceptie te laten vallen. En ik had ook mijn eisprong dit weekend (merk ik afscheidingsgewijs altijd goed, niet dat ik de dag juist weet, maar toch zo ongeveer), dus wie weet... Ahem :)

Zoontje is nog maar 5 maanden, dus mss waag ik mij hier onverantwoord snel aan? Ons zoontje is er gekomen na 2,5jaar en IUI nummer 4. En ergens heb ik het voorgevoel dat nummer 2 op natuurlijke wijze zal lukken (vraag me niet waarom - zo gaat dat met een voorgevoel). Ik geef nog volledige borstvoeding momenteel (ook bijna elke nacht nog), maar mijn cyclus is dus wel weer op gang gekomen.
Bij mij leek alles in orde bij mijn kijkoperatie, ondertussen 2 jaar geleden. Mijn man zijn zwemmers zijn niet fameus, maar dat zou in de loop der tijd kunnen verbeteren zei de gynae (hij is 3 jaar geleden geopereerd van spatader, maar tot vorig jaar bij de laatste IUI was er van enige verbetering nog geen sprake).

Ik ben mij ervan bewust dat menig mens mij zot gaat verklaren als ik nu al weer zwanger zou geraken.

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 26 maart 2013, 11:42

Kusje, ik ben ook natuurlijk zwanger geraakt terwijl ik nog bv gaf (ons eerste was een ICSI-kindje). Ik ben zelfs twee keer natuurlijk zwanger geraakt na die ICSI. De eerste keer was de baby 8 maand oud, de tweede keer 6 maand. Af en toe verklaar ik mezelf nu zot (kleuter, peuter en baby in huis), maar zot zijn doet geen zeer, zeggen ze hé (en trouwens: ik wil er niet over klagen, maar ben supergelukkig met mijn kroost. Ik wens iedereen de volledige vervulling van zijn kinderwens!)

muisinie
Berichten: 722
Lid geworden op: 6 april 2010, 20:52

Bericht door muisinie » 26 maart 2013, 20:01

Hallo,

Niet gedacht dat ik zo snel terug zou te vinden zijn op DVO ... maar ik zou me graag bij het groepje aansluiten.

Kort samengevat: Na 3 jaar van vele onderzoeken, testen en 7 IUI's uiteindelijk zwanger geraakt en ondertussen een flinke zoon van 15 maanden.
We waren al een tijdje aan het twijfelen voor een brusje en aangezien het niet echt duidelijk is of we de MMM weer nodig zullen hebben, hebben we beslist met de pil te stoppen! :-)
't is een hele stap! maar we zien het volledig zitten!

Volgens de gynae is er een kans om natuurlijk zwanger te worden maar niks is zeker ... dus hebben we beslist een 6-tal maanden natuurlijk te proberen en daarna weer met IUI van start te gaan.

Had 13 maart laatst mijn regels en dus niet meer begonnen met de pil... Ik weet nog uit de vorige rondes dat ik redelijk vroeg mijn eisprong heb, meestal dag 8-10 ipv dag 14 dus hebben geklust volgens die regels ....
en ik voel me raar ... Ik heb sindsdien een raar gevoel in de onderbuik, zo een soort spanning. Niet echt pijnlijk maar preceis het gevoel of der is daar iets aan de hand. MIjn buik zit ook wat opgzwollen. VOor de rest weinig symptomen maar dat had ik bij mijn zoontje ook niet.

HUH, het kan toch niet van de 1ste keer raak zijn?!?
En ik kan er met niemand over praten want we hebben beslist om het aan niemand te vertellen (enkel 1 persoon weet het) zodat we deze keer mss wel "surprise we zijn zwanger" hopen te kunnen zeggen.
Daarom dacht ik "op naar DVO" want hier heb ik zoveel steun gevonden bij het MMM-gebeuren!
Voelden jullie het meteen??

ik zie hier trouwens enkel bekende gezichten --> MINI: proficiat met je zwangerschap !!!!

groetjes Muis

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 28 maart 2013, 16:45

Hier al een paar dagen dooddooddoodmoe waardoor ik een heel klein beetje een 'zou het?'-gevoel had, maar gisteren werd dan toch duidelijk dat ook poging 4 om zeep is.
Mogelijks lassen we een rustpauze in nu.

Hopelijk beter nieuws bij de anderen hier. Dat mag wel al eens... :wink:

mini
Berichten: 152
Lid geworden op: 9 februari 2011, 20:13

Bericht door mini » 28 maart 2013, 20:16

@ muisinie: dankjewel! en véél succes voor de brusjes-poging, maar wie weet is dat na ronde één al niet meer nodig :)

aan alle anderen ook veel succes nog en goeie moed!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten