Zwanger worden na kinderen

Plaats reactie
Copperalley
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 april 2013, 17:54

Zwanger worden na kinderen

Bericht door Copperalley » 23 april 2013, 18:02

Hey, sorry als dit onderwerp niet op de juiste plaats staat, maar ik en fora, dat gaat niet goed samen.

Ik heb reeds 2 kinderen maar wij willen nog een kindje. De bevalling van mijn dochter was een complete ramp... ik was bijna gestorven.

Een jaar later had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en vorig jaar had ik een miskraam aan 15 weken.

In belgie zijn ze wettelijk verplicht om na 2 miskramen te onderzoeken wat de oorzaak kan zijn, maar ze hebben niets gevonden. Geen infecties en geen genetische oorzaak.

Nu proberen wij dus nog steeds om terug zwanger te geraken maar het lukt niet. Van de gynae moeten we in juni beginnen met onderzoeken om te zien waaraan het kan liggen.

Ik voel me schuldig omdat hier velen zijn zonder kinderen, en ik heb er al 2, maar een kinderwens is een kinderwens, en ik heb al zoveel meegemaakt... Mijn oudste zoon is 10 en mijn jongste 6. Vooral die 2e miskraam en dat kindje zien wegen zwaar door :(

Iedereen zegt dat je er niet mee mag bezig zijn maar je moet toch regelmatig vrijen als je vruchtbaar bent... dan ben je er toch mee bezig? zijn hier mensen in een gelijkaardige situatie?

De Verdwaalde Ooievaar
Webmaster
Berichten: 46
Lid geworden op: 20 december 2010, 15:32

Bericht door De Verdwaalde Ooievaar » 23 april 2013, 19:41

verplaatst naar "Brusjes in de Maak".

Lotje1981
Berichten: 2239
Lid geworden op: 28 maart 2013, 11:44

Bericht door Lotje1981 » 28 april 2013, 18:28

Hoi, nou ik vind een kinderwens is een kinderwens en ja ook ik vind het soms moeilijk om te zeggen dat ik al reeds 3 kinderen heb. Ik ben gezegend ermee en ik hou enorm van ze maar na 8 jaren mij te proberen neerleggen bij "maar" 3 kids hebben we toch de beslissing genomen ... we gaan voor een 4de...

Uiteindelijk willen we hier toch allemaal gewoon hetzelfde he. Een kindje.

Wij hebben dinsdag ons eerste gesprek ivm ivf en dan zien we wel weer.

groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 14 gasten