Mijn verhaal

ICSI Forum
Plaats reactie
moeke
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 juli 2007, 15:09

Mijn verhaal

Bericht door moeke » 26 juli 2007, 21:10

Een collega van me is alles gaan rondvertellen wat ze hier gelezen heeft. bepaalde dingen wou ik enkel met lotgenoten delen hier op de site, helaas heeft zij me dit onmogelijk gemaakt.
Laatst gewijzigd door moeke op 11 juni 2008, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.

engel
Berichten: 54
Lid geworden op: 4 april 2007, 14:48

Hey

Bericht door engel » 28 juli 2007, 19:09

Hey moeke ,

Ik ben engel 35 jaar en ben samenwonend !
Mijn man heeft ook twee kinderen uit zijn eerste huwelijk . En helaas ook gesteriliseerd omdat het ook niet zo goed ging in zijn huwelijk wilde hij ongelukken vermijden dat er nog een derde kwam .
Toen leerde hij mij kennen en ik had een kinderwens ...
Ik zelf kon geen kids krijgen op een natuurlijke wijze omdat ik in 2004 baarmoederhalskanker heb gehad .
Dus besliste ze direkt om over te gaan om een behandeling te starten met icsi .
Hebben dat gedaan zijn gestart in febrauri eerste tp had eind maart met negatief nieuws .
Na dan een cyclus van 58 dagen konden we terug starten zijn eerst op vakantie geweest en onder tussen gestart met suprefact ....en al de rest die er bij komt kijken .
En nu gisteren (27/07) mijn terugplaatsing had twee ingevroren cryootjes die ik nog had .
En nu maar hopen op een positief resultaat .
Zou zeggen hou de moed er alvast in en laat jou koppeke niet hangen !!
Zin in een babbel wel stuur gerust een privebericht .
Vele groetjes engel

moeke
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 juli 2007, 15:09

Bericht door moeke » 6 augustus 2007, 23:11

lieve engel,
Ik hoop van harte dat jullie wens in vervulling mag gaan. Ik duim alvast voor een goeie afloop. Vele groetjes van Moeke

Aussie
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 februari 2007, 15:36

Christel

Bericht door Aussie » 17 augustus 2007, 8:18

Hoi,

Moeke, las hier net je verhaal. Je neemt dan toch tijdens de pogingen nu bloedverdunners, hoop ik. Ik heb zelf al 2 diepe veneuze tromboses gehad, waarvan de eerste in 2006 heeft geleid tot een longembolie. Dus moeten stoppen met hormonen. Heb voor de start met ivf een volledig bloedonderzoek gehad. Mocht starten en moest tijdens een eventuele zwangerschap bloedverdunners hebben. De 4de ivf poging in mei heb ik moeten onderbreken door dus terug een dvt in het zelfde onderbeen. Terug volledig bloedonderzoek. Zijn geen afwijkingen uitgekomen, maar moet bij eventuele terugstart ook gelijktijdig bloedverdunners in spuiten. Heb ergens wel een verhoogd risico. Hier is de beslissing genomen om te stoppen met de mmm. Ik vind het risico te groot, mijn eigen gyn en mijn huisartsen ook. In het ziekenhuis lijken ze de bal door te geven qua beslissing nemen van risico. Dus kan alleen maar zeggen, veel succes maar wees voorzichtig.

Engel, veel succes ook. Ik heb ooit een vergroting gehad van de baarmoederhalscellen. Ik weet niet of het echt te vergelijken is met wat jij hebt gehad, maar ben daarna toch nog 2 keer natuurlijk zwanger geworden. Dus ik duim voor je.

Groetjes,

Christel

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten