Start ICSI juni 2009
-
Nikita76
-
Loeki
Jeez Nikita, de duimen staan hier ook zo stijf als maar kan omhoog zenne!!!
Op 10 weken is je embytje toch al redelijk sterk hé! Kdenk niet dat die last heeft van 't bloed, zolang de vliesjes maar oké blijven...
Maar die vliesjes zijn vrij sterk hoor.
Met rusten bedoelen ze lichamelijk rusten hé, dan kan je wel!! Ook al ben je doodsbenauwd, dat kan voor 't beebje vast geen kwaad.
Morgen meer nieuws hé meid, komop, nog één keertje slapen!
Op 10 weken is je embytje toch al redelijk sterk hé! Kdenk niet dat die last heeft van 't bloed, zolang de vliesjes maar oké blijven...
Met rusten bedoelen ze lichamelijk rusten hé, dan kan je wel!! Ook al ben je doodsbenauwd, dat kan voor 't beebje vast geen kwaad.
Morgen meer nieuws hé meid, komop, nog één keertje slapen!
-
Dieke
-
lisa marie
-
Nikita76
hey,
ik heb vandaag zeker wel wat rust genomen. Deze namiddag geslapen, en voor derest enkel de was opgehangen en afgedaan. Heb geen bloedverlies meer gehad, dus misschien is die prop er al uit. Gisteren in t naar huis rijden van 't ziekenhuis, en mn ventje pakte de bocht, zwalpte r nog klets bloed uit
sorry voor de details hoor ! Dus vandaag enkel bij t vegen wat bruinig geklodder.. Enfin, morgenvroeg zal k zien of die prop er al dan niet nog zit. Heb wel de hele dag vage rugpijn (rechts onder) gehad en nu ongipijn. Ik pin me er maar op vast dat dat de baarmoeder is, die uitzet of die stomme vleesboom die bloed verliest (juiiijjj) zodat die afsterft. Maar heb me niet echt voorgesteld een miskraam te hebben. Ik durf er niet aan denken !
Op naar de echo morgen en hopen dat dit niet teveel meer zal voorvallen. Ik ga in alle geval een handdoek in mn auto leggen, voor t geval dà t, en op t werk reservekledij, want echt, t was ni zomaar een beetje bloed, t was precies een fleske water da ze leegkapten, zoveel... dus kan maar beter voorzien zijn.
k heb me ook al suf gesurft maar kan niks vergelijkends vinden, wel dat velen onder ons er vroeg of laat al mee te kampen hadden, één of ander bloedverlies. Dus trek ik me daar maar aan op voorlopig. En als morgen t hartje even flink klopt en t beebje even actief is als gisteren, zal ik weer n week gerust zijn ..
ahum ...
enneuh thnx voor de duimen en t medeleven !xxx
ik heb vandaag zeker wel wat rust genomen. Deze namiddag geslapen, en voor derest enkel de was opgehangen en afgedaan. Heb geen bloedverlies meer gehad, dus misschien is die prop er al uit. Gisteren in t naar huis rijden van 't ziekenhuis, en mn ventje pakte de bocht, zwalpte r nog klets bloed uit
Op naar de echo morgen en hopen dat dit niet teveel meer zal voorvallen. Ik ga in alle geval een handdoek in mn auto leggen, voor t geval dà t, en op t werk reservekledij, want echt, t was ni zomaar een beetje bloed, t was precies een fleske water da ze leegkapten, zoveel... dus kan maar beter voorzien zijn.
k heb me ook al suf gesurft maar kan niks vergelijkends vinden, wel dat velen onder ons er vroeg of laat al mee te kampen hadden, één of ander bloedverlies. Dus trek ik me daar maar aan op voorlopig. En als morgen t hartje even flink klopt en t beebje even actief is als gisteren, zal ik weer n week gerust zijn ..
enneuh thnx voor de duimen en t medeleven !xxx
-
Nikita76
vandaag op controle geweest bij de nieuwe gyn, een lieve vrouw lijkt me. Alles was nog in orde. Maar ik word gebombardeerd tot een "risico-zwschap". LAP daar gaat mn voornemen er stilaan van te leren genieten
Omdat ik zo vroeg al last heb van zo'n "zware" bloeding, loop ik de kans op vroeggeboorte, vroegtijdig breken van de vliezen, platliggen naar t einde toe of in een vervroegd stadium enz. De vleesboom is groot, en zal nog meegroeien, de moederkoek zit gelukkig langs de andere kant, zei de gyn. Dat geluk heb ik al. Die bloeding, ja, het bloed zit er nog, kan zijn dat t uit zichzelf wegtrekt (is een blauwe plek zeg maar) of dat t openbarst en er uitkomt. Als ik terug helderrood bloedverlies zou krijgen, moet ik me weer aanmelden bij spoed. Dus huppaaaa, dag onbezorgdheid (alsof da k da al had whahaha
). Ik mag niet meer heffen, moet t rustig aan doen de resterende zwschapsduur. Dus op de bouw wat gaan helpen, mag ook al ni meer, ik mag enkel toekijken en commanderen
hihi (das ni erg) maar k mag zelfs ni naar de winkel om materiaal ofzo uit te halen. Dus, met pakken cola en water zeulen is ook gedaan, zelfs een zak aardappelen kan teveel zijn. En da's wel minder, want dan voel ik me precies een jah... "disabled". Maar k zal nu maar naar de dokters gaan luisteren, wil ik n vroeggeboorte vermijden !
Dus enerzijds een beetje zwanger en blij, maar de angst overwint. Vandaag ook terug gewoon gaan werken hoor, voel me ni ziek eigenlijk.
Ook al bloed laten nemen voor de test op trisomie 21. Binnen 2 weken de 12w echo en nekplooimeting, plus extra controle op de inplanting en vleesboom.
grtzz x
Dus enerzijds een beetje zwanger en blij, maar de angst overwint. Vandaag ook terug gewoon gaan werken hoor, voel me ni ziek eigenlijk.
Ook al bloed laten nemen voor de test op trisomie 21. Binnen 2 weken de 12w echo en nekplooimeting, plus extra controle op de inplanting en vleesboom.
grtzz x
-
bieke01
hei nikita
k heb al veel aan je gedacht ! blijf maar rustig, hoe saai het ook is om in de zetel te liggen of op bed, maar binnen 6 maand heb je dan een schoon cadeau voor al die courage !
gisterenavond telefoon gehad dat t dus negatief is van ons, maar ja da verwachtten we al aangezien ik van maandag bloeding had, maar je blijft toch altijd hopen op dat 0.0001% kans dat je een zware innesteling had maar niet dus ... vannochtend bijna van mijn sus gedraaid toen al die brol eruit kwam, we zijn er nu dus ook weer van af,
ik moet al direct weer suprefact neusspray puffen tegen de endometriose(cysten) en in september hebben we opnieuw nen date met de prof in jette om nieuwe planning af te spreken
veel succes voor iedereen !
k heb al veel aan je gedacht ! blijf maar rustig, hoe saai het ook is om in de zetel te liggen of op bed, maar binnen 6 maand heb je dan een schoon cadeau voor al die courage !
gisterenavond telefoon gehad dat t dus negatief is van ons, maar ja da verwachtten we al aangezien ik van maandag bloeding had, maar je blijft toch altijd hopen op dat 0.0001% kans dat je een zware innesteling had maar niet dus ... vannochtend bijna van mijn sus gedraaid toen al die brol eruit kwam, we zijn er nu dus ook weer van af,
ik moet al direct weer suprefact neusspray puffen tegen de endometriose(cysten) en in september hebben we opnieuw nen date met de prof in jette om nieuwe planning af te spreken
veel succes voor iedereen !
-
Nikita76
goh Bieke, k vind t wel jammer voor je. Maar je zit zo te lezen wel weer prima vol goede moed voor de volgende poging he ?
Mij heeft t 3 pogingen gekost (1 ste verse ICSI met miskraam op 8w5d, een cryopoging met miskraam op 5 weken en een nu de 3de verse ICSI, die hopelijk 9 maand zal uitgedragen worden)
Veel succes en vol goede moed ertegen aan in september/oktober !
x
Mij heeft t 3 pogingen gekost (1 ste verse ICSI met miskraam op 8w5d, een cryopoging met miskraam op 5 weken en een nu de 3de verse ICSI, die hopelijk 9 maand zal uitgedragen worden)
Veel succes en vol goede moed ertegen aan in september/oktober !
x