Emelie, ik ben alleen nog maar zwanger geworden van d3 embryo's, de eerste keer stak ik alle symptomen op de Utro, was de eerste keer dat ik het nam. Het eerste duidelijke symptoom, achteraf bekeken dan, waren mijn borsten en dit was 8d na tp, ze waren toen al een cupmaat groter.
De laatste 2x wist ik 3-4d na tp al dat het raak was, dus na 1 weekje Utro. Positieve urinetest was bij de tweeling d6 na tp en de laatste keer d8, op d6 nog negatief.
Het was wel verwarrend, deze keer was ik iner zeker van dat het raak was, maar de testen bleven negatief.
Bij mijn biochemische zwangerschap had ik eigenlijk geen symptomen. Het is ook door de ervaringen dat ik het allemaal heb geleerd/ontdekt.
Bij mijn eerste tp's (in natuurlijke cyclus) had ik enorm veel symptomen/kwaaltjes, pure inbeelding.
Als ik dat nu heb, probeer ik mezelf wijs te maken dat het ingebeeld is, als dat zo is dan verdwijnt het, verdwijnt het niet, dan kan ik erop betrouwen. Misschien dat dit niet voor iedereen werkt, maar voor mij wel.
Kan je niet vergelijken met de vorige tp's?
Nog eventjes geduld