ICSI-clubje

ICSI Forum
JFB17
Berichten: 122
Lid geworden op: 12 september 2020, 12:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door JFB17 » 26 juli 2021, 18:45

Dag dames,

Vandaag een bn laten uitvoeren omdat ik dus drie negatieve testen thans had liggen en sinds zaterdag bloedverlies heb. Oorspronkelijk was de bn voorzien voor woensdag.

Had deze ochtend ook een mail gestuurd naar Jette met de vraag of de embryo bij een volgende cryo tp toch niet kan doorgroeien naar een embryo van 5 dagen. Nu heb ik enkel 3 dagen cryo’s.

Om 14u telefoon gekregen van prof. De Vos himself. Blijkt dat de embryo die in juli is teruggeplaatst alsnog een blasto was bij tp. Dit was mij zeker niet verteld bij de tp en prof. De Vos excuseerde zich hiervoor. Daarnaast was mijn bn positief. Weliswaar maar een hcg van 31 dus het ziet er niet al te best uit. Moest wel in allerijl opnieuw beginnen met de utrogestan en de progynova. Komende donderdag opnieuw een bn maar verwacht er dus niet teveel van. Wel een echte mindfuck weer…
2014: Freeze eicellen Jette (borstkanker)
2018: kinderwens
14/09/2020: dochter geboren! (ICSI Jette)
06/2021: opstart baby 2
06/2021: 5 embryo's
06/2021-12/2021: 2 bioch zw + 1 MA
02/2022: 6 embryo’s
04/2022: tp 6 zwanger

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jena » 26 juli 2021, 19:53

Heel veel courage gewenst om dit door te komen en terug vol vertrouwen naar de toekomst te kijken🍀 misschien volgende keer meer geluk, of een mirakel nu🕯️🤛🏻
Mail jij naar je dr persoonlijk? Mijn dr in Jette heb ik steeds telefonisch aan de lijn via een gepland consult maar ze spreekt dan ook over mails te kunnen sturen en ben steeds haar adres vergeten vragen. Ik had gebeld voor uitslag dna fragmentatie. Ze zei dat ze het nog niet ontvangen had, maar UZA zegt dit wel de 22ste naar haar geforward te hebben, wou haar nu graag nog eens bereiken..

@sproetje. Mijn amh is 3,5 maar dr. zei me dat hoog amh niet zo heel veel van belang is of dat dat niet het verschil uitmaakt..

@Mich: voorgevoel meisje juist?😉
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 27 juli 2021, 9:23

JFB17 schreef:
26 juli 2021, 18:45
Dag dames,

Vandaag een bn laten uitvoeren omdat ik dus drie negatieve testen thans had liggen en sinds zaterdag bloedverlies heb. Oorspronkelijk was de bn voorzien voor woensdag.

Had deze ochtend ook een mail gestuurd naar Jette met de vraag of de embryo bij een volgende cryo tp toch niet kan doorgroeien naar een embryo van 5 dagen. Nu heb ik enkel 3 dagen cryo’s.

Om 14u telefoon gekregen van prof. De Vos himself. Blijkt dat de embryo die in juli is teruggeplaatst alsnog een blasto was bij tp. Dit was mij zeker niet verteld bij de tp en prof. De Vos excuseerde zich hiervoor. Daarnaast was mijn bn positief. Weliswaar maar een hcg van 31 dus het ziet er niet al te best uit. Moest wel in allerijl opnieuw beginnen met de utrogestan en de progynova. Komende donderdag opnieuw een bn maar verwacht er dus niet teveel van. Wel een echte mindfuck weer…
Ik ken het gevoel van deze poging is mislukt. Maar zoek hier maar eens er zijn dames waar het met een lage hcg toch goed komt.

Duimen draaien voor jullie.

Nog 1 week wachten en dan hopelijk uitleg.

Vrijdag 2de vaccinatie moeten we daar ook al niet meer om puzzelen.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jena » 27 juli 2021, 9:29

Jena schreef:
26 juli 2021, 19:53
Heel veel courage gewenst om dit door te komen en terug vol vertrouwen naar de toekomst te kijken🍀 misschien volgende keer meer geluk, of een mirakel nu🕯️🤛🏻
Mail jij naar je dr persoonlijk? Mijn dr in Jette heb ik steeds telefonisch aan de lijn via een gepland consult maar ze spreekt dan ook over mails te kunnen sturen en ben steeds haar adres vergeten vragen. Ik had gebeld voor uitslag dna fragmentatie. Ze zei dat ze het nog niet ontvangen had, maar UZA zegt dit wel de 22ste naar haar geforward te hebben, wou haar nu graag nog eens bereiken..

@sproetje. Mijn amh is 3,5 maar dr. zei me dat hoog amh niet zo heel veel van belang is of dat dat niet het verschil uitmaakt..

@Mich: voorgevoel meisje juist?😉
Ik heb mail dr. Is in orde.
Ik heb me op het forum onlangs gemist met utrogestan en amelgen. Inbrenghulsel die ik kreeg van apotheek paste niet op amelgen, hoogstwrs wel geschikt voor utro. Iemand ervaring met tools voor amelgen?
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 27 juli 2021, 10:02

JFB17 schreef:
26 juli 2021, 18:45
Dag dames,

Vandaag een bn laten uitvoeren omdat ik dus drie negatieve testen thans had liggen en sinds zaterdag bloedverlies heb. Oorspronkelijk was de bn voorzien voor woensdag.

Had deze ochtend ook een mail gestuurd naar Jette met de vraag of de embryo bij een volgende cryo tp toch niet kan doorgroeien naar een embryo van 5 dagen. Nu heb ik enkel 3 dagen cryo’s.

Om 14u telefoon gekregen van prof. De Vos himself. Blijkt dat de embryo die in juli is teruggeplaatst alsnog een blasto was bij tp. Dit was mij zeker niet verteld bij de tp en prof. De Vos excuseerde zich hiervoor. Daarnaast was mijn bn positief. Weliswaar maar een hcg van 31 dus het ziet er niet al te best uit. Moest wel in allerijl opnieuw beginnen met de utrogestan en de progynova. Komende donderdag opnieuw een bn maar verwacht er dus niet teveel van. Wel een echte mindfuck weer…
Ik heb ook enkel d3 cryo's en als mijn tp na 14u was, waren ze ook al doorgegroeid tot een blasto. De laatste keer was de tp iets vroeger en toen nog geen blasto, maar al wel goed aan het delen.

Je bent wel heel vroeg gestopt met je medicatie. Bij mijn tp in december wist ik 3 dagen na tp vrij zeker dat het raak was, dag 4 getest, negatief, dag 6 ook negatief, dag 8 een licht streepje, dag 10 donkerder streepje en hcg van 145.

Ik hoop dat je donderdag duidelijkheid hebt, goed of slecht, maar niet iets tussenin, want dat is het ergste van allemaal.

Succes.

babrah10
Berichten: 118
Lid geworden op: 2 februari 2018, 11:38

Re: ICSI-clubje

Bericht door babrah10 » 27 juli 2021, 11:23

Ik zonet dan toch alsnog een negatief telefoontje van jette. Terugplaatsing kan opnieuw niet doorgaan. Op dag 3 waren er 4 embryotjes die ze hebben laten verder delen tot vandaag. Maar helaas stopte het ook vandaag. En bijgevolg stopt ook het verhaal voor ons hier.. icsci nummer 6 was onze laatste terugbetaalde poging. Ik ga kapot van verdriet… hier was ik zo bang voor voordat we aan deze poging begonnen.
‘16 start fertiliteit
03 ‘18: operatie endom.
06 ‘18 Pu 1: 1 embryo
08 ‘18 Pu 2: 1 embryo
11 ‘18 Pu 3: 2 embryo’s
03’19 Pu 4: zwanger!
02’21 Pu 5: geen embryo’s

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 27 juli 2021, 11:34

Babrah10, dikke knuffel en veel sterkte 💗

Bij ons was het anders, maar ik weet wat het is als het je kunderwens niet volledig vervuld is na de terugbetaalde pogingen.

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 27 juli 2021, 11:40

@babrah10 dikke knuffel!!!
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Muzieknootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Muzieknootje » 27 juli 2021, 11:54

babrah10 schreef:
27 juli 2021, 11:23
Ik zonet dan toch alsnog een negatief telefoontje van jette. Terugplaatsing kan opnieuw niet doorgaan. Op dag 3 waren er 4 embryotjes die ze hebben laten verder delen tot vandaag. Maar helaas stopte het ook vandaag. En bijgevolg stopt ook het verhaal voor ons hier.. icsci nummer 6 was onze laatste terugbetaalde poging. Ik ga kapot van verdriet… hier was ik zo bang voor voordat we aan deze poging begonnen.
Dikke knuffel💗
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

JFB17
Berichten: 122
Lid geworden op: 12 september 2020, 12:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door JFB17 » 27 juli 2021, 13:24

Dag dames,

Bedankt voor jullie steun! Jullie begrijpen mij als geen ander… heb sinds gisteren knallende hoofdpijn (heb ik normaal 1-2 keer per jaar). Daarnaast is het bloedverlies fel verminderd, quasi niets meer. Dit was gisterenmorgen al wel minder maar dan in de namiddag utrogestan opgestoken en sindsdien dus quasi herleid naar niets. Hebben jullie hier ervaring mee? Kan me moeilijk voorstellen dat de utrogestan de miskraam plots zou tegenhouden? Uitstel van executie zeker?

@ Jenna; ik mail steeds naar de vroedvrouwen van de oncofertiliteit omdat ik een ex-kankerpatiënte ben. Dit heeft als “voordeel” dat ik meestal zeer snel antwoord krijg. Mail van de dokter zelf heb ik ook niet hoor. Heb ook al eens gemaild naar de DM maar dat duurt doorgaans langer voor een reactie.

@zonderzorgen; ik ben sinds gisteren alle strohalmen aan het vastklampen en lees idd ook wel goede verhalen maar doorgaans met zo een lage waarde loopt het toch fout :-(

@mich; ik heb nog steeds een negatieve urinetest thuis die nochtans toch gevoelig zou moeten zijn. Snap er niets van. Ben uiteindelijk 3 dagen gestopt met de medicatie. Volgens Jette zou dit bij een gezonde zwangerschap niet zo erg mogen zijn. Bij jou is het in december met die waarde ook niet goedgekomen hè? Toch bedankt voor de bemoedigende woorden.

@bra; dat is verschrikkelijk nieuws, heb ik geen woorden voor! Ik wel je heel erg veel sterkte!!
2014: Freeze eicellen Jette (borstkanker)
2018: kinderwens
14/09/2020: dochter geboren! (ICSI Jette)
06/2021: opstart baby 2
06/2021: 5 embryo's
06/2021-12/2021: 2 bioch zw + 1 MA
02/2022: 6 embryo’s
04/2022: tp 6 zwanger

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 27 juli 2021, 13:48

@jfb17, mijn waarde in december was goed en steeg heel mooi, ook progesteron rond 27.
Bij mijn 3e bn was alles nog helemaal zoals het hoorde, de dag erna een brief met heel slecht nieuws gekregen en ik voelde mijn buik samentrekken. Enkele dagen later mijn eerste echo en het vruchtje had de grootte van op de dag van het slechte nieuws.
Voor de echo zei ik al dat het niet goed zat, maar zowel de vroedvrouw als de gyn snapten niet waarom ik dat zei omdat alles er zo goed uitzag.

Zowel ha als fertigyn hadden dit niet zien aankomen. Mijn ha gelooft dat dit gebeurd is door het slechte nieuws/stress, miijn fertigyn zegt dat het zeker kan zijn, maar dat het meestal met de aanleg van het embryo heeft te maken.

Mijn lichaam is heel stressgevoelig, de poging na de mk en curettage hebben we moeten annuleren omdat mijn lichaam niet voldoende op medicatie reageerde door de stress. Dit was nog de nasleep van het slechte nieuws in combinatie met iets anders.

Hcg zegt niet alles, als ik zie hoe laag sommige starten of heel traag stijgen en toch komt het goed. Het zijn uitzonderingen, maar het kan.

Ik hoop dat het goed komt voor jou.

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jena » 28 juli 2021, 11:51

babrah10 schreef:
27 juli 2021, 11:23
Ik zonet dan toch alsnog een negatief telefoontje van jette. Terugplaatsing kan opnieuw niet doorgaan. Op dag 3 waren er 4 embryotjes die ze hebben laten verder delen tot vandaag. Maar helaas stopte het ook vandaag. En bijgevolg stopt ook het verhaal voor ons hier.. icsci nummer 6 was onze laatste terugbetaalde poging. Ik ga kapot van verdriet… hier was ik zo bang voor voordat we aan deze poging begonnen.
Heel veel sterkte!
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jena » 28 juli 2021, 11:57

Hier het nieuws gekregen dat dna fragmentatie vriend normaal is. Op zich goed nieuws, maar (klinkt heel onnozel en dom i know) maar ben teleurgesteld dat het dan toch niet dat was wat er 'verkeerd' is. Alles ziet er altijd vrij normaal uit, maar toch nog geen voltooide zwangerschap in al die jaren + slechte embryo's bij eerste ivf/icsi🙈 Positief blijven en moed erin houden is all i can do, maar een beetje kak dat alles weer normaal is...😏🙈
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 28 juli 2021, 12:21

Jena schreef:
28 juli 2021, 11:57
Hier het nieuws gekregen dat dna fragmentatie vriend normaal is. Op zich goed nieuws, maar (klinkt heel onnozel en dom i know) maar ben teleurgesteld dat het dan toch niet dat was wat er 'verkeerd' is. Alles ziet er altijd vrij normaal uit, maar toch nog geen voltooide zwangerschap in al die jaren + slechte embryo's bij eerste ivf/icsi🙈 Positief blijven en moed erin houden is all i can do, maar een beetje kak dat alles weer normaal is...😏🙈
I kwon the filing! Hier ook je hoop bijna dat dat is wat fout is of dat er een etiketje kan op geplakt worden waardoor het mislukt.

Hier is ook alles normaal behalve de weinige en trage zwemmers van mijn man.
En dat van die DNA fragmentatie ga ik eens navragen dinsdag.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jena » 28 juli 2021, 17:01

ZonderZorgen schreef:
28 juli 2021, 12:21
Jena schreef:
28 juli 2021, 11:57
Hier het nieuws gekregen dat dna fragmentatie vriend normaal is. Op zich goed nieuws, maar (klinkt heel onnozel en dom i know) maar ben teleurgesteld dat het dan toch niet dat was wat er 'verkeerd' is. Alles ziet er altijd vrij normaal uit, maar toch nog geen voltooide zwangerschap in al die jaren + slechte embryo's bij eerste ivf/icsi🙈 Positief blijven en moed erin houden is all i can do, maar een beetje kak dat alles weer normaal is...😏🙈
I kwon the filing! Hier ook je hoop bijna dat dat is wat fout is of dat er een etiketje kan op geplakt worden waardoor het mislukt.

Hier is ook alles normaal behalve de weinige en trage zwemmers van mijn man.
En dat van die DNA fragmentatie ga ik eens navragen dinsdag.
Weinig en trage zwemmers heeft mijn vriend ook🙈, verminderd en niet zo vruchtbaar maar wel dat het nog zou kunnen lukken op natuurlijke wijze met veel geduld, maar beter met hulp. Maar ondertussen wel geen resultaten op natuurlijke wijze of iui, ivf/icsi, hoewel er dus niet zo een groot probleem is🙈
Vraag jij het aan gent of ben je al in Jette? Mochten bze dna fragmentatie doen, in Jette was dat maanden wachten. Daar hebben ze me UZA aangeraden. Daar totaal geen wachtlijst. En we hadden resultaat op drietal weken (vriend had ook wel gezegd dat we tegen dan ong resultaten moesten hebben voor volgende poging, maar hij was verkeerd, wachtpauze was wat langer)...succes nog!🍀
Btw. In geval van dna fragmentatie, doen ze gewoon nog extra behandeling op de zaadcellen voor de icsi. Maar dit zal dus niet gebeuren bij ons😏🍀
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten