ICSI-clubje

ICSI Forum
LoveSpell
Berichten: 141
Lid geworden op: 7 juni 2021, 17:00

Re: ICSI-clubje

Bericht door LoveSpell » 20 september 2021, 22:14

Sproetje schreef:
20 september 2021, 18:14
LoveSpell schreef:
20 september 2021, 17:50
Sproetje schreef:
20 september 2021, 13:12
Amai… voor mij was dit een horror ervaring… ondanks kalmeringsmiddel, algemene verdoving en lokale verdoving heb ik het uitgeschreeuwd van de pijn.. ik kreeg er dan nog een hyperventilatie aanval bovenop ook.. ze zijn even moeten stoppen omdat ik veel te paniekerig was.
Pff… ik heb wel 20 keer sorry gezegd denk ik. Ondertussen al een paar uur op de kamer en veel buikpijn. Die extra dafalgan helpt geen *** moet ik zeggen… Klein beetje gegeten, maar nog niet veel eetlust. Normaal mag ik straks naar huis. Alleen weet ik niet of ik goed zal kunnen stappen met die buikpijn.
Ohja.. toen ik naar de kamer gebracht werd hadden ze al 16 eicellen. Straks weet ik meer!
Grtjs

Sproetje
Hey Sproetje,

Je bent er vanaf!! Maar ok, dat klinkt wel heftig. Ik begin er zelf van tegenop te zien.. deed het effectief constant pijn? Duurde het lang de volledige pu? 16 eicellen is wel goed! Rust maar goed uit nu.
Niet vergeten dat ik hooggevoelig ben en pijn wel sneller en intenser ervaar dan de gemiddelde mens denk ik. Het deed niet constant pijn. De prikjes van de lokale verdoving vielen bijvoorbeeld heel goed mee. En int begin ging het goed. Maar naarmate alles leeggehaald werd en er wellicht meer gewroet moest worden voor de rest deed het met momenten echt verschrikkelijk veel pijn. Ik wil je zeker niet bang maken want de ene voelt er niets van en ik ben dan mss kleinzerig ofzo? Blijkbaar werkt verdoving ook niet zo goed als je angstig bent… nochtans was ik redelijk ZEN dacht ik bij het begin. Ze zijn dan even gestopt om mij te doen kalmeren want ik panikeerde gewoon heel erg. En dan bij de start links ging het eerst goed en dan weer de laatste kleintjes waren weer hels. Uiteindelijk heeft het mss een kwartier geduurd ofzo denk ik. Het ging zeer vlot zei ze, maar er zaten veel kleintjes en ook veel tegen de wand geplakt.

16 is idd wel goed. Hopelijk veel bruikbare, want op dit moment is het niet voor herhaling vatbaar… ik rust goed uit. Morgen platte rust heeft ze gezegd. M’n buik is wel al zeer gespannen door follikelvocht denk ik. Moet veel drinken zei ze en vooral nix doen en rusten. Vrijdag zou ik terug moeten kunnen werken. Maar als ik nog last heb dan ga ik denk ik toch effe langs bij de huisarts…
Ja, het hangt waarschijnlijk ook echt af van persoon tot persoon.. ik zal moeten afwachten. Wel positief dat het maar kwartiertje duurt! Maar ik kan me inbeelden dat als ze aan die kleintjes komen, dicht tegen de wand, dat het niet aangenaam is.

Ja ik hoop met je mee! Wanneer heb je meer info over de bevruchtingen, morgen al? Krijg je sowieso een ziektebriefje voor 3 dagen misschien? Ja hoor terecht, zeker voor die ene dag.. hopelijk heb je vanavond goeie nachtrust en voel je je morgen veel beter! 😊
IUI 1-4: neg
Sept ‘21: IVF/ICSI 1: 4 cryo’s: juni ‘22 💙
Sept ‘22: start brusje: biochem
Febr ‘23 ICSI 2: 4 cryo’s: biochem - mk (6w) - 2x neg
Aug ‘23: nat zwanger: mk (9w)
Nov: ICSI 3: 6 cryo’s: neg
Jan: 2e tp 🍀 pos

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sproetje » 21 september 2021, 9:48

LoveSpell schreef:
20 september 2021, 22:14
Sproetje schreef:
20 september 2021, 18:14
LoveSpell schreef:
20 september 2021, 17:50


Hey Sproetje,

Je bent er vanaf!! Maar ok, dat klinkt wel heftig. Ik begin er zelf van tegenop te zien.. deed het effectief constant pijn? Duurde het lang de volledige pu? 16 eicellen is wel goed! Rust maar goed uit nu.
Niet vergeten dat ik hooggevoelig ben en pijn wel sneller en intenser ervaar dan de gemiddelde mens denk ik. Het deed niet constant pijn. De prikjes van de lokale verdoving vielen bijvoorbeeld heel goed mee. En int begin ging het goed. Maar naarmate alles leeggehaald werd en er wellicht meer gewroet moest worden voor de rest deed het met momenten echt verschrikkelijk veel pijn. Ik wil je zeker niet bang maken want de ene voelt er niets van en ik ben dan mss kleinzerig ofzo? Blijkbaar werkt verdoving ook niet zo goed als je angstig bent… nochtans was ik redelijk ZEN dacht ik bij het begin. Ze zijn dan even gestopt om mij te doen kalmeren want ik panikeerde gewoon heel erg. En dan bij de start links ging het eerst goed en dan weer de laatste kleintjes waren weer hels. Uiteindelijk heeft het mss een kwartier geduurd ofzo denk ik. Het ging zeer vlot zei ze, maar er zaten veel kleintjes en ook veel tegen de wand geplakt.

16 is idd wel goed. Hopelijk veel bruikbare, want op dit moment is het niet voor herhaling vatbaar… ik rust goed uit. Morgen platte rust heeft ze gezegd. M’n buik is wel al zeer gespannen door follikelvocht denk ik. Moet veel drinken zei ze en vooral nix doen en rusten. Vrijdag zou ik terug moeten kunnen werken. Maar als ik nog last heb dan ga ik denk ik toch effe langs bij de huisarts…
Ja, het hangt waarschijnlijk ook echt af van persoon tot persoon.. ik zal moeten afwachten. Wel positief dat het maar kwartiertje duurt! Maar ik kan me inbeelden dat als ze aan die kleintjes komen, dicht tegen de wand, dat het niet aangenaam is.

Ja ik hoop met je mee! Wanneer heb je meer info over de bevruchtingen, morgen al? Krijg je sowieso een ziektebriefje voor 3 dagen misschien? Ja hoor terecht, zeker voor die ene dag.. hopelijk heb je vanavond goeie nachtrust en voel je je morgen veel beter! 😊
Hey LoveSpell

Beetje woelige nacht omdat ik niet zo goed wist hoe ik moest liggen, maar wel klokje rond in m’n bed gelegen. Vanmorgen iets gegeten en pijnstiller genomen. Mijn buikje voelt zeer gespannen van beneden tot boven rond mijn maag. Precies of er super veel lucht in zit. Bij iedere beweging doet dit dus wel pijn. Hoop dat het snel beter is. Ik heb 4 dagen gekregen. De 2de dag is het ergste zei ze. Maar voorlopig vind ik het ongeveer even erg als gisteren. Ga blij zijn als we morgen zijn en ik toch duidelijk verbetering voel.
Vandaag zouden ze moeten bellen hoeveel er bevrucht zijn geraakt. En zondag (maar wellicht maandag) zullen ze bellen hoeveel er ingevroren is zijn. Ik hoop op een goed resultaat, want denk dat ik instort als ze zeggen dat er niets is overgebleven. Dan stopt het verhaal voor mij denk ik.. tenzij er een oplossing is voor mij zodat ik geen pijn meer hoef te hebben. Desnoods naar een andere kliniek voor de PU.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sproetje » 21 september 2021, 11:21

Efkes goed nieuws! Er waren uiteindelijk 13 goeie eicellen en ze zijn alle 13 bevrucht! Een eerste goeie stap naar hopelijk veel goeie embryo’s! Amai, had mijn emoties helemaal niet meer onder controle toen ze het zei… amai, wat een opluchting. Nu groeien ze hopelijk allemaal goed. En hou ik er genoeg over dat ik geen pick up meer hoef!
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 21 september 2021, 12:43

Sproetje schreef:
21 september 2021, 11:21
Efkes goed nieuws! Er waren uiteindelijk 13 goeie eicellen en ze zijn alle 13 bevrucht! Een eerste goeie stap naar hopelijk veel goeie embryo’s! Amai, had mijn emoties helemaal niet meer onder controle toen ze het zei… amai, wat een opluchting. Nu groeien ze hopelijk allemaal goed. En hou ik er genoeg over dat ik geen pick up meer hoef!
Duim draaien!
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Anahs1005
Berichten: 120
Lid geworden op: 20 januari 2021, 16:50

Re: ICSI-clubje

Bericht door Anahs1005 » 21 september 2021, 14:54

LoveSpell schreef:
20 september 2021, 22:09
Anahs1005 schreef:
20 september 2021, 19:36
LoveSpell schreef:
20 september 2021, 17:46


Oh, ok! Woensdag mag ik terug, dus benieuwd hoeveel er dan zijn 😊 ik moet woensdag ook al meteen mijn covid test gaan doen, ze verwachten eind deze week pu. Hoeveel spuit jij van de gonal? Hoe komt het dat er zo weinig embryos overblijven als ik mag vragen? Want je lijkt wel veel follikels te hebben.. ligt dat aan de embryos die niet delen of vindt er geen bevruchting plaats? Ja tuurlijk, daar zou iedereen het moeilijk mee hebben! Ik duim echt wel dat dit niet het geval is voor je en dat je wel embryos zult hebben! 🍀
Ik spuit 125 eh van de Gonal F. Ik heb telkens wel de helft die bevrucht zijn, maar tussen dag 1 en 3 loopt het blijkbaar al mis, wat aan mijn eicelkwaliteit zou liggen. Het staal van mn man is telkens wel goed, verminderde beweeglijkheid maar dat omzeilen ze door de icsi. Ik neem nu al 2 maanden terug zakjes gynositol op aanraden van de dokter, volgens hem is er weinig anders dat ik kan doen om de kwaliteit te verbeteren. Succes woensdag!!
Hmm ok, je kan er idd weinig aan doen.. aan eicelkwaliteit. Het moet maar 1x de juiste zijn, ik hoop mee met je! 🍀 laat weten wanneer je pick up is he!
Vanmorgen bij de controle zijn er 21 eicellen geteld en nog wat kleintjes. Net Jette gehoord en morgen nog eens bloedname doen en dan wellicht vrijdag pu. Aftellen geblazen 😊
Pilstop eind 2016
IUI 1-3 feb, maart, juli 2020 - negatief
IVF/ICSI 1 - sept 2020 - 3 cryo’s - 💫❌💫
ICSI2 - mei 2021 - 1 cryo - ❌
ICSI3 - sept 2021 - 5 cryo’s
TP3.1 24/11 - 19/8 M. 💕

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sproetje » 21 september 2021, 15:54

Anahs1005 schreef:
21 september 2021, 14:54
LoveSpell schreef:
20 september 2021, 22:09
Anahs1005 schreef:
20 september 2021, 19:36


Ik spuit 125 eh van de Gonal F. Ik heb telkens wel de helft die bevrucht zijn, maar tussen dag 1 en 3 loopt het blijkbaar al mis, wat aan mijn eicelkwaliteit zou liggen. Het staal van mn man is telkens wel goed, verminderde beweeglijkheid maar dat omzeilen ze door de icsi. Ik neem nu al 2 maanden terug zakjes gynositol op aanraden van de dokter, volgens hem is er weinig anders dat ik kan doen om de kwaliteit te verbeteren. Succes woensdag!!
Hmm ok, je kan er idd weinig aan doen.. aan eicelkwaliteit. Het moet maar 1x de juiste zijn, ik hoop mee met je! 🍀 laat weten wanneer je pick up is he!
Vanmorgen bij de controle zijn er 21 eicellen geteld en nog wat kleintjes. Net Jette gehoord en morgen nog eens bloedname doen en dan wellicht vrijdag pu. Aftellen geblazen 😊
Waw goed zo. 21 is ook al veel hè! Komt er ook snel aan nu. Spannend!
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Dittyke
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 september 2021, 15:22

Re: ICSI-clubje

Bericht door Dittyke » 21 september 2021, 16:39

Hi,
Ik lees al een tijdje mee hier in dit groepje maar heb de moed nog niet gevonden om hier eens wat te schrijven.
Wij zijn ondertussen 2 jaar bezig met de hele mmm.
In 2019 hebben ze bij mij endo graad 4 vastgesteld en hier ben ik dan vorig jaar aangeopereed. Ook bij mijn man is een probleem vastgesteld hierdoor zitten we dus vanaf het begin al in het icsi traject.
Met goede moed begonnen maar nu verlies ik stilaan de moed.
We hebben ondertussen al 3 pick-up´s gehad.
Na de 2de hebben ze gezegd dat wss mijn eicelkwaliteit niet top is aangezien wij telkens maar 1 of 2 embryo's overhouden om terug te plaatsen.
De 1ste icsi ben ik even zwanger geweest helaas een leeg vruchtzakje op 7 weken.
Maar sindsdien wil het maar niet meer lukken.
We hebben wel beslist om vanaf icsi 4 naar jette te veranderen, maar eerlijk gezegd begin ik er minder en minder in te geloven dat het ooit gaat lukken voor ons.
Wij zijn momenteel in behandeling in Hasselt.
Groetjes Dittyke
Start mmm 09/2019
3 icsi rondes- 5tp-1 Mk 7wk
Overstap Jette
Icsi 4- 8 cryo's
Tp cryo 1-❌
Tp cryo 2-10/06-baby girl 16/02🥰🥰🥰🥰

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sproetje » 22 september 2021, 10:11

Dittyke schreef:
21 september 2021, 16:39
Hi,
Ik lees al een tijdje mee hier in dit groepje maar heb de moed nog niet gevonden om hier eens wat te schrijven.
Wij zijn ondertussen 2 jaar bezig met de hele mmm.
In 2019 hebben ze bij mij endo graad 4 vastgesteld en hier ben ik dan vorig jaar aangeopereed. Ook bij mijn man is een probleem vastgesteld hierdoor zitten we dus vanaf het begin al in het icsi traject.
Met goede moed begonnen maar nu verlies ik stilaan de moed.
We hebben ondertussen al 3 pick-up´s gehad.
Na de 2de hebben ze gezegd dat wss mijn eicelkwaliteit niet top is aangezien wij telkens maar 1 of 2 embryo's overhouden om terug te plaatsen.
De 1ste icsi ben ik even zwanger geweest helaas een leeg vruchtzakje op 7 weken.
Maar sindsdien wil het maar niet meer lukken.
We hebben wel beslist om vanaf icsi 4 naar jette te veranderen, maar eerlijk gezegd begin ik er minder en minder in te geloven dat het ooit gaat lukken voor ons.
Wij zijn momenteel in behandeling in Hasselt.
Groetjes Dittyke
De teleurstellingen zijn zeer moeilijk te plaatsen. Ik kan er zeker in komen dat je de moed verliest. Maar niet opgeven. Volhouden. De aanhouder wint 🍀
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sproetje » 22 september 2021, 10:12

Opnieuw goed nieuws gekregen. Er zijn nog steeds 13 groeiende embryootjes 🥰 ik hoop dat ze volhouden tot het einde!
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

LotjeS
Berichten: 326
Lid geworden op: 3 september 2019, 19:51

Re: ICSI-clubje

Bericht door LotjeS » 22 september 2021, 11:28

Hallo allemaal

Ik ben hier ook opnieuw terug. Net te horen gekregen dat mijn eerste terugplaatsing cryo negatief was. Dus teleurgesteld en verdrietig..
Nu weer stoppen met medicatie en op naar de volgende.
Laatste cryo, anders helemaal opnieuw..

Ik lees dus weer mee, duim voor jullie allemaal.
Start 11/18
ICSI 1: TP 2/20 positief - 10/2020:dochter
9/21 start: al 7 tp negatief..
ICSI 4: 10 cryo’s

LoveSpell
Berichten: 141
Lid geworden op: 7 juni 2021, 17:00

Re: ICSI-clubje

Bericht door LoveSpell » 22 september 2021, 19:02

Vandaag (dag 12) nieuwe echo en bloedafname gehad. En er waren inderdaad al veel meer follikels 😊 maar vooral veel kleintjes.. 11 tot 13mm. Vandaar dat ik alleszins vandaag nog moet verder doen met gonal, maar ook morgen weer nieuwe bloedafname. Benieuwd als ze nog groot genoeg kunnen worden.. want er zitten er ook al van 18 a 20 mm, dus ze kunnen ook niet nog dagen wachten denk ik dan?

@sproetje: wauw! 13 is echt super goed 🍀

@anahs1005: hoe was jouw bloedafname? Vrijdag effectief pu voor jou? 😊
IUI 1-4: neg
Sept ‘21: IVF/ICSI 1: 4 cryo’s: juni ‘22 💙
Sept ‘22: start brusje: biochem
Febr ‘23 ICSI 2: 4 cryo’s: biochem - mk (6w) - 2x neg
Aug ‘23: nat zwanger: mk (9w)
Nov: ICSI 3: 6 cryo’s: neg
Jan: 2e tp 🍀 pos

LoveSpell
Berichten: 141
Lid geworden op: 7 juni 2021, 17:00

Re: ICSI-clubje

Bericht door LoveSpell » 22 september 2021, 19:05

Dittyke schreef:
21 september 2021, 16:39
Hi,
Ik lees al een tijdje mee hier in dit groepje maar heb de moed nog niet gevonden om hier eens wat te schrijven.
Wij zijn ondertussen 2 jaar bezig met de hele mmm.
In 2019 hebben ze bij mij endo graad 4 vastgesteld en hier ben ik dan vorig jaar aangeopereed. Ook bij mijn man is een probleem vastgesteld hierdoor zitten we dus vanaf het begin al in het icsi traject.
Met goede moed begonnen maar nu verlies ik stilaan de moed.
We hebben ondertussen al 3 pick-up´s gehad.
Na de 2de hebben ze gezegd dat wss mijn eicelkwaliteit niet top is aangezien wij telkens maar 1 of 2 embryo's overhouden om terug te plaatsen.
De 1ste icsi ben ik even zwanger geweest helaas een leeg vruchtzakje op 7 weken.
Maar sindsdien wil het maar niet meer lukken.
We hebben wel beslist om vanaf icsi 4 naar jette te veranderen, maar eerlijk gezegd begin ik er minder en minder in te geloven dat het ooit gaat lukken voor ons.
Wij zijn momenteel in behandeling in Hasselt.
Groetjes Dittyke
[/quote

Is inderdaad al een lang en zwaar traject.. 😪 al een afspraak in Jette gemaakt? Of nog aan het twijfelen?

Zoals Sproetje zegt, niet opgeven! Ik hoop dat het snel komt voor jullie.. 🍀
IUI 1-4: neg
Sept ‘21: IVF/ICSI 1: 4 cryo’s: juni ‘22 💙
Sept ‘22: start brusje: biochem
Febr ‘23 ICSI 2: 4 cryo’s: biochem - mk (6w) - 2x neg
Aug ‘23: nat zwanger: mk (9w)
Nov: ICSI 3: 6 cryo’s: neg
Jan: 2e tp 🍀 pos

LoveSpell
Berichten: 141
Lid geworden op: 7 juni 2021, 17:00

Re: ICSI-clubje

Bericht door LoveSpell » 22 september 2021, 19:06

LotjeS schreef:
22 september 2021, 11:28
Hallo allemaal

Ik ben hier ook opnieuw terug. Net te horen gekregen dat mijn eerste terugplaatsing cryo negatief was. Dus teleurgesteld en verdrietig..
Nu weer stoppen met medicatie en op naar de volgende.
Laatste cryo, anders helemaal opnieuw..

Ik lees dus weer mee, duim voor jullie allemaal.
Oh hopelijk is die laatste cryo de goede zodat je inderdaad niet helemaal opnieuw moet starten. Ik duim mee voor je! 🍀
IUI 1-4: neg
Sept ‘21: IVF/ICSI 1: 4 cryo’s: juni ‘22 💙
Sept ‘22: start brusje: biochem
Febr ‘23 ICSI 2: 4 cryo’s: biochem - mk (6w) - 2x neg
Aug ‘23: nat zwanger: mk (9w)
Nov: ICSI 3: 6 cryo’s: neg
Jan: 2e tp 🍀 pos

Anahs1005
Berichten: 120
Lid geworden op: 20 januari 2021, 16:50

Re: ICSI-clubje

Bericht door Anahs1005 » 22 september 2021, 20:10

LoveSpell schreef:
22 september 2021, 19:02
Vandaag (dag 12) nieuwe echo en bloedafname gehad. En er waren inderdaad al veel meer follikels 😊 maar vooral veel kleintjes.. 11 tot 13mm. Vandaar dat ik alleszins vandaag nog moet verder doen met gonal, maar ook morgen weer nieuwe bloedafname. Benieuwd als ze nog groot genoeg kunnen worden.. want er zitten er ook al van 18 a 20 mm, dus ze kunnen ook niet nog dagen wachten denk ik dan?

@sproetje: wauw! 13 is echt super goed 🍀

@anahs1005: hoe was jouw bloedafname? Vrijdag effectief pu voor jou? 😊
Yes, vrijdag pu! Ben blij want het is afzien nu, hoofdpijn, buikpijn, misselijk 🤢. Hopelijk krijg je morgen ook de datum voor de pu! 🍀
Pilstop eind 2016
IUI 1-3 feb, maart, juli 2020 - negatief
IVF/ICSI 1 - sept 2020 - 3 cryo’s - 💫❌💫
ICSI2 - mei 2021 - 1 cryo - ❌
ICSI3 - sept 2021 - 5 cryo’s
TP3.1 24/11 - 19/8 M. 💕

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 23 september 2021, 16:37

Sproetje schreef:
22 september 2021, 10:12
Opnieuw goed nieuws gekregen. Er zijn nog steeds 13 groeiende embryootjes 🥰 ik hoop dat ze volhouden tot het einde!
Super! Hier draaien de duimpjes nog steeds!
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten