ICSI-clubje

ICSI Forum
ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 23 september 2021, 16:38

Anahs1005 schreef:
22 september 2021, 20:10
LoveSpell schreef:
22 september 2021, 19:02
Vandaag (dag 12) nieuwe echo en bloedafname gehad. En er waren inderdaad al veel meer follikels 😊 maar vooral veel kleintjes.. 11 tot 13mm. Vandaar dat ik alleszins vandaag nog moet verder doen met gonal, maar ook morgen weer nieuwe bloedafname. Benieuwd als ze nog groot genoeg kunnen worden.. want er zitten er ook al van 18 a 20 mm, dus ze kunnen ook niet nog dagen wachten denk ik dan?

@sproetje: wauw! 13 is echt super goed 🍀

@anahs1005: hoe was jouw bloedafname? Vrijdag effectief pu voor jou? 😊
Yes, vrijdag pu! Ben blij want het is afzien nu, hoofdpijn, buikpijn, misselijk 🤢. Hopelijk krijg je morgen ook de datum voor de pu! 🍀
Succes morgen. Hopen op een mooi aantal eicellen en een mooie bevruchting.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 23 september 2021, 16:39

LotjeS schreef:
22 september 2021, 11:28
Hallo allemaal

Ik ben hier ook opnieuw terug. Net te horen gekregen dat mijn eerste terugplaatsing cryo negatief was. Dus teleurgesteld en verdrietig..
Nu weer stoppen met medicatie en op naar de volgende.
Laatste cryo, anders helemaal opnieuw..

Ik lees dus weer mee, duim voor jullie allemaal.
Duimen dat deze laatste blijft plakken.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 23 september 2021, 16:41

Hier gaan we het morgen weten.
Morgen spannende dag! Morgen hebben we onze bn van ons enige embryootje van deze poging!
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Anahs1005
Berichten: 120
Lid geworden op: 20 januari 2021, 16:50

Re: ICSI-clubje

Bericht door Anahs1005 » 23 september 2021, 17:02

ZonderZorgen schreef:
23 september 2021, 16:41
Hier gaan we het morgen weten.
Morgen spannende dag! Morgen hebben we onze bn van ons enige embryootje van deze poging!
Ik duim voor een goede startwaarde!!
Pilstop eind 2016
IUI 1-3 feb, maart, juli 2020 - negatief
IVF/ICSI 1 - sept 2020 - 3 cryo’s - 💫❌💫
ICSI2 - mei 2021 - 1 cryo - ❌
ICSI3 - sept 2021 - 5 cryo’s
TP3.1 24/11 - 19/8 M. 💕

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sproetje » 23 september 2021, 18:59

ZonderZorgen schreef:
23 september 2021, 16:41
Hier gaan we het morgen weten.
Morgen spannende dag! Morgen hebben we onze bn van ons enige embryootje van deze poging!
Duimen draaien!!!! 🤞🤞🤞🤞🤞🤞
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sproetje » 24 september 2021, 7:38

Hey dames

Ik weet als je gonapeptyl gespoten hebt dat je een week later je maandstonden al krijgt. Wat zijn jullie ervaringen? Waren die heviger of minder dan gewoonlijk of merkte je geen verschil? Ik begin al regelspijn te ervaren momenteel, ondertussen 6 dagen na de gonapeptyl.

Grtjs
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 24 september 2021, 7:42

Sproetje schreef:
24 september 2021, 7:38
Hey dames

Ik weet als je gonapeptyl gespoten hebt dat je een week later je maandstonden al krijgt. Wat zijn jullie ervaringen? Waren die heviger of minder dan gewoonlijk of merkte je geen verschil? Ik begin al regelspijn te ervaren momenteel, ondertussen 6 dagen na de gonapeptyl.

Grtjs
Het bloed verlies was niet heviger, het samentrekken meer met steken. Maar het kan ook omdat ze bij mij een bloedvat hebben geraakt tijdens de pu.
Bij mij waren ze er maar na een week.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: ICSI-clubje

Bericht door Hope88 » 24 september 2021, 8:32

ZonderZorgen schreef:
23 september 2021, 16:41
Hier gaan we het morgen weten.
Morgen spannende dag! Morgen hebben we onze bn van ons enige embryootje van deze poging!
Heel veel succes vandaag! Ik duim voor een positieve bn!
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jena » 24 september 2021, 11:07

@Zz: heel veel succes met bn!
@Annahs: veel succes met pu, hopelijk niet te zwaar en mooie rijpe follikels.
@dittyke: laat jette je nieuwe hoop en vertrouwen geven, het is een stap vooruit om te veranderen🤛🏻
@sproetje: wat een mooi aantal bevruchtingen! Wow! Iedere pu is ook anders naargelang dr. Mijn eerste was pijnlijker (viel wel mee), tweede voelde ik niets. Naast je gevoelig lichaam kan de dr er ook zeker iets mee te maken gehad hebben. Maar je hebt al veel bevruchtingen, het ziet er nu mooi uit. Ik hoop dat het bij jou meevalt, maar ik vond mn maandstonden veel pijnlijker als anders. Maar ik voel normaal mn maandstonden ook helemaal niet. Ik had vooral last van samentrekken baarmoeder wat ik anders niet heb. Zeer vreemd. Als tiener had ik superzware maandstonden, het deed me daar aan denken. Ik moest echt vaak liggen met buikpijn, anders niet. Als jij ze sowieso voelt, is het mss hetzelfde. Verloor ook iets meer bloed, maar viel mee op dat gebied.

Ik heb dinsdag tp cryo gehad. Rare ervaring. Ik heb het belletje niet zien rusten op mn slijmvlies waardoor ik eigenlijk al meteen erna me afvroeg of het er wel in zat. Nog iemand eens geen belletje zien rusten? Heb het wel zien bewegen bij inbrengen, maar daarna zocht ze 5 sec om te tonen waar het was, vond ze het niet en was het van 'cava, in orde, ga maar.' (en ik had dan moeten zeggen, kunde niet nog wat zoeken? Of is het oké dat we de bel niet meer zien van daarnet?). Nu het zal er wel zitten zeker (alhoewel ik eerlijk gezegd het nog niet 100 procent geloof en iets in mij denkt dat ze mss menselijke fout hebben gemaakt, maar das in mn hoofd). Het is vooral psychologisch zwaar geweest sinds de tp. Twijfels of het er in zat, superdruk op het werk en megaveel frustraties van mij, lichaam heel gespannen, niet geslapen door te piekeren en gespannen te zijn. Gespannen zijn omdat je niet gespannen wil zijn, stressen dat ik stress,.. Op den duur leek het alsof ik negativiteit en zorgen aantrok, terwijl ik eigenlijk net rust en positiviteit wil. Beetje zelfhandicapering, en dan het gevoel 'heb ik nu teveel gestresst al, zal het dan weer niet lukken, door mijn schuld dan?' negatieve gedachten alom🙈 s nachts is ook erger dan overdag .. ik denk onbewust uit angst. Al die zorgen (zelfs vant werk) en spanning uit angst dat het mss weer niet zal plakken en een uitvergroting daarvan nu mentaal en lichamelijk.

Maar ik ga me nu herpakken en hoop dat het lukt om mn rust terug te vinden en te vertrouwen. Moet wel want ben nu effe lichamelijk en mentaal op en ik weet dat ik het kan veranderen en dat het beter is voor mezelf en voor het embryo moest het nog leven/er in zitten na die zware dagen🙈🙌🏻
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

LoveSpell
Berichten: 141
Lid geworden op: 7 juni 2021, 17:00

Re: ICSI-clubje

Bericht door LoveSpell » 24 september 2021, 11:35

@jena: da’s inderdaad een ambetant ervaring.. dat zou bij mij ook in men hoofd blijven malen. Stom dat ze niet wat meer moeite deed om te ‘zoeken’. Maar ik vrees dat we niet anders kunnen dan hen vertrouwen en dat het wel OK zal zijn. 😊 ik denk dat velen je stress inderdaad volledig begrijpen. Ik zou zeggen probeer alleszins al niet te stressen omdat je stress hebt, dubbele stress heb je niet nodig. Het is ook OK om stress te hebben, zeg ik altijd aan mezelf.. het is ook niet niets waar we allemaam doormoeten. Veel succes met deze tp 🍀

@anahs1005: succces met de pu! 🍀 Laat weten hoe het was. Ik duim voor veel en goeie follikels.

@sproetje: met je vraag kan ik jammer genoeg niet helpen. Heb gisteren ook gonapeptyl moeten spuiten. Vroeg mij af als ze je nog eens tussendoor gebeld hebben 😊? Of doen ze dat niet en wachten ze effectief tot dag 6?

Ik heb morgen mijn eerste pick up. Ben heel benieuwd! Geen verse tp, aangezien er kans is op overstimulatie. Mijn gynae zei ook dat er meer kansen zijn bij een cryo dan verse tp (???), is dit zo? Mij leek het altijd omgekeerd?
IUI 1-4: neg
Sept ‘21: IVF/ICSI 1: 4 cryo’s: juni ‘22 💙
Sept ‘22: start brusje: biochem
Febr ‘23 ICSI 2: 4 cryo’s: biochem - mk (6w) - 2x neg
Aug ‘23: nat zwanger: mk (9w)
Nov: ICSI 3: 6 cryo’s: neg
Jan: 2e tp 🍀 pos

LotjeS
Berichten: 326
Lid geworden op: 3 september 2019, 19:51

Re: ICSI-clubje

Bericht door LotjeS » 24 september 2021, 11:37

ZonderZorgen schreef:
23 september 2021, 16:41
Hier gaan we het morgen weten.
Morgen spannende dag! Morgen hebben we onze bn van ons enige embryootje van deze poging!

Ik duim mee! 😊
Start 11/18
ICSI 1: TP 2/20 positief - 10/2020:dochter
9/21 start: al 7 tp negatief..
ICSI 4: 10 cryo’s

LoveSpell
Berichten: 141
Lid geworden op: 7 juni 2021, 17:00

Re: ICSI-clubje

Bericht door LoveSpell » 24 september 2021, 11:37

@zonderzorgen: veel succes vandaag!!
IUI 1-4: neg
Sept ‘21: IVF/ICSI 1: 4 cryo’s: juni ‘22 💙
Sept ‘22: start brusje: biochem
Febr ‘23 ICSI 2: 4 cryo’s: biochem - mk (6w) - 2x neg
Aug ‘23: nat zwanger: mk (9w)
Nov: ICSI 3: 6 cryo’s: neg
Jan: 2e tp 🍀 pos

LotjeS
Berichten: 326
Lid geworden op: 3 september 2019, 19:51

Re: ICSI-clubje

Bericht door LotjeS » 24 september 2021, 11:39

LoveSpell schreef:
24 september 2021, 11:35
@jena: da’s inderdaad een ambetant ervaring.. dat zou bij mij ook in men hoofd blijven malen. Stom dat ze niet wat meer moeite deed om te ‘zoeken’. Maar ik vrees dat we niet anders kunnen dan hen vertrouwen en dat het wel OK zal zijn. 😊 ik denk dat velen je stress inderdaad volledig begrijpen. Ik zou zeggen probeer alleszins al niet te stressen omdat je stress hebt, dubbele stress heb je niet nodig. Het is ook OK om stress te hebben, zeg ik altijd aan mezelf.. het is ook niet niets waar we allemaam doormoeten. Veel succes met deze tp 🍀

@anahs1005: succces met de pu! 🍀 Laat weten hoe het was. Ik duim voor veel en goeie follikels.

@sproetje: met je vraag kan ik jammer genoeg niet helpen. Heb gisteren ook gonapeptyl moeten spuiten. Vroeg mij af als ze je nog eens tussendoor gebeld hebben 😊? Of doen ze dat niet en wachten ze effectief tot dag 6?

Ik heb morgen mijn eerste pick up. Ben heel benieuwd! Geen verse tp, aangezien er kans is op overstimulatie. Mijn gynae zei ook dat er meer kansen zijn bij een cryo dan verse tp (???), is dit zo? Mij leek het altijd omgekeerd?

Ik hoor gemengde verhalen.
Bij mij was vers toch meer succesvol tot nu dan cryo. Maar bij anderen is het dan weer omgekeerd!
Ik denk eerlijk dat je een beetje ‘geluk’ moet hebben, al is dat in ieder van ons verhaal zeer ambetant..
Ik duim voor een vlotte pick up!
Start 11/18
ICSI 1: TP 2/20 positief - 10/2020:dochter
9/21 start: al 7 tp negatief..
ICSI 4: 10 cryo’s

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jena » 24 september 2021, 11:43

LoveSpell schreef:
24 september 2021, 11:35
@jena: da’s inderdaad een ambetant ervaring.. dat zou bij mij ook in men hoofd blijven malen. Stom dat ze niet wat meer moeite deed om te ‘zoeken’. Maar ik vrees dat we niet anders kunnen dan hen vertrouwen en dat het wel OK zal zijn. 😊 ik denk dat velen je stress inderdaad volledig begrijpen. Ik zou zeggen probeer alleszins al niet te stressen omdat je stress hebt, dubbele stress heb je niet nodig. Het is ook OK om stress te hebben, zeg ik altijd aan mezelf.. het is ook niet niets waar we allemaam doormoeten. Veel succes met deze tp 🍀

@anahs1005: succces met de pu! 🍀 Laat weten hoe het was. Ik duim voor veel en goeie follikels.

@sproetje: met je vraag kan ik jammer genoeg niet helpen. Heb gisteren ook gonapeptyl moeten spuiten. Vroeg mij af als ze je nog eens tussendoor gebeld hebben 😊? Of doen ze dat niet en wachten ze effectief tot dag 6?

Ik heb morgen mijn eerste pick up. Ben heel benieuwd! Geen verse tp, aangezien er kans is op overstimulatie. Mijn gynae zei ook dat er meer kansen zijn bij een cryo dan verse tp (???), is dit zo? Mij leek het altijd omgekeerd?
Ooh veel succes met eerste pu! Waar ga jij?
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sproetje » 24 september 2021, 13:35

LoveSpell schreef:
24 september 2021, 11:35
@jena: da’s inderdaad een ambetant ervaring.. dat zou bij mij ook in men hoofd blijven malen. Stom dat ze niet wat meer moeite deed om te ‘zoeken’. Maar ik vrees dat we niet anders kunnen dan hen vertrouwen en dat het wel OK zal zijn. 😊 ik denk dat velen je stress inderdaad volledig begrijpen. Ik zou zeggen probeer alleszins al niet te stressen omdat je stress hebt, dubbele stress heb je niet nodig. Het is ook OK om stress te hebben, zeg ik altijd aan mezelf.. het is ook niet niets waar we allemaam doormoeten. Veel succes met deze tp 🍀

@anahs1005: succces met de pu! 🍀 Laat weten hoe het was. Ik duim voor veel en goeie follikels.

@sproetje: met je vraag kan ik jammer genoeg niet helpen. Heb gisteren ook gonapeptyl moeten spuiten. Vroeg mij af als ze je nog eens tussendoor gebeld hebben 😊? Of doen ze dat niet en wachten ze effectief tot dag 6?

Ik heb morgen mijn eerste pick up. Ben heel benieuwd! Geen verse tp, aangezien er kans is op overstimulatie. Mijn gynae zei ook dat er meer kansen zijn bij een cryo dan verse tp (???), is dit zo? Mij leek het altijd omgekeerd?
Ze wachten tot dag 6 pfffft! Zo spannend zeg. Had het leuk gevonden moesten ze vandaag nog eens gebeld hebben zo vlak voor het weekend. Maar helaas 🙂
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten