ICSI-clubje

ICSI Forum
Goedgelukje
Berichten: 378
Lid geworden op: 30 april 2021, 12:03

Re: ICSI-clubje

Bericht door Goedgelukje » 27 september 2021, 23:21

Scotje schreef:
27 september 2021, 21:57
Lieve allemaal,
Mijn man en ik hebben vorige week fertiliteit gezeten ,
Ik heb pcos en mijn man heeft zeer traag zaad beweeglijkheid 2 %... wij zouden iui meteen moeten overslaan en naar ivf of icsi over moeten gaan ik denk dat het icsi gaat worden ...
Wij hebben afgelopen dinsdag bloed laten trekken dit duurt 6 weken voor we het resultaat weten maar hoelang duurt het voor we effectief gaan starten ?
Hoelang duurde het bij jullie tussen het eerste gesprek en opstart ?
Wij starten in het uza omdat onze arts in turnhout hier mee samen werkt en wij een zeer goed gevoel hebben bij haar .
Hoe was voor jullie de eerste keer al die hormonen en vooral hoe komen jullie dit door? Ik heb toch even mentaal een slag van de hamer gehad we hadden eigenlijk verwacht iui te moeten doen en dan ineens dit het is precies alsof wij starten bij het eindstadium ...
Wie heeft er allemaal een succesverhaal al gehad? En na hoeveel terug plaatsingen was dit?
Ook hoe combineren jullie dit met jullie werk ?
Sorry voor de vele vragen.
Veel liefs
Welkom scotje,

Bij ons was het zo dat wij in september een eerste afspraak hadden, dan heb je idd eerst alle onderzoeken die wat tijd in beslag namen. In januari hebben we dan onze eerste IUI behandeling gehad. Bij ons was het zaad van mijn man bij de twee teststalen wisselend, 1 helemaal niet goed, en 1 redelijk oké, daarom kozen ze toch eerst voor IUI. En ook ik heb pcos. Na 3 pogingen met telkens toch geen goede kwaliteit van het zaad, overgeschakeld naar ICSI. Tweede terugplaatsing bij ICSI was raak, nu 19 weken zwanger.

Ik snap dat het wat verschieten is om meteen in die IVF/ICSI molen terecht te komen. En het is sowieso even een klap om te verwerken. Anderzijds, positief hieraan is dat de slaagkansen bij ivf/icsi een pak hoger liggen dan bij IUI, een 30 à 40 % ivm een 10 à 12%!

Wat de medicatie zelf betreft, ik heb de indruk dat iedereen daar heel verschillend op reageert. Ik zelf heb daar fysiek weinig tot geen last van gehad. Ook die spuitjes zetten zelf, dat wende al heel snel vond ik. Ook de PU is bij mij vlot verlopen. In ons ziekenhuis is dat onder sedatie, dus niks gevoeld, geen last gehad. Maar ik heb hier ook al andere verhalen gelezen van vrouwen die er fysiek wel meer last van gehad hebben.

Wat ik het zwaarste vond is het emotionele aspect rond een fertiliteit traject en hoe het dan ook kan wegen op je relatie. Het was voor ons een weg van veel wachten, stress hebben, terug hopen, terug stress, angst, terug hopen. Continu in onzekerheid zitten en dat vind ik verschrikkelijk! Die gevoelens wisselen zich continu af, wat best wel vermoeiend is en in ons geval was het zo dat het echt wel ons leven overheerste.

En wat je laatste vraag betreft, ik heb gelukkig een job met heel flexibele uren, ik kon dus perfect gedurende mijn werkdag even op en af naar het ziekenhuis. Maar dat gaat natuurlijk niet voor iedereen. Tegen mij zeiden ze dat veel vrouwen elke keer een doktersattest vroegen. Het makkelijkste is denk ik als je je werkgever hiervan inlicht, maar dat is natuurlijk niet altijd zo evident en is een heel persoonlijke keuze.

Het was geen leuke weg, maar aan het einde van het verhaal, doe ik het wel zo opnieuw! En wat ben ik nu oh zo blij om intussen tijd ons kleine meisje al te voelen bewegen en ze in februari te mogen verwelkomen!

Heel veel succes alvast!
07/19: stop pil
09/20-10/20 pcos en verminderde zaadkwaliteit
01/21-03/21: 3 x IUI ❌❌❌
04/21: ICSI 1.1 Verse tp ❌
06/21: ICSI 1.2 ❤️ Dochtertje geboren 🥰
10/22: ICSI 1.3 💙 Zoontje geboren 🥰

Scotje
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 juli 2021, 17:31

Re: ICSI-clubje

Bericht door Scotje » 28 september 2021, 6:32

Goedgelukje,

Oh eerst en vooral een hele dikke proficiat met jou zw ,
Dankjewel voor je antwoord maar je bent redelijk snel kunnen overschakelen dan van iui naar ivf ?
Wij gaan nu volgende maand 1 malig iui doen in afwachting voor alle papieren inorde te brengen voor ivf maar ik had zo graag dit jaar nog een poging ondernomen ...
Ik heb jammer genoeg geen flexibele uren ik werk van 7:30 tot 16:30 en bij ons in het ziekenhuis is echo voor follikel opvolging elke dag tussen 8 en 9 u smorgens dus dat is wel ambetant en je zou enkel een afwezigheidsattest krijgen en dit is niet het zelfde als een ziekte briefje blijkbaar ...
Het is in ieder geval al heel gerustellend dat bij jou de icsi/ivf goed verlopen is dat geeft mij wel veel hoop ...
Nu is mijn beste vriendin ook zwanger ,
Ze vertelde het gisteren en begrijp me niet verkeerd ik gun het haar van harte maar nu heb ik telkens die confrontatie....
Veel liefs

Goedgelukje
Berichten: 378
Lid geworden op: 30 april 2021, 12:03

Re: ICSI-clubje

Bericht door Goedgelukje » 28 september 2021, 9:57

@scotje: onze ICSI behandeling volgde idd snel op onze IUI. Het was na 2 IUI pogingen dat ze beslist hadden om over te schakelen naar ICSI, want tegen dan hadden we 3 slechte stalen gehad en 1 beter (2 proefstalen en 2 voor de IUI) . Na die tweede poging moest idd eerst nog wat in orde gebracht worden, we mochten dan kiezen of we de maand erna nog een IUI deden of gewoon een wachtmaand zouden inlassen. Wij wouden onze kansen niet verloren laten gaan, dus hebben gekozen voor een derde IUI. Dit bleek ook een slecht staal te zijn. De maand erna konden we dan meteen met ICSI starten.

En wat je werk betreft, als het niet zo gemakkelijk is om je vrij te maken, mss toch overwegen van je werkgever in te lichten? Mijn dichte collega's waren ook op de hoogte, daardoor hadden ze dan ook begrip als ik er weer eens niet was. Want je moet best wel vaak naar het ziekenhuis.

En ik had exact hetzelfde voor. Mijn twee beste vriendinnen waren ook zwanger tijdens dat wij met ons traject begonnen/bezig waren. Eentje daarvan wou zelfs eigenlijk niet eens zwanger worden 🙈! Weet dat het perfect oké is om enerzijds blij te zijn voor je beste vriendin en haar dat te gunnen, anderzijds om het confronterend te vinden en op er verdrietig om te zijn. Ik kon oprecht blij zijn wanneer ik bij hun was, maar wnr ik vertrok en mijn auto instapte of thuis toe kwam bij mijn man, kwamen de tranen.
07/19: stop pil
09/20-10/20 pcos en verminderde zaadkwaliteit
01/21-03/21: 3 x IUI ❌❌❌
04/21: ICSI 1.1 Verse tp ❌
06/21: ICSI 1.2 ❤️ Dochtertje geboren 🥰
10/22: ICSI 1.3 💙 Zoontje geboren 🥰

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 28 september 2021, 10:35

Hoe vaak je afwezig bent is en hoeveel tijd het kost aak ook afhankelijk van centrum tot centrum.

Waar ik eerst ging moest iedereen 's morgens gaan voor echo, soms zat er al 50 man te wachten 😣
Als je dit wou voorkomen moest je 2u op voorhand gaan, maar dan nog geen garantie dat je op een deftig uur buiten was, soms de dr te laat of kwam niet opdagen, waardoor de echo's pas begonnen als de volgende dr kwam.

Ook moest ik daar 4x op controle, maar ik had mijn pu op dag 10-12, bij anderen is het vaak een pak meer.

In Jette 1x bn en 1x echo + bn, ik ging voor alles naar daar, ook al moest ik in het beste geval 1u rijden enkel, maar meestal meer.
Ik kon er zo vroeg (en laat) terecht dat ik niet echt een probleem had en voor de echo kreeg ik een afspraak, dit kan zowel 's ochtends als 's avonds als dit makkelijker te combineren is met je werk.
Als je bn en echo dichter bij huis of werk laat doen is soms nog makkelijker te combineren met je werk.

Nog een tip, geduld is zo wat het belangrijkste in dit traject en ik weet dat de meeste dit niet hebben, maar het is echt nodig of je gaat er onderdoor.

Wij zijn ook een koppel dat moest starten met icsi, eigenlijk geen wachttijden, enkele onderzoeken, 6 weken na ons 1e gesprek ben ik mogen starten, maar het heeft wel tot icsi 6 geduurd (ongeveer 2 jaar) eer ik zwanger was. Daarvoor waren we al 3,5 jaar aan het 'proberen'.

Het heeft bij ons allemaal heel lang geduurd, maar ondertussen is nummertje 4 onderweg.

Jeanneke
Berichten: 271
Lid geworden op: 7 december 2017, 21:21

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jeanneke » 28 september 2021, 18:28

ZonderZorgen schreef:
27 september 2021, 18:39
Juist telefoon gekregen HCG is verder doorgestegen tot 999. Dus wij mogen voorzichtig blij zijn.

Nog heel veel succes hier dames duimen draaien. Misschien dat ik simmige van jullie heel snel terug zien.

De andere niet opgeven!
Dikke proficiat ZonderZorgen!!
04/19 ICSI 1: negatief
05/19 ICSI 1.1: negatief
06/19 ICSI 2: geen TP
10/19 ICSI 3: geen TP
07/20 ICSI 4: geen TP
07/21: ICSI 5: negatief. Geen cryo
10/21: ICSI 6: negatief. Geen cryo
09/22: IUI-D: negatief
11/22: IUI-D: negatief
03/23: IUI-D: ❤

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sproetje » 28 september 2021, 19:07

Waw, ondertussen toch wel heftige menstruatiepijnen. Sommige krampen zo heftig als dat ik voelde bij de pick up. Ik denk dat ik daar vanbinnen nog niet helemaal hersteld ben ofzo. Vroeger had ik ook zo’n hevige krampen, maar deze waren een tijdje veel beter geworden. Ik heb toch maar weer pijnstillers genomen om ze onder controle te houden, want straks ga ik naar de cinema en zou niet willen dat ik daar ineens een schreeuwtje doe ofzo… na de film in bed met een kersenpittenkussentje of mijn warmwaterkruik denk ik.

@scotje welkom in de groep. Ik kan je niet zoveel uitleg geven omdat mijn situatie anders is. Wij proberen zwanger te geraken als lesbisch koppel, dus werken wij met donorsperma. Maar ook ik heb 6 IUI’s achter de rug en een eerste ICSI (pick up) In november krijg ik mijn eerste terugplaatsing. Ik ben wel al bezig sinds juli 2020, onderzoeken, psychologisch gesprek, dan wachten op goedkeuring, bestellen donorsperma,… het neemt allemaal tijd in beslag, dus ook wij hebben al veel geduld moeten uitoefenen. Ook nu moet ik een cyclus overslaan wegens te groot risico op OHSS. Het voelt soms vervelend omdat mijn biologische klok wel doortikt, maar we hebben geen andere keuze dus het gemakkelijkste is je er gewoon bij neerleggen en geduld uitoefenen. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan…
Maar kijk, ik wens jullie alvast veel succes in jullie traject. Dat klein wondertje komt er ook voor jullie. Nog eventjes geduld 🍀🤞
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Scotje
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 juli 2021, 17:31

Re: ICSI-clubje

Bericht door Scotje » 28 september 2021, 20:18

Sproetje schreef:
28 september 2021, 19:07
Waw, ondertussen toch wel heftige menstruatiepijnen. Sommige krampen zo heftig als dat ik voelde bij de pick up. Ik denk dat ik daar vanbinnen nog niet helemaal hersteld ben ofzo. Vroeger had ik ook zo’n hevige krampen, maar deze waren een tijdje veel beter geworden. Ik heb toch maar weer pijnstillers genomen om ze onder controle te houden, want straks ga ik naar de cinema en zou niet willen dat ik daar ineens een schreeuwtje doe ofzo… na de film in bed met een kersenpittenkussentje of mijn warmwaterkruik denk ik.

@scotje welkom in de groep. Ik kan je niet zoveel uitleg geven omdat mijn situatie anders is. Wij proberen zwanger te geraken als lesbisch koppel, dus werken wij met donorsperma. Maar ook ik heb 6 IUI’s achter de rug en een eerste ICSI (pick up) In november krijg ik mijn eerste terugplaatsing. Ik ben wel al bezig sinds juli 2020, onderzoeken, psychologisch gesprek, dan wachten op goedkeuring, bestellen donorsperma,… het neemt allemaal tijd in beslag, dus ook wij hebben al veel geduld moeten uitoefenen. Ook nu moet ik een cyclus overslaan wegens te groot risico op OHSS. Het voelt soms vervelend omdat mijn biologische klok wel doortikt, maar we hebben geen andere keuze dus het gemakkelijkste is je er gewoon bij neerleggen en geduld uitoefenen. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan…
Maar kijk, ik wens jullie alvast veel succes in jullie traject. Dat klein wondertje komt er ook voor jullie. Nog eventjes geduld 🍀🤞
Hey hey
Oh wat spannend allemaal ik hoop dat ook jullie geduld beloond word met een prachtig gezond wondertje 🥰

Anahs1005
Berichten: 120
Lid geworden op: 20 januari 2021, 16:50

Re: ICSI-clubje

Bericht door Anahs1005 » 30 september 2021, 11:25

Ik heb net nieuws gekregen dat er 5 embryo’tjes zijn ingevroren!! Ik ben zo opgelucht!!
Jammer genoeg geen tp komende cyclus want zelfs hiervoor is er al een wachtlijst in Jette. Hopelijk in november eindelijk terug een kans. Maar ik kan even teren op dit goede nieuws.

Hoe gaat het met de andere dames hier?
Pilstop eind 2016
IUI 1-3 feb, maart, juli 2020 - negatief
IVF/ICSI 1 - sept 2020 - 3 cryo’s - 💫❌💫
ICSI2 - mei 2021 - 1 cryo - ❌
ICSI3 - sept 2021 - 5 cryo’s
TP3.1 24/11 - 19/8 M. 💕

LoveSpell
Berichten: 141
Lid geworden op: 7 juni 2021, 17:00

Re: ICSI-clubje

Bericht door LoveSpell » 30 september 2021, 13:44

Anahs1005 schreef:
30 september 2021, 11:25
Ik heb net nieuws gekregen dat er 5 embryo’tjes zijn ingevroren!! Ik ben zo opgelucht!!
Jammer genoeg geen tp komende cyclus want zelfs hiervoor is er al een wachtlijst in Jette. Hopelijk in november eindelijk terug een kans. Maar ik kan even teren op dit goede nieuws.

Hoe gaat het met de andere dames hier?
Oh super goed nieuws 🍀👍🏼!!! Hoeveel waren er bij jou bevrucht de eerste dag? Ik krijg morgen telefoon hoeveel er ingevroren zullen zijn.

Moet je sowieso geen cyclus overslaan? Bij ons tp ook pas in november. Maar verschiet er wel van dat er zo’n wachtlijsten zijn in Jette!
IUI 1-4: neg
Sept ‘21: IVF/ICSI 1: 4 cryo’s: juni ‘22 💙
Sept ‘22: start brusje: biochem
Febr ‘23 ICSI 2: 4 cryo’s: biochem - mk (6w) - 2x neg
Aug ‘23: nat zwanger: mk (9w)
Nov: ICSI 3: 6 cryo’s: neg
Jan: 2e tp 🍀 pos

LoveSpell
Berichten: 141
Lid geworden op: 7 juni 2021, 17:00

Re: ICSI-clubje

Bericht door LoveSpell » 30 september 2021, 13:50

Scotje schreef:
27 september 2021, 21:57
Lieve allemaal,
Mijn man en ik hebben vorige week fertiliteit gezeten ,
Ik heb pcos en mijn man heeft zeer traag zaad beweeglijkheid 2 %... wij zouden iui meteen moeten overslaan en naar ivf of icsi over moeten gaan ik denk dat het icsi gaat worden ...
Wij hebben afgelopen dinsdag bloed laten trekken dit duurt 6 weken voor we het resultaat weten maar hoelang duurt het voor we effectief gaan starten ?
Hoelang duurde het bij jullie tussen het eerste gesprek en opstart ?
Wij starten in het uza omdat onze arts in turnhout hier mee samen werkt en wij een zeer goed gevoel hebben bij haar .
Hoe was voor jullie de eerste keer al die hormonen en vooral hoe komen jullie dit door? Ik heb toch even mentaal een slag van de hamer gehad we hadden eigenlijk verwacht iui te moeten doen en dan ineens dit het is precies alsof wij starten bij het eindstadium ...
Wie heeft er allemaal een succesverhaal al gehad? En na hoeveel terug plaatsingen was dit?
Ook hoe combineren jullie dit met jullie werk ?
Sorry voor de vele vragen.
Veel liefs
Dag Scotje,

Het hangt soms ook allemaal wat af van ziekenhuis tot ziekenhuis. Wij hebben echt niet lang moeten wachten. Wij hadden ons intake gesprek in augustus, terwijl nog een 4 IUI poging gedaan en als die negatief was, konden we meteen aan het volgende verhaal beginnen.. 😊 wij hadden natuurlijk al wat onderzoeken gehad vooraleer we aan IUI konden starten, dat zal ook wel schelen.

Ik moet voor fm en echos altijd gaan rond 7u30 of 7u45, en heb wat glijdende uren op mijn werk. Dus in principe lukt dat wel goed. Mijn bazen zijn wel op de hoogte!

De eerste keer hormonen viel goed mee bij mij, wel elke dag last gehad van hoofdpijn + naar het einde toe een zeer opgeblazen gevoel. Maar dat is denk ik echt bij iedereen anders!!

Welkom en succes 🍀 🍀
IUI 1-4: neg
Sept ‘21: IVF/ICSI 1: 4 cryo’s: juni ‘22 💙
Sept ‘22: start brusje: biochem
Febr ‘23 ICSI 2: 4 cryo’s: biochem - mk (6w) - 2x neg
Aug ‘23: nat zwanger: mk (9w)
Nov: ICSI 3: 6 cryo’s: neg
Jan: 2e tp 🍀 pos

Anahs1005
Berichten: 120
Lid geworden op: 20 januari 2021, 16:50

Re: ICSI-clubje

Bericht door Anahs1005 » 30 september 2021, 13:51

LoveSpell schreef:
30 september 2021, 13:44
Anahs1005 schreef:
30 september 2021, 11:25
Ik heb net nieuws gekregen dat er 5 embryo’tjes zijn ingevroren!! Ik ben zo opgelucht!!
Jammer genoeg geen tp komende cyclus want zelfs hiervoor is er al een wachtlijst in Jette. Hopelijk in november eindelijk terug een kans. Maar ik kan even teren op dit goede nieuws.

Hoe gaat het met de andere dames hier?
Oh super goed nieuws 🍀👍🏼!!! Hoeveel waren er bij jou bevrucht de eerste dag? Ik krijg morgen telefoon hoeveel er ingevroren zullen zijn.

Moet je sowieso geen cyclus overslaan? Bij ons tp ook pas in november. Maar verschiet er wel van dat er zo’n wachtlijsten zijn in Jette!
Er waren 24 eicellen waarvan 21 rijpe, en 16 bevrucht geraakt. Ik duim mee voor je!

Ik heb vandaag mijn ms en mag dan normaal direct opstarten met progynova voor cryo tp, maar nu dus niet. Een maandje rust kan geen kwaad mss, maar ik had er me dus niet aan verwacht.
Pilstop eind 2016
IUI 1-3 feb, maart, juli 2020 - negatief
IVF/ICSI 1 - sept 2020 - 3 cryo’s - 💫❌💫
ICSI2 - mei 2021 - 1 cryo - ❌
ICSI3 - sept 2021 - 5 cryo’s
TP3.1 24/11 - 19/8 M. 💕

LoveSpell
Berichten: 141
Lid geworden op: 7 juni 2021, 17:00

Re: ICSI-clubje

Bericht door LoveSpell » 30 september 2021, 14:04

Anahs1005 schreef:
30 september 2021, 13:51
LoveSpell schreef:
30 september 2021, 13:44
Anahs1005 schreef:
30 september 2021, 11:25
Ik heb net nieuws gekregen dat er 5 embryo’tjes zijn ingevroren!! Ik ben zo opgelucht!!
Jammer genoeg geen tp komende cyclus want zelfs hiervoor is er al een wachtlijst in Jette. Hopelijk in november eindelijk terug een kans. Maar ik kan even teren op dit goede nieuws.

Hoe gaat het met de andere dames hier?
Oh super goed nieuws 🍀👍🏼!!! Hoeveel waren er bij jou bevrucht de eerste dag? Ik krijg morgen telefoon hoeveel er ingevroren zullen zijn.

Moet je sowieso geen cyclus overslaan? Bij ons tp ook pas in november. Maar verschiet er wel van dat er zo’n wachtlijsten zijn in Jette!
Er waren 24 eicellen waarvan 21 rijpe, en 16 bevrucht geraakt. Ik duim mee voor je!

Ik heb vandaag mijn ms en mag dan normaal direct opstarten met progynova voor cryo tp, maar nu dus niet. Een maandje rust kan geen kwaad mss, maar ik had er me dus niet aan verwacht.
Oh wauw 16 bevrucht is echt veel, ik ‘maar’ 8 bevrucht! Ben daar wel nog bang voor dat er niet veel zal overblijven..

Ja, als je je er inderdaad niet aan verwacht had is dat ook al niet leuk. Ik zou ook liever meteen starten, maar goed het is waarschijnlijker beter als ons lichaam wat “hersteld” is probeer ik dan ook te denken!
IUI 1-4: neg
Sept ‘21: IVF/ICSI 1: 4 cryo’s: juni ‘22 💙
Sept ‘22: start brusje: biochem
Febr ‘23 ICSI 2: 4 cryo’s: biochem - mk (6w) - 2x neg
Aug ‘23: nat zwanger: mk (9w)
Nov: ICSI 3: 6 cryo’s: neg
Jan: 2e tp 🍀 pos

Anahs1005
Berichten: 120
Lid geworden op: 20 januari 2021, 16:50

Re: ICSI-clubje

Bericht door Anahs1005 » 30 september 2021, 16:42

LoveSpell schreef:
30 september 2021, 14:04
Anahs1005 schreef:
30 september 2021, 13:51
LoveSpell schreef:
30 september 2021, 13:44


Oh super goed nieuws 🍀👍🏼!!! Hoeveel waren er bij jou bevrucht de eerste dag? Ik krijg morgen telefoon hoeveel er ingevroren zullen zijn.

Moet je sowieso geen cyclus overslaan? Bij ons tp ook pas in november. Maar verschiet er wel van dat er zo’n wachtlijsten zijn in Jette!
Er waren 24 eicellen waarvan 21 rijpe, en 16 bevrucht geraakt. Ik duim mee voor je!

Ik heb vandaag mijn ms en mag dan normaal direct opstarten met progynova voor cryo tp, maar nu dus niet. Een maandje rust kan geen kwaad mss, maar ik had er me dus niet aan verwacht.
Oh wauw 16 bevrucht is echt veel, ik ‘maar’ 8 bevrucht! Ben daar wel nog bang voor dat er niet veel zal overblijven..

Ja, als je je er inderdaad niet aan verwacht had is dat ook al niet leuk. Ik zou ook liever meteen starten, maar goed het is waarschijnlijker beter als ons lichaam wat “hersteld” is probeer ik dan ook te denken!
Onze bevruchtingen zijn telkens wel redelijk hoog, maar het loopt meestal daarna alsnog mis. Het is toch slopend hoor. Ik kan me voorstellen dat je wat angstig bent voor het resultaat, maar ik heb echt al zoveel dingen gelezen, het kan echt alle kanten op. Hopelijk laten ze je morgen snel iets weten zodat je duidelijkheid hebt.
Pilstop eind 2016
IUI 1-3 feb, maart, juli 2020 - negatief
IVF/ICSI 1 - sept 2020 - 3 cryo’s - 💫❌💫
ICSI2 - mei 2021 - 1 cryo - ❌
ICSI3 - sept 2021 - 5 cryo’s
TP3.1 24/11 - 19/8 M. 💕

Thankful007
Berichten: 33
Lid geworden op: 3 februari 2021, 21:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Thankful007 » 2 oktober 2021, 8:50

Beste dames, ik zit vandaag op 9 dagen na de tp van 2 3daagse embryo’s en heb mij een testje gewaagd deze morgen en er staat een streep, wel heel licht maar we zien het allebei. Bloedtest is pas op 06/10. Pregnyl 5000 is intussen al 13 dagen geleden gespoten. Zou dit nog van de pregnyl kunnen komen? Mss morgen nog eens testen?
Ik wens jullie allemaal veel geluk!

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 2 oktober 2021, 9:34

Thankful007 schreef:
2 oktober 2021, 8:50
Beste dames, ik zit vandaag op 9 dagen na de tp van 2 3daagse embryo’s en heb mij een testje gewaagd deze morgen en er staat een streep, wel heel licht maar we zien het allebei. Bloedtest is pas op 06/10. Pregnyl 5000 is intussen al 13 dagen geleden gespoten. Zou dit nog van de pregnyl kunnen komen? Mss morgen nog eens testen?
Ik wens jullie allemaal veel geluk!
Dat kan al een positieve test zijn normaal is de pregnyl al uit je lichaam.

Dames dankuwel voor de felicitaties.
Al is sinds gisteren terug enorme onzekerheid. Want sinds gisteren bloed verlies.
Ik mag maandag terug voor een bn zodat we van iets weten.
Dus we zien wel hoe het afloopt.
Misschien dat ik hier heel snel terug ben al hoop ik van niet.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 12 gasten