ICSI-clubje

ICSI Forum
Plaats reactie
Kristal
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 juli 2021, 14:50

Re: ICSI-clubje

Bericht door Kristal » 25 januari 2022, 21:35

ZonderZorgen schreef: ↑
25 januari 2022, 21:26

De echo in het begin van de cyclus. Ja ik zie niet zoveel want je bms is nog dik. ( Ja wat wil je op dag 3 πŸ™ƒ)
Van de andere hebben we nog geen uitslag. Dat zal voor 16 februari zijn.
Morgen de hystroscopie + biopt dus ik kan meekijken. En ik ben een lastige klant want ik stel vragen.

Maar wat ik mij niet kan voorstellen is dat ze counseling en uitleg geven over medicatie en dan nog eens even u 3 maand laten wachten.

We zullen zien en duimen draaien! Dat weten jullie.
Hoe dik is je BMS dan op dag drie? Ik heb namelijk nog maar 4mm voordat mijn maandstonden beginnen (kwam ik achter tijdens een cyclus toen ik al geovuleerd had maar er werd gedacht dat het nog moest komen)
Start 2017
IUI 6x neg
IUI+Clomid 3x neg
IVF 1.1-1.4, 1.6, 1.9-11, 1.15-16 neg
IVF 1.5 Miskraam 6w4d
IVF 1.7-1.8, 1.14 Biochemisch
IVF 1.12 missed abortion met ernstige afwijking - 10w
IVF 1.13 Miskraam 6w
IVF 2.1 - 2.3 neg

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 25 januari 2022, 21:42

Kristal schreef: ↑
25 januari 2022, 21:35
ZonderZorgen schreef: ↑
25 januari 2022, 21:26

De echo in het begin van de cyclus. Ja ik zie niet zoveel want je bms is nog dik. ( Ja wat wil je op dag 3 πŸ™ƒ)
Van de andere hebben we nog geen uitslag. Dat zal voor 16 februari zijn.
Morgen de hystroscopie + biopt dus ik kan meekijken. En ik ben een lastige klant want ik stel vragen.

Maar wat ik mij niet kan voorstellen is dat ze counseling en uitleg geven over medicatie en dan nog eens even u 3 maand laten wachten.

We zullen zien en duimen draaien! Dat weten jullie.
Hoe dik is je BMS dan op dag drie? Ik heb namelijk nog maar 4mm voordat mijn maandstonden beginnen (kwam ik achter tijdens een cyclus toen ik al geovuleerd had maar er werd gedacht dat het nog moest komen)
Ze kunnen dat niet meten als je aan het menstrueren bent want het is niet mooi afgelijnd.
Maar mijn bms is altijd dik genoeg geweest voor een tp. Altijd tussen de 8 - 10 mm
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Hope88
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 april 2017, 10:34

Re: ICSI-clubje

Bericht door Hope88 » 26 januari 2022, 9:18

LotjeS schreef: ↑
25 januari 2022, 20:55

Misschien ligt de start ook zo laat omdat ik nog een cyclus moet nu.. geen idee..
Dat zal er sowieso wel mee te maken hebben. Toen ik op gesprek ging bij de arts in Jette had ik ook nog 1 cryo in een ander ziekenhuis. De counseling werd toen ingepland eens ik de uitslag van die tp zou weten, zodat ik nog kon afbellen moest het positief zijn (oa omdat counseling niet wordt terugbetaald).
Na de counseling ben ik dan wel meteen mijn medicatie gaan halen in de apotheek van Jette. Een beetje een risico, want als je dan toch niet start moet je de medicatie zelf betalen. Maar voor mijn dochter hebben we 2 jaar geprobeerd en idem voor een brusje, nooit natuurlijk zwanger geweest. Dus het is een risico dat wij wel genomen hebben.

Die wachttijden zijn idd echt k*t en iets waar ik enorm tegenop zag. Zeker omdat je niet weet wat het resultaat zal zijn. Moest je op voorhand weten dat je 2-3 maand moet wachten, maar dat je dan van de 1ste of 2de tp zwanger zal zijn dan heb je dat er met veel plezier voor over. Beter even wachten dan maanden pogingen doen die op jiets uitdraaien. Maar je weet het niet he, wat het resultaat zal zijn.
Die onzekerheid en het gevoel dat je niets doet en niet vooruit gaat vond ik enorm lastig.
Ik hoop iig dat het voor jullie allemaal een positief (en hopelijk ook snel) resultaat heeft.
Na 5 tp: een dochter! (20/06/18)

Start brusje:
2 pu, 11 tp, 2 biochemiche zwangerschappen
Overstap naar Jette
ICSI 5: 3 cryo's
-> tp 12: biochemische
-> tp 13: zwanger!

Rosemie
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2016, 14:20

Re: ICSI-clubje

Bericht door Rosemie » 26 januari 2022, 11:28

@LotjeS: als je in Jette gaat voor echo kan de arts al een beetje inschatten als je nog langer zal moeten stimuleren en krijg je een voorschrift voor medicatie die je dan direct kan gaan halen. Maar als je elders gaat voor echo is het natuurlijk wel k* om een rit naar Jette te moeten maken enkel voor medicatie.

ZonderZorgen en andere dames die nog opstarten, op 14/1 zaten ze voor opstart stimulatie aan begin april. Dat is al een behoorlijke wachtlijst vind ik. De kans is wel groot dat als je regelmatig belt naar Sarah dat er wel een plaats vroeger vrij komt. Vorige keer heb ik haar een mail gestuurd met mijn verwachte menstruatiemomenten en dezelfde dag nog kreeg ik een mail terug met een vroegere startdatum.

Ik mag terug opstarten half april. Het is de eerste keer dat ik het niet erg vind om nog even te wachten en wat rust te nemen. De laatste negatieve tp ben ik er helemaal onderdoor gegaan. Het besef begint te komen dat er mss helemaal geen brusje zal komen. We moeten starten aan ICSI 6 en zie er zo hard tegenop. Mijn man wil erna niet meer verder doen. Het is al zoveel jaren dat we niet 'echt' kunnen leven maar we geleefd worden door die kinderwens. Ik snap hem ook wel want hoever ga je nog als icsi 6 ook niet lukt? Maar voor mij is dat mijn droom moeten opgeven dan en dat doet zo'n pijn. Op dit moment heb ik ook helemaal geen hoop meer en ben ik me al aan het voorbereiden op een leven met ons drie (gelukkig hebben we een prachtige dochter!). Ik was heel rustig in het traject gestapt om te starten voor een brusje en zag het enkel als een kado wat er nog zou komen, maar nu lijkt dit traject emotioneel nog zwaarder te zijn.

Maar goed, zonder hoop vind ik het ook niet okΓ© om op te starten. Dus heb ik een afspraak gemaakt bij een psycholoog, acupunctuur, gestart met yoga, extra vitaminen... en hopelijk ben ik tegen april klaar om er weer tegenaan te gaan voor de laatste keer.
PS. vandaag was de uitgerekende datum van ons zoontje :(
pil stop 2014
2016: 6 IUI
07/2016: IVF1: bio-chemische
12/17: natuurlijk zwanger - 8 w mk
01/19: ICSI2: neg
07/19: IVF3: dochter geboren
03/21: IVF4 zwanger - mk 17w
11/21: Icsi 5 - neg

LotjeS
Berichten: 326
Lid geworden op: 3 september 2019, 19:51

Re: ICSI-clubje

Bericht door LotjeS » 26 januari 2022, 11:34

Inderdaad - echo’s en bloednames gebeuren in mijn eigen ziekenhuis ( anders 1u15 min heen en 1u15 min terug). Vonden ze op zich geen probleem - resultaat moet er gewoon zijn voor 13u.
Dus zal idd over en weer moeten gewoon voor medicatie. Wel stom ergens dat je dat nergens anders kan halen.

Ik had gehoord dat je startdatum afhangt van wanneer counseling dus vandaar zo snel mogelijk laten doen, geen idee of dat waar is.
Start 11/18
ICSI 1: TP 2/20 positief - 10/2020:dochter
9/21 start: al 7 tp negatief..
ICSI 4: 10 cryo’s

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 27 januari 2022, 22:01

Rosemie schreef: ↑
26 januari 2022, 11:28
@LotjeS: als je in Jette gaat voor echo kan de arts al een beetje inschatten als je nog langer zal moeten stimuleren en krijg je een voorschrift voor medicatie die je dan direct kan gaan halen. Maar als je elders gaat voor echo is het natuurlijk wel k* om een rit naar Jette te moeten maken enkel voor medicatie.

ZonderZorgen en andere dames die nog opstarten, op 14/1 zaten ze voor opstart stimulatie aan begin april. Dat is al een behoorlijke wachtlijst vind ik. De kans is wel groot dat als je regelmatig belt naar Sarah dat er wel een plaats vroeger vrij komt. Vorige keer heb ik haar een mail gestuurd met mijn verwachte menstruatiemomenten en dezelfde dag nog kreeg ik een mail terug met een vroegere startdatum.

Ik mag terug opstarten half april. Het is de eerste keer dat ik het niet erg vind om nog even te wachten en wat rust te nemen. De laatste negatieve tp ben ik er helemaal onderdoor gegaan. Het besef begint te komen dat er mss helemaal geen brusje zal komen. We moeten starten aan ICSI 6 en zie er zo hard tegenop. Mijn man wil erna niet meer verder doen. Het is al zoveel jaren dat we niet 'echt' kunnen leven maar we geleefd worden door die kinderwens. Ik snap hem ook wel want hoever ga je nog als icsi 6 ook niet lukt? Maar voor mij is dat mijn droom moeten opgeven dan en dat doet zo'n pijn. Op dit moment heb ik ook helemaal geen hoop meer en ben ik me al aan het voorbereiden op een leven met ons drie (gelukkig hebben we een prachtige dochter!). Ik was heel rustig in het traject gestapt om te starten voor een brusje en zag het enkel als een kado wat er nog zou komen, maar nu lijkt dit traject emotioneel nog zwaarder te zijn.

Maar goed, zonder hoop vind ik het ook niet okΓ© om op te starten. Dus heb ik een afspraak gemaakt bij een psycholoog, acupunctuur, gestart met yoga, extra vitaminen... en hopelijk ben ik tegen april klaar om er weer tegenaan te gaan voor de laatste keer.
PS. vandaag was de uitgerekende datum van ons zoontje :(
Dikke knuffel.
Ik sta daar ook steeds bij stil.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Muzieknootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Muzieknootje » 28 januari 2022, 15:51

Dag dames,
Aan iedereen die ondertussen een positieve test had een dikke proficiat!
Voor degene die nog moeten wachten of moeten starten, heel veel succes.

Afgelopen vrijdag had ik mijn pickup van icsi 2. Er werden 20 eicellen gevonden. Tijdens de laatste dagen van deze ronde had de arts al wat schrik voor overstimulatie maar wilde me toch perse pregnyl zetten. Helaas heeft dit een overstimulatie in de hand gewerkt. Uit de controle en de bloedname maandag zagen ze teveel vocht in mijn buik en waren mijn bloedwaarden slecht. Mijn bloed begon zich in te dikken. Hierdoor moest ik tot vandaag thuisblijven, steunkousen dragen, zoveel mogelijk rusten en bloedverdunners zetten.
Maandag kregen we ook te horen dat er 16 eicellen rijp waren en deze waren ook allemaal bevrucht. Woensdag kregen we dan te horen dat er dat er al 7 eskimootjes waren en nog 5 waarbij ze een dagje langer gingen wachten.
Vandaag opnieuw op controle moeten gaan. Vocht is nog niet helemaal weg. Dus maatregelen blijven volgen tot start van een nieuwe cyclus.
We kregen wel te horen dat er nog een cryotje is bijgekomen. Dus hebben we er nu in totaal 8. Een serieuze afvalrace maar toch zijn we heel erg blij met het resultaat.
Nu wachten op een nieuwe cyclus en dit keer willen ze opstarten met progynova.
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❀️ ->βŒπŸ˜”
05/β€˜22–>07/β€˜22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 πŸ€β€”>zwanger❀️

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 28 januari 2022, 15:54

Muzieknootje schreef: ↑
28 januari 2022, 15:51
Dag dames,
Aan iedereen die ondertussen een positieve test had een dikke proficiat!
Voor degene die nog moeten wachten of moeten starten, heel veel succes.

Afgelopen vrijdag had ik mijn pickup van icsi 2. Er werden 20 eicellen gevonden. Tijdens de laatste dagen van deze ronde had de arts al wat schrik voor overstimulatie maar wilde me toch perse pregnyl zetten. Helaas heeft dit een overstimulatie in de hand gewerkt. Uit de controle en de bloedname maandag zagen ze teveel vocht in mijn buik en waren mijn bloedwaarden slecht. Mijn bloed begon zich in te dikken. Hierdoor moest ik tot vandaag thuisblijven, steunkousen dragen, zoveel mogelijk rusten en bloedverdunners zetten.
Maandag kregen we ook te horen dat er 16 eicellen rijp waren en deze waren ook allemaal bevrucht. Woensdag kregen we dan te horen dat er dat er al 7 eskimootjes waren en nog 5 waarbij ze een dagje langer gingen wachten.
Vandaag opnieuw op controle moeten gaan. Vocht is nog niet helemaal weg. Dus maatregelen blijven volgen tot start van een nieuwe cyclus.
We kregen wel te horen dat er nog een cryotje is bijgekomen. Dus hebben we er nu in totaal 8. Een serieuze afvalrace maar toch zijn we heel erg blij met het resultaat.
Nu wachten op een nieuwe cyclus en dit keer willen ze opstarten met progynova.
Super nieuws muzieknootje!
Drink zeker genoeg water en dan nog aquarius.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Muzieknootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Muzieknootje » 28 januari 2022, 15:56

ZonderZorgen schreef: ↑
28 januari 2022, 15:54
Muzieknootje schreef: ↑
28 januari 2022, 15:51
Dag dames,
Aan iedereen die ondertussen een positieve test had een dikke proficiat!
Voor degene die nog moeten wachten of moeten starten, heel veel succes.

Afgelopen vrijdag had ik mijn pickup van icsi 2. Er werden 20 eicellen gevonden. Tijdens de laatste dagen van deze ronde had de arts al wat schrik voor overstimulatie maar wilde me toch perse pregnyl zetten. Helaas heeft dit een overstimulatie in de hand gewerkt. Uit de controle en de bloedname maandag zagen ze teveel vocht in mijn buik en waren mijn bloedwaarden slecht. Mijn bloed begon zich in te dikken. Hierdoor moest ik tot vandaag thuisblijven, steunkousen dragen, zoveel mogelijk rusten en bloedverdunners zetten.
Maandag kregen we ook te horen dat er 16 eicellen rijp waren en deze waren ook allemaal bevrucht. Woensdag kregen we dan te horen dat er dat er al 7 eskimootjes waren en nog 5 waarbij ze een dagje langer gingen wachten.
Vandaag opnieuw op controle moeten gaan. Vocht is nog niet helemaal weg. Dus maatregelen blijven volgen tot start van een nieuwe cyclus.
We kregen wel te horen dat er nog een cryotje is bijgekomen. Dus hebben we er nu in totaal 8. Een serieuze afvalrace maar toch zijn we heel erg blij met het resultaat.
Nu wachten op een nieuwe cyclus en dit keer willen ze opstarten met progynova.
Super nieuws muzieknootje!
Drink zeker genoeg water en dan nog aquarius.
Dankje zonderzorgen! Goede tip van de aquarius. Ze hadden me gezegd van die proteΓ―nedrankjes. Maar deze zijn echt verschrikkelijk πŸ˜…
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❀️ ->βŒπŸ˜”
05/β€˜22–>07/β€˜22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 πŸ€β€”>zwanger❀️

Dittyke
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 september 2021, 15:22

Re: ICSI-clubje

Bericht door Dittyke » 29 januari 2022, 11:13

Muzieknootje schreef: ↑
28 januari 2022, 15:51
Dag dames,
Aan iedereen die ondertussen een positieve test had een dikke proficiat!
Voor degene die nog moeten wachten of moeten starten, heel veel succes.

Afgelopen vrijdag had ik mijn pickup van icsi 2. Er werden 20 eicellen gevonden. Tijdens de laatste dagen van deze ronde had de arts al wat schrik voor overstimulatie maar wilde me toch perse pregnyl zetten. Helaas heeft dit een overstimulatie in de hand gewerkt. Uit de controle en de bloedname maandag zagen ze teveel vocht in mijn buik en waren mijn bloedwaarden slecht. Mijn bloed begon zich in te dikken. Hierdoor moest ik tot vandaag thuisblijven, steunkousen dragen, zoveel mogelijk rusten en bloedverdunners zetten.
Maandag kregen we ook te horen dat er 16 eicellen rijp waren en deze waren ook allemaal bevrucht. Woensdag kregen we dan te horen dat er dat er al 7 eskimootjes waren en nog 5 waarbij ze een dagje langer gingen wachten.
Vandaag opnieuw op controle moeten gaan. Vocht is nog niet helemaal weg. Dus maatregelen blijven volgen tot start van een nieuwe cyclus.
We kregen wel te horen dat er nog een cryotje is bijgekomen. Dus hebben we er nu in totaal 8. Een serieuze afvalrace maar toch zijn we heel erg blij met het resultaat.
Nu wachten op een nieuwe cyclus en dit keer willen ze opstarten met progynova.


Wat een goed nieuws!!!!
Hopelijk is dit ook de laatste keer geweest voor jou.
Ik duim alvast.πŸ€πŸ€žπŸ€ž
Start mmm 09/2019
3 icsi rondes- 5tp-1 Mk 7wk
Overstap Jette
Icsi 4- 8 cryo's
Tp cryo 1-❌
Tp cryo 2-10/06-baby girl 16/02πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°

Liesjeb
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 september 2021, 15:02

Re: ICSI-clubje

Bericht door Liesjeb » 31 januari 2022, 9:19

Hallo dames, ik heb even een vraagje. Wij zijn dit weekend onverwachts vroeger mogen opstarten met de stimulatie voor onze eerste IVF/ICSI. Ik had vrijdag een bloedname laten doen op aanraden van de gyne omdat ik al op dag 50 van mijn cyclus zat. Zaterdag kreeg ik dan telefoon om te zeggen dat ik dezelfde avond nog mocht beginnen met Menopur voor een 'doorstart'. Wij zijn dan in allerijl naar de apotheek gereden om alles te gaan halen maar ik was toch een beetje in de war... Heeft iemand van jullie dit al meegemaakt? Dank je wel :) Liefs x Lies
2021: IUI 1-2 (x)
02/22: IVF 1 OHSS & freeze-all - 1 cryo
05/22: IVF 1.1 tp cryo 23/5 - bn 3/6 pos
Baby boy geboren 27/01/23 πŸ’™

Rosemie
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2016, 14:20

Re: ICSI-clubje

Bericht door Rosemie » 31 januari 2022, 14:27

Muzieknootje schreef: ↑
28 januari 2022, 15:51
Dag dames,
Aan iedereen die ondertussen een positieve test had een dikke proficiat!
Voor degene die nog moeten wachten of moeten starten, heel veel succes.

Afgelopen vrijdag had ik mijn pickup van icsi 2. Er werden 20 eicellen gevonden. Tijdens de laatste dagen van deze ronde had de arts al wat schrik voor overstimulatie maar wilde me toch perse pregnyl zetten. Helaas heeft dit een overstimulatie in de hand gewerkt. Uit de controle en de bloedname maandag zagen ze teveel vocht in mijn buik en waren mijn bloedwaarden slecht. Mijn bloed begon zich in te dikken. Hierdoor moest ik tot vandaag thuisblijven, steunkousen dragen, zoveel mogelijk rusten en bloedverdunners zetten.
Maandag kregen we ook te horen dat er 16 eicellen rijp waren en deze waren ook allemaal bevrucht. Woensdag kregen we dan te horen dat er dat er al 7 eskimootjes waren en nog 5 waarbij ze een dagje langer gingen wachten.
Vandaag opnieuw op controle moeten gaan. Vocht is nog niet helemaal weg. Dus maatregelen blijven volgen tot start van een nieuwe cyclus.
We kregen wel te horen dat er nog een cryotje is bijgekomen. Dus hebben we er nu in totaal 8. Een serieuze afvalrace maar toch zijn we heel erg blij met het resultaat.
Nu wachten op een nieuwe cyclus en dit keer willen ze opstarten met progynova.
Amai, zoveel cryo's! Daar moet toch zeker 1 toppertje bijzijn en hopelijk nog meer! Dan hebben ze toch dag 5 gewacht om in te vriezen? En zo een verschil met je vorige stimulaties. Welke medicatie heb je gehad? Nu wel uw lichaam rust geven zodat het een goed nestje wordt. Ik duim heel hard mee.
pil stop 2014
2016: 6 IUI
07/2016: IVF1: bio-chemische
12/17: natuurlijk zwanger - 8 w mk
01/19: ICSI2: neg
07/19: IVF3: dochter geboren
03/21: IVF4 zwanger - mk 17w
11/21: Icsi 5 - neg

Muzieknootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door Muzieknootje » 31 januari 2022, 15:03

Rosemie schreef: ↑
31 januari 2022, 14:27
Muzieknootje schreef: ↑
28 januari 2022, 15:51
Dag dames,
Aan iedereen die ondertussen een positieve test had een dikke proficiat!
Voor degene die nog moeten wachten of moeten starten, heel veel succes.

Afgelopen vrijdag had ik mijn pickup van icsi 2. Er werden 20 eicellen gevonden. Tijdens de laatste dagen van deze ronde had de arts al wat schrik voor overstimulatie maar wilde me toch perse pregnyl zetten. Helaas heeft dit een overstimulatie in de hand gewerkt. Uit de controle en de bloedname maandag zagen ze teveel vocht in mijn buik en waren mijn bloedwaarden slecht. Mijn bloed begon zich in te dikken. Hierdoor moest ik tot vandaag thuisblijven, steunkousen dragen, zoveel mogelijk rusten en bloedverdunners zetten.
Maandag kregen we ook te horen dat er 16 eicellen rijp waren en deze waren ook allemaal bevrucht. Woensdag kregen we dan te horen dat er dat er al 7 eskimootjes waren en nog 5 waarbij ze een dagje langer gingen wachten.
Vandaag opnieuw op controle moeten gaan. Vocht is nog niet helemaal weg. Dus maatregelen blijven volgen tot start van een nieuwe cyclus.
We kregen wel te horen dat er nog een cryotje is bijgekomen. Dus hebben we er nu in totaal 8. Een serieuze afvalrace maar toch zijn we heel erg blij met het resultaat.
Nu wachten op een nieuwe cyclus en dit keer willen ze opstarten met progynova.
Amai, zoveel cryo's! Daar moet toch zeker 1 toppertje bijzijn en hopelijk nog meer! Dan hebben ze toch dag 5 gewacht om in te vriezen? En zo een verschil met je vorige stimulaties. Welke medicatie heb je gehad? Nu wel uw lichaam rust geven zodat het een goed nestje wordt. Ik duim heel hard mee.
Dag Rosemie, dankjewel! Hopelijk zit er inderdaad minstens 1 toppertje bij! Ze hebben inderdaad gewacht tot dag 5. Toen waren het er 7 en waren er nog 5 twijfelachtig. Ze hebben dan nog 1 dag gewacht en is er dus nog eentje bijgekomen. Dus een totaal van 8. Hiermee zijn we natuurlijk heel blij. Zeker door het verschil met vorige keren.
Dit maal heb ik inderdaad andere medicatie gekregen. Dit keer werkten we met pergoveris. Lijkt op menopur maar de verhoudingen liggen een beetje anders. Daarnaast moest ik net voor pickup eerst om 18u30 2x gonapeptyl en dan om 00u30 pregnyl. Blijkbaar was dit de goede combinatieπŸ˜‰ helaas dan wel die overstimulatie. Maar dat hebben we er allemaal voor over.
Nu inderdaad goed blijven rusten. Werken mag wel al weer. Maar toch rustig aandoen. Bloedverdunners en steunkousen blijven nodig.
Hopelijk is dit alles goed genoeg en krijgt de eerste cryo een mooi plekje.
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❀️ ->βŒπŸ˜”
05/β€˜22–>07/β€˜22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 πŸ€β€”>zwanger❀️

lilae
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 september 2019, 13:17

Re: ICSI-clubje

Bericht door lilae » 1 februari 2022, 9:59

Hey iedereen,

Ik ben Lien en waag me aan een eerste berichtje.
Ik lees al bijna 5 jaar mee hier op het forum, sinds de start van onze kinderwens. Mijn vrouw is na 3 IUI-pogingen in 2018 bevallen van ons eerste kindje, sinds 2020 proberen we voor een tweede mirakel. Deze keer zou het mijn 'beurt' zijn.

Na 5 IUI's, 1 ICSI cyclus - waaruit 2 embryootjes gekomen zijn - 1 miskraam en een mislukte TP staan we nog even ver.
Gisteren een nieuwe startdatum voor ICSI 2 gekregen: eind april.

Waarom ik dit schrijf, geen idee. Een plaats geven? Van me af schrijven? Het eens 'luidop' kunnen zeggen dat het me zwaar begint te vallen? Dat ik ongeduldig ben en niet nog eens 3 maanden wil wachten? Wat maakt het ook uit, part of the club now :wink:

Juffie2019
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 januari 2022, 15:01

Re: ICSI-clubje

Bericht door Juffie2019 » 1 februari 2022, 10:22

Dag allemaal,
Wat fijn dat er zoveel van jullie toch een positief resultaat hebben. Wij zitten voorlopig in het Middelheim in Antwerpen. Maar nu hoor ik dat er meer mensen in Jette sneller zwanger geraken. Mijn man en ik vroegen ons nu alf wat de wachttijden zijn om naar Jette te gaan voor een eerste afspraak.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten