ICSI-clubje

ICSI Forum
ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: ICSI-clubje

Bericht door ZonderZorgen » 21 mei 2022, 11:47

Hoop88 schreef:
21 mei 2022, 11:24
Ik blijf enorm worstelen met de keuze van 1 of 2 embryos bij verse terugplaatsing.
Mijn endometriose voel ik in die mate dat ik emotioneel zou beslissen om er 2 terug te plaatsen en zo de slaagkans verhoog (want ik geloof dat de kans toch iets minder is na de pick up en alle hormonen in je lichaam) om op die manier een volgende kijkoperatie te vermijden en zo snel mogelijk zwanger te worden.
Rationeel ben ik geen vragende partij voor een tweeling. De psychologe zei me gisteren dat ik moet kiezen waar ik emotioneel minst schade mee loop, hoe het ook zit met mijn draagkracht. Momenteel beslisten we om nu 1 verse tp te doen op D5 (binnen een paar weken als alles goed loopt...) en als dit niet lukt ev. 2 cryoos bij de volgende poging, ook op D5. Ik word gek van al het denken... heb ook het gevoel dat ik spijt ga hebben van 1 embryo.
Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat mijn draagkracht niet zo top is. En we zijn pas terug opnieuw bezig...
Iemand die wil reageren?
Dit is een moeilijk. Maar ik denk dat je als je in deze situatie zit geen verkeerde beslissing kan nemen.
Misschien is het inderdaad het best om je beslissing te laten afhangen van jullie draagkracht.
Schrijf even alle pro en contra's op en laat het dan een aantal dagen liggen.
Bekijk het dan nog eens en neem dan een beslissing.

Er zullen hier dames zijn die je misschien betere raad kunnen geven dan ik.
Dikke knuffel

En wat je ook beslist het is altijd de juiste beslissing.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sproetje » 21 mei 2022, 13:13

Hoop88 schreef:
21 mei 2022, 11:24
Ik blijf enorm worstelen met de keuze van 1 of 2 embryos bij verse terugplaatsing.
Mijn endometriose voel ik in die mate dat ik emotioneel zou beslissen om er 2 terug te plaatsen en zo de slaagkans verhoog (want ik geloof dat de kans toch iets minder is na de pick up en alle hormonen in je lichaam) om op die manier een volgende kijkoperatie te vermijden en zo snel mogelijk zwanger te worden.
Rationeel ben ik geen vragende partij voor een tweeling. De psychologe zei me gisteren dat ik moet kiezen waar ik emotioneel minst schade mee loop, hoe het ook zit met mijn draagkracht. Momenteel beslisten we om nu 1 verse tp te doen op D5 (binnen een paar weken als alles goed loopt...) en als dit niet lukt ev. 2 cryoos bij de volgende poging, ook op D5. Ik word gek van al het denken... heb ook het gevoel dat ik spijt ga hebben van 1 embryo.
Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat mijn draagkracht niet zo top is. En we zijn pas terug opnieuw bezig...
Iemand die wil reageren?
Oh Hoop88,

ik kan me zo voorstellen welke muizennesten je momenteel in je hoofd hebt. Wat moet dit moeilijk zijn voor je. Ikzelf zit momenteel niet in zo’n situatie, maar eerlijk? Ik zou dit ook een zeer moeilijke beslissing vinden. Ik ben wel akkoord met je psychologe dat je moet kiezen voor hetgeen je draagkracht aankan momenteel. Ik weet dat dit traject zeer veel vergt, bij de ene al meer dan bij de andere. Zelf heb ik mijn traject 6 maanden gepauzeerd omdat mijn draaglast veel groter was dan mijn draagkracht. Ik ben erdoor gecrasht. Dit had niet enkel te maken met het traject, het waren verschillende dingen samen. Maar ik ben er wel van overtuigd dat je toch sterk genoeg moet blijven om verder te gaan in dit traject. Zoals ZonderZorgen hier ook zegt, schrijf even alle pro’s en contra’s op papier. Leg ze naast elkaar. Denk ook eens na over dit: “wat is het ergste dat zou kunnen gebeuren” vraag dit aan jezelf in beide situaties… schrijf dit ook op. Laat er dan een paar dagen over gaan en dan beslissen. Ook niet te lang twijfelen, want twijfels zal je wellicht altijd hebben. Ik weet dat dit makkelijk gezegd is, maar hou zeker die draagkracht in je achterhoofd… dit is heel belangrijk. Zowel in het traject als de zwangerschap als daarna.

Dikke knuffel en veel liefs,
Sproetje x
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Hillie
Berichten: 223
Lid geworden op: 8 mei 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Hillie » 21 mei 2022, 15:42

LotjeS schreef:
21 mei 2022, 6:55
Hoe meer ik opzoek ivm terugplaatsing in natuurlijke of kunstmatige cyclus, hoe meer ik dingen lees dat natuurlijke cyclus voor veel mensen resultaat heeft en kunstmatig niet.

Zou dat echt zo zijn? Hoe staan jullie hiertegenover?

Op zich zijn mijn cyclussen meer ‘normaal’ geworden na vermageren en medicatie, dus toch twijfel ivm de volgende keren..
Vorig jaar vroeg UZ Leuven mij of ik mee wou doen aan een grote studie, om opnieuw te bestuderen wat meer slaagkans had, kunstmatige of natuurlijke cyclus. Want er was nog steeds geen eenduidig antwoord, wat wrs wilt zeggen dat er geen opmerkelijk verschil is...! (Ik werd toen geloot in kunstmatige cyclus, maar heb me nadien uitgeschreven toen bleek dat ik dan weken lang utro zou moeten steken indien ik zwanger was, en dat moet niet in natuurlijke cyclus).
Ook zeer moeilijk te bestuderen trouwens, want je kan niet hetzelfde embryo in 2 exact dezelfde vrouwen terugplaatsen...

@Hope: neem in je analyse ook zeker in overweging dat je bij 2 embryo's terugplaatsen uiteraard ook kans op tweeling hebt, en of je dat aan zou kunnen. Ik heb nu 1 dochtertje, en vind dat al zeer uitdagend, ik zou niet weten hoe ik dat moest doen met 2 van die baby'tjes, maar langs andere kant overleven anderen hun tweeling wel heel goed (he Mich), wat komt, komt...
Mei 2020: Start zwangerschapswens
April 2021: icsi 1 - verse TP mislukt - 1 cryo
Mei 2021: zwanger van enige cryo!
Januari 2022: dochtertje geboren
Oktober 2022: opstart icsi 2 --> niet doorgegaan want onverwacht op natuurlijke wijze zwanger!?!

Tagomi
Berichten: 161
Lid geworden op: 12 april 2021, 10:04

Re: ICSI-clubje

Bericht door Tagomi » 21 mei 2022, 17:28

Hoop88 schreef:
21 mei 2022, 11:24
Ik blijf enorm worstelen met de keuze van 1 of 2 embryos bij verse terugplaatsing.
Mijn endometriose voel ik in die mate dat ik emotioneel zou beslissen om er 2 terug te plaatsen en zo de slaagkans verhoog (want ik geloof dat de kans toch iets minder is na de pick up en alle hormonen in je lichaam) om op die manier een volgende kijkoperatie te vermijden en zo snel mogelijk zwanger te worden.
Rationeel ben ik geen vragende partij voor een tweeling. De psychologe zei me gisteren dat ik moet kiezen waar ik emotioneel minst schade mee loop, hoe het ook zit met mijn draagkracht. Momenteel beslisten we om nu 1 verse tp te doen op D5 (binnen een paar weken als alles goed loopt...) en als dit niet lukt ev. 2 cryoos bij de volgende poging, ook op D5. Ik word gek van al het denken... heb ook het gevoel dat ik spijt ga hebben van 1 embryo.
Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat mijn draagkracht niet zo top is. En we zijn pas terug opnieuw bezig...
Iemand die wil reageren?
Ik had vorig jaar 3 heel goede embryo's van gelijkaardige kwaliteit op dag 3, waarvan er eentje teruggeplaatst werd. De andere 2 zijn allebei gestopt met delen op dag 5, waardoor ik heel blij ben dat ze niet gewacht hebben tot dag 5 om een terugplaatsing te doen. Soms vraag ik me ook af of de andere embryo's het ook gehaald zouden hebben als ze op dag 3 teruggeplaatst werden, maar helaas kan niemand daar een antwoord op geven. Het blijft soms een beetje raden en gissen naar wat het beste is.. Bij een volgende poging zou ik zeker terug een terugplaatsing op dag 3 willen, maar dat is en blijft voor iedereen iets heel persoonlijk.

Sarahtns
Berichten: 219
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:13

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sarahtns » 21 mei 2022, 22:55

Tagomi schreef:
21 mei 2022, 17:28
Hoop88 schreef:
21 mei 2022, 11:24
Ik blijf enorm worstelen met de keuze van 1 of 2 embryos bij verse terugplaatsing.
Mijn endometriose voel ik in die mate dat ik emotioneel zou beslissen om er 2 terug te plaatsen en zo de slaagkans verhoog (want ik geloof dat de kans toch iets minder is na de pick up en alle hormonen in je lichaam) om op die manier een volgende kijkoperatie te vermijden en zo snel mogelijk zwanger te worden.
Rationeel ben ik geen vragende partij voor een tweeling. De psychologe zei me gisteren dat ik moet kiezen waar ik emotioneel minst schade mee loop, hoe het ook zit met mijn draagkracht. Momenteel beslisten we om nu 1 verse tp te doen op D5 (binnen een paar weken als alles goed loopt...) en als dit niet lukt ev. 2 cryoos bij de volgende poging, ook op D5. Ik word gek van al het denken... heb ook het gevoel dat ik spijt ga hebben van 1 embryo.
Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat mijn draagkracht niet zo top is. En we zijn pas terug opnieuw bezig...
Iemand die wil reageren?
Ik had vorig jaar 3 heel goede embryo's van gelijkaardige kwaliteit op dag 3, waarvan er eentje teruggeplaatst werd. De andere 2 zijn allebei gestopt met delen op dag 5, waardoor ik heel blij ben dat ze niet gewacht hebben tot dag 5 om een terugplaatsing te doen. Soms vraag ik me ook af of de andere embryo's het ook gehaald zouden hebben als ze op dag 3 teruggeplaatst werden, maar helaas kan niemand daar een antwoord op geven. Het blijft soms een beetje raden en gissen naar wat het beste is.. Bij een volgende poging zou ik zeker terug een terugplaatsing op dag 3 willen, maar dat is en blijft voor iedereen iets heel persoonlijk.
Hoe is dat voor jou afgelopen Tagomi? Zit nu in nagenoeg hetzelfde scenario, ondertussen 6 dagen na een dag 3 tp... The wait is killing me!
33j
7/21: start kinderwens
5/22: ICSI 1 - 4 eicellen ❌ 0 cryos
7/22: ICSI 2 - 6 eicellen ❌ 0 cryos
11/22: ICSI 3 - 4 eicellen ❌
1/23: ICSI 4 - 2 eicellen - geen TP
3/23: PRP
5/23: ICSI 5 - 6 eicellen - geen TP

Tagomi
Berichten: 161
Lid geworden op: 12 april 2021, 10:04

Re: ICSI-clubje

Bericht door Tagomi » 21 mei 2022, 23:01

Sarahtns schreef:
21 mei 2022, 22:55
Tagomi schreef:
21 mei 2022, 17:28
Hoop88 schreef:
21 mei 2022, 11:24
Ik blijf enorm worstelen met de keuze van 1 of 2 embryos bij verse terugplaatsing.
Mijn endometriose voel ik in die mate dat ik emotioneel zou beslissen om er 2 terug te plaatsen en zo de slaagkans verhoog (want ik geloof dat de kans toch iets minder is na de pick up en alle hormonen in je lichaam) om op die manier een volgende kijkoperatie te vermijden en zo snel mogelijk zwanger te worden.
Rationeel ben ik geen vragende partij voor een tweeling. De psychologe zei me gisteren dat ik moet kiezen waar ik emotioneel minst schade mee loop, hoe het ook zit met mijn draagkracht. Momenteel beslisten we om nu 1 verse tp te doen op D5 (binnen een paar weken als alles goed loopt...) en als dit niet lukt ev. 2 cryoos bij de volgende poging, ook op D5. Ik word gek van al het denken... heb ook het gevoel dat ik spijt ga hebben van 1 embryo.
Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat mijn draagkracht niet zo top is. En we zijn pas terug opnieuw bezig...
Iemand die wil reageren?
Ik had vorig jaar 3 heel goede embryo's van gelijkaardige kwaliteit op dag 3, waarvan er eentje teruggeplaatst werd. De andere 2 zijn allebei gestopt met delen op dag 5, waardoor ik heel blij ben dat ze niet gewacht hebben tot dag 5 om een terugplaatsing te doen. Soms vraag ik me ook af of de andere embryo's het ook gehaald zouden hebben als ze op dag 3 teruggeplaatst werden, maar helaas kan niemand daar een antwoord op geven. Het blijft soms een beetje raden en gissen naar wat het beste is.. Bij een volgende poging zou ik zeker terug een terugplaatsing op dag 3 willen, maar dat is en blijft voor iedereen iets heel persoonlijk.
Hoe is dat voor jou afgelopen Tagomi? Zit nu in nagenoeg hetzelfde scenario, ondertussen 6 dagen na een dag 3 tp... The wait is killing me!
Bij mij is het positief uitgedraaid, ik heb ondertussen een prachtige dochter waar ik zo dankbaar voor ben 😍
Ik duim mee dat het voor jou ook zo mag gaan 🍀

Sarahtns
Berichten: 219
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:13

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sarahtns » 22 mei 2022, 8:06

Tagomi schreef:
21 mei 2022, 23:01

Bij mij is het positief uitgedraaid, ik heb ondertussen een prachtige dochter waar ik zo dankbaar voor ben 😍
Ik duim mee dat het voor jou ook zo mag gaan 🍀
Wauw dat is echt geweldig nieuws!! Wanneer had jij je eerste positieve test? Morgen ben ik dag 10 na zogezegde ovulatie, dat is de dag dat in een natuurlijke cyclus steevast bloedverlies start. Ben benieuwd of de utro het gaat tegenhouden 🤞 heeeel misschien doe ik morgen al een testje 🙈
33j
7/21: start kinderwens
5/22: ICSI 1 - 4 eicellen ❌ 0 cryos
7/22: ICSI 2 - 6 eicellen ❌ 0 cryos
11/22: ICSI 3 - 4 eicellen ❌
1/23: ICSI 4 - 2 eicellen - geen TP
3/23: PRP
5/23: ICSI 5 - 6 eicellen - geen TP

mich75
Berichten: 2981
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 22 mei 2022, 8:21

Sarahtns schreef:
22 mei 2022, 8:06
Tagomi schreef:
21 mei 2022, 23:01

Bij mij is het positief uitgedraaid, ik heb ondertussen een prachtige dochter waar ik zo dankbaar voor ben 😍
Ik duim mee dat het voor jou ook zo mag gaan 🍀
Wauw dat is echt geweldig nieuws!! Wanneer had jij je eerste positieve test? Morgen ben ik dag 10 na zogezegde ovulatie, dat is de dag dat in een natuurlijke cyclus steevast bloedverlies start. Ben benieuwd of de utro het gaat tegenhouden 🤞 heeeel misschien doe ik morgen al een testje 🙈
Vanaf dag 11 kan je vrij betrouwbaar testen, dag 10 kan nog vals negatief geven, maar het kan uiteraard positef zijn.

Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jazzdee » 22 mei 2022, 8:35

LotjeS schreef:
20 mei 2022, 21:27
Jazzdee schreef:
20 mei 2022, 20:38
Olaa! Heel veel succes iedereen met de pick-ups en terugplaatsingen! Zo'n spannende tijd..

Ik heb vandaag ook het nieuws gekregen dat komende zondag de pick up door gaat! Hopen op een goede oogst! :D
Veel succes! Ik duim met je mee 🍀
Dank je wel!! Vandaag is de dag. Toch wel wat zenuwen precies!
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jazzdee » 22 mei 2022, 8:47

Hey hey!



Vandaag is de pick up!! Zenuwen.. maar ook wel zin in!

Ik heb sinds gisteren echter een rare ervaring thv mijn linker eierstok.. een soort van dof “geplop”. Je kan de beweging ook echt zien van buitenaf. Vergelijkbaar met hartslag maar dan iets feller, onregelmatig en kort. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Vind er nergens iets over terug.
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

Tagomi
Berichten: 161
Lid geworden op: 12 april 2021, 10:04

Re: ICSI-clubje

Bericht door Tagomi » 22 mei 2022, 9:25

Sarahtns schreef:
22 mei 2022, 8:06

Wauw dat is echt geweldig nieuws!! Wanneer had jij je eerste positieve test? Morgen ben ik dag 10 na zogezegde ovulatie, dat is de dag dat in een natuurlijke cyclus steevast bloedverlies start. Ben benieuwd of de utro het gaat tegenhouden 🤞 heeeel misschien doe ik morgen al een testje 🙈
Die was positief op dag 11 na de terugplaatsing, maar het was zooo licht dat mijn vriend het zelfs niet geloofde 😀 En hoewel ik dacht dolgelukkig te zijn na een positieve test, was dat niet zo. De eerste weken ben ik vooral heel bang geweest dat het weer mis zou gaan, dat gevoel heb ik pas los kunnen laten na een maand of 3. Maar uiteindelijk was het het allemaal waard! 🙃

Ik lees hier nog steeds vaak mee en hoop echt voor ieder van jullie dat het snel goed komt en jullie allemaal zwanger mogen zijn! Ik heb zelf mentaal echt heel diep gezeten vorig jaar, en heb heel veel respect voor alle dames hier die nog steeds vechten voor hun droom! Succes! 🍀🍀🍀
Laatst gewijzigd door Tagomi op 25 mei 2022, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Sarahtns
Berichten: 219
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:13

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sarahtns » 22 mei 2022, 10:07

Jazzdee schreef:
22 mei 2022, 8:47
Hey hey!



Vandaag is de pick up!! Zenuwen.. maar ook wel zin in!

Ik heb sinds gisteren echter een rare ervaring thv mijn linker eierstok.. een soort van dof “geplop”. Je kan de beweging ook echt zien van buitenaf. Vergelijkbaar met hartslag maar dan iets feller, onregelmatig en kort. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Vind er nergens iets over terug.
Heeeeel veel succes gewenst! Geen idee van je eierstok 😅
Tagomi schreef:
22 mei 2022, 9:25

Die was positief op dag 11 na de pick-up, maar het was zooo licht dat mijn vriend het zelfs niet geloofde 😀 En hoewel ik dacht dolgelukkig te zijn na een positieve test, was dat niet zo. De eerste weken ben ik vooral heel bang geweest dat het weer mis zou gaan, dat gevoel heb ik pas los kunnen laten na een maand of 3. Maar uiteindelijk was het het allemaal waard! 🙃

Ik lees hier nog steeds vaak mee en hoop echt voor ieder van jullie dat het snel goed komt en jullie allemaal zwanger mogen zijn! Ik heb zelf mentaal echt heel diep gezeten vorig jaar, en heb heel veel respect voor alle dames hier die nog steeds vechten voor hun droom! Succes! 🍀🍀🍀
Hmm dan moet ik misschien toch nog maar even uitstellen! Aaargh ik weet het niet! Heb wel teststripjes genoeg alleszins.
Maar idd zelfs al is het positief, er kan nog zoveel misgaan…
33j
7/21: start kinderwens
5/22: ICSI 1 - 4 eicellen ❌ 0 cryos
7/22: ICSI 2 - 6 eicellen ❌ 0 cryos
11/22: ICSI 3 - 4 eicellen ❌
1/23: ICSI 4 - 2 eicellen - geen TP
3/23: PRP
5/23: ICSI 5 - 6 eicellen - geen TP

JFB17
Berichten: 122
Lid geworden op: 12 september 2020, 12:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door JFB17 » 22 mei 2022, 10:40

@sarah: er kan inderdaad nog heel veel mis gaan maar het kan ook gewoon goed gaan. Vorig jaar had ik 5 topembryo’s allemaal ingevroren op dag 3 en dat was de ene mislukking na de andere. Na 4 tp’s een hele reeks onderzoeken laten uitvoeren omdat ik enorm hard aan mezelf twijfelde. In februari van dit jaar dan een nieuwe stimulatie gedaan waarbij er 6 toppers overbleven maar wel door laten groeien tot dag 5. Nu iets meer dan 9 weken zwanger van eerste cryo tp. Ik herken het gevoel wel echt van niet blij te kunnen zijn met een positieve test maar ik heb ondertussen wel ondervonden dat alles zo kan schommelen en er een grote dosis geluk bij komt kijken. Mijn dochtertje bijvoorbeeld was dan weer een topembryo ingevroren op dag 3 en bij tp een blasto. Vlekkeloze zwangerschap gehad. Het kan dus allemaal. Veel succes!
2014: Freeze eicellen Jette (borstkanker)
2018: kinderwens
14/09/2020: dochter geboren! (ICSI Jette)
06/2021: opstart baby 2
06/2021: 5 embryo's
06/2021-12/2021: 2 bioch zw + 1 MA
02/2022: 6 embryo’s
04/2022: tp 6 zwanger

Dittyke
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 september 2021, 15:22

Re: ICSI-clubje

Bericht door Dittyke » 22 mei 2022, 14:20

Hier vandaag toch eens getest op vraag van de partner. En zoals gedacht volledig negatief. Ik kan reclame beginnen te maken voor waspoeder. Witter dan wit hier. 😢 .
Dit is al de 4de tp sinds de mk en het wilt maar niet meer lukken lijkt het. Ik verlies echt stilaan de moed. ☹️ Nu maar hopen dat we weer geen maand of 2 maanden moeten wachten op de volgende tp.
Start mmm 09/2019
3 icsi rondes- 5tp-1 Mk 7wk
Overstap Jette
Icsi 4- 8 cryo's
Tp cryo 1-❌
Tp cryo 2-10/06-baby girl 16/02🥰🥰🥰🥰

Sarahtns
Berichten: 219
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:13

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sarahtns » 22 mei 2022, 20:10

Dittyke schreef:
22 mei 2022, 14:20
Hier vandaag toch eens getest op vraag van de partner. En zoals gedacht volledig negatief. Ik kan reclame beginnen te maken voor waspoeder. Witter dan wit hier. 😢 .
Dit is al de 4de tp sinds de mk en het wilt maar niet meer lukken lijkt het. Ik verlies echt stilaan de moed. ☹️ Nu maar hopen dat we weer geen maand of 2 maanden moeten wachten op de volgende tp.
Het is echt nog totaal niet te laat om positief te testen! Jij bent nu 11 dagen na tp? Nog even afwachten! Ik heb me vandaag toch ook niet kunnen inhouden op dag 9 😬 uiteraard negatief 🙄 kon ik al voorspellen maar moest het uit m'n hoofd krijgen
33j
7/21: start kinderwens
5/22: ICSI 1 - 4 eicellen ❌ 0 cryos
7/22: ICSI 2 - 6 eicellen ❌ 0 cryos
11/22: ICSI 3 - 4 eicellen ❌
1/23: ICSI 4 - 2 eicellen - geen TP
3/23: PRP
5/23: ICSI 5 - 6 eicellen - geen TP

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten