ICSI-clubje

ICSI Forum
Dittyke
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 september 2021, 15:22

Re: ICSI-clubje

Bericht door Dittyke » 22 mei 2022, 20:15

Sarahtns schreef:
22 mei 2022, 20:10
Dittyke schreef:
22 mei 2022, 14:20
Hier vandaag toch eens getest op vraag van de partner. En zoals gedacht volledig negatief. Ik kan reclame beginnen te maken voor waspoeder. Witter dan wit hier. 😢 .
Dit is al de 4de tp sinds de mk en het wilt maar niet meer lukken lijkt het. Ik verlies echt stilaan de moed. ☹️ Nu maar hopen dat we weer geen maand of 2 maanden moeten wachten op de volgende tp.
Het is echt nog totaal niet te laat om positief te testen! Jij bent nu 11 dagen na tp? Nog even afwachten! Ik heb me vandaag toch ook niet kunnen inhouden op dag 9 😬 uiteraard negatief 🙄 kon ik al voorspellen maar moest het uit m'n hoofd krijgen

Ik zit nu op 8dagen na tp. Maar weet uit ervaring dat als het nu nog steeds negatief is het wss ook wel zo gaat blijven. Zeker met een 5d cryo. Maar moet morgen of overmorgen ongesteld worden dus heb nog een paar daagjes hoop.
Ik hoop voor jou allesinds dat het toch nog positief uitdraaid.🤞
Start mmm 09/2019
3 icsi rondes- 5tp-1 Mk 7wk
Overstap Jette
Icsi 4- 8 cryo's
Tp cryo 1-❌
Tp cryo 2-10/06-baby girl 16/02🥰🥰🥰🥰

Sarahtns
Berichten: 219
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:13

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sarahtns » 22 mei 2022, 20:54

Dittyke schreef:
22 mei 2022, 20:15
Sarahtns schreef:
22 mei 2022, 20:10
Dittyke schreef:
22 mei 2022, 14:20
Hier vandaag toch eens getest op vraag van de partner. En zoals gedacht volledig negatief. Ik kan reclame beginnen te maken voor waspoeder. Witter dan wit hier. 😢 .
Dit is al de 4de tp sinds de mk en het wilt maar niet meer lukken lijkt het. Ik verlies echt stilaan de moed. ☹️ Nu maar hopen dat we weer geen maand of 2 maanden moeten wachten op de volgende tp.
Het is echt nog totaal niet te laat om positief te testen! Jij bent nu 11 dagen na tp? Nog even afwachten! Ik heb me vandaag toch ook niet kunnen inhouden op dag 9 😬 uiteraard negatief 🙄 kon ik al voorspellen maar moest het uit m'n hoofd krijgen

Ik zit nu op 8dagen na tp. Maar weet uit ervaring dat als het nu nog steeds negatief is het wss ook wel zo gaat blijven. Zeker met een 5d cryo. Maar moet morgen of overmorgen ongesteld worden dus heb nog een paar daagjes hoop.
Ik hoop voor jou allesinds dat het toch nog positief uitdraaid.🤞
Ik bedoelde eigenlijk na pu, maar dat klopt dan ook niet aangezien het een 5d embryo is! Wanneer heb je je bloedname? Begrijp dat het moeilijk is om er in te blijven geloven, het is een loodzwaar traject, dat voel ik nu al...

Mijn typische luteale fase klachten zijn precies verdwenen (winderigheid, gevoelige tepels, sorry TMI!) maarja ik zo'n kunstmatige cyclus is er niets nog echt vertrouwd dus ik weet het allemaal niet goed. Ik overdenk het sowieso ook echt te veel.
33j
7/21: start kinderwens
5/22: ICSI 1 - 4 eicellen ❌ 0 cryos
7/22: ICSI 2 - 6 eicellen ❌ 0 cryos
11/22: ICSI 3 - 4 eicellen ❌
1/23: ICSI 4 - 2 eicellen - geen TP
3/23: PRP
5/23: ICSI 5 - 6 eicellen - geen TP

Dittyke
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 september 2021, 15:22

Re: ICSI-clubje

Bericht door Dittyke » 22 mei 2022, 21:01

Sarahtns schreef:
22 mei 2022, 20:54
Dittyke schreef:
22 mei 2022, 20:15
Sarahtns schreef:
22 mei 2022, 20:10


Het is echt nog totaal niet te laat om positief te testen! Jij bent nu 11 dagen na tp? Nog even afwachten! Ik heb me vandaag toch ook niet kunnen inhouden op dag 9 😬 uiteraard negatief 🙄 kon ik al voorspellen maar moest het uit m'n hoofd krijgen

Ik zit nu op 8dagen na tp. Maar weet uit ervaring dat als het nu nog steeds negatief is het wss ook wel zo gaat blijven. Zeker met een 5d cryo. Maar moet morgen of overmorgen ongesteld worden dus heb nog een paar daagjes hoop.
Ik hoop voor jou allesinds dat het toch nog positief uitdraaid.🤞
Ik bedoelde eigenlijk na pu, maar dat klopt dan ook niet aangezien het een 5d embryo is! Wanneer heb je je bloedname? Begrijp dat het moeilijk is om er in te blijven geloven, het is een loodzwaar traject, dat voel ik nu al...

Mijn typische luteale fase klachten zijn precies verdwenen (winderigheid, gevoelige tepels, sorry TMI!) maarja ik zo'n kunstmatige cyclus is er niets nog echt vertrouwd dus ik weet het allemaal niet goed. Ik overdenk het sowieso ook echt te veel.

Eigenlijk pas donderdag, maar als men menstruatie door komt ga ik al bellen of ik niet vroeger kan gaan.( was ook vergeten dat het dan eigenlijk een feestdag is)
Dat wachten altijd hè. Dat maakt het altijd moeilijk in dit traject.
Start mmm 09/2019
3 icsi rondes- 5tp-1 Mk 7wk
Overstap Jette
Icsi 4- 8 cryo's
Tp cryo 1-❌
Tp cryo 2-10/06-baby girl 16/02🥰🥰🥰🥰

Sarahtns
Berichten: 219
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:13

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sarahtns » 23 mei 2022, 10:24

Jazzdee schreef:
22 mei 2022, 8:47
Hey hey!



Vandaag is de pick up!! Zenuwen.. maar ook wel zin in!

Ik heb sinds gisteren echter een rare ervaring thv mijn linker eierstok.. een soort van dof “geplop”. Je kan de beweging ook echt zien van buitenaf. Vergelijkbaar met hartslag maar dan iets feller, onregelmatig en kort. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Vind er nergens iets over terug.
Hoe is je pick up geweest? Goede opbrengst?
33j
7/21: start kinderwens
5/22: ICSI 1 - 4 eicellen ❌ 0 cryos
7/22: ICSI 2 - 6 eicellen ❌ 0 cryos
11/22: ICSI 3 - 4 eicellen ❌
1/23: ICSI 4 - 2 eicellen - geen TP
3/23: PRP
5/23: ICSI 5 - 6 eicellen - geen TP

Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jazzdee » 23 mei 2022, 10:49

Sarahtns schreef:
23 mei 2022, 10:24
Jazzdee schreef:
22 mei 2022, 8:47
Hey hey!



Vandaag is de pick up!! Zenuwen.. maar ook wel zin in!

Ik heb sinds gisteren echter een rare ervaring thv mijn linker eierstok.. een soort van dof “geplop”. Je kan de beweging ook echt zien van buitenaf. Vergelijkbaar met hartslag maar dan iets feller, onregelmatig en kort. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Vind er nergens iets over terug.
Hoe is je pick up geweest? Goede opbrengst?
Hoi hoi,

Wat lief dat je er achter vraagt!!
De pick up is heel pijnlijk geweest, in tegenstelling tot vorige keer toen ik nergens last van had.. heb ook een stuk langer in de recovery gelegen omdat ik me onwel begon te voelen (heel warm, misselijk, ondraaglijke pijn). Heb toen valtran gekregen en een halfuur later was ik terug bij m’n positieven.

Het resultaat is 10 eicellen. 9 links en 1tje rechts.. rechts kan te maken hebben met de vermoedelijke verkleving van mijn eierstok aan de buikwand. Ze zeiden gisteren dat ze daar inderdaad weinig beweging in kregen..

woensdagavond heb ik normaal gezien mijn terugplaatsing en dan weet ik ook meteen meer over de andere embryo’s.. dus tis nog even wachten!

Jij ook nog in spanning aan het afwachten?? Wanneer mag je nu testen?? Wanneer is de bloedname? Ik duim zo hard mee.. 🤞🍀🍀🍀
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

Sarahtns
Berichten: 219
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:13

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sarahtns » 23 mei 2022, 11:33

Jazzdee schreef:
23 mei 2022, 10:49

Hoi hoi,

Wat lief dat je er achter vraagt!!
De pick up is heel pijnlijk geweest, in tegenstelling tot vorige keer toen ik nergens last van had.. heb ook een stuk langer in de recovery gelegen omdat ik me onwel begon te voelen (heel warm, misselijk, ondraaglijke pijn). Heb toen valtran gekregen en een halfuur later was ik terug bij m’n positieven.

Het resultaat is 10 eicellen. 9 links en 1tje rechts.. rechts kan te maken hebben met de vermoedelijke verkleving van mijn eierstok aan de buikwand. Ze zeiden gisteren dat ze daar inderdaad weinig beweging in kregen..

woensdagavond heb ik normaal gezien mijn terugplaatsing en dan weet ik ook meteen meer over de andere embryo’s.. dus tis nog even wachten!

Jij ook nog in spanning aan het afwachten?? Wanneer mag je nu testen?? Wanneer is de bloedname? Ik duim zo hard mee.. 🤞🍀🍀🍀
10 is toch een goede opbrengst! Maar in vgl met mij is bijna alles een goede opbrengst haha. Wat jammer dat het nu zo pijnlijk was, ik had de eerste keer ook echt niets gevoeld dus dat doet me nu wel vrezen voor de volgende keer! Hebben ze nog niets laten weten over de bevruchtingen? En je krijgt dus sowieso een dag 3 embryo teruggeplaatst? Welk ziekenhuis zit je misschien?

Ik ben inderdaad nog aan het wachten, dag 10 na pu nu... heb gisteren en vandaag al getest, natuurlijk nog spierwit. Maar ik weet het, het is nog vroeg! Wel nog geen bloedverlies wat ik normaal vandaag al zou hebben, dus de utro doet precies wel zijn werk. Dat is toch al iets, want in een natuurlijke cyclus zou het nu dus te laat zijn bij mij omdat die zo kort is... bloedname is nu vrijdag.

fingers crossed voor ons allebei, en voor iedereen die hier momenteel in spanning aan het wachten is op de volgende stap, wat die ook mag zijn!
33j
7/21: start kinderwens
5/22: ICSI 1 - 4 eicellen ❌ 0 cryos
7/22: ICSI 2 - 6 eicellen ❌ 0 cryos
11/22: ICSI 3 - 4 eicellen ❌
1/23: ICSI 4 - 2 eicellen - geen TP
3/23: PRP
5/23: ICSI 5 - 6 eicellen - geen TP

Dittyke
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 september 2021, 15:22

Re: ICSI-clubje

Bericht door Dittyke » 23 mei 2022, 12:56

Hier is de menstruatie vandaag door gebroken. Stipt optijd zoals altijd. 😢
Morgen dan al maar voor een bloedafname ipv donderdag.
Aan de rest hopelijk krijgen jullie deze maand wel goed nieuws. 🤞🍀
Start mmm 09/2019
3 icsi rondes- 5tp-1 Mk 7wk
Overstap Jette
Icsi 4- 8 cryo's
Tp cryo 1-❌
Tp cryo 2-10/06-baby girl 16/02🥰🥰🥰🥰

Phie1990
Berichten: 51
Lid geworden op: 28 januari 2022, 13:45

Re: ICSI-clubje

Bericht door Phie1990 » 23 mei 2022, 13:08

x
Laatst gewijzigd door Phie1990 op 5 september 2022, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Sarahtns
Berichten: 219
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:13

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sarahtns » 23 mei 2022, 13:24

Dittyke schreef:
23 mei 2022, 12:56
Hier is de menstruatie vandaag door gebroken. Stipt optijd zoals altijd. 😢
Morgen dan al maar voor een bloedafname ipv donderdag.
Aan de rest hopelijk krijgen jullie deze maand wel goed nieuws. 🤞🍀
Oh Dittyke, je zag het al aankomen maar het is toch altijd effe slikken als je naar het toilet gaat...
Phie1990 schreef:
23 mei 2022, 13:08
Hallo iedereen!

vanochtend nog eens op controle geweest en het ziet er toch allemaal al wat beter uit dan vrijdag :D Ze zien nu 7 follikels die groot genoeg zij, de kleintjes hebben dit weekend nog een groeispurt gedaan. Woensdagochtend heb ik mijn allereerste pick-up. Spannend!
Spannend!! Hopen op een pijnloze! ik heb niets gevoeld, ze hebben mij 4 plaatselijke verdovingen inwendig gegeven, en een infuus dafalgan. was perfect!
33j
7/21: start kinderwens
5/22: ICSI 1 - 4 eicellen ❌ 0 cryos
7/22: ICSI 2 - 6 eicellen ❌ 0 cryos
11/22: ICSI 3 - 4 eicellen ❌
1/23: ICSI 4 - 2 eicellen - geen TP
3/23: PRP
5/23: ICSI 5 - 6 eicellen - geen TP

Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jazzdee » 23 mei 2022, 13:44

Sarahtns schreef:
23 mei 2022, 11:33
Jazzdee schreef:
23 mei 2022, 10:49

Hoi hoi,

Wat lief dat je er achter vraagt!!
De pick up is heel pijnlijk geweest, in tegenstelling tot vorige keer toen ik nergens last van had.. heb ook een stuk langer in de recovery gelegen omdat ik me onwel begon te voelen (heel warm, misselijk, ondraaglijke pijn). Heb toen valtran gekregen en een halfuur later was ik terug bij m’n positieven.

Het resultaat is 10 eicellen. 9 links en 1tje rechts.. rechts kan te maken hebben met de vermoedelijke verkleving van mijn eierstok aan de buikwand. Ze zeiden gisteren dat ze daar inderdaad weinig beweging in kregen..

woensdagavond heb ik normaal gezien mijn terugplaatsing en dan weet ik ook meteen meer over de andere embryo’s.. dus tis nog even wachten!

Jij ook nog in spanning aan het afwachten?? Wanneer mag je nu testen?? Wanneer is de bloedname? Ik duim zo hard mee.. 🤞🍀🍀🍀
10 is toch een goede opbrengst! Maar in vgl met mij is bijna alles een goede opbrengst haha. Wat jammer dat het nu zo pijnlijk was, ik had de eerste keer ook echt niets gevoeld dus dat doet me nu wel vrezen voor de volgende keer! Hebben ze nog niets laten weten over de bevruchtingen? En je krijgt dus sowieso een dag 3 embryo teruggeplaatst? Welk ziekenhuis zit je misschien?

Ik ben inderdaad nog aan het wachten, dag 10 na pu nu... heb gisteren en vandaag al getest, natuurlijk nog spierwit. Maar ik weet het, het is nog vroeg! Wel nog geen bloedverlies wat ik normaal vandaag al zou hebben, dus de utro doet precies wel zijn werk. Dat is toch al iets, want in een natuurlijke cyclus zou het nu dus te laat zijn bij mij omdat die zo kort is... bloedname is nu vrijdag.

fingers crossed voor ons allebei, en voor iedereen die hier momenteel in spanning aan het wachten is op de volgende stap, wat die ook mag zijn!

Ja ik mag niet klagen over het aantal! Nu hopen dat ze van kwaliteit ook goed genoeg zijn. De dame langs mij in de recovery had er 31!! 🥴 nee nog geen nieuws over de bevruchting. Ze zeiden dat ik daar woensdag van hoor. Ik krijg een terugplaatsing op dag 3 omdat mijn embryo’s vorige poging allemaal stopten met delen tussen dag 3 en 5.. dus nu wilden ze op dag 3 al een terugplaatsing doen. Ik ben in behandeling in Jette! En jij? Zie dat je ook na dag drie een terugplaatsing had?

Oh pfffffff dat is echt mega spannend… over twee dagen nog eens testen? Of moeten we eigenlijk echt wachten tot die bloedname? Heb je ook een kortere cyclus van je zelf?

Echt idd, fingers crossed.. ongelofelijk met hoeveel we zijn en er toch nog zo een taboe rond lijkt te hangen. Of dat mensen er altijd van uitgaan dat zwanger worden zo vanzelfsprekend is.. toi toi toi voor ons allemaal!!!! 🍀
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jazzdee » 23 mei 2022, 13:46

Sarahtns schreef:
23 mei 2022, 13:24
Dittyke schreef:
23 mei 2022, 12:56
Hier is de menstruatie vandaag door gebroken. Stipt optijd zoals altijd. 😢
Morgen dan al maar voor een bloedafname ipv donderdag.
Aan de rest hopelijk krijgen jullie deze maand wel goed nieuws. 🤞🍀
Oh Dittyke, je zag het al aankomen maar het is toch altijd effe slikken als je naar het toilet gaat...
Phie1990 schreef:
23 mei 2022, 13:08
Hallo iedereen!

vanochtend nog eens op controle geweest en het ziet er toch allemaal al wat beter uit dan vrijdag :D Ze zien nu 7 follikels die groot genoeg zij, de kleintjes hebben dit weekend nog een groeispurt gedaan. Woensdagochtend heb ik mijn allereerste pick-up. Spannend!
Spannend!! Hopen op een pijnloze! ik heb niets gevoeld, ze hebben mij 4 plaatselijke verdovingen inwendig gegeven, en een infuus dafalgan. was perfect!

Super veel succes!! Mijn eerste pick up was ook volledig pijnloos! Toen had ik zes eicellen. Nu ik er meer had, deed het wel vreselijk veel pijn. Is van persoon tot persoon anders. Hopelijk kan je meevlogen op het scherm, dat vind ik wel altijd fascinerend! SUCCES
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jazzdee » 23 mei 2022, 13:47

Dittyke schreef:
23 mei 2022, 12:56
Hier is de menstruatie vandaag door gebroken. Stipt optijd zoals altijd. 😢
Morgen dan al maar voor een bloedafname ipv donderdag.
Aan de rest hopelijk krijgen jullie deze maand wel goed nieuws. 🤞🍀
Oh neee!!! 😢 zo spijtig om dit te lezen. Lijkt me vreselijk. Veel goede moed.. 🥀
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

Phie1990
Berichten: 51
Lid geworden op: 28 januari 2022, 13:45

Re: ICSI-clubje

Bericht door Phie1990 » 23 mei 2022, 14:13

x
Laatst gewijzigd door Phie1990 op 5 september 2022, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Liesjeb
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 september 2021, 15:02

Re: ICSI-clubje

Bericht door Liesjeb » 23 mei 2022, 14:24

Dittyke schreef:
23 mei 2022, 12:56
Hier is de menstruatie vandaag door gebroken. Stipt optijd zoals altijd. 😢
Morgen dan al maar voor een bloedafname ipv donderdag.
Aan de rest hopelijk krijgen jullie deze maand wel goed nieuws. 🤞🍀
Oh zo spijtig! 😢 Veel moed om dit een plaatsje te geven 🍀
Weet je of je volgende cyclus meteen mag opstarten voor een nieuwe tp?
2021: IUI 1-2 (x)
02/22: IVF 1 OHSS & freeze-all - 1 cryo
05/22: IVF 1.1 tp cryo 23/5 - bn 3/6 pos
Baby boy geboren 27/01/23 💙

Liesjeb
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 september 2021, 15:02

Re: ICSI-clubje

Bericht door Liesjeb » 23 mei 2022, 16:14

Hier vandaag mijn allereerste tp gehad van ons enige cryo'tje. Gyn zei dat het een d5 blasto was die de dooi goed had overleefd. Had hier al schrik voor, dus stap 1 hebben we al overwonnen :D

Alleen dat water drinken is mislukt, had het zo goed proberen timen maar ze hadden vertraging en ben in allerijl naar toilet moeten spurten. Op zich geen erg, maar daardoor kon ik niet meevolgen met de echo...

Zonet ook telefoon gekregen van de DM, blijkbaar staat mijn progesterone te laag en moet Duphaston bijnemen. Nu aftellen naar bn op 3/6 🍀🍀
2021: IUI 1-2 (x)
02/22: IVF 1 OHSS & freeze-all - 1 cryo
05/22: IVF 1.1 tp cryo 23/5 - bn 3/6 pos
Baby boy geboren 27/01/23 💙

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten