top embryo --- geen innestelling

ICSI Forum
Plaats reactie
Ivonna

top embryo --- geen innestelling

Bericht door Ivonna » 20 augustus 2009, 16:28

Hey,

Graag had ik geweten of er nog mensen zijn met hezelfde probleem, waarschijnlijk wel, maar wat doen jullie ervoor als het gelukt is.
We hebben altijd topembryo's ook de ingevroren (als ze ontdooien), maar toch lukt het niet.

WAAROM ???

Ik heb al accupunctuur gedaan, maar ik was meer bang van de naalden dan dat ik er kalm van werd. Nu probeer is met homeopathie.

Zijn er nog dingen die helpen ?

Ik heb wel veel stress en zenuwen want zorg thuis voor ziek moeder. Mijn ouderdom is ook niet meer van de jongste....

:cry: Ivonna

lisa marie

Bericht door lisa marie » 20 augustus 2009, 21:08

Ik heb ook verschillende malen topembryo's teruggeplaatst gekregen... zonder resultaat.

Na de 5e PU kregen we op dag 3 twee embryo's teruggeplaatst, 2 goeikes, maar zeker niet top, er was immers wat fragmentatie.

Maar... ik ben wel zwanger !!! (en ik ben ook al 37 jaar)

Toppertjes wil niet zeggen dat ze meer kans maken op innesteling. Je hoort zelfs regelmatig dat het de gewone goeikes zijn die innestelen.
Wat het allerbelangrijkste is, is een zorgvuldig uitgevoerde terugplaatsing. En ik moet zeggen, daar had ik in Jette een supergoed gevoel bij, veel beter dan bij de vorige pogingen in Genk, die precies veel rapper werden afgehandeld.

JufKaat

Bericht door JufKaat » 21 augustus 2009, 1:25

Piep

Heb je al yoga geprobeerd? Ik hyperventileer heel vaak en yoga maakt me rustig. Ook massage bij je thuis kan helpen!!!

Kaat xxx

Els76

Bericht door Els76 » 24 augustus 2009, 13:36

Weet je hoe dik je baarmoederslijmvlies is?
Bij mij is dat altijd minder dan wat de ideale waarden zijn, dat speelt ook een rol bij de innesteling.

Ivonna

Bericht door Ivonna » 25 augustus 2009, 15:48

ik moet steeds progynova nemen voor het dikken van het baarmoederslijm, dus dat is redelijk 9-11mm

ik ben gewoon te zenuwachtig

hopend dat het de volgende keer lukt hé

duimen

karo22

Bericht door karo22 » 26 augustus 2009, 11:30

had dit probleem ook wel een beetje, ben naar kinesioloog geweest en nu blijkt dus dat ik al lange tijd parasiet had in darmen, als deze slijmen ontsteken, ontsteekt ook je baarmoederslijmvlies maar dit is moeilijk te zien op echo enzo...

ik had idd om de 3 maand wat diarree maar om te zeggen dat ik daarvoor testen liet doen bij dokter, neen..maar door deze alternatieve wijze is het er toch uitgekomen...zeker de moeite waard om proberen...heb ook wel op gedrukt in Jette dat ik extra pregnyl wou spuiten na TP..ze zijn er niet van overtuigd dat dit wel helpt..maar ik had dit toch ergens gehoord .. gelukkig heb ik niet teveel last van al die spuiten..

Zaterdag hoor ik of ik zwanger ben!
k

karo22

Bericht door karo22 » 26 augustus 2009, 11:37

btw de kinesioloog waar ik ga, zit in Asse en heet Van Ransbeek..echt nen toffe gast..je betaald +/- 40/50 euro/consult van een uur (miss eerste keer wat meer) en je trekt 10 euro terug mutu.

Ivonna, je spreekt altijd dat je ouder wordt.. dat worden we allemaal zeker.

Wijzelf hebben ook 1.5 jaar voor terminale vader gezorgd..zeer zwaar...maar dus 2 maand geleden een einde aan gekomen..laat je goed ondersteunen door familiezorg en verpleging he..er bestaat zelfs een soort van zitdienst ook die amper 3 euro kost/uur...

Ivonna

Bericht door Ivonna » 26 augustus 2009, 11:51

Ja Karo,

ouder worden, dat is ook het gene ze me in Jette steeds zeggen. Hoe ouder hoe moeilijker, dat doet pijn.

Een zitdienst ? Is dat bij de mutualiteit ?

grtjs
Ivonna

karo22

Bericht door karo22 » 26 augustus 2009, 12:29

probeer toch maar eens die kinesioloog...

wordt idd via mutualiteit geregeld ..

je hebt ook iets via vrijwilligers..dat is ook vrij goedkoop..en vergeet niet je mantelzorg aan te vragen op naam van je moeder, dan trek je subsidie omdat je haar verzorgt.

Voor het verkrijgen van oppas kan u zich wenden tot :
de erkende oppasdiensten;
de diensten voor gezinszorg;
de diensten voor thuisverpleegkundigen;
uw ziekenfonds;
het OCMW;
vrijwilligerswerk in uw streek;
het samenwerkingsinitiatief in de thuiszorg in uw regio;
de palliatieve zorgteams;
de provincies.

Els76

Bericht door Els76 » 1 september 2009, 13:18

Ivonna
Ik neem ook progynova maar steeds na de tp, neem jij dat al tijdens de stimulatie?

Plaats reactie