Iemand zwanger van tp dag 3 embryo?

ICSI Forum
Plaats reactie
Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Iemand zwanger van tp dag 3 embryo?

Bericht door Jazzdee » 7 augustus 2022, 22:15

Hey allemaal,

Ik lees gelukkig, naast de vreselijk herkenbare verdriet/onmacht verhalen, ook heel veel succesverhalen. Opvallend is dat de succesverhalen vooral gelinkt zijn aan een terugplaatsing van een dag 5 embryo.

Zijn er hier dames die zwanger geraakten van een dag 3 embryo? Even behoefte aan een succesverhaal daarover.. dank je wel alvast!!
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Iemand zwanger van tp dag 3 embryo?

Bericht door mich75 » 7 augustus 2022, 22:49

4 kindjes en allemaal dag 3 embryo's 💪💪💪
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

ICSI2021
Berichten: 9
Lid geworden op: 8 juni 2021, 14:49

Re: Iemand zwanger van tp dag 3 embryo?

Bericht door ICSI2021 » 9 augustus 2022, 16:35

Ik, 36 weken momenteel.

Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: Iemand zwanger van tp dag 3 embryo?

Bericht door Jazzdee » 9 augustus 2022, 18:44

Merci dames!!! Geeft hoop 🍀
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: Iemand zwanger van tp dag 3 embryo?

Bericht door Jazzdee » 17 augustus 2022, 16:57

Opnieuw enkel dag 3 embryo's van goede kwaliteit..
Mama's van dag 3 embryo's.. met welke reden werd jullie embryo of cryo op dag 3 teruggeplaatst?
#terughoopzoeken
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

ICSI2021
Berichten: 9
Lid geworden op: 8 juni 2021, 14:49

Re: Iemand zwanger van tp dag 3 embryo?

Bericht door ICSI2021 » 17 augustus 2022, 18:43

Hoi hoi,

Dat leek standaard protocol in Leuven te zijn, toch zeker bij de 1e poging, zodat je toch minstens 1 TP kon hebben als de rest stopte met delen voor dag 5. Ik had de 1e keer 12 eicellen, 11 bruikbaar, 7 bevrucht en dan 1 verse 3 daagse TP en 1 5 daagse cryo. 2e ronde maar 5 eicellen, 3 bevrucht, dus toen ook 3 daagse TP om niet te riskeren niets te hebben, gezien de serieuze afvalling in ronde 1 vond ik het al een mirakel dat er een embryo over was van 3 eicellen. Reden voor ICSI was slechte zaadkwaliteit/kwantiteit (als in zo slecht dat gewone IVF geen optie was) en ik heb hier al gelezen dat niet delen na dag 3 ook daardoor kan zijn, dus misschien daarom dat ik telkens een verse 3-daagse TP kreeg. Maar dus niet wanhopen met die 3daagse, het kan echt wel! Ik ging bij dr. Beukeleirs trouwens, heel tevreden van, helder qua communicatie en zeer begripvol toen ik half blubberend in de stoel voor de eicelaspiratie zat de 2e keer, want eigenlijk hadden ze op de echo 2 dagen ervoor maar 1 goed eitje gezien, in mijn hoofd zat ik daar dus voor een verloren poging.

Succes!

Jazzdee
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 december 2021, 9:19

Re: Iemand zwanger van tp dag 3 embryo?

Bericht door Jazzdee » 17 augustus 2022, 20:32

ICSI2021 schreef:
17 augustus 2022, 18:43
Hoi hoi,

Dat leek standaard protocol in Leuven te zijn, toch zeker bij de 1e poging, zodat je toch minstens 1 TP kon hebben als de rest stopte met delen voor dag 5. Ik had de 1e keer 12 eicellen, 11 bruikbaar, 7 bevrucht en dan 1 verse 3 daagse TP en 1 5 daagse cryo. 2e ronde maar 5 eicellen, 3 bevrucht, dus toen ook 3 daagse TP om niet te riskeren niets te hebben, gezien de serieuze afvalling in ronde 1 vond ik het al een mirakel dat er een embryo over was van 3 eicellen. Reden voor ICSI was slechte zaadkwaliteit/kwantiteit (als in zo slecht dat gewone IVF geen optie was) en ik heb hier al gelezen dat niet delen na dag 3 ook daardoor kan zijn, dus misschien daarom dat ik telkens een verse 3-daagse TP kreeg. Maar dus niet wanhopen met die 3daagse, het kan echt wel! Ik ging bij dr. Beukeleirs trouwens, heel tevreden van, helder qua communicatie en zeer begripvol toen ik half blubberend in de stoel voor de eicelaspiratie zat de 2e keer, want eigenlijk hadden ze op de echo 2 dagen ervoor maar 1 goed eitje gezien, in mijn hoofd zat ik daar dus voor een verloren poging.

Succes!

Hey hey,
Begrijp ik dan goed dat je bevallen bent van een dag 3 embryo? Na twee eicel pick ups? Was er bij jullie ook sprake van dna fragmentatie? Bij ons ligt het ook aan de slechte zaadkwaliteit en kwantiteit. Ben gewoon zo bang dat we door onze terugbetaalde pogingen gaan geraken.. het is wel een hoopvol verhaal. Merci om te delen!! X
- juli ‘20 : stop pil
- nov '21 : ICSI 1 > geen tp.
- mei '22 : ICSI 2 > ❌ , 0❄️
- juli '22 : ICSI 3 > ❌ ❌
- feb ‘23 : ICSI 4 met TESE partner > tp 2 d3 embryo's. 20/2 positief. TWINS❤️ 4 ❄️

ICSI2021
Berichten: 9
Lid geworden op: 8 juni 2021, 14:49

Re: Iemand zwanger van tp dag 3 embryo?

Bericht door ICSI2021 » 17 augustus 2022, 21:10

Jazzdee schreef:
17 augustus 2022, 20:32
ICSI2021 schreef:
17 augustus 2022, 18:43
Hoi hoi,

Dat leek standaard protocol in Leuven te zijn, toch zeker bij de 1e poging, zodat je toch minstens 1 TP kon hebben als de rest stopte met delen voor dag 5. Ik had de 1e keer 12 eicellen, 11 bruikbaar, 7 bevrucht en dan 1 verse 3 daagse TP en 1 5 daagse cryo. 2e ronde maar 5 eicellen, 3 bevrucht, dus toen ook 3 daagse TP om niet te riskeren niets te hebben, gezien de serieuze afvalling in ronde 1 vond ik het al een mirakel dat er een embryo over was van 3 eicellen. Reden voor ICSI was slechte zaadkwaliteit/kwantiteit (als in zo slecht dat gewone IVF geen optie was) en ik heb hier al gelezen dat niet delen na dag 3 ook daardoor kan zijn, dus misschien daarom dat ik telkens een verse 3-daagse TP kreeg. Maar dus niet wanhopen met die 3daagse, het kan echt wel! Ik ging bij dr. Beukeleirs trouwens, heel tevreden van, helder qua communicatie en zeer begripvol toen ik half blubberend in de stoel voor de eicelaspiratie zat de 2e keer, want eigenlijk hadden ze op de echo 2 dagen ervoor maar 1 goed eitje gezien, in mijn hoofd zat ik daar dus voor een verloren poging.

Succes!

Hey hey,
Begrijp ik dan goed dat je bevallen bent van een dag 3 embryo? Na twee eicel pick ups? Was er bij jullie ook sprake van dna fragmentatie? Bij ons ligt het ook aan de slechte zaadkwaliteit en kwantiteit. Ben gewoon zo bang dat we door onze terugbetaalde pogingen gaan geraken.. het is wel een hoopvol verhaal. Merci om te delen!! X
Bijna bevallen, 2 september uitgerekend, maar we gaan even aannemen dat dat stuk ook goedkomt. Inderdaad 2 pick ups, 3 TP's. DNA fragmentatie is nooit bepaald geweest, toen ik dat vroeg was de reactie dat hij dat nu niet zo interessant vond. Ronde 1 was met een eerder ingevroren staal van m'n man, omdat het verse te slecht was. Ronde 2 was het dan toch goed genoeg, wie weet heeft daar het verschil gelegen, want ik had zelf veel slechter gereageerd op de medicatie (150 menopur VS 185, 12 VS 5 eitjes (en ze dachten eigenlijk maar 1, misschien 2 eitjes op basis van de echo bij ronde 2)). Ik had er echt 0% vertrouwen in voor die pick up en ben dan ook half huilend op de tafel gaan liggen. Er zijn zo wel wat vraagtekens bij ons open gebleven, maar aangezien het dan gelukt is, ja dan ga je dat niet meer terug gaan vragen. In elk geval, het geluk aan je kant hebben kan ook eens voorvallen en ik wens je dat echt met heel m'n hart toe en trouwens iedereen van het forum. Ik ben beginnen meeleven met de mensen op het forum als stille toeschouwer en m'n duimen draaien continu!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten