ICSI-clubje

ICSI Forum
CaroCaro
Berichten: 217
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 15:30

Re: ICSI-clubje

Bericht door CaroCaro » 6 oktober 2022, 16:39

Thanks Ada, Aanhouder en Sproetje! Mijn eerste terugplaatsing in kunstmatige cyclus (alleen nog maar 2x verse TP gehad) en bij iedere gedachte eraan, word ik zo nerveus, haha... :-) Wsl omdat ik het niet ken... en vooral omdat ik schrik heb dat dat ene cryo niet goed zou ontdooien... maar goed, alweer, time will tell ;-)

Welkom DelphineU, het wachten en duimen is begonnen! ;-) Hopelijk gauw goed nieuws!

Jeanneke
Berichten: 271
Lid geworden op: 7 december 2017, 21:21

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jeanneke » 6 oktober 2022, 20:18

mich75 schreef:
4 oktober 2022, 12:52
Jeanneke schreef:
3 oktober 2022, 11:38
Zaterdag een tussentijdse bloedafname moeten doen voor mijn progesteron. Ik moet niets bijnemen.
Mijn HCG stond toen 7 (Ovitrelle gespoten op 24/09).
Sinds gisterenavond blijvend veel last van zuur. Zou het een begin kunnen zijn?
Dat hcg is vermoedelijk nog van de Ovitrelle, maar dat zuur...
Als die 7 toch een begin is dan ga je morgen of of overmorgen een duidelijk positieve test in handen hebben.
Ik wens het je toe 🍀
De test van vandaag lijkt toch wit te zijn :(
04/19 ICSI 1: negatief
05/19 ICSI 1.1: negatief
06/19 ICSI 2: geen TP
10/19 ICSI 3: geen TP
07/20 ICSI 4: geen TP
07/21: ICSI 5: negatief. Geen cryo
10/21: ICSI 6: negatief. Geen cryo
09/22: IUI-D: negatief
11/22: IUI-D: negatief
03/23: IUI-D: ❤

Ada
Berichten: 176
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 6 oktober 2022, 21:03

CaroCaro schreef:
6 oktober 2022, 16:39
Thanks Ada, Aanhouder en Sproetje! Mijn eerste terugplaatsing in kunstmatige cyclus (alleen nog maar 2x verse TP gehad) en bij iedere gedachte eraan, word ik zo nerveus, haha... :-) Wsl omdat ik het niet ken... en vooral omdat ik schrik heb dat dat ene cryo niet goed zou ontdooien... maar goed, alweer, time will tell ;-)

Welkom DelphineU, het wachten en duimen is begonnen! ;-) Hopelijk gauw goed nieuws!
Snap ik, ik was ook zenuwachtig omdat ik het niet kende de eerste keer. En ik wist ook niet wat ik wel of niet zou voelen, omdat ik het niet kon vergelijken met al die verse terugplaatsingen want deze keer geen pickup eraan vooraf. Ik was ook bang voor dat ontdooien, maar had al 2 keer een embryo dat 100% de dooi overleefd had. Helaas wilde dat niet zeggen dat ze bleven leven. Maar de ontdooitechnieken zijn wel enorm verbeterd in de laatste 10 jaar en de kans dat het goed gaat is erg groot!
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp 🐣, 2 ❄️

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 7 oktober 2022, 10:54

Jeanneke schreef:
6 oktober 2022, 20:18
mich75 schreef:
4 oktober 2022, 12:52
Jeanneke schreef:
3 oktober 2022, 11:38
Zaterdag een tussentijdse bloedafname moeten doen voor mijn progesteron. Ik moet niets bijnemen.
Mijn HCG stond toen 7 (Ovitrelle gespoten op 24/09).
Sinds gisterenavond blijvend veel last van zuur. Zou het een begin kunnen zijn?
Dat hcg is vermoedelijk nog van de Ovitrelle, maar dat zuur...
Als die 7 toch een begin is dan ga je morgen of of overmorgen een duidelijk positieve test in handen hebben.
Ik wens het je toe 🍀
De test van vandaag lijkt toch wit te zijn :(
Je kan stellen dat die 7 van de Ovitrelle is geweest zoals gedacht.

Ik kon altijd betrouwbaar testen als het embryo 11 dagen was, al gehad dat het dag 10 nog negatief was terwijl ik wist dat ik zwanger was.

Ik wil je zeker geen valse hoop geven omdat ik er zelf een hekel aan heb, maar misschien heb je nog iets te vroeg getest?

Ik blijf hopen 🍀🍀🍀
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Ada
Berichten: 176
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 7 oktober 2022, 11:45

Ada schreef:
6 oktober 2022, 21:03
CaroCaro schreef:
6 oktober 2022, 16:39
Thanks Ada, Aanhouder en Sproetje! Mijn eerste terugplaatsing in kunstmatige cyclus (alleen nog maar 2x verse TP gehad) en bij iedere gedachte eraan, word ik zo nerveus, haha... :-) Wsl omdat ik het niet ken... en vooral omdat ik schrik heb dat dat ene cryo niet goed zou ontdooien... maar goed, alweer, time will tell ;-)

Welkom DelphineU, het wachten en duimen is begonnen! ;-) Hopelijk gauw goed nieuws!
Snap ik, ik was ook zenuwachtig omdat ik het niet kende de eerste keer. En ik wist ook niet wat ik wel of niet zou voelen, omdat ik het niet kon vergelijken met al die verse terugplaatsingen want deze keer geen pickup eraan vooraf. Ik was ook bang voor dat ontdooien, maar had al 2 keer een embryo dat 100% de dooi overleefd had. Helaas wilde dat niet zeggen dat ze bleven leven. Maar de ontdooitechnieken zijn wel enorm verbeterd in de laatste 10 jaar en de kans dat het goed gaat is erg groot!
Dat had ik precies niet moeten schrijven. Vandaag de 2 laatste embryo's moeten ontdooien omdat er eentje "kapot" ging. Dus voila, zo snel staat er weer een pickup voor je neus 🥴. Enfin, eerst deze nog afwachten maar heb weinig vertrouwen. Was wel even schrikken want had het niet verwacht. Gelukkig wel een drukke week voor de boeg. Hoop dat ik er niet teveel mee bezig ga zijn.
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp 🐣, 2 ❄️

CaroCaro
Berichten: 217
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 15:30

Re: ICSI-clubje

Bericht door CaroCaro » 7 oktober 2022, 11:50

Oh Ada, zo jammer! Al goed dat je nog een extra reserve had en er toch een TP kon plaats vinden? En er is een kans dat deze blijft plakken en er géén nieuwe stimulatie nodig is! Ik duim er extra hard voor! En probeer de komende 2 weken toch positief tegemoet te kijken! Het kan zomaar altijd gebeuren dat dit cryo het goede is!

Ada
Berichten: 176
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 7 oktober 2022, 13:31

CaroCaro schreef:
7 oktober 2022, 11:50
Oh Ada, zo jammer! Al goed dat je nog een extra reserve had en er toch een TP kon plaats vinden? En er is een kans dat deze blijft plakken en er géén nieuwe stimulatie nodig is! Ik duim er extra hard voor! En probeer de komende 2 weken toch positief tegemoet te kijken! Het kan zomaar altijd gebeuren dat dit cryo het goede is!
Ja idd, ik had er vanmorgen niet bij stilgestaan dat ik telefoon had kunnen krijgen dat er niets meer was. Heb aangegeven dat ik de kwaliteit van het embryo niet wil weten. Dan begin ik weer te googlen etc. Nu gewoon een weekje overleven (bloedafname is volgende vrijdag al). Benieuwd naar mijn progesteron ook nu ik inprosub spuitjes zet. Morgen is het normaal zichtbaar in de mynexuz app.

Heb jij al een echo gehad?
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp 🐣, 2 ❄️

CaroCaro
Berichten: 217
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 15:30

Re: ICSI-clubje

Bericht door CaroCaro » 7 oktober 2022, 13:47

Volgende week vrijdag al bloedafname? Dat is toch wel snel! (stiekem vind ik je een gelukzak maar een weekje wachten ;-)) Maar aangezien het een drukke week zal zijn, zal ze snel voorbij zijn! En we kijken die week positief tegemoet he! ;-)

Ik heb vanavond pas mijn echo... ik vind het dit keer mateloos spannend, ik begrijp er zelf niets van... ik was de voorbije weken redelijk relax in het proces, maar dit keer echt niet... Ergens zit de schrik er toch wel in van een telefoontje te krijgen dat de ontdooing niet gelukt is... en dat zou ik wsl de grootste opdoffer tot nu toe vinden... maar moet proberen niet te ver vooruit te lopen ;-) (en ook positief te blijven :-))

Jeanneke
Berichten: 271
Lid geworden op: 7 december 2017, 21:21

Re: ICSI-clubje

Bericht door Jeanneke » 7 oktober 2022, 14:39

mich75 schreef:
7 oktober 2022, 10:54
Jeanneke schreef:
6 oktober 2022, 20:18
mich75 schreef:
4 oktober 2022, 12:52


Dat hcg is vermoedelijk nog van de Ovitrelle, maar dat zuur...
Als die 7 toch een begin is dan ga je morgen of of overmorgen een duidelijk positieve test in handen hebben.
Ik wens het je toe 🍀
De test van vandaag lijkt toch wit te zijn :(
Je kan stellen dat die 7 van de Ovitrelle is geweest zoals gedacht.

Ik kon altijd betrouwbaar testen als het embryo 11 dagen was, al gehad dat het dag 10 nog negatief was terwijl ik wist dat ik zwanger was.

Ik wil je zeker geen valse hoop geven omdat ik er zelf een hekel aan heb, maar misschien heb je nog iets te vroeg getest?

Ik blijf hopen 🍀🍀🍀
Ik blijf afwachten. Ik heb geen testen meer dus ik wacht gewoon de bloedafname van maandag af.
04/19 ICSI 1: negatief
05/19 ICSI 1.1: negatief
06/19 ICSI 2: geen TP
10/19 ICSI 3: geen TP
07/20 ICSI 4: geen TP
07/21: ICSI 5: negatief. Geen cryo
10/21: ICSI 6: negatief. Geen cryo
09/22: IUI-D: negatief
11/22: IUI-D: negatief
03/23: IUI-D: ❤

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sproetje » 7 oktober 2022, 19:19

Ik heb deze morgen om 8u15 bloed laten trekken. Rond 13u45 stonden mijn waarden op CoZo. Ondanks dat ik dus weet dat ik zwanger ben (en ik vermoed dat mijn waarden ook wel goed zijn) heb ik de assistent nog steeds niet gehoord om het nieuws te brengen. Ik snap dat die mensen het druk hebben… maar is dit nu wel nog een uur om geen nieuws te hebben? Zal ze wel nog bellen? Hebben ze mij over het hoofd gezien? Was het gewoon zo druk vandaag dat alles wat uitgelopen is? Ik weet het allemaal niet, maar ik word er best wel ambetant en kwaad over.
Sorry ik moest toch even mijn ei kwijt, want ik vind dit echt niet kunnen. Tijdens mijn inseminaties vorig jaar was het een andere assistente en zij deed echt wel heel goed haar job. Nu zijn het nieuwelingen en heb ze toch al een aantal keer op fouten/flaters betrapt.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Ada
Berichten: 176
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 7 oktober 2022, 21:38

CaroCaro schreef:
7 oktober 2022, 13:47
Volgende week vrijdag al bloedafname? Dat is toch wel snel! (stiekem vind ik je een gelukzak maar een weekje wachten ;-)) Maar aangezien het een drukke week zal zijn, zal ze snel voorbij zijn! En we kijken die week positief tegemoet he! ;-)

Ik heb vanavond pas mijn echo... ik vind het dit keer mateloos spannend, ik begrijp er zelf niets van... ik was de voorbije weken redelijk relax in het proces, maar dit keer echt niet... Ergens zit de schrik er toch wel in van een telefoontje te krijgen dat de ontdooing niet gelukt is... en dat zou ik wsl de grootste opdoffer tot nu toe vinden... maar moet proberen niet te ver vooruit te lopen ;-) (en ook positief te blijven :-))
Ja gelukkig idd, een topdokter 😉. Als het op dag 12 na ovulatie in het bloed negatief is, is het gewoon negatief is haar redenering. Positief kan dan nog alle kanten uit en ze zal zo wel meer biochemische zwangerschappen hebben denk ik. Maar als het negatief is kan je ten minste al stoppen met de medicatie.
Ik ben eigenlijk niet meer zo gefocused op positief zijn. Dat werkt niet (meer) voor mij. Ik werd zwanger toen ik kapot ging van de stress en al helemaal niet positief dacht. Dus kijk, ik voel dat ik wel hoop heb, maar ook al vooruit kijk naar een nieuwe pickup. Hoop is er altijd, geloof iets minder. Ik moet het gewoon uitzitten.

Is het nu eigenlijk je eerste tp (was toch ook voor een brusje he of heb ik dat nu verkeerd onthouden? (hopelijk niet :? )
Hopelijk viel de echo mee vanavond!
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp 🐣, 2 ❄️

Ada
Berichten: 176
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: ICSI-clubje

Bericht door Ada » 7 oktober 2022, 21:41

Sproetje schreef:
7 oktober 2022, 19:19
Ik heb deze morgen om 8u15 bloed laten trekken. Rond 13u45 stonden mijn waarden op CoZo. Ondanks dat ik dus weet dat ik zwanger ben (en ik vermoed dat mijn waarden ook wel goed zijn) heb ik de assistent nog steeds niet gehoord om het nieuws te brengen. Ik snap dat die mensen het druk hebben… maar is dit nu wel nog een uur om geen nieuws te hebben? Zal ze wel nog bellen? Hebben ze mij over het hoofd gezien? Was het gewoon zo druk vandaag dat alles wat uitgelopen is? Ik weet het allemaal niet, maar ik word er best wel ambetant en kwaad over.
Sorry ik moest toch even mijn ei kwijt, want ik vind dit echt niet kunnen. Tijdens mijn inseminaties vorig jaar was het een andere assistente en zij deed echt wel heel goed haar job. Nu zijn het nieuwelingen en heb ze toch al een aantal keer op fouten/flaters betrapt.
Amai dat is onaangenaam.
Chance nog dat je het dan zelf wel kan zien, anders was het nog slopender. (doet me denken aan mijn positieve bloedafname 2 jaar geleden.. die was pas om 16u in de namiddag en het resultaat kwam telefonisch om 22u30! Maar ik wist wel dat het pas rond 22-23u zou zijn).

Toch proficiat 🙂. Ik begrijp dat het nog een paar spannende weken zullen worden na wat je vorige keer meemaakte. Zorg goed voor jezelf!
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp 🐣, 2 ❄️

Essie2022
Berichten: 479
Lid geworden op: 21 juli 2022, 16:01

Re: ICSI-clubje

Bericht door Essie2022 » 7 oktober 2022, 22:52

@Ada, dat vind ik nu eens heel ´mooi´ geformuleerd.. Hoop is er, geloof iets minder. Dat omschrijft exact hoe ik mij voel..
Maar wel heel veel succes, ik duim!!
05/22 ICSI 1~3 embryo´s, 1 TP d3❌, 0 cryo´s
07/22 ICSI 2~7 embryo´s, 1 TP d5❌, 0 cryo´s
09/22 ICSI 3~5 embryo´s, 2 TP d3❌❌, 0 cryo´s
12/23 Overstap Jette
03/23 ICSI 4~7 embryo´s, 1 TP d5❌4 cryo´s
05/23 4.2 cryo TP -> Januari 2024 🩷

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sproetje » 8 oktober 2022, 9:56

Ik heb uiteindelijk zelf nog gebeld naar verloskunde. Daar dan mijn eigen Fertiliteitsarts aan de lijn gekregen. Ze excuseerde zich meteen. Maar alles ziet er weer goed uit. Dinsdag mag ik terug om te kijken of m’n waarden mooi stijgen. En dan gaat ze een vroege echo inplannen.
Ik voel me wel heel de tijd op m’n ongemak, omdat ik al buikpijn heb sinds de terugplaatsing. Heb even gedacht dat het minder werd. Maar het blijft maar zeuren. Ik weet dat dit niet noodzakelijk iets fout hoeft te betekenen. Maarja… de doemscenario’s zitten alweer in mijn hoofd natuurlijk.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

GDN
Berichten: 373
Lid geworden op: 12 februari 2018, 18:29

Re: ICSI-clubje

Bericht door GDN » 8 oktober 2022, 12:12

Sproetje schreef:
8 oktober 2022, 9:56
Ik heb uiteindelijk zelf nog gebeld naar verloskunde. Daar dan mijn eigen Fertiliteitsarts aan de lijn gekregen. Ze excuseerde zich meteen. Maar alles ziet er weer goed uit. Dinsdag mag ik terug om te kijken of m’n waarden mooi stijgen. En dan gaat ze een vroege echo inplannen.
Ik voel me wel heel de tijd op m’n ongemak, omdat ik al buikpijn heb sinds de terugplaatsing. Heb even gedacht dat het minder werd. Maar het blijft maar zeuren. Ik weet dat dit niet noodzakelijk iets fout hoeft te betekenen. Maarja… de doemscenario’s zitten alweer in mijn hoofd natuurlijk.
Wow proficiat! Geniet ervan :)
Okt 2019 ISCI 2 zwanger na tp 4 aug’ 2020
Juni 2022 cryo 2.1 negatief
Aug 2022 ISCI 3 biochemische zw
Sept 2022 ISCI 3.1 negatief
Okt- Nov 2022 ISCI 4 5 cryo’s
NOV 2022 4.1 positief

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten