ICSI-clubje

ICSI Forum
YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: ICSI-clubje

Bericht door YDV » 9 juni 2023, 6:36

LoveSpell schreef:
8 juni 2023, 20:26
Hoi dames,

Ik kom er ook graag terug bij. Ik ben bevallen vorig jaar in juni en wij zijn sinds december terug begonnen voor een brusje. Na 2 biochemische zwangerschappen en 1 miskraam vorige poging, heb ik vandaag mijn 4e tp gehad en zijn de wachtweken terug begonnen!

Proficiat aan diegene die ondertussen een wondertje mogen verwachten! Succes aan diegene die nog steeds wachten.. 🍀
Veel succes! Hopelijk blijft deze plakken! 🤞🏻
Wij hebben deze maand een afspraak om ook te starten voor een 2e kindje. Dus hier nog even afwachten. 🙂
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Liesje123
Berichten: 87
Lid geworden op: 8 november 2019, 15:04

Re: ICSI-clubje

Bericht door Liesje123 » 10 juni 2023, 0:34

LoveSpell schreef:
8 juni 2023, 20:26
Hoi dames,

Ik kom er ook graag terug bij. Ik ben bevallen vorig jaar in juni en wij zijn sinds december terug begonnen voor een brusje. Na 2 biochemische zwangerschappen en 1 miskraam vorige poging, heb ik vandaag mijn 4e tp gehad en zijn de wachtweken terug begonnen!

Proficiat aan diegene die ondertussen een wondertje mogen verwachten! Succes aan diegene die nog steeds wachten.. 🍀
Heel veel succes!! Ik duim dat het positief mag zijn deze keer!! Hier staat maandag de derde punctie gepland.
09/18: pilstop
09/19: IUI (neg)
11/19: ICSI 1 (neg)
01/20: ICSI 2 (neg) - 3 cryo’s
03/20: ICSI 2.1 - zwanger
11/20: Elena ♥️
11/22: pilstop
02/23: ICSI 2.2 (neg)
05/23: ICSI 2.3 (neg)
06/23: ICSI 3 - zwanger (6/3/2024 uitgerekend)

titin5
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 november 2022, 23:11

Re: ICSI-clubje

Bericht door titin5 » 10 juni 2023, 11:35

Hallo,

Na 3 maanden pauze ga ik stilaan weer hervatten. Ik heb het de afgelopen maanden goed van me af kunnen zetten maar sinds de afspraak in Jette vastligt, kan ik weer aan weinig anders denken...

Ik deed 2 pogingen IVM en heb hiervan nog 2 cryo's. Bij het laatste (telefonische) consult gaf de gyn aan dat de twee overblijvers zeer slecht waren van kwaliteit. Hij wou ze samen terugzetten maar gaf me dan nog steeds minder dan 10% slaagkans.
Nadien wou prof De Vos overschakelen op IVF/ICSI.
Of ik kon meteen overschakelen en (momenteel) niets doen met de cryo's.

Eerste idee was om de 2 nog te laten terugzetten, je weet maar nooit...
Maar ik sta in het onderwijs en vond de combinatie tijdens het schooljaar toch wel pittig. Dus ik wou graag nu in de zomervakantie het traject hervatten. En nu twijfel ik om toch meteen voor de icsi te gaan. Ik neem aan dat dat een veel langer/pittiger traject is qua hormonen en aangezien ik daar altijd al fel op reageer doe ik dat liever tijdens de vakantie dan bv in september. Voor IVM moest ik maar 3 dagen spuiten en maar 2 keer op echo gaan. Dus dat voel goed mee.

Kan je op het portaal van Jette de kwaliteit van de cryo's terugvinden? Ik zie dit nergens?
Hoe lang moet ik in het algemeen rekenen tussen start regels en pick-up bij icsi?
Mijn bms is vaak te hoog bij aanvang... Iemand ervaring hiermee? Moet dan duphaston nemen maar heb nadien nog steeds maar 1-2 dagen licht bloedverlies.
35j - BAM - PCOS

12/'22 - pick-up IVM --> 4 embryo's ingevroren
01/'23 - TP1 - neg
03/'23 - TP2 - neg

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 10 juni 2023, 12:03

Ik begon met spuiten op dag 3, meestal 7 dagen en op dag 12 pu.
Ik moest in Jette maar 1x voor echo + bn, ook nog bn bij start en 1x gehad dat ik extra bn moest laten doen dag na echo.

Bij 'gewone' icsi moet je na enkele dagen stimuleren ook nog onderdrukken, vanaf dan nog een spuit extra, was bij mij maar 2 of 3 dagen.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Johanna1991
Berichten: 141
Lid geworden op: 29 juli 2020, 21:19

Re: ICSI-clubje

Bericht door Johanna1991 » 10 juni 2023, 12:55

Bij mij was ICSI ook 12 dagen tot de pick-up, dat ging wel redelijk snel inderdaad. Eerst enkel Gonal F en dan ook Orgalutran.

Ik wist niet dat ze twee embryo's kunnen laten terugplaatsen als de kwaliteit niet goed lijkt te zijn. Ik dacht enkel als je +36 bent en al aan de derde punctie zit. Maar als ik het nu opzoek lijkt het bij de derde cyclus al te kunnen, zou dat bij mij dan in theorie ook kunnen bij de volgende poging?

3 jaar geleden was één van mijn grootste ergernissen het gebrek aan informatie en dat komt nu weer helemaal terug. Ergens snap ik het wel natuurlijk, ze kunnen niet over alles in detail gaan, zeker niet als ze vrouwen dan ongerust maken over zaken die niet nodig zijn. Vroeger bij IUI herinner ik me dat ik soms de vraag stelde: "Hoe groot is de follikel?" (een redelijk logische vraag lijkt me). Het antwoord: "groot genoeg". En nu ook weer: "Hoe laag is mijn progesteron?" "Te laag". Danku voor het concrete antwoord...

Ik heb het omgekeerde probleem, dat mijn baarmoederslijmvlies altijd te dun is en ik denk dat dat wel gerelateerd is aan die lage progesteron. Maar ze willen er niets aan doen bij mij. Ze willen gewoon al die embryo's één voor één terugplaatsen en dan ben ik over een half jaar nog bezig. Het enige wat ik zelf kan doen, denk ik, is vragen of ik meer Utrogestan mag nemen, zowel voor als na de terugplaatsing. Iemand nog tips voor lage progesteron?
PCOS+slechte morfologie
08/20-12/20: 4x IUI negatief
15/03/21: start IVF/ICSI - pick up freeze all - 8 cryo's
08/04/21: tp 1.1 positief: bevallen op 28/12/21
23/05/23: tp 1.2 negatief
27/06/23: tp 1.3 negatief
- CMV pauze -
18/01/24: tp 1.4 positief

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 10 juni 2023, 14:40

Over het terugplaatsen van embryo's, met 3e cyclus of poging wordt punctie bedoeld, het gaat dan ook over hoeveel 'verse' embryo's er mogen worden teruggeplaatst.
Bij cryo's is het maximum 2, al vanaf de 1e pu, maar dit wordt bepaald door de arts en/of ziekenhuis.

Bij mij werden er steeds 2 teruggeplaatst, maar na de geboorte van onze dochter wilden ze overschakelen naar 1 per keer, ik ben hier tegenin gegaan en dan werden het er terug 2.

Je bms wordt opgebouwd onder invloed van oestradiol, progesteron zorgt ook nog wel een beetje voor verdikking, maar vooral voor de instandhouding ervan.
Dus ik zou eerder kijken of je extra oestradiol kan nemen.

Je kan meer Utrogestan nemen (tot 8/dag), eventueel ook nog oraal of Duphaston, al zou ik het toch eerst eens met je dr bespreken, eventueel gewoon vragen of het mag.

In je onderschrift zie ik dat de 1e tp raak was, dus was je bms blijkbaar toch goed genoeg. Sommige dames hebben nu eenmaal een dun bms en geraken toch zwanger.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Sarahtns
Berichten: 219
Lid geworden op: 6 mei 2022, 13:13

Re: ICSI-clubje

Bericht door Sarahtns » 11 juni 2023, 10:12

Hey Johanna,

Ik had ook dun bms. Utrogestan/Amelgen heeft daar echter geen invloed op, de opbouw gebeurt in de folliculaire fase...

Mijn bms schommelde bij mijn 4 eerste pu's altijd tussen de 5 en de 6 en had ik eenmalig 6,8 (toen nam ik op eigen initiatief vitamine E pilletjes). De laatste keer heb ik de 8 gehaald en zag het er heel mooi uit, daarover was de dokter heel enthousiast!

Wat ik gedaan heb in aanloop naar die laatste poging:

- prp op de baarmoeder (soort van verjongingskuur), kostelijke grap
- osteopathie: ik ben bij colette peeters (het meest gekend) geweest, zij manipuleert inwendig, heeft gevoeld dat de ader die mijn baarmoeder van bloed voorziet afgesnoerd was, en zij heeft alles weer soepel gemaakt (behandeling is uiteraard te herhalen)
- correctie van mijn baarmoedervorm: deze week lichtjes af, hebben ze meteen gecorrigeerd tijdens de prp ingreep.

Sindsdien is mijn menstruatie meer en roder (sorry TMI haha), en mijn bms dus ook nog net dat tikkeltje dikker, maar omdat ik dit allemaal tegelijk gedaan heb kan niemand zeggen wat het nu juist geholpen heeft. Mijn persoonlijke gok is wel de osteopaat eigenlijk. Het klinkt in mijn oren niet onlogisch dat mijn bms zich beter kan opbouwen nu mijn baarmoeder beter doorbloed is.
33j
7/21: start kinderwens
5/22: ICSI 1 - 4 eicellen ❌ 0 cryos
7/22: ICSI 2 - 6 eicellen ❌ 0 cryos
11/22: ICSI 3 - 4 eicellen ❌
1/23: ICSI 4 - 2 eicellen - geen TP
3/23: PRP
5/23: ICSI 5 - 6 eicellen - geen TP

YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: ICSI-clubje

Bericht door YDV » 11 juni 2023, 20:42

titin5 schreef:
10 juni 2023, 11:35
Hallo,

Na 3 maanden pauze ga ik stilaan weer hervatten. Ik heb het de afgelopen maanden goed van me af kunnen zetten maar sinds de afspraak in Jette vastligt, kan ik weer aan weinig anders denken...

Ik deed 2 pogingen IVM en heb hiervan nog 2 cryo's. Bij het laatste (telefonische) consult gaf de gyn aan dat de twee overblijvers zeer slecht waren van kwaliteit. Hij wou ze samen terugzetten maar gaf me dan nog steeds minder dan 10% slaagkans.
Nadien wou prof De Vos overschakelen op IVF/ICSI.
Of ik kon meteen overschakelen en (momenteel) niets doen met de cryo's.

Eerste idee was om de 2 nog te laten terugzetten, je weet maar nooit...
Maar ik sta in het onderwijs en vond de combinatie tijdens het schooljaar toch wel pittig. Dus ik wou graag nu in de zomervakantie het traject hervatten. En nu twijfel ik om toch meteen voor de icsi te gaan. Ik neem aan dat dat een veel langer/pittiger traject is qua hormonen en aangezien ik daar altijd al fel op reageer doe ik dat liever tijdens de vakantie dan bv in september. Voor IVM moest ik maar 3 dagen spuiten en maar 2 keer op echo gaan. Dus dat voel goed mee.

Kan je op het portaal van Jette de kwaliteit van de cryo's terugvinden? Ik zie dit nergens?
Hoe lang moet ik in het algemeen rekenen tussen start regels en pick-up bij icsi?
Mijn bms is vaak te hoog bij aanvang... Iemand ervaring hiermee? Moet dan duphaston nemen maar heb nadien nog steeds maar 1-2 dagen licht bloedverlies.
Hoi!
Ik denk dat het bij mij ongeveer rond dag 14 punctie was. Hing er een beetje vanaf hoe goed er op de medicatie werd gereageerd. Ik moest dan na enkele dagen extra Cetrotide spuiten om te onderdrukken.
Bij mij zat er altijd in mijn dossier een documentje met de kwaliteit van de embryo’s dacht ik.
Hoe ze in Jette werken weet ik niet. Je kan misschien eens bellen om na te vragen? Uiteindelijk heb je als patiënt recht op die informatie he.
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: ICSI-clubje

Bericht door YDV » 11 juni 2023, 20:55

Johanna1991 schreef:
10 juni 2023, 12:55
Bij mij was ICSI ook 12 dagen tot de pick-up, dat ging wel redelijk snel inderdaad. Eerst enkel Gonal F en dan ook Orgalutran.

Ik wist niet dat ze twee embryo's kunnen laten terugplaatsen als de kwaliteit niet goed lijkt te zijn. Ik dacht enkel als je +36 bent en al aan de derde punctie zit. Maar als ik het nu opzoek lijkt het bij de derde cyclus al te kunnen, zou dat bij mij dan in theorie ook kunnen bij de volgende poging?

3 jaar geleden was één van mijn grootste ergernissen het gebrek aan informatie en dat komt nu weer helemaal terug. Ergens snap ik het wel natuurlijk, ze kunnen niet over alles in detail gaan, zeker niet als ze vrouwen dan ongerust maken over zaken die niet nodig zijn. Vroeger bij IUI herinner ik me dat ik soms de vraag stelde: "Hoe groot is de follikel?" (een redelijk logische vraag lijkt me). Het antwoord: "groot genoeg". En nu ook weer: "Hoe laag is mijn progesteron?" "Te laag". Danku voor het concrete antwoord...

Ik heb het omgekeerde probleem, dat mijn baarmoederslijmvlies altijd te dun is en ik denk dat dat wel gerelateerd is aan die lage progesteron. Maar ze willen er niets aan doen bij mij. Ze willen gewoon al die embryo's één voor één terugplaatsen en dan ben ik over een half jaar nog bezig. Het enige wat ik zelf kan doen, denk ik, is vragen of ik meer Utrogestan mag nemen, zowel voor als na de terugplaatsing. Iemand nog tips voor lage progesteron?
Bij mijn 2e punctie zijn er ook eens 2 embryo’s teruggeplaatst omdat 1 van lagere kwaliteit was en die anders toch vernietigd werd (uiteraard enkel als ik dit zag zitten). Ik ben er nu 31 (32 worden dit jaar) dus was bij mij ook enkel owv de kwaliteit.
Vanaf punctie 3 mocht het sowieso.

Ik heb de laatste terugplaatsing die onze zoon geworden is inspuitingen met extra progesteron mogen gebruiken (ik dacht inprosub).
Maar voor je BMS zelf weet ik niet of dat veel zal helpen..
Je kan miss je bezorgdheid hierover altijd uiten tegenover je gynaecoloog.
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Essie2022
Berichten: 479
Lid geworden op: 21 juli 2022, 16:01

Re: ICSI-clubje

Bericht door Essie2022 » 12 juni 2023, 11:14

@titin5 normaal als ze ingevroren werden, zijn ze niet per definitie kansloos? Ik zou het precies wel een kans geven. Al is dat een keuze die enkel jullie zelf kunnen nemen.
Een vriendin van mij had 11 embryo's uit 1 PU. 9x tp gehad zonder resultaat. Ze heeft ook getwijfeld om de laatste 2 nog wel terug te laten zetten want de 9 voorgaande hadden ook niet ingenesteld, dus ze waren al aan t denken over een nieuwe PU of zelfs (voorlopig) stoppen omdat het mentaal ook wel erg zwaar werd en de laatste 2, waren ook de minst kwalitatieve cryo´s. Ze hebben ze dan samen teruggeplaatst met embryoglue (sommige artsen zijn hier geen voorstander van en dacht dat er ook niet echt bewijs was dat dit effectief zou helpen) maar raar maar waar, ze zijn allebei blijven ´plakken´ en ze heeft nu een gezonde tweeling! Ik weet dat dit maar ´een´ verhaal is van de zovele en dat helaas niet elk verhaal zo´n afloop kent. Maar zij hadden dus ook echt opgegeven en gingen er zelfs van uit dat het om een ´slecht lot´ ging..
Que ´stimulatie´ bij icsi zat ik altijd rond de 12dagen denk ik tot aan de PU. De 1e keer ben ik enkele keren extra op controle moeten gaan dan 2, 3 en 4. Dus het scheelt altijd wel van cyclus tot cyclus en ook welk medicatieschema en hoe je lichaam erop reageert. Want het ene traject groeiden ze bij mij veel sneller/beter dan het andere. Soms ook ongelijkmatiger en dan was het een beetje puzzelen wnr we de beste ´opbrengst´ konden ´oogsten´.
Ik wens je in ieder geval veel succes met je beslissing! Hopelijk mag de zomervakantie je de nodige rust brengen en een top opbrengst!
Laatst gewijzigd door Essie2022 op 12 juni 2023, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
05/22 ICSI 1~3 embryo´s, 1 TP d3❌, 0 cryo´s
07/22 ICSI 2~7 embryo´s, 1 TP d5❌, 0 cryo´s
09/22 ICSI 3~5 embryo´s, 2 TP d3❌❌, 0 cryo´s
12/23 Overstap Jette
03/23 ICSI 4~7 embryo´s, 1 TP d5❌4 cryo´s
05/23 4.2 cryo TP -> Januari 2024 🩷

Juju
Berichten: 150
Lid geworden op: 18 februari 2020, 10:54

Re: ICSI-clubje

Bericht door Juju » 12 juni 2023, 11:17

Titin, weet je of het een kort of lang schema zou worden, want bij een lang schema moet je wel rekenen op een 25 dagen spuiten... Eerst een 2-tal weken onderdrukken met 2 keer een bloedafname tussendoor en dan nog eens een 10 -12 dagen stimuleren met ook nog eens een aantal bloedafnames/echo's.

Hier vandaag weer van het wachtbankje met negatief resultaat.. waarom is er nooit een innestelling? ligt dat dan aan de doorbloeding? moet ik aspirine bijnemen? of zou er iets niet ok zijn sinds mijn bevalling? nog 1 cryo'tje en we moeten terug van nul beginnen... ik was zo hoopvol met mijn 3 cryo's, maar nu zakt de moed toch weer serieus in mijn schoenen... en ik weet dat ik op zich niet te klagen heb aangezien ik al een dochtertje heb, maar pffff :wink:
ICSI 1/2 -2020 - neg
Overstap Jette
ICSI 3 - 10/20 - 3.1: neg - 3.2: dochter
ICSI 4 - 12/22 - 4.1, 4.2, 4.3: neg - 4.4: neg (Biochemisch)
ICSI 5 -12/23 - 6 rijpe EC, 2 bevrucht, freeze all: 1cryo
TP 5.1 positief

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: ICSI-clubje

Bericht door mich75 » 12 juni 2023, 13:17

@juju, soms gaat het snel en soms niet. Als het de 1e keer vrij snel lukte ga je er vaak vanuit dat het de volgende keer ook wel zal meevallen. Er zijn ook heel wat mensen die stoppen na 1 kindje omdat ze de lange lijdensweg geen 2e keer willen meemaken, maar soms gaat het dan toch plots vlotter.

Onze tweeling was er na de van de 1e tp met dubbele donatie en bij onze dochter hebben we 6 embryo's nodig gehad van dezelfde batch, bij mij was stress ook wel een factor.

Los daarvan kan je altijd een hysteroscopie laten doen, dan kunnen ze kijken of er geen restweefsel is van na de bevalling, als je een ks hebt gehad, kijken of het litteken problemen geeft en eventueel een biopt om na te gaan of er geen ontsteking is.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Essie2022
Berichten: 479
Lid geworden op: 21 juli 2022, 16:01

Re: ICSI-clubje

Bericht door Essie2022 » 12 juni 2023, 13:22

Oh wat jammer Juju! Had nog zo mee gehoopt voor jou..
Snap dat de moed je eventjes in de schoenen zinkt. En ok, je hebt al een kindje, maar dat maakt de wens of het verlangen naar een broertje of zusje niet minder groot..
Heb je eerst terug een afspraak bij de dokter? Want anders zou ik het zeker eens bespreken en kijken welke mogelijkheden er zijn zodat je hopelijk gerustgesteld kan worden. En wie weet is het volgende wel een blijvertje.. 🍀 maar daar heb je nu weinig aan natuurlijk..
05/22 ICSI 1~3 embryo´s, 1 TP d3❌, 0 cryo´s
07/22 ICSI 2~7 embryo´s, 1 TP d5❌, 0 cryo´s
09/22 ICSI 3~5 embryo´s, 2 TP d3❌❌, 0 cryo´s
12/23 Overstap Jette
03/23 ICSI 4~7 embryo´s, 1 TP d5❌4 cryo´s
05/23 4.2 cryo TP -> Januari 2024 🩷

YDV
Berichten: 930
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: ICSI-clubje

Bericht door YDV » 12 juni 2023, 17:22

Juju schreef:
12 juni 2023, 11:17
Titin, weet je of het een kort of lang schema zou worden, want bij een lang schema moet je wel rekenen op een 25 dagen spuiten... Eerst een 2-tal weken onderdrukken met 2 keer een bloedafname tussendoor en dan nog eens een 10 -12 dagen stimuleren met ook nog eens een aantal bloedafnames/echo's.

Hier vandaag weer van het wachtbankje met negatief resultaat.. waarom is er nooit een innestelling? ligt dat dan aan de doorbloeding? moet ik aspirine bijnemen? of zou er iets niet ok zijn sinds mijn bevalling? nog 1 cryo'tje en we moeten terug van nul beginnen... ik was zo hoopvol met mijn 3 cryo's, maar nu zakt de moed toch weer serieus in mijn schoenen... en ik weet dat ik op zich niet te klagen heb aangezien ik al een dochtertje heb, maar pffff :wink:
Ooh wat jammer om te horen..
Ik vind persoonlijk dat een kinderwens niet minder is omdat je al eentje hebt.
Ok je bent al mama, maar de wens om een broertje of zusje is daarom niet minder groot he..
Dus klaag gerust maar eens. Het is je evenveel gegund! 😉
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

Liesje123
Berichten: 87
Lid geworden op: 8 november 2019, 15:04

Re: ICSI-clubje

Bericht door Liesje123 » 12 juni 2023, 19:40

Juju schreef:
12 juni 2023, 11:17
Titin, weet je of het een kort of lang schema zou worden, want bij een lang schema moet je wel rekenen op een 25 dagen spuiten... Eerst een 2-tal weken onderdrukken met 2 keer een bloedafname tussendoor en dan nog eens een 10 -12 dagen stimuleren met ook nog eens een aantal bloedafnames/echo's.

Hier vandaag weer van het wachtbankje met negatief resultaat.. waarom is er nooit een innestelling? ligt dat dan aan de doorbloeding? moet ik aspirine bijnemen? of zou er iets niet ok zijn sinds mijn bevalling? nog 1 cryo'tje en we moeten terug van nul beginnen... ik was zo hoopvol met mijn 3 cryo's, maar nu zakt de moed toch weer serieus in mijn schoenen... en ik weet dat ik op zich niet te klagen heb aangezien ik al een dochtertje heb, maar pffff :wink:
Oooh wat jammer voor je! Ik hoop echt voor je dat je laatste cryootje blijft plakken! Ik snap helemaal dat de moed je in de schoenen zakt! Wij hadden nog 2 cryo’s na de bevalling. Helaas zijn deze twee niet blijven plakken. De wens voor een tweede kindje is bij ons ook heel groot.
Vandaag had ik punctie, 6 eicellen. Dat is naar mijn gewoonte vrij weinig, had de vorige puncties 11 en 14 eicellen en daar bleven de eerste keer 1 embryo en de tweede keer 4 embryo’s van over. Morgen krijg ik te horen hoeveel bevruchtingen dus hopelijk kan er zaterdag een terugplaatsing doorgaan. 🍀
Laatst gewijzigd door Liesje123 op 13 juni 2023, 9:47, 1 keer totaal gewijzigd.
09/18: pilstop
09/19: IUI (neg)
11/19: ICSI 1 (neg)
01/20: ICSI 2 (neg) - 3 cryo’s
03/20: ICSI 2.1 - zwanger
11/20: Elena ♥️
11/22: pilstop
02/23: ICSI 2.2 (neg)
05/23: ICSI 2.3 (neg)
06/23: ICSI 3 - zwanger (6/3/2024 uitgerekend)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten