Hey hey,
Vandaag telefoontje dat de zwangerschapstest na de 1e TP negatief is. Toch even een domper..
Nu lees ik hier overal dat Sint Augustinus/ UZ Leuven niet zo goed is.
Ik heb nog twee cryo’s en heb de hoop nu al opgegeven.
Is er toch iemand die iets positief over Uz Leuven kan zeggen of moet ik best zo snel als mogelijk wisselen?
Ook nog even een bijkomende vraag. Nu moet ik 3 weken de pil pakken en dan teurug een afspraak maken, maar meer uitleg heb ik niet gekregen. Weet iemand hoe dit verder verloopt?
Alvast bedankt.
Mia
ICSI - UZ Leuven
-
Re: ICSI - UZ Leuven
Als je laatste test negatief was, dan spijt het me enorm. Zo teleurgesteld worden is altijd verdrietig. Geef niet op. Veel vrouwen zijn eindelijk zwanger geworden en cryo's hebben hen altijd geholpen. Er zijn veel verschillende ervaringen die mensen hebben gehad met UZ Leuven. Het is altijd nuttig om te horen over de ervaringen van anderen. Er zijn misschien goede verhalen die je kunnen helpen.Miamccoy schreef: ↑16 maart 2024, 22:42Hey hey,
Vandaag telefoontje dat de zwangerschapstest na de 1e TP negatief is. Toch even een domper..
Is er toch iemand die iets positief over Uz Leuven kan zeggen of moet ik best zo snel als mogelijk wisselen?
Ook nog even een bijkomende vraag. Nu moet ik 3 weken de pil pakken en dan teurug een afspraak maken, maar meer uitleg heb ik niet gekregen. Weet iemand hoe dit verder verloopt?
Alvast bedankt.
Mia
viewtopic.php?f=4&t=14881 escape road
-
Ik begrijp hoe teleurstellend het kan zijn, vooral als je zo veel hoopt op een positieve uitslag. Wat betreft UZ Leuven, ik heb wel positieve ervaringen gehoord van mensen die daar in behandeling waren, hoewel het soms een kwestie van geluk is. Het is zeker niet verkeerd om even te wachten en meer te informeren over je opties. Als je twijfels hebt over hun aanpak of als je gevoel hebt dat je ergens anders beter geholpen kunt worden, kan het geen kwaad om een tweede mening te vragen. Wat betreft de pil, dat is vaak om je cyclus te reguleren voordat je verder gaat, dus misschien kun je gewoon even bellen voor wat meer duidelijkheid over de vervolgstappen.Miamccoy schreef: ↑16 maart 2024, 22:42Hey hey,
Alvast bedankt.
Mia
viewtopic.php?f=4&t=14881Basketball Legends
-
Niet leuk, die negatieve test..
Over Leuven, ik heb daar een goed gevoel gehad maar al snel het antwoord gekregen “het lukt niet mevrouw”
Ik wou voor mezelf dan ook alles proberen, dus ik heb na 4 pogingen de overstap gemaakt naar UZJette. In het begin heel overweldigend, een aan de band gevoel. Maar iedereen is daar zo superlief vond ik. Nooit miscommunicatie gehad en altijd een goede uitleg gehad.
Bij mij is het nog steeds een negatief verhaal tot nu toe.
Maar de raad die ik geef, volg je eigen hart en voel zelf.. voel waar jij je goed bijvoelt zodat je jezelf nooit iets kwalijk neemt. Ik denk dat ieder voor zich positief of negatief staat tegenover sommige centra, miss ook afhankelijk van waar het gelukt is.
Veel knuffels!!
Over Leuven, ik heb daar een goed gevoel gehad maar al snel het antwoord gekregen “het lukt niet mevrouw”
Ik wou voor mezelf dan ook alles proberen, dus ik heb na 4 pogingen de overstap gemaakt naar UZJette. In het begin heel overweldigend, een aan de band gevoel. Maar iedereen is daar zo superlief vond ik. Nooit miscommunicatie gehad en altijd een goede uitleg gehad.
Bij mij is het nog steeds een negatief verhaal tot nu toe.
Maar de raad die ik geef, volg je eigen hart en voel zelf.. voel waar jij je goed bijvoelt zodat je jezelf nooit iets kwalijk neemt. Ik denk dat ieder voor zich positief of negatief staat tegenover sommige centra, miss ook afhankelijk van waar het gelukt is.
Veel knuffels!!
07-11/23: 3IUI NEG
11/23: ICSI1-2 bevrucht - niet verdergedeeld - geen TP
03/24: ICSI2- geen bevruchting
05/24: ICSI3- TP van 2 - x
08/24: ICSI4- geen bevruchting
Overstap Jette
12/24 :ICSI5- TP- x
02/25:ICSI6-geen bevruchting
ECD..
11/23: ICSI1-2 bevrucht - niet verdergedeeld - geen TP
03/24: ICSI2- geen bevruchting